Jump to content

Setari Vag-Com Octavia 1


Al Bundy
 Share

Postare recomandată

daca era debitmetrul nu iti tragea la capacitatea maxima, dar tragea cat de cat

problema e din vacuum (vreun furtun fisurat sau capsul vacuumatica defecta) sau geometria turbinei este murdara si trebuie curatata

verifica fiecare furtun PE RAND dintr-un capat in altul care intra si iese din piesa cu capac alb de aici: http://mollossmaster...hose_resize.JPG

...verifica-l in special pe cel care merge undeva in partea dreapta (a pasagerului) a motorului si merge dupa motor

daca e vreunul spart, inlocuieste-l....daca nu e niciunul, problema e din capsula vacuumatica (actuatorul turbine) sau din geometrie

Modificat de bn64and
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

La aceasta eroare care ar fi problema?ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bn64and din cauza geometrie niciodata nu va da eroare negativa,

sr_giu ce sa discutat mai sus despre eroarea ta sa discutat, nu despre altceva

verifica in principal vacumurile si vezi la mana dc trage vacum pe furtunul care merge la actuator, dc nu e defect n75, dc trage si se simte binisor furtunul poate fi bun si iti axezi privirea spre actuator care il dai jos si il verifici cu trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu o noua problema daca ma poate ajuta cineva.pornesc masina , nu se tureaza, daca merg cu ea la fel nu se tureaza, daca o accelerez in gol 5-6 sec se tureaza pana la 3000 ,dupa primele 3-4 secunde isi revine si masina se tureaza si trage........ ce poate fi?scz de off topic.o sa postez la si la vw in Sectiunea nu trage mototru......

Modificat de sr_giu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bn64and din cauza geometrie niciodata nu va da eroare negativa,

...nu chiar niciodata, dar de cele mai multe ori, la Octavia 1 e de vina actuatorul, dupa care vacuum-ul...circuitul, N75, etc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iar revin .am verificat din nou furtunele si furtunul care duce de la n 75 la actuator si este spart.poate fi aceasta problema??

Modificat de sr_giu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca DA - de, ce ti-am zis ...? sau de la vacuum - sincer, nu cred ca e geometria murdara, la Negative deviation

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms de sfat florine.ramane sa inlocuiesc furtunul. Unde as gasi din acelea OEM, nu vreau sa tot muncesc degeaba??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OEM , la reprezentanta .

Gasesti si in alte parti calitativ , numai sa cauti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat problema cu furtunul intrerupt provizoriu............. doar k a ramas aceasi problema cu turatul.daca nu o turez in gol 4-5 seccunde nu urca acul peste 3000 de rotatii;;;;;;;;;;;,....,.,.,.,.,.,.,.........nu mai stiu ce sa fac ......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine, fa o scanare, un log in mers ... si se identifica imediat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare legata de Setari VAG-COM:

Din cauza lunetei curbate stanga-dreapta, dupa ce a plouat afara si este apa pe luneta, cand deschid portbagajul apa nu curge frumos numai pe canalele din stanga si dreapta portbagajului ci intra si in interior. Pentru mine e foarte enervant lucrul asta si as vrea sa va intreb daca se poate face vreo setare astfel incat la o apasare mai lunga a butonului de deschidere al usilor (telecomanda nu are buton de deschidere portbagaj) sa se activeze o data stergatorul spate?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Florin pentru raspuns. Dar deschiderea tuturor geamurilor se poate face la apasarea lunga a butonului de deschidere de pe telecomanda? La fel si inchiderea lor la apasarea celuilalt buton?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, da, aia se poate face - la cheile OEM cu telecomanda pe ele

In functie de modulul confort care il ai tu pe masina - ce an e masina - poti avea 1J0 xxx xxx sau 1C0 xxx xxx - difera procedura de activare - programele folosite si interfata care te ajuta.

Functia se numeste roll up - roll down.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La aceasta setare , cat vei tine apasat pe buton / atat vor urca sau cobora geamurile.

Daca ai si trapa se activeaza si inchiderea acesteia odata cu geamurile electrice.

Este foarte ok functia , mai ales vara - cand doresti sa ai masina incuiata si cu geamurile usor deschise (pentru a se ventila)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine merge activata daca am montat alarma pt inchiderea din telecomanda? modul comfort am , cu cheia functioneaza roll up ul .Mentionez ca am alarma AM si cheie simpla ..

Modificat de emilvef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca nu ai butoane pe cheie - pe ce apesi ?

Nu , nu merge !

Tie este posibil sa iti faca ridicarea geamurilor - alarma montata AM.

Dar depinde de fiecare alarma in parte ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da daca am geamul deschis ,cand inchid din telecomanda masinii se inchid automat , dar cum fac sa le las deschise vara putin? din cheie daca nu pun alarma merge..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta iti spuneam ca este diferenta:

-alarma AM ti le ridica automat pana sus

-butonul cheii briceag , cand iei mana de pe el , se opreste si ridicarea/coborarea geamurilor(deci opresti geamul in pozitia pe care o doresti)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de exemplu la mine ca sa las geamurile deschise cand armez alarma mai apas odata pe butonul de inchis si opreste geamul din ridicare

alarma e K9 parca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu erorile daca ma poate ajuta cineva

Address 01: Engine Labels: 038-906-012-AGR.lbl

Part No: 038 906 012 H

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 3332

Coding: 00002

Shop #: WSC 31480

VCID: 1525C5674741

TMBBG41U138673866 SKZ7Z0B1497959

1 Fault Found:

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

P0101 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putem avea debitmetrul defect, circuit de aer intrerupt sau deschis, dupa debitmetru - nu cred ca e cazul - cablaj cu probleme - verifica cablajul, sa nu ai conectori oxidati, intrerupti, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am scos eu mufa de la debitmetru ieri/.posibil sa fi ramas eroarea din cauza aceia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!