Jump to content

Schimbarea curelei de distributie, ulei, filtru motorina


Mircea_P
 Share

Postare recomandată

Lucrurile acestea sunt imperative, din punctul meu de vedere.

Intrebarea e, cureaua de distributie s-ar putea face, cu semne pe fosta curea fara imobilizarea pinioanelor? (adica empiric), care ar fi riscurile?

E oare neaparata schimbarea rolei intinzatoare?

Am vazut pe tdiclub.com un filmulet cum se scoate uleiul din motor, cu un kit. Voi doar la service va schimbati uleiul sau aveti kit-uri?

Inainte pe fostul TDI, imi schimbam filtrul de motorina, dupa care dadeam la cheie vreo 1-2 minute pana ajungea sa se umple filtrul. E vreun risc mai mare la aceesi operatiune pe pumpe deuse?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrucat motoarele TDI sunt motoare cu o interferenta mare (cursa supapelor se suprapune mult peste cursa pistoanelor) o eroare mica poate duce la efecte dezastroase pentru motor. Poti sa incerci sa schimbi distributia fara cale de blocare dar pentru aceste operatii cere sfaturile unui forum de sport extrem :scratch:

Intinzatorul in cazul defectarii lui poate decala distributia cu aceleasi efecte "neplacute" pentru functionarea motorului. Suplimentar nu uita de pompa de apa.

La PD-uri exista o pompa submersibila care alimenteaza pompa tandem. pui contactul de cateva ori fara sa actionezi demarorul pentru amorsarea circuitului. Este contraindicata rotirea motorului fara combustibil (sistemul de injectie lucreaza "pe uscat" cu suprafete in contact direct fara pelicula de motorina cu proprietati gresante)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ar fi bine sa schimbi si rola de ghidare si amortizorul de distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare, legata de cureaua de distributie.

de fapt nu eu, ci mecanicul meu : unde as putea gasi o metoda de "punere la punct" in cazul motoarelor V6 TDI ??

este posibil asa ceva fara VAG COM ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU MAI SCHIMBATI FILTRUL DE MOTORINA USCAT SI SA DATI MINUTE IN SIR LA DEMAROR !!!

Veti distruge in timp pompa de injectie, injectoarele si, mai putin dar nu de neglijat, bateria si demarorul. Tot ce trebuie sa faceti e sa luati noul filtru si sa il umpleti (depinde de model) cu motorina. De obicei are un locas mai mare unde puteti pune o palnie si sa turnati motorina pana se umple ochi. Abia apoi il montati sau ma rog... cum doriti (se poate prelinge un pic de motorina). Ideea e sa nu lucreze pompa de injectie / unitatile injectoare uscat. Ele nu se ung cu ulei ci cu motorina care le tranziteaza. Si cand nu le tranziteaza se distrug lent dar sigur. Nu stiu cat de lent dar stiu cat de sigur.

Sa imi fie cu iertare daca nu cadreaza cu un forum auto serios dar as face o paralela intre aceasta metoda barbara de amorsare a filtrului cu facutul amorului cu sotia cu zero secunde preludiu. Merge extrem de greu si solicita mecanismele implicate foarte puternic. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crezi ca cu amanta e mai usor ??

:colors:

revenind on topic : unde pot gasi niste date vizavi de schimbul curelei de distributie la V6 TDI ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista metoda de calare pt. v6 ... acesta se caleaza undeva in sptele chiuloasei deci in partea opusa a curelei dar sunt niste cale speciale .... din ce imi aduc aminte am avut un asemenea v6 in service si l-au calat baietii .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Va rog sa-mi spuneti va rog care este calea de a bloca rotile dintate ale distributie in vederea schimbarii curelei si rolelor la un motor AVF .Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!