Jump to content

Martori luminosi aprinsi


cipi2ooo
 Share

Postare recomandată

  • Replies 243
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cristian

    29

  • liviu85

    27

  • iulians

    12

  • adilabv

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut azi am fost cu masina din nou la service si i-am pus alte bujii la fel ca cele pe care le-a avut inaite adica CHAMPION, si i-am facut si o scanare cu testarul si mi-a dat eroare la sonda lambda.Ce sa fac in cazul asta , pentru ca de cand am schimbat bujiile am sters eroare de la sonda de 3 ori, iar acum cum daca ii fac din nou testerul si sterg eroarea de la sonda cand opresc motorul si apoi il pornesc din nou im apare engine workshop.Nu mai stiu ce sa fac....help please :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

Astazi mi s-a intamplat o chestie cam ciudata . Am pornit masina , am iesit din parcare, dupa care a inceput un piut lung pentru ca se aprinsesera martorul ABS si cel de la frana de mana. :salut: Am oprit 50 m mai incolo, dupa care am repornit masina si totul a fost ok . Banuiesc ca nu ar fi nimic grav dar as fi curios sa aflu care ar fi putut fi motivul 'erorii '.

A mai patit cineva chestia asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu la fel, dar a fost dupa ce am lasat-o nepornita pe vreme rece mult timp. La mine a fost mai nasol ca nu mai mergea nimic o perioada si mi-au ramas cativa martori aprinsi, dar era de la baterie. S-a rezolvat cu o scanare cu VAG-ul ca sa imi stearga erorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am inteles, am mai cautat pe net, se poate intampla ca acel ECU de ABS sa cedeze pur si simplu. Dar nu cred ca asta sa fie cazul nostru. Puteti incerca sa verificati sigurantele din capacul bateriei care corespund ABS-ului, si verificarea bornelor bateriei (aceste ECU-uri sunt mai sensibile la tensiunile de alimentare). Stiti cumva ce cod/mesaj de eroare a reiesit la scanarea cu VAG-COM?

Numai bine.

Modificat de ShMan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze , deschisesem un topic pe aceeasi problema fara sa dau search inainte .

In week-end, dupa 'eveniment' , am circulat cu masina vreo 80 km prin Buc . , timp in care am oprit si am dat inapoi de cel putin 6 sau 7 ori si totul a fost in regula. Eu ma gandeam ca ar fi putut ajunge ceva mizerie la senzorul de ABS si asta sa fi fost motivul aprinderii martorului , insa e ciudat ca s-a aprins si cel de la frana de mana .

In orice caz nu cred ca ar trebui sa ne ingrijoram prea mult pentru ca pare o simpla problemuta si nu o problema :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am mutat eu postul in acest topic. Problema poate fi grava doar cand erorile reapar dupa ce au fost sterse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor,

ma confrunt cu o problema care vad ca apare pe acest forum sub diferite forme.e vorbea de martorii EPC si check engine (partea electronica motor).acu 2 luni circuland in infernul de pe iuliu maniu la o ora de varf si 30 de grade afara mi s-a oprit motorul in momentul franarii.mentionez ca se circula cu viteza 1 si franarea a fost lenta.La pornire au ramas aprinsi cei doi martori.Am ajuns imediat la Avia din militari dar dupa repornire( service inchis :)) cei doi martori s-au stins.Am lasat-o asa.Dupa o mie de km facuti in afara Bucurestiului la revenire in oras nu au trecut nici 100 km ca problema a reaparut (oprire motor la franare,conditii similare de trafic si temperatura,).de data asta doar EPC s-a stins la repornire,martorul motor s-a stins la 2 zile.motorul in tot acest timp s-a comportat normal.Am tot citit acest forum dar nu am gasit nicaieri ceva similar in sensul ca motorul se opreste la franare sau la reducerea vitezei urmat de aprinederea celor doi martori.Benzina folosita timp de 2 ani si 27000 km a fost preponderenta premium 95 de la petrom (99% din alimentari).

nereusind inca sa ajung in service cu ea, poate este cineva din zona Lujerului sa facem o scanare cu Vag inainte sa fac o vizita la service.

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceea ce ti se intampla tie este in proportie de 99,99%, clapeta de acceleratie murdara.

Exact asa pateam eu si in cele din urma am ajuns la service pentru curatare.Operatia costa cam 250 Ron si trebuie facuta la service.

In acest moment inca se comporta bine, daca mai mergi cu ea o sa se opreasca in mers din ce in ce mai des si la orice semafor sau intersectie.

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc ptr promptitudine

credeti ca s-a putea rezolva ceva pe garantie ori sunt toate trecute la consumabile?:rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca curatarea clapetei de acceleratie va face obiectul garantiei... dar cum masina ta e in garantie, va trebui sa mergi la un service autorizat sa o cureti si sa faci adaptarea ei. Tine-ne la curent cu rezolvarea problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog sa cauti pe forum, exista un topic care trateaza exact subiectul acesta: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=12075

Tii apasat butonul de resetat contorul de kilomtetri cateva secunde, apoi pui contactul si tii in continuare butonul apasat pentru cateva secunde. Vei vedea ca va disparea semnul de service si vor aparea trei liniute (---). In acest moment intervalul de service e resetat, se va aprinde doar peste inca 15.000 km sau distanta la care a fost setat, daca e diferita de 15.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut, scuze ca redeschid acest topic insa am si eu o problema.

Am o Ibiza din 2006 (fara facelift) 1.4 TDi si acum doua luni inainte sa-i fac revizia, am constatat ca mi s-a aprins martorul "Diagnoza Motor" (cel putin asa apare in manual).

Tot din manual: "Lampa se va aprinde in situatia unei defectiuni in sistemul electric al motorului."

Eram la drum lung cand am constatat martorul aprins, apoi mi-am dat seama ca motorul nu mai tragea, nu puteam sa depasesc 2700 rpm... probabil era si din cauza filtrului de aer.

Am facut schimbul de filtre/ulei, iar martorul a incetat sa mai fie aprins - am considerat ca avea legatura cu consumabilele inlocuite.

Insa surpriza, martorul mi s-a aprins cam la o saptamana distanta dupa revizie - motorul insa trage foarte ok.

Am urmat sfatul din manual si m-am dus la cel mai apropiat service de mine - la Avia.

Concluzia: "n-are domnule nimic!", glumind nici eu nu mai aveam nimic ... in portofel - 120 RON pt acest mic "check".

Am mai fost si in alta partea - acelasi dat din umeri si cam aceeasi factura.

Orice sfat sau parere ar fi de apreciat, poate s-a mai lovit cineva de aceasta problema si a gasit o rezolvare.

Tin sa precizez ca nu am nicio regula de reproductibilitate, se aprinde cand vrea el (motor cald/rece) si se stinge la fel - cand vrea el. Mai mult de atat poate ramane aprins imediat dupa ce motorul este pornit sau se aprinde deodata in timpul mersului si nu se stinge cand opresc motorul.

Multumesc anticipat.

Modificat de dalian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc man,

Am sa apelez la unul din oamenii din Bucuresti cu prima ocazie in care o sa imi apara din nou martorul (nu mi-a mai aparut de o saptamana, dar presimt ca o sa reapara), nu vreau sa risc sa se uite omul si log-ul erorii sa fie sters, din cate stiu ele dispar dupa 50 de contacte (sa ma corecteze cineva daca gresesc).

Modificat de dalian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de eroare. Unele nu dispar fara interventie cu interfata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Mi-a reaparut martorul in bord si l-am sunat pe Ciprian (Cipos) si am stabilit o intalnire pt o diagnoza.

Se pare ca aveam un contact imperfect la un releu de la rezervorul de motorina ... care intr-adevar ingreuna motorul sa traga cum trebuie.

Multumesc Cipos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Si eu am aceeasi problema cu martorul de la motor("engine workshop")...dar persista de mai bine de 1 an...am fost cu ea la service(la Seat de 2x, si imi resetau computerul o vreme-adica 2-3 zile-era stins, iar apoi...iar se aprindea, de fiecare data imi spuneau ca nu au gasit nimik...am fost in alt service(mi l-au recomandat niste prieteni) ei mi-au schimbat nu stiu ce sonda/senzor pe la motor(nu faimoasa lambda) si ...degeaba...in concluzie, yo merg in continuare si nu am patit nimik neplacut pana acum...Unii mai ziceau ca f. multe Ibiza cu motor de 1,2 au aceeasi problema din cauza faptului ca ...cica nu e reusit motorul...probabil de aceea tot da erori! This is it! Aveti voi vreo idee dc as putea remedia acest "inconvenient" nu de alta dar dc vreo data chiar se intampla ceva pe la motor, nu pot sa imi dau seama!

10x :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu cred ca da eroarea pentru ca "nu e reusit motorul". Parerea mea e ca atata timp cat merge bine si nu consuma mult, e reusit :Driver:. Zici ca la scanare nu da nimic...si daca era o problema des intalnita cei de la Seat trebuia sa fi mai intalnit problema si sa stie si rezolvarea (daca exista).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atata timp cat martorul din bord este aprins mi-e greu sa cred ca nu este nici o eroare stocata. Incearca sa schimbi benzina (motoarele de 1.2 sunt pretentioase la calitatea benzinei; nu zic sa pui 99+ sau 100, dar cauta o benzina de 95 care sa-i placa masinii) si in plus o diagnoza la un coleg de forum (vezi topicul de intalniri in timisoara). Daca nu ai erori deloc, atunci s-ar putea sa fie ceva contact aiurea in bord de tine martorul acela aprins.

Modificat de adilabv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat, dupa ce am resetat ultima data comp.de bord, si am bagat benzina 99+...si degeaba...tot s-a aprins...nu stiu ce sa mai zic... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum s-a recomandat de atatea ori in topicul asta, iti recomand sa mergi sa faci o scanare cu Vag-Com, la unul din membrii vwforum. Asa vei sti sigur daca apare sau nu vreo eroare si mai ales ce inseamna acea eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!