Jump to content

Martori luminosi aprinsi


cipi2ooo
 Share

Postare recomandată

Din cate zice aici, da, influenteaza

"Cat efficency below threshold is usually an exhaust leak by the post O2 sensor, and it's usually at the clamp that connects the down pipe to the rest of the exhaust. If there is even a small leak, then under deacceleration there is a pressure gradient that is created. And, then the air outside is then "sucked" back in to the exhaust system for a split second"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 243
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cristian

    29

  • liviu85

    27

  • iulians

    12

  • adilabv

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

O sa remediez problemele de la evacuare si sper sa scap de martor.iti multumesc pt idee,m-am gandit si eu la aceasta posibilitate dar nu eram sigur ca poate influenta.

Modificat de ionica123
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Va salut ! Am si eu o problema cu trei martori aprinsi dupa ce am dat bateria jos sa o pun la incarcat, respectiv martorul de la volan, cel de tractiune sau ESP si cel de la presiunea in roti. Nu stiu ce m-a apucat sa dau bateria jos, dar prostia este deja facuta. Cum trebuie sa procedez ca sa stin acesti martori?

Daca sunt off-topic rog administratorii sa mute pustul meu. Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergi si fa o tura cu masina si se vor stinge.

tine apasat cateva secunde pe butonul senzorului de presiune.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Florin, si nu se intampla nimic daca plec cu ea asa, adica cu toti martorii acestia aprinsi? Procedura care mi-o spui de a tine apasat butonul senzorului de presiune am incercat-o dar pe loc dupa ce am observat ca martorii nu se sting, si nu a dat rezultate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu te descurci, ma suni. Spor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam fain Flo, intocmai cum ai spus. Am dat o tura cu ea si s-au stins. Multam inca o data si drumuri bune sa ai :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Ieri am patit o chestie ciudata, in mers apasam pedala de acceleratie iar motorul nu a reactionat vreo 2-3 secunde, iar a doua oara urcam o panta, si la un moment dat parca luasem piciorul de pe acceleratie s-a aprins martorul EPC dupa care si-a revenit singur, totul a durat iarasi 2-3 secunde. Ceva idei, ce ar putea cauza aceasta problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza si sigur vezi cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Apropo de eroare 0420 o am si eu de ceva vreme buna si as vrea sa stiu daca exista vreo metoda de verificare a sondei inainte de a da 500ron pe alta noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se face test de imbatranire, pe sonda - cu VCDS-ul. In functie de asta, iti da daca e ok sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar cum?

Eu detin un cablu de diagnoza si softul mentionat. Pana acum n-am facut decat sa-mi citesc eroriile si sa le sterg.

 

De mentionat ca eroarea apare doar la drum intins, in oras eroarea nu apare oricat as merge cu masina.

Masina cand am cumparat-o avea 90 mii de km iar acum are 150 mii km. Probabil ca ar fi cazul dar vreau sa ma asigur intai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

 

am testat si eu ce am gasit pe net.

iti atasaz niste poze sa ma lamuresti si pe mine, deoarece totul pare ok (asa cred)

mentionez ca acordeonul de la esapament il am lovit dar nu scapa aer.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Va salut! Cu ceva timp am avut probleme cu semnalizarea acustic si vizual in bord a martorului presiune ulei ,facea numai cand  motorul  era foarte cald si la  turatii mici sub 2000 .Am bagat in ulei un aditiv de ingrosare si facea mult mai rar  doar cand plecam de pe loc cu motorul la 90 grade.

Am mers o perioada de o luna asa pana a sarit de la punct distributia, cu ocazia aceasta am schimbat si pompa de ulei , si uleiul .Acum ma avertizeaza presiunea de ulei cand turez peste 2000 .

La relantiu am lasat-o si 30 minute nu piuie dar sa nu o turez.

Mentionez ca pompa este sh dar prin comparatie cu a mea baga presiune mai mare la testul scufundata in ulei si rotit manual,sau.... ce o mai fii,,,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

post-18-1154460138.gif Salutare tuturor ! Am o problema extrem de ciudata la masina din semnatura . Totul a inceput acu o luna cand intr-o dimineata dupa ce am pornit motorul mi-a ramas martorul de servodirectie aprins in bord. Am oprit motorul , am repornit si eroarea a disparut de la sine . Dupa 2 sapt am patit aceeasi poveste , am schimbat uleiul de servo la un service ... dar degeaba . Eroarea aparea sporadic ( de ex daca azi a aparut pot sa treaca 2-3 zile si sa nu mai apara sau poate sa nu treaca nici o zi ... aparea cand vroia ea ) de cele mai multe ori cand motorul era rece, rezolvandu-se '' de la sine '' dupa oprirea si repornirea motorului . Daca nu reporneam motorul si mergeam cu martorul de servo aprins treptat mi se intarea volanul si mergea mai greu ca la tractor post-18-1154460138.gif .... deci pierdeam servodirectia . M-am dus din nou la service cand mi s-a mai aprins , si cu motorul pornit mi-au scanat masina si nu au gasit nici o eroare la servo !!! cu toate ca volanul era intarit .......si nu mergea deloc servo . Au depistat ca alternatorul este defect , incarca 13.6V fara nici un consumator , iar cu aeroterma si farurile aprinse incarca 12.3V , asa ca au demontat alternatorul , l-au reparat ( 10 mil a costat reparatia post-18-1154460138.gif ) , l-au pus la loc pe masina si imi incarca bine acum ( 14.2V fara consumatori , 13.7V cu aeroterma si faruri aprinse) . A 2-a zi de dimineata cand sa plec de acasa ... surpriza !!!  s-a aprins din nou martorul de servo !!!! M-am dus direct la service , au facut o noua scanare si au gasit urmatoarea eroare : 00525 - Oxygen Sensor (G39). Mi-au spus ca alternatorul a stricat pompa de servo directie in perioada in care am mers cu el si incarca prea slab .M-am interesat iar aceasta eroare se refera STRICT la sonda lambda ( sa ma corecteze cineva daca gresesc ) care stiu ca este defecta si urmeaza sa o schimb . Acum intrebarea mea este urmatoarea : ori cei de la service sunt incompetenti , ori calc meu de bord a luat-o complet razna si arata eroare de sonda lambda in aria erorilor de servodirectie - au facut scanare doar la servodirectie nu au facut scanare totala . Va rog mult de tot ajutati-ma si pe mine ca nu stiu ce sa fac ..... m-a adus la disperare masina asta cu erorile ei sporadice . Mentionez ca nu se aud nici un fel de zgomote suspecte nu sunt alte simtome decat cele mentionate mai sus . Multumesc si sper ca nu v-am dat prea mare durere de cap cu problema mea  Bafta si astept raspunsuri de la voi !

 

salut,

 

exact aceasta problema o am si eu. Intr-o dimineata am coborat cu laptop-ul si cablul jos la masina in speranta ca martorul de servo se va aprinde. Am avut noroc  si s-a aprins. Nu am reusit sa scanez modulul de servo, imi dadea eroare ca nu-l gaseste. Celelalte module motor, abs, clima etc le scanam, citeam erorile dar modulul de servo nu reuseam. Am repornit motorul, binenteles martorul s-a stins si la o scanare nu mi-a aparut nici o problema cu pompa servo. Cand am becul de servo aprins nu merge servo directia (nu aud pompa cand virez volanul pe loc). Eu tind sa cred ca este o problema electrica. La pornirea motorului, cum pompa consuma mult, pt o fractiune de sec ramana fara curent si din acest motiv cred ca imi apare eroarea in bord. Cum ai rezolvat problema??? am citit ca ai schimbat pompa.....acum iti mai face probleme?  eu am problema asta de 1-2 luni.....sper sa nu se fi defectat pompa 

 

astept un raspuns de la tine.....

 

mersi pt timpul acordat

Modificat de radumur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai probleme la cablaj, alimentare, sigurante..... totul ok _ atunci pompa e de vina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!