Jump to content

Setari Vag-Com Octavia 1


Al Bundy
 Share

Postare recomandată

Si asta e posibil.

Sa refaca codarea si vedem .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce immo are masina si ce immo e bordul nou ? daca masina e immp 2 si bordul nou, e immo3 - asa face. Daca sunt aceeasi nivel de immo, atunci buzzerul e defect.

Masina e immo3, a avut bord immo3 si bordul de acuma are tot immo3 ... pe Output Test merge buzzerul

Incearca sa recodezi Can Gateway cu acelasi codding pe care il gasesti acolo.

Adica sa bag coding-ul din Instrument Cluster in Can-Gateway ? :blink:

In CAN am avut inainte de schimbare 00006 a ramas asa....si bord-ul vechi a avut 03112 si cel nou la fel 03112

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, funny atunci.

Da, pe CAN - recodezi tot cu 00006.

Ce an e masina ta si ce cluster ai montat ?

P.S. - banuiesc ca plafonierele merg...nu cumva face vreo figura switch-ul de la usa....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intri pe can gateway - codding - si dai direct Do It .. iei contact , incui masina , descui si testezi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha! ... ok..incerc maine si va zic.

Da, funny atunci.

Da, pe CAN - recodezi tot cu 00006.

Ce an e masina ta si ce cluster ai montat ?

P.S. - banuiesc ca plafonierele merg...nu cumva face vreo figura switch-ul de la usa....

Plafoniere merg, totu OK.

Masina mea e 2002 si clusterul de pe o Octavia Tour din 2006

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2002.... posteaza codul clusterului care a fost pe masina - inainte de asta din 2006.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel vechi original al masinii MY2001 are codul 1U0 920 810 F, iar celalalt ce l-am pus recent de pe o masina din 2006 are 1U0 920 811 J .

Iar modulul comfort 1J0 959 799 AH.

Da, pe CAN - recodezi tot cu 00006.

Incercat, nu schimba cu nimic.

Modificat de bn64and
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In CAN am avut inainte de schimbare 00006 a ramas asa....si bord-ul vechi a avut 03112 si cel nou la fel 03112

Codeaza bordul nou cu 19112.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am codat Al si cel vechi acu un an si inainte sa-l schimb si cel nou de vreo cateva ori...nimic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! am octavia 1 si am o mica problema:-stie cineva de ce nu ma lasa sa intru de pe vag com sa testez motoru?ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe restul poti, doar pe Engine nu ? motorul porneste ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da.motorul porneste.si pe restul pot....abs. . .etc

doar ca masina nu trage foarte bine si am vrut sa ii fac o diagnoza sa vad daca da cv erori de la debitmetru sau turbo.....

si nu am reusit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai probat interfata si merge pe alta masina, Incearca sa scoti siguranta de la cass, daca nu e cel original - sau chiar mufele, dupa care incerca iar. Daca tot nu merge, e intrerupta o linie de comunicatie cu ECU - K line-ul - pin 16 din mufa mare ECU.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pffff cam complicat pt un incepator!o sa incerc poate maine, daca nu apelez la un specialist si revin cu rezultatul!!!:D

ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAac pe celelate module merge nu are treaba cu casetofonul aftermarket sau cu vreo siguranta. sper sa nu gresesc, dar ECu nu are linie K de diagnoza ci doar W, si asta se face prin ceasurile de bord, deci problema poate fi in ceasuri sau chiar in ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce interfata folosesti ? Ce versiune ?

USB / Serial ?

Spune-mi ce scrie in Options la Baudrate/

In trecut ai mai facut diagnoza la masina ta cu interfata aceasta si ti-a mers ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Elsa spune altceva, pe pinul 16 este W line.

post-1788-0-03884900-1326405346_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, fara ala nu il vezi pe VCDS. Eu asa citesc ECU pe banc - direct cu mufa pe el - prin pin 16 si OBD. Il vad si cu VCDS-ul, MPPS, etc. Oricum, nu cred ca asta e problema lui, in schimb i-am expus toate posibilitatile.

Poate e din interfata....cum a zis Turbocip.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da.motorul porneste.si pe restul pot....abs. . .etc

doar ca masina nu trage foarte bine si am vrut sa ii fac o diagnoza sa vad daca da cv erori de la debitmetru sau turbo.....

si nu am reusit

intra in setari si pune la Baudrate valoarea si incearca pe rand cu 0, 4800 si 9600.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. scuze de intariziere. am fost astazi la un service in oradea si acolo a mers se testeze masina cu vag com-ul si le-a dat cv eroare de presiune cu negative.......(cica ar trbui curatat turbo)....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la fel de bine, problema poate sa fie de la actuator - ca e clasica la voi, sau de la vacuum - sincer, nu cred ca e geometria murdara, la Negative deviation...ci actuatorul defect.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau vreun furtun de vacum sarit de la loc sau fisurat

coboara actuatorul cand pornesti masina? ai scos furtunasul de vacum sa vezi dc trage pe el ceva, dc nu ai defect n75, mai e pana la geometrie, cand trebuie curatata turbina eroarea o ai cu positive nu negative

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact....dar asa e la unele service-uri....sa te incarce la factura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are careva o poza cu furtunul de la vacum>????:D

ar putea sa fie de la debitmetru?

problema e ca uneori trage de mananca pamantul pt calutii ei si cateodata pica in bot, parca i-ar trage cineva frana de mana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!