Jump to content

Intreruperi In Sarcina!


Fany22
 Share

Postare recomandată

Salutare!Am un Golf1-80,benzinar de 1.3GF,de la un timp, a inceput sa-mi intrerupa in mers(face ca toti dracii),daca incerc sa ridic o panta,si schimb viteza de ex. de la 2 la 3 sau 3 la 4 in relanti pur si simplu mi-o rupe in doua!!mentionez ca pe loc o pot tura fara probleme(chiar 6000ture).La prima vedere pare simplu,dar parerea mea e o problema mai complexa,nu stiu ce sai mai fac! Cer ajutorul vostru,va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat daca nu ai apa in benzina? daca e ok trebuie sa te uiti la carburator daca are nivelul cum trebuie, si dupa aia daca pompa are debit cit trebuie. Da intii verifica treaba cu apa, sa nu desfaci totul degeaba cum s-a mai intimplat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-as uita prima si prima data daca e ok Delco-ul si capacul. S-ar putea sa nu ai scanteie destul de puternica in sarcina si nimic mai mult!!! Uita-te la ce e mai simplu prima data si dupa aia suspecteaza ceva mai complex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as adauga si bujiile si bobina de inductie. Si mie mi se pare o problema de aprindere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da orice e posibil,decamdata nam avut timp sa umblu la ea(si vremea asta!).Culmea cate odata merge f.f bine si dintro odata il apuca!(am verificat daca am contacte imperfecte!)O sa revin si cu amanunte.....Multumesc,Bft!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema patita de mine - din cauza jocului mare la axul delcoului (distanta intre platini nu mai era relevanta). Verifica si asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca bobina daca spui ca uneori merge bine adica dupa ce se incalzeste merge prost sigur e bobina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi culmea sa ai condens in capacul Delco, mai ales cu vremea asta ploioasa si cu variatiile mari de temperatura.

In locul tau as face macar o examinare sumara a aprinderii (Delco, fise si bujii). Odata cu cresterea turatiei scanteia "scapa" prin toate locurile vulnerabile.

Un test simplu se poate face noaptea intr-un loc cat mai "bezna" cu motorul pornit. Turezi motorul si esti atent la eventualele scantei date la masa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai intai....vezi aprinderea..bujii,fise,capac...si apoi ar fi buna o revizie la carb....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!