Jump to content

Martori luminosi aprinsi


cipi2ooo
 Share

Postare recomandată

In cazul asta, vezi ca exista un senzor pentru comanda pompei servo. Ar trebui verificat si acesta. Pentru mai multe detalii uita-te in aria fabia 1. Este acolo un topic interesant in legatura cu directia.

Salut ! Te referi cumva la senzorul G250 ? Stiu k am citit topic-ul ala de la cap la coada ! ..... Chestia e ca acel senzor daca e stricat da eroare si mie nu mi-a dat nici un fel de eroare la servodirectie cand am facut scanarea , si ... mai mult ... baiatu care mi-a scanat masina a verificat cu vag com-ul daca G250 functioneaza in parametrii normali , si totul era ok . M-am dus azi la un service si am cerut un sfat si mi-au zis ca ar fi pompa de servo pe duca :scratch: .... asa mi-au mai zis si baietii de la alte 2 service-uri :eek: :vaidecapulmeu: :blink: :huh: :( m-a disperat masina asta ...... Figuri imi face doar daca e frig afara sau daca nu merg cu masina o per de timp ( de ex de pe o zi pe alta sau merg de ex dim si nu mai merg pana seara ) . :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 243
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cristian

    29

  • liviu85

    27

  • iulians

    12

  • adilabv

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut! Revin cu noutati ! Am schimbat astazi pompa de servodirectie ca la toate service-urile mi-au spus ca de acolo e buba ......SPER CA AM SCAPAT DE PROBLEMA CA DACA NU EFECTIV O IAU RAZNA .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT ; cat a costat inlocuirea pompei?

....si la ibiza mea in urma cu aprox. o luna s-a aprins din nou semnul "engine workshop", fara nici un motiv, masina merge la fel nu vad nici o schimbare in rau.

E vreo problema daca nu sterg eroarea si merg asa in continuare?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT ; cat a costat inlocuirea pompei?

....si la ibiza mea in urma cu aprox. o luna s-a aprins din nou semnul "engine workshop", fara nici un motiv, masina merge la fel nu vad nici o schimbare in rau.

E vreo problema daca nu sterg eroarea si merg asa in continuare?!

Inlocuirea pompei ( 18 mil costul pompei + pompa veche la schimb ) si 3 mil manopera . Acum nu mai am nici o problema !!

In legatura cu semnul engine workshop , iti recomand sa faci o scanare cu vag com sa vezi ce are . De regula cand se aprinde si masina merge perfect e de la sonda lambda , care tb schimbata nu e recomandat sa mergi cu ea asa pt ca masina v-a consuma mai mult combustibil ... amestecul aer combustibil nu mai este cel corect . Si eu am schimbat sonda lambda , m-a costat 450 lei ( sonda universala nu are rost sa o cumperi pe cea originala ca e fff scumpa ) + 30 lei manopera . Bafta in rezolvarea problemei !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LaurentiuD, in mod normal daca apare o eroare doar la un anumit moment si nu se mai repeta, martorul din bord se stinge dupa cateva porniri succesive. In cazul tau, daca nu s-a stins martorul ar putea fi vorba despre o eroare permanenta. Cel mai bine ar fi sa nu mai circuli cu masina pana nu ii faci o scanare sa vezi exact despre ce e vorba. Exista riscul de a deteriora catalizatorul si asta n-ar fi un lucru bun, mai ales cu criza asta :icon_thumright:

Modificat de adilabv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o franare mai violenta cu rotile cabrate s-a aprins martorul abs si a ramas asa.

De la ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi si fa o scanare cu Vag-Com, nu putem sa presupunem care e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand apare sunetul lung poate fi o eroare legata de sistemul care e pacalit ca frana de mana ar fi trasa si rotile spate nu se invart in raport cu cele din fata sau se invart mai incet, dar trebuie sa sesizeze intr-un fel si maneta ridicata. Cine stie ce se intampla pe acolo si se pacaleste sistemul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand apare sunetul lung poate fi o eroare legata de sistemul care e pacalit ca frana de mana ar fi trasa si rotile spate nu se invart in raport cu cele din fata sau se invart mai incet, dar trebuie sa sesizeze intr-un fel si maneta ridicata. Cine stie ce se intampla pe acolo si se pacaleste sistemul.

Pai, cred ca asta s-a intamplat,trasesem si frana de mana un pic.

Martorul s-a stins si nu s-a mai aprins si nu am nici o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
LaurentiuD, in mod normal daca apare o eroare doar la un anumit moment si nu se mai repeta, martorul din bord se stinge dupa cateva porniri succesive. In cazul tau, daca nu s-a stins martorul ar putea fi vorba despre o eroare permanenta. Cel mai bine ar fi sa nu mai circuli cu masina pana nu ii faci o scanare sa vezi exact despre ce e vorba. Exista riscul de a deteriora catalizatorul si asta n-ar fi un lucru bun, mai ales cu criza asta :)

martorul de bord poate aparea din mai multe motive:un sistem egr de pe masina ceva cu recircularea de combustibil;o bobina nu lucra la capacitatea maxima;de obicei se aprinde cand mergi sub turati.becul se poate stinge daca duci masina in ture,opresti si la pornire nu mai e aprins cel putin asa este la mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, in drum spre casa, mai exact la intrare in Budapesta a aparut pe bord un martor galben in forma de motor (stiti voi ce vreau sa zic), din cate am auzit se numeste "engine workshop", de atunci sta aprins

de ce a aparut? care poate fi motivul?

cei care au avut problema asta cum au rezolvat-o?

multumesc

si mie mi se aprinde cateodata...si la scanarea cu vag-comul nu a dat nici o eroare.cineva spunea ca poate fi de la sonda de temperatura,costa 35 RON

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A aparut si la mine "engine workshop". Am reusit astazi sa scanez si uite ce mi-a aparut:

4 Faults Found:

16554 - Fuel Trim: Malfunction: Bank 1

P0170 - 35-00 - -

16686 - Cylinder 2 Misfire Detected

P0302 - 35-10 - - - Intermittent

16687 - Cylinder 3 Misfire Detected

P0303 - 35-10 - - - Intermittent

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-10 - - - Intermittent

Stiti de la ce poate fi? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil bobinele de inductie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima eroare e posibil sa fie de la sonda lambda, celelalte erori, cele cu missfire, sunt de la bobinele de inductie. Sterge erorile si vezi cat de des apar, la mine, cand a picat bobina, aveam o eroare la 5 secunde :icon_thumright: , asa ca am schimbat acea bobina si a fost ok de atunci. Daca vrei sa fii linistit, eu zic sa schimbi bobinele de pe cilindrii 2 si 3, daca iti pica acele bobine amandoua odata nu vei mai putea merge cu masina. Iti recomand de asemenea sa schimbi si bujiile, daca nu ai facut-o deja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiti care ar fi motivul din care s-ar arde bobina nr2???in decurs de 30000 de km am schimbat 2 bobine pe aceeasi pozitie

la test nu da nici o eroare in legatura cu bobina cu pricina...singura eroare care o am la masina este ceva la aerul conditionat eroarea nr:01274 daca stie careva de la ce ar putea fii???;)ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce mi-a aparut semnul engine workshop, am facut scanarea si mi-au aparut erorile:4 Faults Found:

16554 - Fuel Trim: Malfunction: Bank 1

P0170 - 35-00 - -

16686 - Cylinder 2 Misfire Detected

P0302 - 35-10 - - - Intermittent

16687 - Cylinder 3 Misfire Detected

P0303 - 35-10 - - - Intermittent

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-10 - - - Intermittent

Am schimbat bujiile si bobinele de inductie pe cilindru 2 si 3.Am mers o zi fara semnul aprins, apoi iar a aparut.Am scanat din nou :16554 - Fuel Trim: Malfunction: Bank 1

P0170 - 35-00 - -

Credeti ca trebuie sa schimb si sonda lambda?sau e de la alceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut !

Mie imi este constant aprins martorul ABS. S-a aprins cand am franat odata brusc pe asfaltul umed (daca are relevanta) si de atunci a ramas aprins. Am dus-o la diagnoza si tipul mi-a spus ca nu are erori. Mi-a stins martorul si drum bun. Doua ore mai tarziu, s-a reaprins. Partea buna este ca ABS-ul functioneaza, daca franez brusc il simt ca actioneaza. Ce ar trebui facut?

Alt martor aproape constant aprins e cel de motor. Obisnuita cu o Dacie pe injectie, am considerat ca e de la benzina si cand din nou nu a gasit erori la diagnoza, l-am ignorat. Incep sa ma indoiesc de tester-ul tipului ... si/sau de electrica mea. Din nou, poate are relevanta, am o problema la injectorul 2... intra curent continuu in el, dar mi s-a spus ca doar cei de la reprezentanta m-ar putea ajuta. Studenta fiind, incerc sa-i evit din motive financiare. :winter:

Un sfat, o bataie pe umar?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti recomand sa incerci sa mergi la altcineva pentru scanare, nu de alta dar franele si motorul chiar nu sunt lucruri pe care sa le neglijezi. Nu-mi dau seama ce motor ai, daca e euro 3 sau 4, oricum poti fi sigura ca nu exista motorizare 1.4 16v 90 cp, e cu 60-68-75 cp sau 100 cp.

Cauzele pentru care acel martor de motor e aprins sunt multe, poate fi o problema cu una din bobinele de inductie, poate fi o problema de evacuare.

Cat despre martorul ABS, e posibil ca senzorul sa aiba un fir intrerupt sau sa ai siguranta arsa.

Cel mai bine mergi si fa inca o scanare la altcineva si de data asta stai cu ochii pe ecranul laptopului si eventual posteaza aici codurile erorilor, daca e cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici o eroare da a stins martorul... Pai martorul l-a stins stergand o eroare sau poate fizic daca a scos led-ul din bord :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stau cu ochii pe tot ce se intampla cand e vorba de reparat, ii suflu in ceafa si i-am zis sa ma dea la o parte daca il incurc ;) Eroarea de la martorul motor nu am notat-o dar a verificat injectoarele pe rand si cand a scos al 2-lea, mersul motorului nu s-a schimbat. Apoi a masurat tensiunea, mi-a spus ca doar reprezentanta are softul necesar sa-l regleze si mi-a schimbat o bujie just in case, "poate ajuta". Cand mi-a cautat tipul motorului pentru a face testarea, nu il avea in memorie pe al meu. Eu am BBY, si a zis ca pune BBZ ca ar fi acelasi lucru...

Multumesc pentru atentionare, sunt aici sa invat :) 90 cp mi s-a spus, o sa caut formula de transformare kw-cp ! E euro 4.

Ma duc sa-mi stinga martorul ABS din nou, cum a facut si prima data. N-am stiut ca doar in urma detectarii unei erori se poate stinge. Parca a mai facut odata ceva combinatie contact-butonul de reglare a ceasului de pe bord.

Celalalt post era cu alta problema dar ma gandesc ca poate se leaga una de alta. Bag la cap.

Multe multumiri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa afli numarul de CP ai masinii inmultesti numarul de KW cu 1.36. Daca e BBY cred ca are 75 cp, ca a mea, eu am BKY.

Cat despre eroarea de la motor, banuiesc ca e vorba de check engine. Motorul merge ok sau tremura? Ai variatii de turatie la relanti? Din ce ai spus pana acum, eu suspectez o bobina de inductie. Poate fi si injectorul, oricum, eu te sfatuiesc sa mergi la un service autorizat unde sa ti se verifice motorul cum trebuie, eventual sa ti se ia si un test de compresie, pentru a vedea daca injectoarele au debite normale sau nu. Din cate stiu, la motoarele pe benzina nu se poate masura debitul injectoarelor cu VAG-COM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e o bobina de inductie poate verifica foarte usor cu un multimetru, verificand continuitatea. Ca referinte poti citi aici.

Parerea mea este ca baiul vine de la injector, daca se iau toate in calcul. Poate este posibil sa fie verificate injectoarele in acelasi mod ca si cu bobina de inductie, masurand. Poate ne ajuta vreun coleg mai experimentat pe partea asta, sa confirme sau infirme posibila metoda.

Oricum ma gandesc, ca cel putin prin masura, si comparare cu un alt injector, iti poti da seama daca e el de vina sau nu.

Numai bine

Modificat de ShMan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost de curand la service cu cineva cu o Ibiza 1.2 care avea probleme cu turatia la relanti, s-a verificat compresia si unul din cilindri avea compresie mai mica decat normal, deci doar asa se poate verifica injectorul. In acel caz verdictul a fost supape blocate sau duse, insa initial s-a presupus ca ar fi vorba de injector, pentru ca la schimbarea bobinei de inductie de pe acel cilindru masina dadea in continuare missfire pe acel cilindru. De asta spun ca e foarte important ca cel care face diagnoza sa stie ce face si sa stie si cate ceva despre motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Revin si eu cu o problema.

O cunostinta cu un Ibiza 2003, 1.4 55 KW, cod BBY, are o problema cu un martor luminos. Mai exact cu cel care indica, check engine.

Masina a fost testata cu un tester Bosch, unde a aparut o eroare legata de senzorul barometric ; a fost stearsa, nu s-a mai aprins atat timp cat motorul a fost cald. S-a mers cu ea 20 km dupa ce a fost stearsa, fara probleme. Cand motorul s-a racit, dupa cativa metri de mers dupa plecare, in momentul introducerii in treapta 2, a reaparut.

De mentionat ca masina merge foarte bine, nu smunceste, nu da in nas, nu merge in 3, consumul nu a depasit valorile obisnuite. S-a facut si un test de noxe, care a iesit foarte bine.

Ce ar putea fi? Acest senzor (F96, daca nu ma insel) nu ar trebui sa intervina cu ceva in formarea amestecului si sa creasca consumul sau sa nu mearga rotund masina?

Va multumesc anticipat.

Modificat de thedeady
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Si eu am inceput sa am probleme cu epc si "check engine".

Mi s-au aprins ambele becuri acum vreo cateva zile , am oprit motorul dupa 1 km de mers, am repornit si epc s-a stins dar "check engine" a ramas aprins, am mers vreo 3-4 km pana acasa am lasat masina cateva ore dupa ce am repornito ambele becuri s-au stins. A mers 4-5 zile fara nici o problema si fara martori aprinsi.

Azi am mers vreo 7-8 km cu ea am lasat-o in parcare cand sa plec s-au aprins ambele becuri epc si "check engine" , la primul semafor am oprit/repornit motorul si nimic martori tot aprinsi.

Masina merge perfect fara nici o problema , doar beculetele din bord au luat-o razna. Teoretic masina e in garantie problema e ca pana sa o duc la garantie (in italia) mai am de facut vreo 2500km.

Nu prea stiu ce sa fac , ma gandesc ca e de la benzina , am sa vad acum dupa ce o repornesc daca se mai aprind martori.

Idei , de la ce poate fi?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!