Jump to content

Martori luminosi aprinsi


cipi2ooo
 Share

Postare recomandată

Salut,

Eu am avut aceeasi problema cu Seat-ul Ibiza 1.4 din 2002 pe care il am (alaturi de un Golf V nou achizitionat :salut: ) timp de 2 ani.

Am fost in menumarate ateliere service in Bucuresti si Constanta inclusiv PBN, Metrotehnica, Dona...etc. toti ridicau din umeri si spuneau ca nu stiu ce are, am schimbat benzina la indemnul celor de la service (de atunci pun doar carrera 100) a fost curatata si pedala de acceleratie, la un moment dat mi s-a spus ca trebuie schimbata sons lambda, dar ulterior s-au razgandit.

Ideea e ca am trecut cam prin toate etapele pe care le-am citit mai devreme in acest topic.

Martorul "check engine" si martorul EPC se aprindeau si se stingeau fara o regula anume, desi tot credeam ca ba din cauza temperaturii, ba din cauza unor socuri, am schimbat toate becurile si nu s-au mai aprins vreo 2 saptamani, deci am crezut ca s-a rezolvat, am facut diagnoze unde nu rezulta nici o eroare.

Mi s-a oprit si motorul in timpul mersului...

Acum vreo 2 luni am fost la cei de la Skoda / Brady de pe Iuliu Maniu, Buc. si dupa 2 ore mi-au spus ca au resetat eroarea din calculator, si ca benzina pe care o folosesc este foarte proasta (repet, nu pun altceva decat 100) si asta a fost, de atunci nu se mai aprinde nici un martor, nu se mai opreste motorul.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 243
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cristian

    29

  • liviu85

    27

  • iulians

    12

  • adilabv

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

O sugestie... poate sa aiba sau nu legatura cu problemele voastre

Daca vi se aprind de aiurea becuri prin bord, sau chiar se opreste motorul in mers, verificati contactele de la baterie. Am patit acum un an la fel: se aprindeau martorii total aiurea, la un moment dat turometrul vibra cand puneam contactul, etc. M-am cam panicat, am fost la reprezentanta, tipul de acolo a deschis sec capota, a strans suruburile de la contactele de la baterie si mi-a urat drum bun :lol: N-am mai avut probleme de atunci. Se pare ca e o problema des intalnita, poate data de o norma gresita de strangere a suruburilor de la baterie (daca exista asa ceva :) ).

Incercati....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate chiar el uitase sa le stranga dupa revizie ori ceva.

Eu am patit la fel cu lichidul de frana, am fost cu alta masina la revizie (nu seat) si dupa ce am plecat din service la 3-4km am constatat ca nu mai aveam frana, am mers usurel direct la service si dupa expunerea problemei a venit un tilica de mecanic cu cheia de 8 pregatita, s-a dus direct la o teava a strans piulita si ma intrebat tamp" sefu da` lichidu` nou cine il plateste?", de unde am tras concluzia ca idiotul uitase sa stranga acea piulita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luati in considerare si varianta cu antigelul. La mine scazuse sub min. si mi se tot aprindea becul. Am completat ieri si nu mai am probleme. Oricum mi se pare o prostie sa se opeasca masina din cauza asta si voi investiga mai atent problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudatenie,

Am avut becul aprins aproape vreo 3 luni, ca m-am saturat sa-l tot resetez (toate erorile erau legate de benzina, gaze, nesemnificative) . Iar asa din senin a disparut. Care poate fi motivul? A mai patit cineva asa ceva? Din cate stiu eu la Ibiza din 2002 martorul nu dispare fara reset.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudatenie,

Am avut becul aprins aproape vreo 3 luni, ca m-am saturat sa-l tot resetez (toate erorile erau legate de benzina, gaze, nesemnificative) . Iar asa din senin a disparut. Care poate fi motivul? A mai patit cineva asa ceva? Din cate stiu eu la Ibiza din 2002 martorul nu dispare fara reset.

martorul poate sa dispara si fara reset .ai alimentat cu benzina de la alta benzinarie fatza de cea de la care alimentai in mod normal ? check engine se mai aprinde si de la benzina proasta. asa am patit si eu ... de regula alimentez de la lukoil si intr-o zi am alimentat de la petrom . dupa aprox 25-30 de km s-a aprins check . m-am dus la service si mi-au sters eroarea ( daduse eroare de la sonda lambda si mi-au zis ca daca mai da eroare sa ma duc sa o schimb ) dar am facut 400 de km de atunci si nici o problema :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luk oil nu e tocmai una din firmele care are benzina buna, mai degraba as inclina spre benzina Petrom :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat o gramada de benzinarii dar e vorba de o perioada de 3 luni nu de cativa km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat o gramada de benzinarii dar e vorba de o perioada de 3 luni nu de cativa km

nu stiu ce sa zic ....la mine s-a rez cu schimbarea benzinariei . iti sugerez daca mai apare eroarea sa faci un test cu vag com sa vezi despre ce e vorba . cu stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am avut si eu de a face cu beculetul minune, dar sper ca l-am rezolvat. Problema era oprirea uneori a motorului in momentul apasarii ambreiajului pentru oprire la semafor. La repornire motorul mergea normal, insa ramaneau aprinsi martorii "EPC" si "check engine". La urmatoarea repornire aparea doar ultimul, acesta disparand dupa 3 porniri succesive. Situatia a aparut tot timpul cand motorul era doar caldut si niciodata cand era la regim normal de temperatura sau rece.

Am scanat cu VAG-COM si eroarea era:

17550 - Load Calculation Cross Check: Lower Limit Exceeded

P1142 - 35-10 - - - Intermittent

Drept pentru care am facut programare la service-ul Seat pentru curatarea clapetei de acceleratie. Operatiunea s-a efectuat astazi contra sumei de 85 de lei (20 de lei curatare + 50 de lei adaptare + 5 lei materiale mici (probabil spray-ul)). Nu consider ca e atat de mult incat sa ma fi motivat sa o curat si sa o adaptez singur (nu am VAG-COM si nici codul de la radio in cazul in care as fi facut adaptarea clapetei fara interfata).

Intr-un oras cu foarte mult praf, problema a aparut la 50.000 km. E drept ca masina sta de obicei in fata blocului pe un bulevard foarte circulat si ma mir de cat praf se poate aduna pe ea intr-o singura noapte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A aparut astazi si la mine semnul "engine Workshop". Mentionez ca a aparut semnul si in urma cu 3 luni, dar atunci am pus benzina efix 95 si nu a mai aparut. De atunci pun doar efix 95. As vrea sa fac o scanare dar nu stiu unde gasesc asa ceva in Bacau. Poate ma ajutati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A aparut astazi si la mine semnul "engine Workshop". Mentionez ca a aparut semnul si in urma cu 3 luni, dar atunci am pus benzina efix 95 si nu a mai aparut. De atunci pun doar efix 95. As vrea sa fac o scanare dar nu stiu unde gasesc asa ceva in Bacau. Poate ma ajutati

vezi sa nu fie de la sonda lambda ..... sau de la vreun senzor ceva ... masina cum merge ? simti ceva modificari ? trage la fel de bine motorul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge la fel de bine. Uneori parca simt ca are ceva vibratii la semafor. De asta as vrea sa fac o scanare vagcom dar nu stiu in Bacau unde gasesc un service. Poate stie cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

;) Salutare tuturor ! Am o problema extrem de ciudata la masina din semnatura . Totul a inceput acu o luna cand intr-o dimineata dupa ce am pornit motorul mi-a ramas martorul de servodirectie aprins in bord. Am oprit motorul , am repornit si eroarea a disparut de la sine . Dupa 2 sapt am patit aceeasi poveste , am schimbat uleiul de servo la un service ... dar degeaba . Eroarea aparea sporadic ( de ex daca azi a aparut pot sa treaca 2-3 zile si sa nu mai apara sau poate sa nu treaca nici o zi ... aparea cand vroia ea ) de cele mai multe ori cand motorul era rece, rezolvandu-se '' de la sine '' dupa oprirea si repornirea motorului . Daca nu reporneam motorul si mergeam cu martorul de servo aprins treptat mi se intarea volanul si mergea mai greu ca la tractor :D .... deci pierdeam servodirectia . M-am dus din nou la service cand mi s-a mai aprins , si cu motorul pornit mi-au scanat masina si nu au gasit nici o eroare la servo !!! cu toate ca volanul era intarit .......si nu mergea deloc servo . Au depistat ca alternatorul este defect , incarca 13.6V fara nici un consumator , iar cu aeroterma si farurile aprinse incarca 12.3V , asa ca au demontat alternatorul , l-au reparat ( 10 mil a costat reparatia :D ) , l-au pus la loc pe masina si imi incarca bine acum ( 14.2V fara consumatori , 13.7V cu aeroterma si faruri aprinse) . A 2-a zi de dimineata cand sa plec de acasa ... surpriza !!! :D :angry: :P :P s-a aprins din nou martorul de servo !!!! M-am dus direct la service , au facut o noua scanare si au gasit urmatoarea eroare : 00525 - Oxygen Sensor (G39). Mi-au spus ca alternatorul a stricat pompa de servo directie in perioada in care am mers cu el si incarca prea slab .M-am interesat iar aceasta eroare se refera STRICT la sonda lambda ( sa ma corecteze cineva daca gresesc ) care stiu ca este defecta si urmeaza sa o schimb . Acum intrebarea mea este urmatoarea : ori cei de la service sunt incompetenti , ori calc meu de bord a luat-o complet razna si arata eroare de sonda lambda in aria erorilor de servodirectie - au facut scanare doar la servodirectie nu au facut scanare totala . Va rog mult de tot ajutati-ma si pe mine ca nu stiu ce sa fac ..... m-a adus la disperare masina asta cu erorile ei sporadice . Mentionez ca nu se aud nici un fel de zgomote suspecte nu sunt alte simtome decat cele mentionate mai sus . Multumesc si sper ca nu v-am dat prea mare durere de cap cu problema mea :) Bafta si astept raspunsuri de la voi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Posibil sa ai si ceva probleme cu acea sonda, chiar daca nu ai sesizat in mersul masinii, ori au fost cauzate de benzina.

Posibil sa apara erori si sa nu se inregistreze, au mai povestit si alti colegi despre probleme chiar grave la motor care nu se inregistrau. Probabil trebuie sa demonteze pompa si sa ii faca o verificare pe banc, daca au. Ori sa nu fie ceva obturat, o supapa ori alta piesa din circuitul hidraulic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aparitia martorului servo-directie poate fi provocata de bateria prea slaba. Si mie mi s-a intamplat de vreo 2-3 ori in dimineti mai reci, insa am pus chestia asta pe seama bateriei care cred ca are acceeasi varsta cu masina... deci nu mai e ca atunci cand era noua. Opream si reporneam motorul si dupa asta mergea normal.

Cu eroarea de la sonda lambda eu zic sa o stergi si sa vezi daca mai apare. Eventual ca sa nu platesti aiurea la service-uri vezi daca nu te ajuta vreun coleg cu VAG-COM din zona ta.

Modificat de adilabv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult pt raspuns . Bateria este cea din fabricatie deci are 5 ani .... sper sa fie de la ea . Sonda lambda a dat eroare de 2 ori ( o data inainte de anu nou si mi-a sters-o cineva cu vag com-ul , apoi a 2-a oara acu 3 zile si tot asa mi-a sters-o cineva cu vag com-ul ). Daca mai da inca o eroare o sa o schimb . Astept totusi sfaturi si de la alti ibizari ;) care s-au ciocnit de problema mea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte sa schimbi sonda verifica sa fie ok contactele. Si eventual daca eroarea e doar sporadica verifica intai bateria si dupa ce te asiguri ca aceasta e in regula investigheaza mai departe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am si eu o intrebare, daca e rece motorul are legatura cu servo? merge servo mai greu? pentru ca parca mi sa intarit si mie servo de un timp..sau poate numai eu sunt de vina:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am si eu o intrebare, daca e rece motorul are legatura cu servo? merge servo mai greu? pentru ca parca mi sa intarit si mie servo de un timp..sau poate numai eu sunt de vina:D

Salut ! Ai verificat nivelul uleiului de servo ? Se afla in borcanul din spatele farului stang ( cel cu capac verde ) . Daca este insuficient , completeaza , daca este invechit schimba-l si eu zic ca problema se rezolva . Atentie ! Daca ai lichid verde , completeaza doar cu lichid verde nu de alta culoare . Mergi la un magazin de piese auto , arata-le talonul si tb sa-ti dea lichid de servo specific pt masina ta . Un litru e in jur de 45 lei . Multa bafta iti doresc .

Inainte sa schimbi sonda verifica sa fie ok contactele. Si eventual daca eroarea e doar sporadica verifica intai bateria si dupa ce te asiguri ca aceasta e in regula investigheaza mai departe.

Bateria cica mi-au verificat-o cei de la service cand mi-au reparat alternatorul ( acu 2 zile ) .... e oricum posibil sa fie pe duca bateria pt ca are 5 ani vechime .... am comandat sonda lambda ( 450 lei ) si ma duc azi la 3 sa o iau si sa ma duc sa o montez ..... sper sa se rezolve problema ....Voi reveni cu noutati , multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi..sincer nu m-am uitat, dar dupa un an si ceva deja ar trebui sa fie probleme din astea? oricum sper ca asta ii prob..msx1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi..sincer nu m-am uitat, dar dupa un an si ceva deja ar trebui sa fie probleme din astea? oricum sper ca asta ii prob..msx1

Cu placere .Teoretic , uleiuli hidraulic de la servodirectie tb schimbat la interval de 2 ani .... eu unul asa stiu . Cel mai bine schimba-l pe tot parerea mea . Multa bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai deschis pe 24 decembrie un topic exact cu acceasi problema, topic care ti-a fost inchis dupa ce ti s-a indicat un topic care trateaza exact problema ta. Acum ai recidivat, ai deschis un nou topic. Ti-am unit topicul cu cel indicat, te rog sa citesti regulamentul si sa incerci sa-l respecti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Posibil sa ai si ceva probleme cu acea sonda, chiar daca nu ai sesizat in mersul masinii, ori au fost cauzate de benzina.

Posibil sa apara erori si sa nu se inregistreze, au mai povestit si alti colegi despre probleme chiar grave la motor care nu se inregistrau. Probabil trebuie sa demonteze pompa si sa ii faca o verificare pe banc, daca au. Ori sa nu fie ceva obturat, o supapa ori alta piesa din circuitul hidraulic.

Ok , dar intrebarea mea e urmatoarea ..... daca am probleme cu servodirectia de ce cand dau scanare de erori STRICT la servodirectie , imi apare inregistrata eroarea de la sonda lambda ? ce legatura are lambda cu pompita de servo ?

Ai deschis pe 24 decembrie un topic exact cu acceasi problema, topic care ti-a fost inchis dupa ce ti s-a indicat un topic care trateaza exact problema ta. Acum ai recidivat, ai deschis un nou topic. Ti-am unit topicul cu cel indicat, te rog sa citesti regulamentul si sa incerci sa-l respecti.

Mii de scuze .... dar eu am o problema fffffffffff ciudata si am considerat ca e mai bine sa deschid un topic nou . Sper ca n-am suparat pe nimeni . Stima !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! Stie cineva daca masina mea ( cea din semnatura ) are 1 sau 2 sonde lambda ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!