Jump to content

Lampa ceata dreapta spate


wormostar
 Share

Postare recomandată

am descoperit cu stupoare ca lampa dreapta spate de ceata nu se aprinde, initial am crezut ca e ars becul sau vreo siguranta dar la un examen mai amanuntit mi-am dat seama ca sigurantele is ok , becul e ok dar lipseste ceva...

lipseste firul corespondent lampii de ceata spate dreapta, am verificat pe stanga si acel fir este prezent.

VI SE PARE NORMAL ASACEVA?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asa este proiectata masina. Citeste aici.

Pe viitor incearca sa folosesti functia Search inainte de a deschide un topic nou, altfel forumul va ajunge plin de topic-uri redundante si va fi foarte greu de gasit ceva. Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci cred ca am sa o modific si am sa trag un fir prin potbagaj. Ce ziceti? merita sau nu?

La cielo functionau amandoua si era ok...

Modificat de Alextz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil credeai ca sunt ok si mergeai cu ele aprinse!! :emthup:

Ptr ce iti trebuie 2 stopuri pe ceata?? Sa te vada cumva pasagerul dreapta al masinii din spatele tau !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea deja sa ai un fir tras, doar sa lipseasca becul. Eu la golf a trebuit sa pun un bec si sa rup un plastic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista becul ca e cu 2 filamente, pozitie + ceata, nu ai firul tras, si nici pinul in mufa care intra in conectorul de la stop. Se poate trage fir si monta pin in mufa, eu asa am facut, e simetric dar folosesc stopurile de ceata atunci cand e nevoie

Si la cielo sunt 4 becuri pe stopurile de ceata si ce injuraturi i-si iau cei cre merg cu ele aprinse cand nu e nevoie. Merg in spatele lor cu faza lunga poate i-si dau seama.

L.E. Si Executron e "simetric"!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca am sa ma incumet dar nu stiu cum sa fac legatura...

sa cositoresc? sau sa incerc sa introduc firul in mufa in locasul gol?

la cielo aveam un proiector pe fata defect si lipsea suportul , dar am facut o improvizatie si am cositorit becul

dupa cateva ore de functionare am observat ca lipitura sa desfacut si cositorul sa topit si curs in far...

cum sa fac? ca sa nu bulesc ceva prin lampa? aveti ideii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu sesizasem 'problema' asta mai demult..... m-am tot gandit de ce o fi asa si am ajuns la concluzia ca ar trebui sa duc masina la service, dar am primit explicatiile necesare si am lasat-o balta. e mai bine asa fiindca stopurile sunt destul de puternice si mai ales cand franezi, lumina e cam tare... parerea mea e ca e de ajuns.

Modificat de moonpark
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca unul e suficient.Oricum e recomandat sa mergi cu el DOAR cand e cu adevarat ceata, mai ales in afara localitatilor.Nu stiu daca ai avut ocazia sa stea unul in fata ta, ziua si/sau noaptea cu un Leon 1 sau Espero sau Megane 1 sedan si sa vezi cat de deranjanta e lumina de ceata pt ochii tai.

Modificat de Roger
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Roger; omu' a avut Cielo inainte si cu asta cred ca am spus tot...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdan2, te rog sa te abtii de la afirmatii rautacioase. Nu toata lumea s-a nascut in Skoda Octavia Tour. Ai avertisment verbal de la mine pentru inceput de flame. La urmatorul iei direct warning.

P.S. Si rog si pe restul sa se abtina. Este vorba de o norma europeana care spune ca este suficient (nu obligatoriu) sa ai un stop de ceata pe partea soferului. Daca cineva vrea sa si-l faca functional si pe al doilea este problema lui, atata timp cat il foloseste conform legii (adica pe ceata). La fel este si cu stopul/becul de mars-arierre la masinile care au doar unul. Poate fi chestie de aspect sau pur si simplu un stress pentru propietar. De ce acuzati din start? A spus cumva ca vrea sa mearga cu ele aprinse tot timpul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!