Jump to content

Martori luminosi aprinsi


cipi2ooo
 Share

Postare recomandată

  • Replies 243
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cristian

    29

  • liviu85

    27

  • iulians

    12

  • adilabv

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aici poti afla cine are VAGCOM in Pitesti.

si incearca sa iti completezi profilul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa a sunat mesajul de eroare:

Control Module Part Number: 036 906 034 GM

Component and/or Version: MARELLI 4MV 5159

Software Coding: 0000071

Work Shop Code: WSC 06441

1 Fault Found:

16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow

P0441 - 000 - - - Intermittent

Faza ciudata este ca procesul s-a repetat sambata dupa amiaza. Sambata seara totul era curat la bord.

M-am tot holbat eu pe acolo dar nu pare a fi nimik in neregula (dpdv al unui neprofesionist).

Asa ca nu vad alta solutie decat mersul la un service specializat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te ajuta cu ceva.... :rolleyes:

16825/P0441/001089 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) active

Possible Causes

Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Regulator Valve (N80) faulty/jammed

Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Solenoid Valve (N115) faulty/jammed

Evaporative Emission (EVAP) Canister Sealing faulty

Pipes between Tank Breathing and Throttle Body leaky/blocked

Possible Solutions

Check Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Regulator Valve (N80)

Perform Output Test

Check Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Solenoid Valve (N115)

Check Evaporative Emission (EVAP) Canister

Perform Basic Setting

Check Pipes between Tank Breathing and Throttle Body

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit ceva pe net de Audi.

Sper sa fie la fel si la VW si Seat.

1-EVAP canister

2-From fuel tank

3-Evaporative Emission (EVAP) canister purge regulator valve -N80-

4-Check-valve for EVAP canister

5-Air cleaner

6-Turbocharger

7-Combination valve for secondary air injection (AIR)

8-Fuel pressure regulator

9-To power brake booster

10-Check valve

11-Vacuum booster

12-To Leak Detection Pump (LDP)

13-Vacuum reservoir

14-Distributor piece

15-Check valve

16-Secondary Air Injection (AIR) solenoid valve -N112-

17-Crankcase vent

18-Check valve

19-To tank Leak Detection Pump (LDP) -V144-

20-Check valve

21-Charge air cooler

22-Throttle valve control module -J338-

23-Recirculating valve for turbocharger -N249-

24-Intake manifold

25-Pressure unit for boost pressure regulation

26-Wastegate bypass regulator valve -N75-

27-Mechanical recirculation valve

28-Pressure control valve for crankcase ventilation

29-Secondary Air Injection (AIR) pump motor -V101

post-12568-1185793712_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Apropo de martorul luminos de la motor, poate m

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce parere aveti de benzina Efix de la Rompetrol? merita banii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa ne spui si ce a avut.

Sa va spun si ce a avut.

Am citit erorile dupa fiecare aprindere a marorului luminos (de doua ori).

Prima data a fost eroarea aceea de EVAP mentionata mai sus in topic +

17851 - Potentiometer for EGR (G212): Signal too Low

P1443 - 000 - - - Intermittent

17564 - Manifold Pressure Sensor (G71): Open/Short to Ground

P1156 - 000 - - - Intermittent

si a doua ora a fost eroarea:

17961-barometric/manifold pressure signals: impausible correlation

p1553-35-10--- intermittent

Rezolvare (asa sustine mecanicul):

S-a uitat pe acolo pe la motor si mi-a spus ca este din cauza benzinei si sa incerc sa folosesc un aditiv.

Personal nu prea cred.

Voi ce parere aveti!?

Iulian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa va spun si ce a avut.

Am citit erorile dupa fiecare aprindere a marorului luminos (de doua ori).

Prima data a fost eroarea aceea de EVAP mentionata mai sus in topic +

17851 - Potentiometer for EGR (G212): Signal too Low

P1443 - 000 - - - Intermittent

17564 - Manifold Pressure Sensor (G71): Open/Short to Ground

P1156 - 000 - - - Intermittent

si a doua ora a fost eroarea:

17961-barometric/manifold pressure signals: impausible correlation

p1553-35-10--- intermittent

Rezolvare (asa sustine mecanicul):

S-a uitat pe acolo pe la motor si mi-a spus ca este din cauza benzinei si sa incerc sa folosesc un aditiv.

Personal nu prea cred.

Voi ce parere aveti!?

Iulian

[/quote

Am patit la fel (Cordoba 1,4 benzina). Este colmatat un recuperator de gaze (care ar fi trbuit curatat la revizie). Am fost la multe service-uri VAG, care mi-au spus si mie textul cu benzina.Am rezolvat la Metrotehnica din soseaua Giurgiului (persoana de contact Dl Gigel Carlig). Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dibaciu2007: Merci de raspuns. M-am mai linistit putin. Eu nu sunt din Bucuresti, nu ca ar fi prea departe de mine, dar pb este ca masina nu mai este in garantie si reviziile le fac pe la service-urile din Pitesti. Si am fost la doua dintre ele si nici unul nu s-a legat de asa ceva. Imi poti spune de ce furtun este vorba?

Dar pt mine nedumerirea cea mare ramane de ce s-a aprins EPC-ul si ce legatura ara asta cu benzina si alte furtune colamatate!?

Multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa va spun si ce a avut.

Am citit erorile dupa fiecare aprindere a marorului luminos (de doua ori).

Prima data a fost eroarea aceea de EVAP mentionata mai sus in topic +

17851 - Potentiometer for EGR (G212): Signal too Low

P1443 - 000 - - - Intermittent

17564 - Manifold Pressure Sensor (G71): Open/Short to Ground

P1156 - 000 - - - Intermittent

si a doua ora a fost eroarea:

17961-barometric/manifold pressure signals: impausible correlation

p1553-35-10--- intermittent

Rezolvare (asa sustine mecanicul):

S-a uitat pe acolo pe la motor si mi-a spus ca este din cauza benzinei si sa incerc sa folosesc un aditiv.

Personal nu prea cred.

Voi ce parere aveti!?

Iulian

Am patit la fel (Cordoba 1,4 benzina). Este colmatat un recuperator de gaze (care ar fi trbuit curatat la revizie). Am fost la multe service-uri VAG, care mi-au spus si mie textul cu benzina.Am rezolvat la Metrotehnica din soseaua Giurgiului (persoana de contact Dl Gigel Carlig). Bafta!

Pentru prima eroare, sunt de acord cu "rezolvarea" - te referi la valva EGR :( - dar, ma indoiesc ca ai avut toate cele trei erori si s-au rezolvat doar prin curatarea valvei respective. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum, sfatul meu prietenesc ar fi sa isi cumpere o interfata VAG com, ca pana scapa de erorile alea o sa mai aiba bataie de cap si il va costa prea mult altfel..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda. Si eu cred ca erorile nu au venit doar de acolo. Si cred ca a fost facuta o chestie de mantuiala la acel service.

Cat despre curatirea valvei, nici macar nu s-au atins de ea. Au curatit doar un contat electric pe la ea.

Singurul lucru care am putut sa-l fac dupa a fost sa schimb benzina cu ceva mai de 'top' si am bagat un aditiv.

Sa vad cum se va comporta masina in continuare in concediul ce va urma.

@I_am_Stealth: Ai perfecta dreptate. Asta intentionez sa fac si eu. Am vb cu un amic care lucreaza in proiectare electronica, sa-mi fac o interfata VAG. Sper sa si iasa. ;)

Va multumesc de sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Cat despre curatirea valvei, nici macar nu s-au atins de ea. Au curatit doar un contat electric pe la ea".

Au procedat corect; citeste cu atentie "explicatia" codului de eroare. Valva EGR are un potentiometru (incorporat) prin care informeaza ECU despre starea/pozitia ei. Defectul avand caracter intermitent, este posibil sa fie o problema de contact imperfect (desigur, nu sunt excluse si alte defecte ale potentiometrului,s.a.).

Pentru celelalte 2 erori, ai putea sa incepi cu verificarea MAP-ului (adica, acel senzor similar cu MAF/debitmetru, care masoara "cantitatea" de aer din admisie). Verifica contactele sau, inlocuieste senzorul. Benzina nu este vinovata pentru aceste erori! ;)

PS: ai putea sa descrii si comportamentul motorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare!

Inainte sa plec in CO, am facut si eu ce a facut nea' mecanicul. Adica am luat putin gaz si pe unde am vazut contacte electrice, am scos mufele si le-am curatit.

Am facut in total 1800KM si totul este ok pana acum.

Cat despre comportamentul motrului pot spune ca este ok. Mai ales dupa ce am alimentat numai cu 99+

Dupa parerea mea, ruleaza f frumos si la 170km/h dar si la 20km/h.

@xxnelu: ma tot starduiesc sa gasesc un manual de service sa imi dau seama pe unde sunt partile compunente sa-mi fie mai usor sa le gasesc. Sper sa gasesc acel MAP. Multam!

O zi buna!

Modificat de iulians
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare.

Incepe sa se repete istoria.

De adata aceasta cu:

1 Fault Found:

17550 - Load Calculation Cross Check: Lower Limit Exceeded

P1142 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Astept sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu la vechea ibiza am avut o problema asemanatoare adica cand statea epcul si cel de diagnoza fie doar cel de diagnoza am fost cu ea la secrice si miau schimbat un switch de la frana care cica avea o eroare doar in rest fuctiona si + am schimbat benzina bagam numai omv 100 si atunci in perioada cu buba am alimentat de la mol parca 98 la revenirea la omv100 nu am mai avut nici o problema si sper sa nu ii mai apara nici celui care a cumparato si nici la cea noua care nu are decat 100KM :rolleyes:

Modificat de victor_wts
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut teste si super teste cu benzina de toate felurile + aditivii lui cuc.

Asta imi apare, din cate am observet eu, numai atunci cand masina este in treapta 1-a de viteza sau marsarrier si este mai putin turata si am ambreiajul apasat. Niciodata cand este in treapta superioara de viteza nu imi apra asa ceva.

Am trecut pe la un service si mi-a spus ca am probleme cu injectoarele, ca trebuie curatite si sa ma prezint cu 200lei sa le curete ei cu nu stiu ce solutie.

Dar nu am deloc incedere. Asa sa fie oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toti!

Am cautat pe forum dar din pacate nu am gasit decat topic-uri cu aprindere martor ABS (fara martorul de frana, in acelasi timp)... asa ca am decis sa va intreb...

Ieri seara cand am ajuns de la lucru, am intors masina s-o parchez in fata blocului. In timpul manevrei mi s-au aprins concomitent martorii de ABS si martorul cel rosu de frana (nu eram in vreo panta sau orice ce sa afecteze nivelul lichidului). Cel de ABS a ramas aprins si cel de frana a inceput sa clipeasca (... nu mai stiu sigur exact care clipea si care era aprins din pacate). Am oprit motorul si l-am pornit din nou. Nu a mai ramas aprins nimic, adica si-au facut testele si s-au stins. Intrebarea este acum: care poate fi cauza ca din ce am mai vazut pe forum f putine sunt cazurile cand se aprinde un martor si nu e nici o problema? As vrea sa stiu la ce sa ma astept ... de lichid de frana nu e vb ca l-am verificat imediat ce am parcat masina ...

P.S. Ca o curiozitate: e un cablu negru sub scaunul soferului care intra in podeaua masinii si e bagat in nu stiu ce mufa de sub scaun ... stie cineva ce rol are cablul ala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ala e cablul de la airbagul lateral. Fa o scanare cu Vag-Com, sa vezi ce erori au ramas stocate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri seara cand am ajuns de la lucru, am intors masina s-o parchez in fata blocului. In timpul manevrei mi s-au aprins concomitent martorii de ABS si martorul cel rosu de frana (nu eram in vreo panta sau orice ce sa afecteze nivelul lichidului). Cel de ABS a ramas aprins si cel de frana a inceput sa clipeasca (... nu mai stiu sigur exact care clipea si care era aprins din pacate). Am oprit motorul si l-am pornit din nou. Nu a mai ramas aprins nimic, adica si-au facut testele si s-au stins.

Salut,

FIX acelasi scenariu am patiti azi dimineata, in momentul in care incercand sa caut un loc de parcare am mers cam 50m in marsarier si cu viteza mica. La fel, martorii s-au comportat normal dupa ce am oprit si repornit motorul.

Tu ai ceva noutati in problema asta? Eu nu stiu cat de repede pot sa ajung sa fac o scanare.

Adrian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!