Jump to content

Schimbare Volan De Pe Dreapta Pe Stanga


georgel_vw
 Share

Postare recomandată

vreau sa montez un motor de pe un seat leon 1.8 20V 180cp 6+1 trepte (insa e cu volan pe dreapta), pe un golf 4 inscris pe romania si cu volan pe stanga....doresc sa stiu daca ma primeste la RAR cu modificarea si ce piese trebuie sa schimb......gen cutie de viteze,caseta de directie timonerie....se potrivesc de pe actualul motor acum am 1.6 16v BCB 2003?

multumesc mult.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    7

  • georgel_vw

    4

  • R Z F

    3

  • Calin78

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

trebuie sa schimbi cam multe ... suspensia si franele fiind printre cele mai importante

motorul si cutia nu au treaba cu partea pe care e volanul, ele sunt aceleasi.

 

referitor la aspectele legale :

 

 

Dacă se înlocuieşte motorul unui autovehicul, este necesară prezentarea la Registrul Auto Roman pentru efectuarea modificării cărţii de identitate. Cel mai simplu este să se monteze un motor identic cu cel anterior, adică unul care are acelaşi cod motor cu cel menţionat în cartea de identitate. În acest caz la R.A.R. se verifică doar aspecte legate de fixarea noului motor, dacă au fost păstrate elementele pentru reducerea poluării (catalizator, sonda lambda etc.) şi se realizează testul de poluare specific unei inspecţii tehnice. Dacă se montează un motor diferit, autovehiculul va fi reomologat, iar în cazurile în care noul motor are performanţe mult diferite faţă de cel iniţial (putere mai mare, configuraţie diferită care presupune reamplasarea suporţilor motorului etc.) se efectuează probe specifice în cadrul Laboratorului de încercări pentru securitate rutieră al R.A.R., inclusiv cele legate de stabilirea normei de poluare a vehiculului, în noua configuraţie.

Menţionăm că modificările vehiculelor înmatriculate în România ce determina omologarea acestora se pot efectua numai în ateliere specializate, autorizate conform legislaţiei în vigoare. Lista de ateliere autorizate le găsiţi la sediul oricărei reprezentanţe R.A.R. sau la adresa www.rarom.ro.

Actele necesare sunt:
- act identitate deţinător vehicul;
- cerere activitate R.A.R. (cererea se va completa olograf de către solicitant pe propria sa răspundere, va fi semnată în prezenţa angajatului R.A.R. care efectuează prestaţia);
- carte de identitate vehicul;
- adeverinţa din partea atelierului autorizat care a efectuat înlocuirea motorului.

Informaţii suplimentare se pot obţine la tel.: 021 318.17.30

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare colegi de forum! Cu toate ca nu s-a mai scris pe acest topic din ianuarie, vreau sa va pun si eu cateva intrebari. Am o skoda 1 pe care mi-a cazut un copac pe plafon si mi-a indoit si stalpii. Am gasit o skoda la fel ca a mea la un pret bun, zic eu, dar este de Anglia. Acum vin intrebarile:

Credeti ca merita sa mut piesele de pe a mea pe cea de Anglia?

Tabla aceea dintre compartimentul motor si habitaclu se desface relativ usor?

Sau sa cumpar o caroserie cu acte si sa pun tot pe ea?

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti e mai usor/frumos cu una de Europa..... 

 

panoul ignifug - cel dintre compartimentul motor si habitaclu - e destul de greu de desfacut - dar se poate desface, daca ai sculele necesare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc dl Florin.

Tocmai asta e problema ca nu stiu ce scule imi trebuie sa desfac panoul. Am intrebat si eu cativa "meseriasi" si nu prea erau nici ei siguri. Ba ziceau ca e tabla ambutisata, ba ca e sudata, ba ca e prinsa in suruburi si izolata cu mastic pt parbriz. Oricum daca se lasa cu taiat si sudat ma las pagubas.

Dar asta de Europa trebuie sa aibe aceleasi dotari ca a mea sau nu conteaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Pai parca zicea unul ca a desfacut tabla aia taind masticul cu sarma de parbriz iar altul zicea ca a dezlipit tabla cu un foen/pistol cu aer cald. (am citit aici pe forum).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tabla respectiva e prinsa in puncte de sudura, se poate desface relativ usor, nu stiu cum e la skoda dar sunt colegi pe forum care au facut aceasta modificare la passat b5.5.Eu zic ca e realizabil , totul depinde de comoditatea si priceperea fiecaruia care doreste sa faca aceasta operatiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

punctele de sudura se pot taia cu bormasina - se da gaura direct in ele, dupa care panoul sta in mastic. Se poate utiliza cablu de scos parbrizele, etc..... 

 

acum, cel mai bine e sa discuti cu un tinichighiu... sau mergi la dezmembrari si verifica exact la una demontata.

 

dotarile.... nu prea fac diferenta, cand e vb de caroserie - tabla.... sa fie aceelasi model de caroserie - variant, sedan, etc... sa iti fie mai usor - altfel, se rezolva, dar mai ai ceva modificari de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Am inteles, acum trebuie sa caut un tinichigiu sa-l intreb. Sper sa ma lamureasca. 

Inca o intrbare: panoul ignifug daca nu-l mai sudez si il prind in suruburi+mastic scade cumva rezistenta masinii (pt siguranta)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic , ca da.Daca tot il desfaci si ajungi in stadiul ala il poti suda linistit.Daca o faci , fa-o cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Punctele de sudura se inlatura cu bormasina,da,pedalierul e prins cu sudura in puncte.Nu ai sa poti folosi sufa de parbrize pentru ca se va rupe.Iti recomand o dalta profesonala foarte bine ascutita pentru a desparti bucatile de tabla.

Poti sa nu sudezi,e mai ok..si nici nu e indicata sudura electirica ci doar puncte dar....insa iti recomand pocnituri de aluminiu si silicon special pentru auto...fac mai multe firme.Peste silicon foloseste pentru etansare un spray pe baza de terosol.

PS; am facut facut passsat b5.5 ...si stiu cum e.

Multa sanatate de la Tulcea,masina toarce ca o pisicuta si asteapta softul de 180 cp:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut,as vrea sa imi iau un passat din 2003 cu volan pe dreapta dar nu stiu cat costa conversia volanului pe stanga,ma poate ajuta cineva? De ce piese am nevoie? Cat ma costa cu piese si manopera?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!