Jump to content

1.9 Tdi Vs 2.0 Tdi


audiholic
 Share

Postare recomandată

Eu sunt foarte multumit de 1.9TDI. Si spun aceasta dupa ce am condus si un 2.0TDI cam 6-7000 km. Se simte o diferenta de cuplu si putere insa nu mi se pare foarte mare. Cred ca este mult mai important consumul (mai ales in traficul nebun din Bucuresti). Iar afara 1.9 se comporta decent, nu te face de ras... Daca am avea autostrazile din Germania ar fi altceva. Unde sa fugi cu 200km/h in Romania? Pe hartoape, printre carute si biciclisti? Prin localitatile care sunt strabatute de asa-zisele drumuri? Plus camerele radar montate prin toata tara... Si ca sa fiu in trendul european, mai am un argument - 2.0TDI polueaza mai mult decat 1.9TDI. 153grame CO2 fata de 148. :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dpc

    17

  • Ice_2k

    11

  • gHapciu

    11

  • Andrei2000

    10

Top Posters In This Topic

2.0TDI all the way

145g nu 148g

+35% putere

remapare stage 1 +30cp = 170cp voinea stie de ce :Driver:

6+1 viteze

valoare revanzare mai mare

60km/h 2100 rpm treapta a 3-a :P

mai putin comun :D

cuplu mai mare = plecare de pe loc mai energica si depasiri mai rapide

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Victor blackedition, conform datelor furnizate de VW, Passat-ul cu motorizare 1.9 tdi (nu varianta blue-motion) are emisii de 151 g/km, iar cel cu 2.0 tdi, varianta cu cutie de viteze manuala are 153 g/km.Eu cred ca nici una dintre cele 2 variante de motorizare nu ar trebui comparate din prisma consumului urban, pt ca e clar,sunt motoare de "cursa lunga" sa zic asa,in afara oraselor isi fac ele mai bine treaba.

Acidutzul, fara suparare, dar motorul 1.9 tdi a fost produs de VW sub atatea forme,au fost cele de 90 cp, de 101 cp, de 110 cp, de 116 cp( cu 5 sau 6 trepte), de 131 cp(cu 5 sau 6 trepte), de 150 cp, plus ultimele de 105 cp.Cele de 2.0 sunt de 136 cp, 140 cp sau 170 cp,plus ultimul de 110 cp.Motoarele 1.9 tdi se fabrica inca din anii `90, pe cand 2.0 si-a inceput viata la VW in anul 2003.Asa ca, despre ce versus e vorba? Cred ca e normal sa vorbim de ultimele motoare din fiecare categorie, nu? Ca daca luam motorul 2.0 tdi de 170 cp, clar ca e cel mai bun dintre toate acestea din toate punctele de vedere. Si totusi, dupa atatia ani de existenta ai motorului 1.9 tdi, de ce a renuntat VW la productie in favoarea celui 2.0 tdi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au renuntat pentru ca erau prea zgomotoase. Dar si motorul 1.9 cuplat la o cutie cu 6 trepte e o placere! Oricum ambele motoare 1.9 si 2.0 TDI PD sunt foarte performante si sunt facute mai ales pentru croaziere, al drum intins, acolo se simte cel mai bine ce poate motorul, nu pentru orase cu mers bara la bara. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Luci G.: pai nicio suparare, ca nici nu stiu de ce sa ma supar :lol: nu vad legatura dintre ultimul tau post si cele anterioare (al meu si al tau).

In acest topic, cam toti s-au referit la versus-ul 1.9 105 vs 2.0 140 (e un topic pornit in noiembrie 2007).

In penultimul tau post, ai spus ca topicul trebuie sa se inchida usor usor pentru ca 1.9 a iesit din productie si VW a scos un 2.0 de 110 cai. Eu nu am fost de acord cu acest argument pentru ca se aplica doar in cazul in care vrei masina noua (cel putin deocamdata). Oricare au fost motivele VW la eliminarea 1.9 din oferta, el exista in numar foarte mare pe piata second si topicul poate fi folositor pentru colegii nostri care se gandesc daca sa dea un ban in plus pe 2.0 sau nu.

Ai perfecta dreptate cu formele lui 1.9 si 2.0... eventuala confuzie a versus-ului poate fi eliminata de catre un moderator prin editarea topicului.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se discuta despre 1.9 105 si 2.0 140 care existau temporal vorbind in aceeasi oferta

daca e vorba de "the late" 1.9 130, 150, 160 vs. 2.0 atunci cu ordinea preferintelor e:

1.9 160

2.0 170

1.9 150

1.9 130

2.0 140

....si NU CR, ci PD :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este oarecum logic de ce au renuntat la motoarele 1.9 TDI, deoarece in ultima vreme comisiile de omologare cer motoare cat mai putin poluante. Acest lucru nu se poate face decat daca scoti din cilindree mica putere mare, nici de cum din motoare mari. Un simplu exemplu ar fi la noul golf 6, care in varianta de top nu va mai fi echipat cu clasicul V6, ci va fi inlocuit de un 2.5 T care va fi mai performant decat vechiul 3.2 FSI. La Passat asemenea se va intampla cu viitoarea generatie in varianta de varf. Acum din motorul 2.0 TDI, vor putea sa scoata puteri mai mari decat in cazul vechiului 1.9 TDI, putand sa ajunga in viitor lejer la 200 CP (chiar am inteles ca se preconizeaza ca pe noul Passat sa aiba putere de 190-200 CP). Si 2.0 TDI de 110 CP, dupa parerea mea nu va exista mult pe piata, si asta deoarece va aparea noul motor diese 1.6 TDI de 90 si 110 CP, deci va fi total aberant sa iti cumperi 2.0 TDI la aceeasi putere cu cel de 1.6 TDI si sa platesti impozit mai mare. Ne-am fi putut da seama inca de cand a intrat in productie 2.0 TDI, ca in curand 1.9 va fi inlaturat, nemaifacandu-se nici un fel de imbunatatire, ramanand la 105 CP inca de prin 2004 incoace. Parerea mea este ca cei de la VW practic inlocuiesc 1.9 cu 1.6 , si asta in primul rand ca piata asta cere (vedem la concurenta ca aproape toti au in dotare motoare 1.6 diesel performante), si cu tehnologia existenta, zic eu ca se va putea depasi performantele celui de 1.9 TDI.

Cand am cumparat Passatul din semnatura, am avut de ales intre 2 masini care se incadrau in bugetul meu, si pe care le aveau pe stoc. Era vorba de un HL 1.9 TDI si CL 2.0 TDI pe care intr-un final l-am ales. In primul rand am ales 2.0 pt puterea substantial mai mare, lasand la o parte teoriile batranesti, cum ca 1.9 este un motor fiabil, trecut prin toate apele, etc. Eu sunt convis ca nu este acelasi ca cel de pe B5.5 de ex. , fie ca e vorba de cel de 101 CP sau 131 CP, si zic eu ca ne putem da seama in primul rand dupa zgomotul produs.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luci G. - in privinta noxelor am postat bine 1.9TDI fara DPF are 148. Imi pot sustine afirmatia cu documente.

Referitor la 2.0TDI - incercati sa adresati o intrebare mecanicilor de la service-urile VW... Eu anul trecut "m-am plimbat" pe la cateva astfel de ateliere facand pe "niznaiul" cu pretextul ca vreau sa iau un Passat la mana a doua si doresc sa mi se recomande 1.9 sau 2.0... Raspunsul unanim a fost ca 1.9 are mai putine probleme... :Driver:

MihaiV - daca vrei "cuplu mai mare = plecare de pe loc mai energica si depasiri mai rapide" de ce nu incerci un Ferrari? Plecarea in forta de pe loc = consum exagerat, uzura crescuta, noxe mai mari. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt posesor de g5 140 ...foarte multumit ..nu scoate fum nu papa ulei decat atat cat spune in carte 1l la 15 mii...se misca bine ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper sa nu se supere nimeni pe mine, dar chestia asta gen 1.9 e mai bun ca am auzit ca 2.0 are probleme e cam aiurea. 1.9 este motorul mai ieftin. Cine nu-si permite 2.0, vrea consum cat mai mic sau pur si simplu merge mereu cu 90km/h la drum lung si n-are nevoie de putere, ia 1.9. Restul vor lua 2.0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

victor, de ce nu ai ales 2.0 SDI daca pentru tine fiabilitatea e pe primul loc iar cuplul mare si depasirile rapide sunt echivalente cu supermasinile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"pentru ca nu s-a pus pe Passat" ar fi raspunsul

pe de alta parte probabil ca e o placere deosebita sa te strofoci in depasiri cu o masina de 1 tona jumate si motor de 100 de cai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa te contrazic - motorul raspunde destul de bine la depasirile facute intre 80 si 120 Km/h. Pentru ca la respectiva viteza (in a V-a) curba de cuplu a motorului este la maxim. Nu am avut pana acum probleme. Iar cu peste 130 nu merg decat pe autostrada. Mi se pare ciudat sa te bagi sa depasesti pe unu' care ruleaza in fata ta cu 140-150 la ora.

Prefer sa ajung in siguranta acasa - am depasit de cativa ani etapa vitezomaniei. Succes (uri). :D

Modificat de victor blackedition
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am condus A6 de 140CP CR (putin) si Passatul meu de 130CP PD, la volanul Passatului am trait senzatii mai tari ca si la volanul A6-ului. Deci imi place mai mult cum se comporta 1,9 TDI PD. PD-ul mi se pare mai agresiv, parca are cuplu mai mare si demareaza mai bine pana la 120-130km/h. Intradevar CR-ul este mai silentios si la viteze de peste 140 km/h parca trage mai bine.

Mai inainte v-am descris doar senzatiile traite la volanul ambelor masini dar nu pot sa dau sfaturi referitoare la fiabilitate fiindca 2.0 TDI CR nu am posedat pana acum. Daca as cumpara un B6 sau un GolfV clar ca asa opta pt motorul 2.0 TDI CR de 140 PS.

PS: Nu sunt vitezoman numai mi-am bagat putin talpa in Audi sa vad ce poate ca sa pot face o comparatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe G5 nu exista 2.0 cr, ci tot pd. Cred ca te referi la G6. Oricum in titlul topicului se compara 1.9 PD cu 2.0 tot PD, nu CR. 2.0 pd are aprox aceleasi performante ca 2.0 cr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....aproximatie care e extrem de relativa :offtopic: din pct de vedere al reprizelor

victor> e opinia ta sa fii multumit de 105 cai pe passat, asta daca esti adeptul unui mers mai calm

personal Passatul sau A6 le consider optime cu motoare de la 2.5 in sus (f*** downsizing)

niciodata un 2.0 170 cai nu va avea reprizele si feelingul unui 2.5 155 sau 163 cai, ca sa nu mai vorbim de cel de 180 cai...

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Sa nu uitam de un 180 cp tunat la 220 cp :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

niciodata un 2.0 170 cai nu va avea reprizele si feelingul unui 2.5 155 sau 163 cai, ca sa nu mai vorbim de cel de 180 cai...

Asta depinde de masina pe care e pus (putere/greutate). A mea resoftata era in alta liga, sa nu mai vb si de faptul ca aceste motoare incarca turbina mai greu (lag) deoarece este mai mare. Probabil cel de 180 resoftat este f tare, dar celelalte, chiar resoftate datorita raportului putere pe greutate nu m-au impresionat. Kostas stie. Oricum, discutia e intre 2.0 si 1.9 TDi iar aici 2.0 e mult superior.

Modificat de GtSport
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inca ceva, zic din proprie experienta, un B6 2.0 TDI fuge mai bine decat un A6 2.5 TDI 163 CP. Testat contra mai multor A6 2.5 TDI de 163 CP :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E discutabil.

Poate fuge mai tare la pornire, dar daca faci un test comparativ intre 2.0 TDI 140 si 2.5 163 cp cand masinile sunt in mers, sa zicem de la 80-100 la ora in sus, mai degraba va iesi castigator 2.5 TDI, ambele masini accelerand in treapta potrivita acelei viteze pana la zona rosie. 2.0 TDI are rapoarte scurte; cand schimbi din 3 in 4 la zona rosie, 2.5 tdi e de abia la 3000 de ture (incepi acceleratia de la 1500 rpm de unde incepe motorul V6 sa dezvolte cuplul maxim)si accelereaza liniar, in acel moment distantandu-se deja. Depinde si de sofer. Oricum, 100% clar e ca pe distante scurte, 2.0 TDI PD "isi poate da drumul" mai repede decat 2.5 TDI care e doar un motor clasic cu pompa rotativa... dar daca se accelereaza din ture joase pana la zona rosie, per total eu as spune ca 2.5 TDI iese in fata.

Am observat si la masina mea, 2.5 TDI Quattro, 180 cp, fara chiptuning: la pornire e greoaie, pana-si da drumul zici ca e autobuz(exagerez putin de dragul impresiei artistice). Dar in treptele superioare trage foarte bine, liniar si rapoartele sunt lungi.

Cu chiptuning la 220 cp, nu are rost sa comentez. Eu m-am speriat de cat de repede ajunge la 190 kmph la un moment dat... scurt 3-4-5 si eram in 190! Apoi am schimbat in a 6-a si imediat a trebuit sa franez(de dragul conversatiei, bineinteles ca nu eram in Romania, ci pe Cluj-Turda intr-un univers paralel, tot cu camerele radar suspendate). ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Si eu caut sa-mi iau Passat B6, 100% imi voi lua cu motorul de 1,9! Am un var la P.B.V.1 si din discutiile cu el am inteles faptul ca motoarele de 2 litri au foarte multe probleme, fata de motoarele de 1,9 litri, care, daca nu ma insel, au cam 16 anisori de cand se fabrica ! Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar nu au fost acelasi model toate in toti acesti ani...

Daca iti iei B6, sau B5.5 (ca pe astea s-au pus 2.0 tdi), 1.9 va fi PD, deci de prin 2001-2002 produse si ele...

Acum, na stiu ca sunt off topic, dar e o masina destul de grea passatul. Crezi ca te vor multumi cei 105 cai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...) Crezi ca te vor multumi cei 105 cai?

Si ce te face sa crezi ca nu va misca "greutatea" passatului ?! :P

Multi considera si motorul 2.0 TDI 140 ca fiind puturos :)

Colegul Bobby, care vad ca in semnatura are o masinuta cu 90 Cp, cand va trece la 105CP o sa zica "WOW !!!" :)

Stiu asta pt ca eu o perioada pana sa-mi iau Passatul am condus masina parintilor, care avea doar 85 CP, iar trecerea asta mi-a lasat un zambet pe buze :D

:D safe

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

monica_fanMK1Cabrio

Cily says:

" Atat motorul 1.9 TDI PD cat si 2.0 TDI PD sunt motoare excelente din toate punctele de vedere.

- masinile cu 1.9 TDI sunt putin mai ieftine,

- motoarele 2.0 consuma putin mai mult ulei dar au un demaraj mai bun

- motoarele 1.9 au un consum mai mic de motorina.

Per total consider ca nu sunt diferente semnificative intre 1.9 TDI PD si 2. TDI PD.

Am observat ca foarte multe considera ca o masina cu o cutie manuala 6+1 trepte este mai buna decat una care are cutie 5+1. ( ambele masini avand acelasi motor, spre exemplu 1.9 TDI PD). Acest lucru este eronat, dupa parerea mea si nu numai a mea, pentru ca depinde la ce ne raportam. Daca ne referim la demaraj atunci categoric cutia 5+1 va avea castig de cauza. Daca ne referim la turatia pe care o are motorul la o viteza de 140km/h atunci masina dotata cu cutie 6+1 va avea castig de cauza. "

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu personal consider ca pe golf, 105 cai ar fi... satisfacatori, dar nu destui, iar pe Passat, in mod clar nesatisfacator. Macar dus la 140 cai.

Dar aici tine de fiecare.

Pe aceeasi masina puse, eu dau castigator 2.0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!