Jump to content

Martori luminosi aprinsi


cipi2ooo
 Share

Postare recomandată

Are doua sonde :icon_thumright:

(G39 care iti aparea tie este cea dinainte de catalizator)

Modificat de adilabv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 243
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cristian

    29

  • liviu85

    27

  • iulians

    12

  • adilabv

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

aoleu ......... baietii de la service mi-au schimbat-o pe cea de dupa catalizator .... :ceuameni: spune-mi ... sondele astea sunt identice ?? merg schimbate intre ele in caz ca nu era asta cea defecta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca sunt compatibile intre ele. G39 are mufa cu 6 pini. Sonda de dupa catalizator are mufa cu 4 pini. Oricum inainte sa mai faci altceva vezi daca mai apare sau nu eroarea...

P.S. Nu mai da, te rog quote la mesajul anterior. Foloseste Add reply sau Fast reply.

Modificat de adilabv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles . Chestia e ca masina merge perfect nu da in nas nu are nici un simptom .... Cei de la piese auto cand am facut comanda de piese s-au uitat clar in calc ( dupa ce mi-au cerut talonul ) si au zis ca masina mea are o singura sonda lambda . Nu mai inteleg nimic ..... oare si ei si cei de la service sunt chiar asa de necunoscatori ? .... Sper sa nu-mi mai dea erori masina , nici nu stiu ce sa mai zic . Te mai intreb un lucru ... e posibil sa aiba vreo legatura cu bateria eroarea care am avut-o de la G39 ? :D :) M-a adus la DISPERARE masina asta :vaidecapulmeu: .... Merci pt sfaturi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zici ca ti s-a spus ca masina ta are o singura sonda lambda, spune-mi te rog ce cod are motorul tau? Este trecut in talon. Din cate stiu eu, modelele Ibiza in care te incadrezi au doua variante de 1.4/75 CP: bby si bky, iar ambele au doua sonde lambda.

Modificat de adilabv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 16V 75CP cod motor BBY ............ si mi-a zis clar cel de la piese auto ca am o sing sonda lambda ... cand a cautat pe calculator sonda lambda pt masina mea a gasit una singura si pe aia mi-a dat-o . Cat despre eroarea 00525 combi instrument oxygen si nu mai stiu cum G39 , a fost gasita cand mi-au scanat STRICT modulul de servodirectie si aveam martorul de servo aprins in bord . E exrtrem de ciudat sa-mi dea eroarea asta la servodirectie ... eu unul nu mai inteleg nimic . :icon_thumright: :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa incerci sa faci o scanare la cineva de pe forum si eventual apoi sa incerci sa pui erorile gasite pe forum.

Pentru a lua legatura cu un membru vwforum care iti poate face o scanare, te rog sa deschizi fisierul excel din topicul urmator:

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=38318

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa contactez pe cineva sa ma ajute cu o scanare dar problema e ca atata timp cat nu am nici un martor aprins pe bord , la scanare nu imi gaseste nici o eroare stocata in ECU ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de unde exista conceptia asta. Asa mi-a spus si mie un consilier service de la o reprezentanta Seat, dupa ce cu o zi inainte scanasem masina si mi-au aparut erorile pe care le inregistrase masina cu cateva zile inainte (fara sa am nimic aprins in bord). Nu i-am mai zis nimic... Omul era bine intentionat, dar se pare ca nu are multa experienta cu masinile. Erorile se memoreaza in unitatea centrala. Nu trebuie neaparat sa ai martor aprins pe bord.

Ca sa fii mai bine informat: pentru a scapa de la a lua in considerare erori aparute in conjuncturi "nefavorabile", o scanare cinstita se face stergand in primul rand toate erorile vechi. Dupa curatarea memoriei, se opreste si se porneste motorul sau se merge 2-3 zile cu masina si se scaneaza apoi iara. Abia erorile aparute aici sunt problematice.

Modificat de adilabv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate . Asa am sa si fac .. momentan nu am erori stocate , voi merge cateva zile apoi voi apela la un coleg de pe forum sa ma ajute cu o scanare vag-com . Erorile ce vor aparea le voi posta aici in topic-ul asta . Multumesc pt sfaturi tuturor . Voi reveni cu erorile cat de curand . Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te asteptam cu noutati. Intre timp, ar fi bine sa nu mai schimbi piese daca nu esti sigur ca vei rezolva problema. Cand mergi sa faci scanarea roaga-l pe cel care o va face sa salveze fisierul cu logul si sa ti-l dea, ca sa poti pune erorile pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Revin cu noutati . Am contactat un coleg de pe forum care are vag-com-ul (ASTERIX) , a fost f amabil si m-a ajutat cu o scanare , au fost gasite cateva erori intermitente despre care mi-a spus ca nu sunt grave , le-a sters am pornit motorul a facut cea de-a 2-a scanare si a mai aparut o singura eroare ( legata de inchiderea centralizata ) si mi-a zis ca este de la alarma aftermarket care o am montata pe masina ( deci nu este grav ) . Totusi am sa va arat log-ul de la scanare sa va dati si voi cu parerea ( cu toate ca nici una din erorile aparute nu au legatura nici cu servodirectia nici cu sonda lambda ) .... apropo mi-a verificat si tensiunea cu care incarca alternatorul , si cum functioneaza sonda lambda , si motorasul de la servo si mi-a zis clar ca nu am nici un fel de problema la nici una din ele . Iata prima scanare :

VAG-COM Version: Release 607.3-UD

Saturday,24,January,2009,14:06:49

Chassis Type: 6L - Seat Ibiza/Cordoba

Scan: 01 02 03 08 09 15 17 19 37 44 46 55 56

VIN Number: VSSZZZ6LZ4R001513

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine

Part No: 036 906 034 AH

Component: MARELLI 4MV 4834

Coding: 00071

Shop #: WSC 06402

VSSZZZ6LZ4R001513 SEZ7Z0C2038532

No fault code found.

Readiness: 0010 0001

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes

Part No: 6Q0 907 379 G

Component: ABS 5.7 FRONT V30

Coding: 00044

Shop #: WSC 06403

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC

Part No: 6L0 820 045

Component: Klimaanlage X0840

6 Faults Found:

65535 - Internal Control Module Memory Error

00-00 - -

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

28-10 - Short to Plus - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect.

Part No: 6Q1 937 049 C

Component: 00 BN-SG. 1S33

Coding: 16396

Shop #: WSC 06402

1 Fault Found:

01054 - Power Supply Relay; Terminal 30 (J317)

28-00 - Short to Plus

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags

Part No: 6Q0 909 605 R

Component: 08 AIRBAG VW5 0007

Coding: 12344

Shop #: WSC 06441

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments

Part No: 6L0 920 801

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V10

Coding: 00147

Shop #: WSC 00000

VSSZZZ6LZ4R001513 SEZ7Z0C2038532

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway

Part No: 6N0 909 901

Component: 61 GATEWAY CAN 1S33

Coding: 00014

Shop #: WSC 06402

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 44: Steering Assist

Part No: 6Q0 423 156 Q

Component: LenkhilfeTRW V250

Coding: 10111

Shop #: WSC 06402

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv.

Part No: 6Q0 959 433 E

Component: 03 Komfortger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[quote name='liviu85' date='Jan 24 2009, 06:26 PM' post='91029

Daca mergi citeva zile eventual s-ai mai faci o scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok , peste cateva zile ii mai fac o scanare cu toate ca am verificat si clima si merge perfect , nu am martori aprinsi in bord masina merge impecabil :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 08: Auto HVAC

Part No: 6L0 820 045

Component: Klimaanlage X0840

6 Faults Found:

65535 - Internal Control Module Memory Error

00-00 - -

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

28-10 - Short to Plus - Intermittent

01596 probabil ca o sa-ti mai apara. Este binecunoscuta problema cu motorasul de recirculare care apare si la mine si care streseaza pe multi altii cu Ibize, Fabii si Polo. Nu stiu care e problema cu acest motoras... Probabil mare parte din vina o are praful, insa cred ca este si putin defect de proiectare... Daca vei folosi recircularea probabil vei observa in unele cazuri ca dupa apasarea butonului, recircularea se dezactiveaza de la sine (se stinge becul) si va functiona doar "cand vrea muschii ei" la parametri normali (recircularea functioneaza doar daca nu ai aerul setat pe dezaburire)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

01596 probabil ca o sa-ti mai apara. Este binecunoscuta problema cu motorasul de recirculare care apare si la mine si care streseaza pe multi altii cu Ibize, Fabii si Polo. Nu stiu care e problema cu acest motoras... Probabil mare parte din vina o are praful, insa cred ca este si putin defect de proiectare... Daca vei folosi recircularea probabil vei observa in unele cazuri ca dupa apasarea butonului, recircularea se dezactiveaza de la sine (se stinge becul) si va functiona doar "cand vrea muschii ei" la parametri normali (recircularea functioneaza doar daca nu ai aerul setat pe dezaburire)

Da , corect . De multe ori mi s-a stins de la sine . Daca zici ca '' asa face la toate '' inseamna k pot sta linistit . Ms mult .:ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Butunol de recirculare e facut sa se opreasca de la sine in urmatorul caz: circulatia aerului este pe parbriz :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liviu, a ramas in continuare martorul de servodirectie aprins? Iti functioneaza servodirectia sau in continuare ai probleme cu ea? Daca nu s-a stocat nici o eroare legata de servodirectie inclin sa cred ca problema ta e in continuare una electrica. E posibil ca alternatorul sa nu incarce cum trebuie bateria, adica sa nu furnizeze destul curent, sau sa ai un cablu intrerupt pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul de servodirectie nu s-a mai aprins , servodirectia merge perfect se pare ca nu mai am probleme cu ea . Sper sa fi fost de la alternator problema si o data cu repararea lui sa se fi rezolvat . Daca cumva mai apare problema pot suspiciona bateria ? Alternatorul probabil a afectat-o in perioada in care era stricat si nu incarca bine ....sau vorba ta , un contact imperfect pe undeva . Faza e ca acuma e si mai cald afara , iar problemele mi le facea strict cand era ger sau cand masina statea in parcare vreo 2 zile fara sa merg cu ea . De cand am reparat alternatorul ( acum 4 zile ) mi s-a mai aprins martorul de servodirectie o singura data ( a 2-a zi de dimineata ) am oprit motorul , am repornit si probl a disparut, dar ma gandesc ca a fost de la baterie ( nu apucase sa se incarce bine ) pt ca de atunci nu au mai fost probleme deloc si am mers zilele astea o gramada cu masina . Sper ca am scapat:) :) :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa mergi ceva mai mult cu masina, pentru ca bateria sa se incarce din nou la capacitate maxima. Daca reapare problema, eu zic sa verifici curentul pe care-l da bateria cu si fara motorul pornit. Se stie ca alternatorul de la Ibiza e putin subdimensionat, eu cand invart de volan pe loc cu farurile aprinse intensitatea luminii scade, din cauza consumului de curent mare al servodirectiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, exact asa m-am gandit si eu sa fac ... sa merg cu masina cat mai mult sa se reincarce bateria . Si la mine face la fel , cand misc de volan intensitatea luminilor scade chiar si la bord nu doar la faruri :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Revin cu noutati ......... iar mi s-a aprins martorul de servodirectie , am masurat tensiunea din baterie cu motorul oprit si este 11.37V , iar cu motorul pornit este 13.48V...... este normal ?? O fi dusa bateria ?? sau alternatorul ?? Ma poate ajuta cineva cu un sfat ? Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu alte noutati .... voltmetrul cu care am masurat eu nu e bun ... am fost la service si mi-au masurat .. am 12.6V in baterie cu motorul oprit si 14.4V baga alternatorul ... deci se pare ca nu de aici e problema . Sa fie oare pompa de servo dusa ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul asta, vezi ca exista un senzor pentru comanda pompei servo. Ar trebui verificat si acesta. Pentru mai multe detalii uita-te in aria fabia 1. Este acolo un topic interesant in legatura cu directia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!