Jump to content

Probleme Ceasuri De Bord


Claudiu_ro
 Share

Postare recomandată

Desfa ceasurile si recalibreaza vitezomentru. In mod normal, o faci cu VCDS-ul. Daca nu ai, macar il pozitionezi la ochi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • alexutz88

    6

  • stealth

    5

  • F l o r i n

    4

  • NuCeTaNu

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ liviu-lfi & fireboy ,daca nu e prea tarziu avand in vedere vechimea posturilor,te sfatuiesc si pe tine cat si pe fireboy sa desfaceti ceasurile,le scoateti din bord iar dupa aia desfaceti mufa si cu un ac subtire scoateti cate un pin din mufa de plastic si il "incordati" putin cu in patent cu cioc ascutit incat sa intre putin mai greu pe pinul respectiv si sa nu mai aba joc.trebuie sa aveti grija ca pinul care l-ati scos sa-l bagati in acelasi loc in mufa de plastic.la mine aceasta operatiune mai migaloasa a avut efect!

Modificat de COSMIN27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua, am si eu o problema cu lumina din bord, am desf ceasul jos si beculetele acelea 2 sunt arse,problema mea este ca nu știu de unde sa le achizitionez ,sunt in dk si acest lucru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.De o saptamana mi-am montat pe masina un radio-cd iar in momentul in care il pornesc acul kilometrajului pica la 0 revenind in momentul in care opresc radio-cd-ul.La radio-cd-ul pe care l-am avut inainte nu mi s-a intamplat asta.Kilometrajul este pe mufa nu pe cablu.Un sfat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce unitate ai montat si ce ai avut ?

Ori iti trimite un curent aiurea pe circuit- verifica bine circuitul lui de alimentare, sa nu fie probleme pe acolo - cineva a umblat si a inversat firele prin mufa de alimentare..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut un noname si mi-am pus un blaupunkt buenos aires.O sa verific mufa insa aceasta s-a potrivit perfect de pe ala noname pe acesta fara sa umblu la fire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

Mi-a prezentat cineva un Polo din 2001, 1.4 TDI, masina merge foarte bine, ce nu-mi place ca indicatorul de motorina si cel de temperatura apa nu functioneaza, turometrul sta un pic mai sus. Care poate fi cauza? Turometrul se poate regla cu degetul pur si simplu daca desfac imbusurile din fata se da geamul ceasurilor jos? Bordul este cel din imagine.

post-11255-0-85943900-1335614405_thumb.j

Modificat de poe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

FA un output test pe ceasuri si vezi cum functioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Desfa ceasurile si recalibreaza vitezomentru. In mod normal, o faci cu VCDS-ul. Daca nu ai, macar il pozitionezi la ochi.

Cum se poate recalibra din VCDS? ai cumva procedura? eu am tot cautat pe net si nu am gasit nimic, nici chiar pe pagina oficiala http://wiki.ross-tech.com/

Eu as dori sa recalibrez turometrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Output test pe IC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu output test nu rezolv nimic, imi 'arata' scala pe care se deplaseaza indicatorul dar nu-l pot calibra.credeam ca este vreun canal de adaptare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

sal am un polo 1.4 aud 2001 ,daca pun benina de 50 lei imi indica ca e full rezervoru! cand am luato acu 4 luni am era aproape pe zero si cu becu aprins si am pus benzina de 100 lei si sa dus la jumate acu dar de vreo saptamana a luato razna,sa fie de la plutitor oare ,merge reparat ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa un output test sa vezi daca isi face cursa cum trebuie, daca da, da jos bordul si verifica mufa, masoara rezistenta pe firul de la sonda(uitate in elsa ce valoare trebuie sa aiba si cat la % sa fie actionat).

In cazul tau poate sa fie:

- ceasul, lipitura rece pe mufa din ceas

- pinul din mufa oxidat, descentrat, iesit

- mufa de la rezervor, contact imperfect,oxidat

- sonda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Ma ajuta si pe mine cu o problema?
Am un polo 6n din 97 cu motor de 1,4 16v de 74kw. acesta are ceasuri de bord ca la golf 3, pe fond alb. De curand mi-am facut rost de la cineva de niste ceasuri de pe un polo 6n din 99 numai ca acesta avea motor de 1,6 16v. astea sunt exact ca la golf 4... cu limbile rosii si scrisu albastru. am si mufa de la ele. problema e ca nu stiu daca se potrivesc. si imi mai trebuie rama din fata ceasurilor pt astea care vreau sa le pun, daca are cineva...

post-24339-0-95043100-1360246633_thumb.j

post-24339-0-81525300-1360246706_thumb.j

post-24339-0-43083400-1360246738_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut tuturor, aceeasi problema o am si eu la polo ul din semnatura, nu mai indica turometrul si ramane aprins indicatorul de ulei si baterie aprinse, uneori isi revine dupa cateva secunde, alteori isi revine daca o accelerez putin peste 2000 de ture, iar uneori nu si mai revine deloc!

cand face figura asta nu mai intra nici socul automat dimineata cand e rece

masina merge perfect chiar si cu problema asta

un sfat, o parere, ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA diagnoza ce apare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

momentan n am pus o pe tester, maine cel mai probabil

ce am observat eu este ca se incinge foarte tare un releu si are si un pin ars, adica cu arsura pe el

n-am retinut ce numar are releul, pt ca am observat ca sunt numerotate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca problema vine de la alternator, nu mai incarca!

Ma intreb oare unde este releul de incarcare, pe alternator, sau in alta parte!

Daca stie cineva sa mi raspunda i as fi recunoscator!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru informatie colegul Al Bundy

M am documentat si se pare ca este relativ scump chitul de reparatie al alternatorului, ce ma sfatuiti sa fac?

Exista aici pe forum cineva care se ocupa cu asa ceva, de reparat sau de vandut alternatoare?

Eu tind sa cred ca releul este defect pentru ca masina porneste si nu omoara bateria, dar nici nu o incarca, ramane acelasi voltaj de la pornire si pana la oprire, chiar daca as circula cu ea toata ziua; s-ar consuma bateria daca as folosi curentul optional, adica faruri, casetofon, aeroterma, etc, dar daca doar sa circul fara astea aprinse nu consuma bateria!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand, trebuie vazut cine este de vina.... releul/modulul de incarcare sau are alta problema. Ca variante - reparat sau cumparat altul SH - caz in care cauta in rubrica Anunturi,la dezmembrari,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru informatie, saptamana asta o sa l dau jos sa l duc la verificat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!