Jump to content

Martori luminosi aprinsi


cipi2ooo
 Share

Postare recomandată

Masina are garantie interantionala, nu trebuie sa te duci neaparat in Italia.

Mergi la un servici autorizat din romania si rezolva problema. Daca prin absurd nu iti pot remedia defectul pe garantie, platesti factura tot si mergi cu ea in Italia la garantia ta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 243
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cristian

    29

  • liviu85

    27

  • iulians

    12

  • adilabv

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Masina e din 2002 are garantie 1 an dar nu e internationala , e doar in locul de unde am luat-o , nu e garantie originala vw.

Vad ca martori nu se mai sting am sa i fac azi o scanare sa vad cam ce are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri mi s-a aprins,

Modificat de uglyjamal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut scanarea si aveam probleme cu stopurile , nu se aprindea nici un stop cand puneam frana, era de la un intrerupator, acuma merge totul ok, bine ca nu era ceva grav.

Mi-a explicat tipul care a facut diagnoza cum sta treaba cu martori epc/check engine, epcul are vreo 5 probleme , incepe de la computerul de bord care e treaba serioasa si pana la intrerupatoarele de frana. In orice caz e bine sa faceti o diagnoza cand se aprinde un martor , nu stii de la ce poate fi .

Eu nici nu am observat ca nu se aprind stopurile frana , puneam o frana serioasa si ma "pupa" unu din spate frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In cazul expus mai sus, eroarea a fost data de senzorul G62, cel care se ocupa cu temperatura lichidului de racire. Masina a fost scanata cu VAG-COM si inlocuirea acestuia a rezolvat problema martorului care nu se stingea, cel de check engine.

Am revenit in speranta ca poate ajuta pe cineva in depistarea unor probleme asemanatoare.

IonutRS, am patit si eu la Golf aceeasi problema. La mine s-a rezolvat doar cu scos switch-ul, curatat, pus inapoi. Se pare ca e un punct slab respectivul reper.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ramas fara un bec la stopul pe frana. Stie cineva cum se schimba? Pana ajung in service :icon_thumright: mai dureaza si as vrea sa il schimb eu.

10x

Nu stiu de ce nu pot initia un topic. Din acest motiv va scriu aici:

LA Seat Ibitza mi se aprinde din cand in cand becul de la ABS. Stie careva care ar fi motivul si ce e de facut?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O scanare cu un VAG-Com iti v-a spune de unde e problema, poate fi un contact slabit pe undeva sau ceva de genul acesta.

Ia legatura cu colegii de pe forum din Iasi sau du-te la o intalnire spontana in orasul tau, daca nu stii unde se tine sau mai multe detalii:

http://vwforum.ro/index.php?showto...0&start=280

Modificat de Sookie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IonutRS, am patit si eu la Golf aceeasi problema. La mine s-a rezolvat doar cu scos switch-ul, curatat, pus inapoi. Se pare ca e un punct slab respectivul reper.

Asta a facut si la mine , a curata switchul si mi-a spus ca daca reapare eroarea sa merg sa-l schimb, am facut peste 1000km si vad ca nu se mai aprinde nimic si stopurile frana merg.

thedeady ai mai schimbat switchul sau ai mers asa fara probleme ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ceva vreme un beculet la bordul masinii se aprinde. E cel ca un motoras.

Am observat si o usoara crestere de carburant.

Problema e ca uneori se mai si stinge :D

De ex. dupa ce am pus benzina de la o alta statie Rompetrol decat cea obisnuita, acest bec de la bord s-a stins.

Masina e 1.4 Seat Cordoba Vario, benzina, 2002, motor AUD.

Am fost la un prieten care are o interfata de conectare la VAG si a vazut in log ca senzorul G62 apare ca eroare.

In plus am colectat si un log cu masina in mers (in timpul asta becu de la bord pt G62 era stins).

Cum nici eu, nici prietenul meu nu suntem mare mesteri, am o intrebare si anume daca poate cineva

sa-si dea cu parerea din logul facut din mers daca e ceva neinregula cu masina.

Multumire anticipate.

(atasat e excelul cu logul)

LOG_01_001_002_005.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut..sper sa fi nimerit unde trebuie...

Am un SEAT IBIZA 1,9TDI , 81 KW , fabricatie 2001, motorul i-a fost cipat in Franta.....de unde a fost adusa masina cica are 140 CP...ma rog , sunt unicul proprietar in RO. de aproape 3 ani si pina in prezent nu am avut nici o problema cu masina....., de 4-5 saptamini s-a aprins becul ABS , dupa care becul de sub el...triunghiul galben inconjurat de o sageata in mijloc semnul exclamarii.....iar deunazii becul rosu de la frina de mina , impreuna cu un tiuit ce dispare , raminind becul rosu pulsind. Am fost la tester...am schimbat senzor ABS...am sters coduri...am schimbat placute de frina pe spate...am schimbat lichid de frina...schimbat ulei servo.....schimbat servisul....degeaba.....MA POATE AJUTA CINEVA CU UN SFAT..... :blink:

Cu multumiri ,

Adrian. :biggrin:

post-56406-1255972035_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
De ceva vreme un beculet la bordul masinii se aprinde. E cel ca un motoras.

Am observat si o usoara crestere de carburant.

Problema e ca uneori se mai si stinge :drunken:

De ex. dupa ce am pus benzina de la o alta statie Rompetrol decat cea obisnuita, acest bec de la bord s-a stins.

Masina e 1.4 Seat Cordoba Vario, benzina, 2002, motor AUD.

Am fost la un prieten care are o interfata de conectare la VAG si a vazut in log ca senzorul G62 apare ca eroare.

In plus am colectat si un log cu masina in mers (in timpul asta becu de la bord pt G62 era stins).

Cum nici eu, nici prietenul meu nu suntem mare mesteri, am o intrebare si anume daca poate cineva

sa-si dea cu parerea din logul facut din mers daca e ceva neinregula cu masina.

Multumire anticipate.

(atasat e excelul cu logul)

Am rezolvat-o.. era problema cu senzoru G62 pe care l-am schimbat. Acu nu se mai aprinde becul...si parca e mai vioaie masina (sau e doar o chestie psihologica pt mine).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor . Am si eu un seat ibiza din 2004 1.4 16 V si intampin o problema ciudata . De ceva vreme , uneori porneste mai greu iar astazi mi s-a aprins check engine in bord . Am oprit si repornit motorul ... tot s-a aprins . Mi-am vazut de drum, am mers forjat cu ea am turat-o pt k m-am gandit ca poate s-a infundat catalizatorul desi masina nu prezenta simtome de nici un fel mergea perfect doar ca aveam ala aprins in bord . Am mers aproximativ 15 km cu ea forjata apoi cand am ajuns acasa am oprit motorul, apoi l-am repornit si surpriza : nu s-a mai aprins martorul check engine . Am oprit motorul si l-am repornit si nu s-a mai aprins nici de data asta . Mentionez ca asta primavara i-am schimbat sonda lambda ( deci se exclude zic eu ) , clapeta de acceleratie e curatata , bobine de inductie defecte se exclud pentru ca motorul mergea perfect fara nici un simtom ). Ce sa fie oare de ce s-a aprins check engine ? Sa fi fost catalizatorul infundat din cauza faptului ca azi si ieri am mers cu motorul subturat din cauza traficului de cosmar cauzat de ninsoare ?? Are vreo legatura ? Orice idee e bine venita :frigbaitata: va multumesc frumos !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu din cate stiu sunt 2 sonde, iar daca ti-a disparut poate fi o simpla eroare. oricum cel mai bine ar fi o diagnoza ! poate ai patit ca si mine, mi-a aparut intr-o seara in timp ce mergeam, iar a doua zi disparuse si nu aparea apoi nimica la diagnoza, se mai intampla :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca e de la benzina; daca e de la benzina ramane semnul aprin cateva zile pana vei completa si cu alta benzina, asta in cazul ca ai schimbat de curand statia de la care alimentezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca e de la benzina; daca e de la benzina ramane semnul aprin cateva zile pana vei completa si cu alta benzina, asta in cazul ca ai schimbat de curand statia de la care alimentezi.

Nu am schimbat statia de la care alimentez , alimentez de la lukoil de fff mult timp . Semnul a disparut dar nu dupa ce am alimentat ci dupa ce am mers cu motorul turat vreo 15 km si dupa cateva reporniri .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara o scanare cu Vag-Com nu poate sti nimeni sigur ce s-a intamplat, putem doar sa presupunem. Eu am avut ceva probleme din cauza bateriei slabe, mi-a dat erori la ABS si la clapeta de acceleratie, care au ramas salvate in ECU. Deci, cel mai bine, mergi si fa o scanare cu Vag-Com, doar asa poti afla care e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare...mergand azi prin niste semi-nameti am observat ca dintr'o data a inceput sa mi clipoceasca lampa de avertizare "bujii incandescente...fiind in afara orasului am mai mers vreo 40 km pana acasa fara sa sesizez vreo schimbare...m'am uitat prin cartea tehnica si scrie ca ar fi o defectiune la sistemul de control al motorului si ca trebuie verificat la un dealer seat...vreo parere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara o scanare cu Vag-Com e greu sa banuim ce ar putea fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

mi s-a aprins aseara martorul EPC (galben).

Am tras pe dreapta, ma uit in manual: "solicitati asistenta tehnica".

Sun la info Seat 0214055469 si de acolo imi dau un mobil de la service-ul din Militari (0720121212)

Ma intreaba nenea de acolo daca motoru merge ok, daca am pb cu frana, acceleratia sau directia. NU am. Zice ok, mergi cu ea asa da' vino la service.

M-am dus azi dimineata la Metrotehnica de unde am masina si imi zice dl Dobre ca pb. sunt stopurile de frana. Si astea erau pana la urma.

Cred ca m-au injurat o tura soferii aseara fara stopuri pe vremea asta :blah:

Masina fiind in garantie diagnoza a fost gratis. Sch becuriloe 77 RON.

Ma bucur ca am scapat cu atat + mustruluire ca mirosea a ambreiaj in masina ca la nebuni dupa ce abia am scos-o prin balans aseara din nametii facuti de lama.

Deci, EPC aprins, verificati stopurile de frana daca totul in rest e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi s-a aprins aseara martorul EPC (galben).

Am tras pe dreapta, ma uit in manual: "solicitati asistenta tehnica".

Sun la info Seat 0214055469 si de acolo imi dau un mobil de la service-ul din Militari (0720121212)

Ma intreaba nenea de acolo daca motoru merge ok, daca am pb cu frana, acceleratia sau directia. NU am. Zice ok, mergi cu ea asa da' vino la service.

M-am dus azi dimineata la Metrotehnica de unde am masina si imi zice dl Dobre ca pb. sunt stopurile de frana. Si astea erau pana la urma.

Cred ca m-au injurat o tura soferii aseara fara stopuri pe vremea asta :icon_thumright:

Masina fiind in garantie diagnoza a fost gratis. Sch becuriloe 77 RON.

Ma bucur ca am scapat cu atat + mustruluire ca mirosea a ambreiaj in masina ca la nebuni dupa ce abia am scos-o prin balans aseara din nametii facuti de lama.

Deci, EPC aprins, verificati stopurile de frana daca totul in rest e ok.

salut, am si eu o problema asemenatoare la masina ( dc ii pot spune asa... )am schimbat bateria la masina si dupa ce am pornit-o mi-au ramas aprinse in bord "check engine" si "epc"... am inteles ca dupa ce se schimba bateria trebuie sa o bagi pe tester sa ii sterga erorile, asta am facut... dupa 1 saptamana a inceput sa mi se opreasca motorul in mers ( ori 1 data pe zi, ori dupa 1 sapt de 3-4 ori pe zi ) si dupa ce il repornesc imi ramane epc si engine aprinse, apoi se sting singure. Masina merge normal ... legat de ce ai patit tu aseara aveam in spate un citaro ratb si eram cu piciorul pe frana si cand ma uit in oglinda din dreapta stopurile pe frana imi clipoceau ca semnalizatoarele si nu am inteles de ce... am plecat mai departe si nu am dat nici o imporanta. Masina este din 2007, seat cordoba 1.4, 16v, 100 cp benzina, 35.000km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fane23,deci si tu stii ca ai motor FSI?

este mpi din cate stiu, nu stiu dc exista pe 1.4 la vag fsi .. stiu ca la 1.6 parca este si fsi de 115 cai..asta dc nu ma insel. dar ce imp are asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fane, mergi si fa o scanare cu Vag-Com, nu e normal sa ti se aprinda check engine si EPC. Ce culoare aveau martorii?

Jag, nu exista FSI la Ibiza, am mai avut discutia asta. exista doar MPI si TFSI, adica Turbo FSI .

Modificat de X-Ecutor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!