Jump to content

Probleme Ceasuri De Bord


Claudiu_ro
 Share

Postare recomandată

Salut si bine v-am gasit, sunt proaspat posesor de Polo 6N2 si m-am saturat de problemele pe care le au masinile astea :icon_thumright:

Problema mea este urmatoarea: afisajele din interiorul ceasurilor de bord ( cel cu ceasul si cel care indica nr de km ) afisaza foarte slab, adica se mai vede cate ceva dar numai din anumite unghiuri. A mai patit cineva asa ceva sau stie de la ce poate fii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...
  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • alexutz88

    6

  • stealth

    5

  • F l o r i n

    4

  • NuCeTaNu

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asta se poate intampla daca geam-ul care afiseaza cifrele este partial dezlipit de pe contacte. E ca la ceasurile electronice cand acel patratel de sticla (sau ce o fi el) se dezlipeste de pe contact si iti dispare patial, de tot sau se slabeste foarte tare intensitatea afisajului. Desfa bordul (Mult succes) si incearca sa reasezi acea bucata de sticla pe care sunt afisate cirele. Destul de complicat de ajuns la ceas dar daca il lasi asa, din cauza gropilor si a vibratiilor se va duce de tot scrisul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Topicul la care tocmai ai raspuns e de acum aproape 4 ani. :blink:

Probabil si-a rezolvat problemele de atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi afisa data postului atunci si am crezut ca e mai recent :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut cum se da bordu jos la un polo 6N din 96 1.4 AEX? nu am bec pt rezervol gol si check engine si as vrea sa ii pun dc ma poate ajuta si pe mine cineva? Multumesc anticipat!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut. La bordul masinutei mele 6N nu merge butonul din treapta pt resetare km, si mai nou palpaie pe display si Inspection. Vreo sugestie, ce e de facut? Salut tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut melinte

alt buton ? ........desfa si vezi care e problema....de resetat faza cu oil insp e simplu ...tii apasat butonu pui contact .....scoti contact si il pui din nou si pornesti masina si se sterge !

....si inca o chestie ...cam putini membri care mai activeaza pe forumul asta :( ......

Modificat de ionut melinte
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca oamenii au probleme rar, Polo rules! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar cam rare problemele, dar si cand apar :banghead: De exemplu, la al meu Polo nu mai suna bazaitoarea aia cand raman pozitiile aprinse cu motorul oprit. A functionat la inceput, dupa care intr-o zi a inceput sa sune groaznic, dupa care pauza. Se poate schimba sau trebuie inlocuite ceasurile de bord intrucat din ce am vazut se afla in spatele indicatoarelor de bord, pe placa de montaj. Asta daca nu m-am inselat si dracia aia de acolo, un fel de difuzor, e pentru altceva. :icon_redface:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare..si eu cu o problema de bord...ceasul care imi indica nivelul de benzina functioneaza aiurea,adica nici nu ajunge la linia rosie si deja am ramas fara benzina...initial am crezut ca este o problema a plutitorului de la pompa din rezervor,insa zilele trecute am schimbat pompa cu totul,cu una originala si ieri,increzator in indicatorul de bord,am ramas pe drum,noroc ca apucasem sa ies de pe autostrada si mi-a fost mai usor sa fac cu mana la masini!!!!!!!!!!...deci..acul acela nu coboara deloc mai jos,iar daca bag benzina urca foarte putin...mai precis toata cursa pe care o indica se afla intre liniile rosii si prima linie spre dreapta(nu minima din stanga)...si nici vorba sa se aprinda semnul galben cu rezervorul...suspectez o problema la cablu, sau la mufe(cea de intra in pompa,sau cea de ajunge la ceas)...sau in cel mai rau caz la ceas efectiv...rog daca cineva are vreo idee mai exacta sa imi spuna si mine solutia..multumesc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut melinte

solutia : tot timpu cand pui benzina resetezi trip ul ! si stii cam cat mergi cu 10 sau 20 l cat pui .....:D si iti iei si 2 l in portbagaj >:) !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru idee,doar ca doream rezolvarea in sensul de reparatie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am si eu o problema cu ceasul de chilometraj.Acum e oprit la 50km/ora cu masina stationata.Cand pornesc de pe loc inregistreaza normal ca si cand 50km/ora ar fi zero.Daca merg cu 30km/ora indica 80km/ora si tot asa.Problema e caci cu timpul de la 50km ora tot creste si de cateva ori deja s-a dat peste cap,si tot asa.Intrebarea este:se pot schimba ceasurile,sau mai trebuie si altceva ca de ex imobilizator motor sau alte cele.Cu ceva timp inainte asa era la zero ca in imagine si cu timpul crestepost-62227-0-42760400-1313008856_thumb.j

post-62227-0-55366100-1313009079_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu ar trebui sa fie ceva leduri in plus fata de cele care sunt deja aprinse in momentul cand pun contactul? Pentru faza scurta sau pozitie nu am martor la bord decat pentru faza lunga.Sunt ceva leduri arse? Se pot schimba usor sau necesita un specialist?

Prima imagine este dupa 3-5 secunde de la punerea contactului iar cea a doua imagine este imediat dupa punerea contactului.

p1010318b.th.jpg

p1010317b.th.jpg

Daca are careva bord identic si are timp il rog sa puna o fotografie cu bordul lui sa imi pot face o idee despre ce nu se aprinde si sa vad unde sunt martorii de la pozitie si faza scurta.

Multumesc

Modificat de NuCeTaNu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu din pacate, la modelul asta de bord ,cu leduri, nu arata nici semnul de rezervor gol,nici centura si nici pozitii sau faza scurta.

Eu am pus un bord de Ibiza,just plug&play si in mod incredibil acela are luminita de benzina, centura,pozitii care se prind si functioneaza perfect! Bonus, cadranele sunt albastre si luminile rosii inclusiv cele de LCD.

Felicitari pentru kilometrajul mic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc

Sa inteleg ca se poate monta bordul de la ibiza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, intra acolo fara nicio modificare desi tabloul de Ibiza e putin mai gros in spate dar cu gentilete il pui.Eu l-am schimbat fiinda mi se defectase vitezometrul si dupa ce am schimbat doi sensori de viteza mi-am dat seama ca nu poate fi decat din bord.

Ibiza nu e decat un Polo dar mai machiat putin sa para nitel "overspecs" ,insa toata mecanica si instalatia electrica sunt identice,evident ma refer la aceeasi clasa si motor.

Ce l mai fain este ca are bec de benzina care functioneaza pefect, mi s eaprinde cu precizie si pot evalua cu mare precizie consumul acum. Inainte ma uitam cand atinge zona rosie da... mai puteai parcurge +- 10 km ,n-aveam precizie. Plus indicator de pozitii aprinse ceea ce ma ajuta iarasi enorm cand ies pe sosele importante in caz ca am uitat sa aprind farurile,acum am reflexul sa vad semnalul luminos.

Un mic dezavantaj este ca bordul asta de Ibiza e pe beculete,ceea ce face ca iconurile sa lumineze in intregime, la cel original arata mai ..chic putin, se ilumina numai conturul pictogramei dar pe langa avantajele de mai sus,nu mai conteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Mersi mult.O sa incerc sa vad daca gasesc si eu unul la pret convenabil.Nu ai idee cat cere pe ele prin dezmembrari? Un pret orientativ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu am idee pentru ca am avut norocul sa merg la un centru de dezmembrari impreuna cu un prieten care are niste frati acolo si am luat mai multe chestii in ziua aia,pe langa bord am luat si niste arcuri de spate cu tot cu amortizor si i-am lasat simbolic 100 de lei pentru toate ca nu am obrazul gros.

Dar cred ca e in jur de 50-70 de lei ma gandesc,nu poate cere 100 ca e totusi o maisna ieftina si veche. dar proba pe loc sa ii faci, daca esti mester,mergi cu al tau semidemontat,adica cu rama aia scoasa si suruburile desfacute si doar scoti mufa electrica din spate si o bagi pe ala de Ibiza, e foarte ajutator sa scoti volanul, si verifici totul sa functioneze, vitezometru, turometru, cele doua ceasuri de apa si benzina si api beculete sa se aprinda toata (daca nu sunt arse).

La mine a mers la al doilea bord probat la fata locului, la primul nu mai stiu ce nu mergea bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai da-te si tu mare putin si pune-ne cateva poze cu el ca sa vedem si noi ce ti-ai luat.acum iti mai face figuri vitezometrul mai cade la zero,iar acul de la benzina o mai ia razna in functie de cum se inclina masina?daca nu ti se mai intampla astea inseamna ca ai facut o afacere buna.mai stii ce model de ibiza era?ca daca iti merge bine cred ca o sa il schimb si eu.bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine numai daca demontez volanul merge pentru ca acea maneta de la care se regleaza volanul mai scapa din cand in cand si ma trezeam ca fuge volanul in jos.Nu e prea placut sa patesti asa si am decis sa anulez chestia cu reglajul pt ca ori cum volanul il tin ridicat la maxim.Am bagat doua suruburi in ghidajele alea din spatele ceasurilor si le-am strans bine iar acum nu mai coboara volanul nici daca tragi cu tractorul de el :) Ori cum nu se regla decat pe inaltime.

Modificat de NuCeTaNu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,tuturor!mi se reseteaza bordul in timpul mersului,ceasul,kilometrajul,iar uneori imi pica si acul la vitezometru,iar acul de la indicatorul de benzina o ia razna...si asta cand e foarte cald afara sau cand nu sunt atent si iau o graopa mai sanatoasa...aveti vreun sfat pentru asa ceva?stie cineva ce se intampla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salutare am si eu o problema la un polo 6n cu indicatorul de kilometraj si cu turometrul.nu imi merge deloc kilometrajul si turometrul merge tot aiurea...stie cineva ceva???poate cineva sa ma ajute va rog???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am mai auzit pe la altii e o problema tipica la modelele 6n1, iar rezolvarea consta in inlocuirea instrument cluster-ului.

Modificat de Aurelian 6n2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
stefan_claudiu28

Buna

Am o problema cu polo-ul meu motor 1.0 AUC,mai exact cu vitezometrul,de cand am luat masina imi indica cu vreo 15 km mai putin,acul de la kilometraj nu sta normal la zero , cand am luat masiana nu am stiut, acuma am studiat si am vazut ca trebuie sa fie la zero,mentionez ca acul nu oscileaza indica in timpul mersul,doar imi arata mai putin cu 12-15 km, cum as putea sa rezolv probelama,exista ceva reglaz, sau ce ar putea fi.

Am pus si o poza sa se vada

Multumesc

post-96873-0-29259000-1329997878_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!