Jump to content

Martori luminosi aprinsi


cipi2ooo
 Share

Postare recomandată

fane daca te incalzeste cu ceva si eu am patit asta (epc+check engine) acuma o sapt plus ca s-a si oprit masina din mers. eram la o trecere de cale ferata, traversam cu a 2-a. am pornit masina, au ramas aprinse, mi-am continuat drumul, a2-a zi au disparut. inca nu am reusit sa o pun pe tester dar am incetat demult sa-mi fac probleme.

din experienta mea (cu masina mea) epc imi aparea doar cand incercam sa pornesc msina din mers, asta din cauza clapetei, deci probabil si la tine era o eroare/probl la clapeta, iar cu check engine, semnul asta e ceva frecvent la mine si la ibiza 1.4 si la un golf 1.6. La ibiza sonda lambda imi tot da batai de cap, ba eraore, ba defect, ba nu poate comunica, etc.

deci fa o scanare !! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 243
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cristian

    29

  • liviu85

    27

  • iulians

    12

  • adilabv

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sonda lambda, clapeta de acceleratie, benzina, becurile de frana, de toate se pot aprinde ce 2 martori.

de asemenea, daca ramane-ti fara baterie si porniti masina prin impingere.

Daca insa se opreste in mers e sonda sau clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am bagat masina pe vag com si mi-a dat urmatoarele erori...

2 Faults Found

17550 - Load Calculation Cross Check: Lower Limit Exceeded

P1142 - 35-10 - - - Intermittent

17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation

P1553 - 35-10 - - - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17550/P1142/004418 - Load Calculation Cross Check: Lower Limit Exceeded

Possible Causes

* Mass Air Flow Sensors (G70) faulty

* Intake Air System faulty/leaking (false Air)

* Throttle Pedal faulty

* Throttle Body dirty/faulty

Possible Solutions

* Check Mass Air Flow Sensors (G70)

* Check Intake Air System

* Check Throttle Pedal

o Check Throttle Pedal Position Sensor (G79)

o Check Throttle Pedal Position Sensor 2 (G185)

* Check Throttle Body

o Check Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187)

o Check Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188)

* Check Engine Control Unit

A doua eroare nu am gasit-o, insa din cate am citit e posibil sa aiba legatura cu distributia. Ai schimbat cumva distributia? Daca nu, e posibil sa fie legata tot de clapeta de acceleratie (throttle body) ca si prima eroare.

Oricum, din cate vad, va trebui sa faci o curatare a clapetei de acceleratie, apoi o adaptare cu vag-com a clapetei. Dupa asta stergi erorile si vezi daca mai apar.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am reglat clapeta de admisie cu ajutorul computerului si s-a rezolvat problema!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

eu de vreo cateva zile am 3 martori aprinsi in bord: ABS, ESP si frana de mana (alterneaza).

Am rulat cu VAG-COM si mi-a returnat o eroare pe care o atasez.

Am fost la service si se pare ca pompa de ABS este defecta. ;).

Cica nu comunica cu computer-ul.

Sper sa nu fie defecta total pompa de ABS. Din auzite ar costa "doar" 3500 ron.

Ce ma intriga este cauza care a dus la defectarea acestei pompe, pe care sincer nu o gasesc.

post-59303-1267962489_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica intai mufele, sa nu fie vreuna cu contact imperfect. Nu trece direct la schimbarea unitatii de ABS. Nu exista pompa de ABS, oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost desfacuta pompa si se pare ca partea electrica e de vina (mi-a explicat ca unitatea electronica, chip-ul, ceva de genul asta).

Am sa mai incerc si in alta parte la un alt service, sa vad daca obtin aceeasi opinie.

Multumesc pt sugestie, pe care am sa le-o expun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salutare... la ibiza mea a aparut o problema cred... in timp ce conduceam de 30 min mi s-a aprins un martor rosu din bord si a piuit de 2-3 ori cred...dupa care am oprit masina,motorul... am verificat uleiul- nu erau probleme..apa in radiator era, m-am uitat sub masina dar tot ce curgea era condensul de la a/c..am pornit din nou,nu mai era aprins, dar dupa aproximativ 25-30 min aceeasi problema, cu acelasi remediu..am oprit si pornit si nu mai erau probleme..s-a confruntat cineva cu asa ceva pana acum?:( pun alaturat o poza cu martorul respectiv (este cel rosu, din dreapta celui de la frana de mana)nu e bordul ibizei mele,dar asta am gasit-o acum,la repezeala..

post-11158-0-44034800-1306441298_thumb.j

Modificat de florin_020
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e cel care seamana cu o pompa pentru ulei, ai probleme cu presiunea de ulei. Poate fi din cauza pompei, oricum nu e bine sa circuli asa cu masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

Ma confrunt cu o problema super aiurea si as vrea sa va povestesc putin despre ea.

Masina in cauza este Seat Ibiza (motor BNM) 1.4 TDI cu chip tuning.

Acum vreo 2 saptamani pe o temperatura de 30+ ma indreptam catre birou. Am ajuns in parcul de birouri si asteptam sa se ridice bariera, cand sa plec, de abia cu chiu cu vai mi-a plecat de pe loc. Dadea in nas si scotea un fum negru. Am tras pe dreapta, am oprit motorul, am repornit si am plecat fara probleme. Cand sa plec acasa aceeasi poveste ... ba mergea, ba dadea in nas, un adevarat calvar, colegii de trafic mi-au umplut frigiderul cu carne pentru vreo 2 ani.

L-am sunat pe colegul de pe forum care mi-a facut si chip tuning-ul si ne-am intalnit sa-i faca o diagnoza. Rezultatul: 5 erori, toate legate de un circuit deschis sau scurt la masa. Am atasat o poza cu erorile (sper sa mearga atasamentul). Diagnosticul: Pentru ca electrica nu era punctul forte al colegului, mi-a recomandat pe un alt coleg de pe forum. Remediu pe moment: scos furtunul de EGR sa nu mai dea in nas si sa nu mai scoata fum, dezavantajul fiind ca masina tot nu tragea cum trebuie - mai sus de 2400 rpm se accelera foarte greu.

M-am intalnit si cu al doilea coleg de pe forum ... diagnosticul destul de drastic: calculator ECU.

Pana sa caut pe e-bay un calculator, am mai facut si urmatorul test: resoftat calculator (pus softul original) fara nicio reusita insa.

Astazi cand mergeam spre birou, mi-am adus aminte ca am un bec ars pe pozitie (in ansamblul stopului de pe haion). Ajuns in parcare, am demontat stopul si am schimbat becul. Pana sa cuplez mufa stopului am zis sa mai dau o cheie sa vad daca nu cumva imi dispar erorile. Stiind ca erorile dispar dupa 5 contacte (posibil sa mananc rahat), am facut asta si am dat cheie. Surpriza - martorul motor s-a stins!!!

Stupefiat fiind, am scos masina din parcare si am plecat sa fac niste teste. Am primit aceeasi eroare, peste putin timp.

M-am hotarat sa ma duc pe o straduta laturalnica, unde stiu ca traficul aproape lipseste si am deconectat toate mufele de la stopuri (cele de pe haion si cele de pe caroserie). Dupa operatiunea asta masina a mers la fel ca inainte, cu mentiunea ca mi se aprindea intermitent martorul care ma avertiza ca nu imi merg becurile pe frana. Am cuplat si EGR-ul si a mers la fel de bine.

Este extrem de ciudat ...

Azi, mai pe seara, am programat o noua intalnire cu al doilea coleg cu care sper sa-i dam de capat, cu toate ca omului i s-a parut un non-sens ceea ce i-am explicat eu. Adevarul este ca nici eu nu gasesc o legatura logica, decat poate un scurt pe masa ...

Am sa va tin la curent cu rezultatul din seara asta.

Multumesc pentru atentie,

Daniel

post-5725-0-71303700-1311601247_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am vorbit si live, nu exista legatura intre becurile ( lampile ) spate cu acele erori pe motor. Din experienta care o am am dat acel verdict: ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi iti multumesc frumos pentru seriozitate si pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Becul de la mers inapoi se aprinde doar cateodata si am descoperit ca este firul intrerupt undeva in furtunul acela de cauciuc, pentru ca in momentul cand ridicam sau inchideam capota se mai aprindea cu contactul pus. Deci am vrut sa verific si becul si am tras un fir de la becul de pozitie, moment in care s-a ars siguranta de la pozitie pe dreapta, am descoperit siguranta arsa prin tatonare adica am scos sigurantele pe rand si le-am verificat, dar acum s-a aprins becul de la servodirectie si nici nu mai functioneaza servo, si a ramas aprins si becul de la check engine. Stie cineva cum as putea remedia problema ?

Modificat de vatt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza si verifica sa ai toate sigurantele bune si bagate in locasul lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ti s-a ars siguranta de la servodirectie, o gasesti pe capacul de la baterie. Eu zic sa nu te mai joci cu firele si sa incerci sa repari firul ala intrerupt fara motorul pornit sau stopurile aprinse. Cine stie ce scurt mai faci si arzi ceva mai important.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, motorul nu era pornit doar cheile in contact si pozitia aprinsa, sper ca am ars doar o siguranta si nu altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa sting unul din martori adica cel de servodirectie si si-a revenit si volanul, multumesc mult pentru sfaturi. Am verificat sigurantele si lipsea cel din pozitia 12 care dupa carte este pe circuitul de reglaj faruri si am mai gasit una de zece amperi arsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

De ceva veme ma confrunt cu o mare problema,prima oara mi s-a aprins engine check ,de cate ori il stingeam se reaprindea dupa vre0 400km.Am facut o multime de este unii ziceau ca e catul un alt mecanic mi-a zis ca e sonda lambda lenta iar acum s-a aprins si EPC,de la ce poate fi?Ma poate ajuta si pe mine cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ne postezi erorile exact cum apar pe tester e ajutam.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a iesit switch-ul de la pedala de frana intermitent cod 0571 si 0420 si am schimbat acel switch,ultima oara s-a aprins martorul epc si cel de noxe in acelasi timp.Dupa ce am shimbat switchul nu s-a mai reaprins epc doar cel de noxe.Culmea este ca nu am probleme cu consumul la 181 de km,4 persoane fara clima si mers normal am iesit cu un consum mediu de 5,3 %.catalizatoarele sunt curate si la un dealer skoda unde am facut testarea mi s-a spus ca sondele functioneaza normal.ma enerveaza lampa asta aprinsa la culme si nu am idee ce pot sa mai fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate inteleg eroare este P 0420 (daca este pe grupul 01 Engine). Explicatia respectivei erori o ai aici. Vezi sa nu ai pierderi pe evacuare, daca spui ca sezorii sunt OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ceva pierderi pe evacuare inainte de ultima toba, e o mica pierdere intre al doilea cat si prima toba.M-am uitat in fuga la evacuare si cred ca cel de la care am luat-o a umblat la ea ca nu are imbinare cu colier intre prima si a doua toba.Afecteaza cu ceva daca pierderile sunt dupa a doua sonda lambda si i-mi poate da eroarea P0420?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!