Jump to content

Martori luminosi aprinsi


cipi2ooo
 Share

Postare recomandată

Inca nimic nou ... am vrut azi sa merg la o scanare cu masina dar na nu am putut sa plec de la lucru, maine cred imi fac ceva timp totusi ...

Si exact asa am patit si eu mergeam in marsarier incet si pe o distanta f mica cand s-a intamplat nacazu' :angry:

O sa mai postez cand aflu ce eroare a ramas stocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 243
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cristian

    29

  • liviu85

    27

  • iulians

    12

  • adilabv

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Numai ce m-am intors de la scanat ...

Din pacate nici o lamurire aspra erorii... Mecanicul a spus ca eroarea este: "eroare la computer-ul ABS-ului" si nu a mai intalnit niciodata asa ceva si nu stie despre ce este vorba. Eu am fost grabit, si nu l-am intrebat numarul DTC-ului :vaidecapulmeu: . A sters eroarea si atata tot. Eu unul ma gandesc acum ca se poate sa fi fost o eroare de calcul al modului de ABS. Voi ce parere aveti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

eu am intalnit aceeasi problema astazi, dupa ce am pornit dimineata cam in 2-3km s-au aprins martorii de abs ai frana de mana.Am oprit si am repornit motorul,dupa cca 100m s-au aprins iarasi.Dupa scanarea cu VAGCOM mi-a dat un cod de eroare la ABS dar dupa ca em verificat bornele de la baterie am observat ca borna + era destransa adica mai bine spus dansa in voie.Am strans suruburile si totul a intrat in normal.De atunci am facut 150km fara nici o problema.RECOMAND VERIFICAREA BORNEI + SI A CONTACTELOR CARE PLEACA DE LA EA.La mine asta a fost problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal. Am achizitionat o interfata de test si am 'urmarit' evolutia masinii.

De aprox 3 saptamani imi apare aceeasi eroare:

17550 - Load Calculation Cross Check: Lower Limit Exceeded

P1142 - 35-10 - - - Intermittent

Cei de la RossTech spun ca:

Possible Causes:

Mass Air Flow Sensors (G70) faulty

Intake Air System faulty/leaking (false Air)

Throttle Pedal faulty

Throttle Body dirty/faulty

Ma poate ajuta cineva care are Ibiza/Cordoba sa identific acel senzor?

Mi-ar fi de mare ajutor o foto.

Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, in drum spre casa, mai exact la intrare in Budapesta a aparut pe bord un martor galben in forma de motor (stiti voi ce vreau sa zic), din cate am auzit se numeste "engine workshop", de atunci sta aprins

de ce a aparut? care poate fi motivul?

cei care au avut problema asta cum au rezolvat-o?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Semnul acela poate insemna o gramada de probleme la motor.

Fa o scanare cu vagcomu-ul sa vezi exact ce zice si apoi poti posta rezultatul scanarii aici

Daca nu ai posibilitatea sa faci o scanare cu vag comul recomand o vizita la un service care sa poate face acest lucru.

Atata timp cat semnul e galben inseamna doar warning.

Te rog totusi sa spui si despre ce anume masina si motor vorbim deoarece la profil ai trecuta o Bora si aici e arie Seat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e vorba de Ibiza 1.2 64 cp, despre care a povestit ca a cumparat-o pentru sotie. Asa cum a zis si Matrixu, recomandata e o scanare cu Vag-Com. Cauzele pot fi multiple, de la un bec ars pana la probleme serioase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci CristiN, intr-adevar 1,2 12V, 64 cp, tocmai am luat-o pt. sotie si are cateva mici probleme pe care trebuie sa le rezolv - sper sa scap destul de ieftin insa acum incep sa vad ca piesele sunt destul de scumpe, chiar scumpe!

am fost deja la "doctor" cu ea, am urcat-o pe elevator pt. a verifica ce trebuie sa schimb pe dedesupt si se pare ca doar bucsele de la puntea fata / sunt praf, imn rest totul e ok.

Apropo de bucsele aste, am vazut ca de fapt nu sunt doar 2 buc. Sunt 4, pe fiecare parte este una mare si una mica, mecanicul a zis ca e destul de munca deoarece trebuie dat jos aproape tot pt. a putea schimba ac. bucse.

Inca nu stiu cat costa, cine a schimbat bucsele astea poate sa dea detalii mai multe, pls.

In legatura cu scanarea vag-com recomandati-mi va rog pe cineva care se pricepe.

PS: o sa adaug in profil si seat-ul :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa fie de la benzina de calitate mai redusa, din cate am mai citit pe forum p-aici e o chestie care se intampla destul de frecvent.Dar dupa cum au spus si baietii mai sus, numai cu o scanare iti dai seama sigur :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de care bucse vorbesti, sunt bucse la bara stabilizatoare sau bucse la bascula. Din cate stiu, bucsele de bascula sunt doar cate una pe fiecare parte. Cat despre eroare, pana cand nu faci o scanare cu Vag-Com nu poti afla sigur cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati:

- eroarea "engine workshop" a disparul astazi - sigur a fost din cauza benzinei, deoarece azi mi s-a aprins becul de la benzina - am fost la Moll si am bagat 25l - dupa 15 min. becul s-a stins :))

cat despre bucse am aflat astazi - si anume sunt cele 2 mari de la punte fata si 2 mici de la bascula. Fiind pe aceiasi articulatie am facut eu confuzie si am zis ca sunt 4.

am intrebat la UNIX cat costa

bucse mari punte fata - 45 ron/buc - SWAG

bucsele mici - nu aveau pe stoc dar au zis ca tot pe acolo

ciao

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

LaurentiuD, cred ca ar fi bine sa verifici, totusi, cauza pentru care a aparut acel "check engine" pe bord. Am adus din Germ, anul trecut pentru sotie o Cordoba, 1.4i din 2004. cumparata de la un batranel simpatic. Totul OK, pana intru in RO. Alimentez (OMV, CARRERA 95) si dupa 20km, apare check engine. Semnul apare si dispare timp de vreo 500 km dupa care merg la o scanare cu VAG-COM. Surpriza! - sonda lambda da semne de eroare sporadic. Am schimbat-o imediat si nu am mai avut nici o problema. Am facut de atunci peste 15.000 km. Totul e OK. Din ce cauza a aparut - soarta!!

post-12764-1205947894_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am patit si eu aceeasi problema. Ma refer la aprinderea "check engine" . Era sa lesin cand am vazut. Cauza, descoperita abia azi, fara teste , fara diagnoza: scazuse nivelul antigelului in borcan. Am completat si martorul s a stins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte bine ca ai senzor de nivel la vasul de expansiune. Modelul de ibiza pe care o am eu, Reference, n-are asa ceva. De 2 ori mi-a scazut sub minim si nu mi s-a aprins nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Sal!

Tocmai m-am intors cu masina din service, unde mi-a fost schimbat tubul flexibil de la toba si de atunci mi-a ramas aprins martorul "engine workshop". Poate fi aprins doar din cauza ca s-a umblat la toba si s-au mai facut probe pana la finalizarea reparatiei sau una din sonde nu a fost pozitionata corect la locul ei?

O scanare m-ar ajuta sa rezolv problema?

Modificat de neophlorys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te ajuta cu siguranta dar nu cred ca ar trebui sa se aprinda martorul asta din cauza tubului flexibil. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am afirmat ca din cauza tubului flexibil a aparut, ci faptul ca, facandu-se probe pana la finalizarea lucrarii, ar fi posibila aparitia acelei erori!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,ai dreptate,m-am exprimat eu gresit;oricum o scanare n-ar strica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

Eu am o Ibiza din 2000 motor 1.4 60 cp. De la un timp (cam 2 luni in urma) se intampla sa se ingatuie in mers, din senin, apoi se aprinde pe bord beculetul ECU si apoi beculetul cu "motorasul galben". Repornesc motorul, si dispare beculetul cu ECU dar celalat ramane; la cateva zile dupa, se stinge si acesta. Mii s-a intamplat de 4 ori in ultimele 2 luni. Nu m-am dus cu ea la service pentru ca imi disparea beculetul cu "motoras galben" si m-am gandit sa nu fie un senzor defect.

A mai patit cineva asa; aveti vreo idee de unde ar putea fii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E sindrom de clapeta de acceleratie murdara.

Am patit-o eu acum 2 luni, ma innebunise incepuse sa se opreasca si in mers.

Du-te cu ea la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa prima intamplare de genul am mai parcurs vreo 6k-7k km si totul a fost ok. In schimb acum ceva saptamani mi s-a intamplat din nou. Am procedat la fel: am oprit motorul si repus contactul si nu s-au mai aprins. Am mai parcurs vreo 300/400 km si iar s-a aprins. Nu am ajuns sa merg la scanat inca, dar parca vad co tot acelasi va fi mesajul. Ceilalti care ati avut problema asta ati aflat ceva noutati?

Numai bine si :somnmare: safe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. ieri pentru prima data am avut si eu problema cu engine workshop, dar nu imi pot da seama de ce sa aprins.Stau si ma gandesc poate fi de la bujii pentru ca sambata impreuna cu un coleg am scimbat bujiile si i-am pus NGK BKUR6ET-10 iar cele de pe masina erau CHAMPION, este posibil ca de la bujii sa mi se aprinda martorul de la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata am fost la service si i-am facut un tester iar baiatul de la service mi-a spus ca sonda lambda nu lucreaza si ca martorul mi sa aprins spune din cauza combustibilui prost. efix95. cu ce benzina trebuie sa alimentez, si este adevarat ca de la un bec ars se poate aprinde martorul de la motor, iar in privinta sondei lambda nu stiu prea bine ce ia facut baiatul ala dar mi-a spus ca a inceput sa lucreze din nou si in bord mertorul nu imi mai sta aprins.

LaurentiuD, cred ca ar fi bine sa verifici, totusi, cauza pentru care a aparut acel "check engine" pe bord. Am adus din Germ, anul trecut pentru sotie o Cordoba, 1.4i din 2004. cumparata de la un batranel simpatic. Totul OK, pana intru in RO. Alimentez (OMV, CARRERA 95) si dupa 20km, apare check engine. Semnul apare si dispare timp de vreo 500 km dupa care merg la o scanare cu VAG-COM. Surpriza! - sonda lambda da semne de eroare sporadic. Am schimbat-o imediat si nu am mai avut nici o problema. Am facut de atunci peste 15.000 km. Totul e OK. Din ce cauza a aparut - soarta!!

Salut imi poti spune si mi-e te rog cat te-a ajuns in germania masina ca so cumperi.Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

cum pot face sa-mi dispara si mie semnul de "service" de langa nr de km? (imi apare cand pun contactul...)

ma gandesc ca mi-a aparut ca trebuia sa schimb niste consumabile, pe care le-am schimbat, dar mecanicu' respectiv nu stia sa-mi reseteze asta...

sper sa nu fie altceva totusi...daca aveti alte idei....

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!