Jump to content

Probleme Golf2 Automatik


mirceafiri
 Share

Postare recomandată

Buna ziua,

sunt nou pe forum, tocmai mi-am luat un G2 1,6 benzina, din 1987 motor EZ, cutie automata si nu stiu prea multe despre el, am urmatoarea problema:la pornire 10-20 secunde merge rotund si dupa aceea merge sacadat vreo 2-3 minute (mai mai sa se opreasca), dupa care merge din nou rotund dar mai turat inca 2-3 minute, apoi normal.

Mecanicu zice ca e socul automat, altul zice ca ar fi o bujie care nu merge la rece.

Stiti ce poate sa fie sau e normal sa faca asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca atunci cand merge sacadat sa scoti cate o fisa in parte si sa vezi daca e vreo bujie care nu lucreaza. E posibil sa ai o bujie rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

nu a mai zis si omu daca a rezolvat-o cu fisele :D

ar fi frumos cand are cate unul vreo problema, cere sfaturi, experimenteaza si mai si rezolva ceva sa si posteze aici care era problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca si cutia aia automata poate sa fie de vina...daca nu ai destul ulei in cutie...face urat...tremura,de parca da sa moara...Zici ca sta cateodata prea turat ...se poate sa fie socul automat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai probleme cu o bujie nu se tureaza...

socul automat e un fel de servomotor electric care face clapeta de soc sa vibreze mai mult sau mai putin in functie de comanda de la comp. asta nu iti influenteaza turatia in asemenea fel pentru ca ala ori merge ori nu merge.

trebuie urmarit imediat dupa pornirea masinii regulatorul de relanti (pistonasul ala de sub cablul de acceleratie care apasa pe clapeta de gaz) si vazut cum se comporta pe toata durata acestor anomalii de relanti. In mod normal el trebuie sa oscileze in permanenta pentru a corecta fluctuatiile de turatie si a stabiliza relantiul. Daca nu face chestia asta inseamna ca e busit.

Daca e busit poate fi:

- pleznit la supapa de dedesubt (cea care il alimenteaza cu vid din carb) si pierde vid. Se poate repara cu adeziv.

- pleznit furtunul de vid care leaga supapa inferioara de carb. Se ilnocuieste furtunul.

- pleznita membrana interioara ce actioneaza pistonashul. Se poate arunca pentru ca mai mult ca sigur e rascoapta si cauta alta piesa.

- orificiul din carb prin care se alimenteaza cu vid pistonashul infundat. Se curata cu o sarma subtire.

- pistonashul gripat. trebuie vazut ca pistonashul sa poata merge usor. din cauza nefunctionarii indelungate mizeria acumulata pe el poate sa cauzeze forte de frecare ce impiedica glisarea lui pe toata lungimea cursei. se spala cu degresant si se apasa repetat pe el cu mana in timp ce se aplica putina vaselina termorezistenta pe toata circumferinta bazei lui.

La cazul lui nu cred ca se aplica primele 2 cazuri pentru ca astea permit foarte mult aer fals la carb si in concluzie un comportament extrem de neregulat la relanti (gen dai cheie, pleaca si ajunge la 5-6000 rmp apoi imediat moare).

La el cred ca era mai mult ultimul caz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!