Jump to content

Alarma falsa?


xprt64
 Share

Postare recomandată

Am o noua skoda fabia 1.2HTP 60CP.

In dimineata asta, cand am plecat de pe loc mi s-a aprins martorul de verificare ulei (cred ca asa ii zice, oricum are forma unui ceainic(?) din care se scurge o picatura de lichid - nu am cartea masinii la mine ca sa stiu exact) insotit de un sunet de avertizare si apoi mi s-a oprit motorul. Am pornit motorul din nu si nu au mai fost probleme.

Afara erau 4 grade celsius. Am masina de vreo 2 luni si am 7300 km parcursi. Care sa fi fost cauza? Sa fi fost prea frig azi-noapte... colegii mi-au spus sa nu ma ingrijorez, ca e ceva normal dar nu stiu...Voi ce ziceti? In rest masina merge bine, per ansamblu sunt multumit de ea; oricum eu sunt incepator, nu am experienta in condus masini si nu pot sa fac comparatie decat cu masina pe care am facut scoala (Logan diesel): diferenta e clara, e mai bine (simplu) cu skoda fabia :) .

Probabil m-am grabit cu topicul asta, trebuia sa astept sa citesc exact in cartea masinii (apropo, este pe net, in format electronic ?) sau sa sun la service sau altceva dar nu mai am rabdare. Oricum, dupa ce aflu care e problema o sa raspund pe forum pentru cei care o sa aiba probleme asemanatoare.

Modificat de xprt64
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai (incepator fiind) probleme cu pornitul de pe loc; nu ai turat-o suficient si pana se se opresca motorul s-a aprins si martorul buclucas :) . Eu asa vad lucrurile in urma celor expuse de tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi fost din cauza nivelului scazut, semnalizarea s-ar fi pastrat si mai taziu. In plus, masina are 7300 km ... putin probabil sa ramana fara ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in pauza de masa ma duc sa ma uit la ulei...sper sa nu fac reclama proasta pentru skoda cu capota ridicata la fabia 2, la numai 2 luni de la achizitionare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru linistea ta, verifica si nivelul dar, eu raman la parerea mea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus cheia in contact, am rotit-o odata, am aprins luminile de intalnire, am asteptat sa se stinga toti martorii temporari, am rotit pana a pornit motorul, am lasat frana de mana, am semnalizat stanga, am apasat pe acceleratie (aveam piciorul pe ambreiaj), am ridicat putin ambreiajul, masina s-a pus putin in miscare inapoi (era introdusa in marsarier), am introdus viteza 1, am ridicat iar de ambreiaj in timp ce era putin turata, a aparut martorul de ulei cu semnal sonor de 2 bipuri, am apasat pe acceleratie sa vad daca pot sa mai turez motorul-daca mai merge sau s-a stricat ceva de tot- si nu s-a intamplat nimic, nici o reactie. am rotit cheia pana am oprit tot, am asteptat putin, apoiam reluat procedura si nu a mai fost nici o problema.

Apropo, cand am pornit prima data mi s-a parut ca masina raspunde cam brusc la comenzi,parca ca as fi ridicat prea repede ambreiajul insa nu crec ca am facut greseala asta.

Oricum, eram stresat in momentul ala, ca am stricat masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat uleiul, este la maxim... probabil a fost doar o eroare temporara cauzata de frigul din timpul noptii sau cine stie, sper sa nu se mai repete...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Auzi... hai so lasam in colo de treaba :( , tu chiar crezi ceea ce spui - probabil a fost doar o eroare temporara cauzata de frigul din timpul noptii sau cine stie?! Vad ca accepti orice varianta, mai putin pe cea REALA (zic eu) si care este .... sa mai repet?! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Apropo de nivel ulei,voi cum il verificati?

La carte scrie sa-l verifici la cald ,dupa 10-15 min de la oprire?

Eu nu vad logica pentru modalitatea asta de verificare.

Eu la toate masinile avute verificam la rece inainte de pornirea motorului.

Stie cineva amanunte ,explicatii pentru recomandarea din manual?

Daca retin bine ,se recomanda modalitaea asta numai la 1.2/HTP /70 HP

Numai bine va doresc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

In legatura cu nivelul de ulei la Fabia 70CP,eu am intrebat,eu am aflat raspunsul...

Dupa mai multe masuratori,la rece si cald am ajuns la constatarea ca 75% din nivelul de pe joja (portiunea hasurata sa zic asa) masurata LA RECE,va ajunge la CALD la 100%,deci la nivelul maxim admis.

Sper sa va fie de folos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!