Jump to content

Demaror Valeo


dukku
 Share

Postare recomandată

Salut ! De ceva timp imi face probleme electromotorul la masina din semnatura . Spre neplacerea mea costat si ca e Valeo iar Volksman mi-a dat de inteles ca e cam greu cu repararea acestui tip de electromotor .Mecanicul meu a citit alte balarii in loc de codul valeo de pe el si fara codul corect nu mi-a dat prea multe dealii . In speta cred ca e vorba de carbuni si bucsele de bronz .

Astept orice sfat de la cei care au reparat doar acest tip de electromotor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

treaba este sa gasesti piesele ...... de reparat nu este nici o problema ........ e doar un electromotor ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Tot volksman mi-a spus ca "baetii' " au mai adaptat alte tipuri de carbuni si componente de pe alte modele de electromotor . Daca imi da cineva un raspuns cum se face ii trimit o bericioaica de mos Nicolae ! :lol:

Daca reusesc sa il repar poate facem un sticky.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e dat jos, [une-ne si noua niste poze cu partea cu periile, daca asta iti face probleme. N-am mai desfacut Valeo, sant curios ce diferente sant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am reparat electromotorul insa nu am reusit sa fac poze intrucat a fost reparat la un atelier particular .

Problema e ca electromecanicul a spus nu e un demaror Valeo "normal" intrucat de obicei au periile colectoare de forma trapezoidala si sunt montate pe fundul electromotorului colectoarele fiind doua inele concentrice , unul fiind inclus in celalalt .

La al meu au fost montate precum la electromotoarele Bosch , 4 carbuni montati perpendicular pe axul motorului . Inlocuirea lor a decurs normal asa cum se face la toate electromotoarele clasice.

In afara de asta a fost spalat si gresat intreg angrenajul care se ocupa cu "aruncarea" bendix-ului pe coroana intrucat s-a constatat ca dupa pornire nu se retragea complet in interiorul electromotorului .Daca as compara cu un electromotor de Dacia care are un spiral ce impinge bendixul in fata , la acest electromotor angrenajul se gasea pe peretele intern al carcasei pe care as compara-o oarecum cu o teava ghintuita , ghinturile fiind practic pinionul in forma de spirala pe care se misca restul mecanicii.Destul de delicat intrucat mai avea si alte pinioane si rotite care , spre surprinderea mea, erau in stare foarte buna .Cel care l-a reparat a confirmat ca e prima data cand se fac reparatii la el(stiam acest lucru) si a spus ca in afara de carbuni nu a fost nevoie de nimic .bucsele si colectorul (care a fost doar curatat de praf de carbune) erau impecabile .

Costuri ?

30 lei carbunii si 40 lei manopera la "meserias ".

:screwy:

In concluzie ? Inca atatia km de aici incolo ,cel putin asa a spus reparatorul .(oare sa mai tina inca 350 000 km ? :rolleyes: )

Modificat de dukku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!