Jump to content

Problema Iluminare Consola Centrala


Zergutzu
 Share

Postare recomandată

Salut toti membrii forumului!

In sfarstit.. de o saptamana am intrat in posesia unei Octavia 1 1.9TDI 90cp din 2003 cu 80mii km albastra. Masina e super ok, am luat-o de la un vecin, deci o cunosc de cand a luat-o de noua.

La dotari sta putin cam prost :( doar AC si un singur AirBag insa m-am bucurat ca are km reali si a fost destul de intretinuta. Are mici chestii care nu prea imi plac si anume geamuri ionizare spate 80%, fata 20%..nu vezi nimic in spate noaptea sau cand ploua, insa asta e.

Tot ce mai trebuie sa fac acum e o mica revizie si anume sa ii schimb kitul de distributie, uleiul, filtrele si eventual placutele de frana (am impresia ca se aude un harjait in fata la franare).

Singuta problema pe care o am (de fapt care a avut-o masina de noua), are perioade in care nu se mai lumineaza consola centrala (unde sunt rotitele pt caldura, ventilator...AC). Am cautat pe forum si am si gasit un topic insa nu prea am reusit sa imi dau seama cum as putea sa remediez problema asta. Am observat ca atunci cand apas pe butonul de recirculare aer (dar nu mereu) se aprind...Ciudat..poate ma ajuta cineva cu o solutie.

Toate cele bune!

Andrei

Modificat de Diesel
Titlul era neconcludent...l-am editat.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consola centrala din ce stiu eu este luminata de un singur bec. Am patit si eu sa mearga intrerupt si s-a rezolvat rapid cu schimbarea becului care este pozitionat sub regulatorul ventilatorului (vezi poza ca nu stiu cum se cheama de fapt).

Eu am rezolvat la service unde am avut si alte treburi. Dar zice careva p-aici ca se scoate daca tragi mai ferm, iar dedesubt se vede becul care trebuie inlocuit (chiar daca mai merge din cand in cand). Va trebui sa ai un cleste bot de crocodil ca altfel se pare ca nu poti sa il apuci pt a-l scoate.

Numai bine!

post-9421-1196080267_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consola centrala din ce stiu eu este luminata de un singur bec. Am patit si eu sa mearga intrerupt si s-a rezolvat rapid cu schimbarea becului care este pozitionat sub regulatorul ventilatorului (vezi poza ca nu stiu cum se cheama de fapt).

Eu am rezolvat la service unde am avut si alte treburi. Dar zice careva p-aici ca se scoate daca tragi mai ferm, iar dedesubt se vede becul care trebuie inlocuit (chiar daca mai merge din cand in cand). Va trebui sa ai un cleste bot de crocodil ca altfel se pare ca nu poti sa il apuci pt a-l scoate.

Numai bine!

Poate ajuta asta http://vwforum.ro/index.php?showtopic=16765&st=0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest luckyhome

In cartea de service, asa spune la toate diesel-urile, dar avand in vedere conditiile de drum din RO, este recomandat schimbarea la 90.000, pentru a evita multe neplaceri pe care le poate cauza ruperea curelei.

Dar sa revenim pe subiect...ai gasit becul ??

Numai bine!

Modificat de luckyhome
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT. Depinde de anul de fabricatie al masinii. La mine e la 150000 si la OctyTour e la 180000. Ce zici de asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!