Jump to content

Huse scaune cu incalzire


BMA
 Share

Postare recomandată

Ieri am terminat montatul rezistentelor de incalzire in scaune.

Tutorial nu stiu daca are rost, caci la Fabia in manualul de service (ce este aici pe forum) apare cum trebuie demontat tapiteria scaunelor. E mult de lucru, nu merge usor.

Daca tot am demontat, le-am bagat in masina de spalat, si au iesit foarte curati.

Masa am luat de la punctul de masa de sub comanda climatizare, +12V de la borna 75x adica releul in pozitia 11 la Fabia. Am tras in blocul de sigurante la siguranta 63. Am pus de proba o siguranta de 7.5 A si duce de minune ambele scaune. Daca cumva n-ar rezista in timp, pun de 10A, caci un scaun trage cam 4A. M-am si mirat ca siguranta de 7.5 nu se arde.

Firele am tras sub mocheta, prin tunelul central pana in dreptul scaunelor si apoi sub mocheta pana la gaura din mijloc ce sunt sub scaune. Acolo am montat mufe Superseal, la fel si la partea de scaune am pus mufe superseal, deci se conecteaza astfel usor, si la eventuala demontare la fel.

Dupe 30-60 secunde deja se simte caldura, se incalzeste repede, e placut in masina rece. Voi vedea cand vin frigurile mari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • BMA

    13

  • Al Bundy

    10

  • jagoman

    8

  • F l o r i n

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Firele nu se trag prin tunelul central , ci pe langa praguri, acolo, in tunel exista pericolul sa fie ciupit de dintii de la frana de mana si sa faca scurt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Firele cobor catre scaune cu aprox. 6-8 cm inainte de dintii franei de mana sau chiar si mai mult, si nu au cum sa se deplaseze mai aproape. M-am asigurat de acest aspect. de fapt daca scoti capacelul de plastic de sub bratul franei de mana ce este la Fabia, nici nu se vad firele caci coboara inainte de acel capac. Deci am chiar mai mult de 10 cm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, sfatul meu este ca toate modificarile aduse instalatiei electrice a masinii sa fie cat mai aproape de original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Initial vroiam sa trag langa praguri, doar ca mi se pare foarte greu de scos acele ornamente de plastic prinse cu clipsuri. Si urechile de plastic ce tin clipsurile se rup usor, deci am renuntat, si am ales varianta descrisa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are nimic, doar sunt la distanta, banuiesc ca nu se aproprie de levierul franei de mana. Oricum, si la mai multe masini, trec cabluri pe acolo - scrumiera spate, iluminat, martor frana de mana.

De desfacut se desfac usor pragurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie personal mi se pare anevoios pentru riscul de a rupe acele urechiuse de plastic in care intra clipsurile.

Daca este o metoda eficienta as fi si eu interesat cum se desface in asa fel incat sa nu rup nimica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca folosesti un declipsor, nu se intampla nimic cu ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit ca exista ceva special, dar cum arata? Se poate cumpara undeva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!