Jump to content

Consum de carburant foarte mare


passat92
 Share

Postare recomandată

Din cate stiu injectia DIGIFANT poate fi diagnostificata cu mijloace 'evoluate' : VAG-COm. Tot ce ai nevoie este de un adaptor din OBD-II in 2+2 . Daca se apridne becul de CHECK ENGINE atunci sigur este stocata cel putin o eroare in ECU.

Mie i-mi ia undeva intre 6,3 si 6,8 in afara localitatii (depinde de talpa )

Modificat de ManiacuV6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru ManiacuV6 ... daca raspunsul si postul tau era pentru mine vreau sa mentionez ca eu nu am digifant, ci injectia mea este de tip mono-jetronic...

in ultima iesire a mea... facuta pana in alexandria mi-a luat cam 7,8 % insa abia cand am ajuns mi-am dat seama ca, causiucurile aveau presiune diferita in roti si am cam si fugarit-o... iar drumul e infernal 5 km sat 5 km sat 5km sat... cam asa mi s-a parut :)

oricum dupa ce am schimbat sondele de temperatura ( a sistemului de injectie, cea albastra si a preincalzitorului colectorului de aspiratie, cea rosie) mi se pare ca are o ameliorare in functionare.

cat despre testare, nu prea se baga nimeni... ba ca nu au mufa ba ca nu o sqa citeasca prea multe deoarece calculatorul e vechi si primitiv... ori multi nu se prea pricep, mai ales la cele vechi.. parerea mea...

bafta la toata lumea

... cred ca era pentru Golfuletz :D :) :)

numai bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

mi-a sarit si mie din consum masina,merg dupa ultimile calcule cam cu 15 litri mixt!!!!!!!!!!ce poate sa fie?am facut o scnare cu vag-com ,dar nu a iesit nici o eroare!de regula mergeam cam cu 7-9 in afara si maxim 13 litri in oras.cand e rece ,motorul sta la 1100 rpm iar dupa 5 minute coboara sub 1000 rpm.ce sa mai verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Gabi incearca sa verifici sonda LAmbda. Ea controleaza intr-o masura destul de mare amestecul aer+benzina si deci si consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunteti mici copii...masina mea merge de vreo 3 luni cu25l%....Cauzele am inceput sa le elimin pe rand...sonda lambda am schimbat-o-rezultate o putere mai mare a motorului consum identic.Am schimbat ISV-rezultatul o stabilitate mai buna la ralanti-consum identic.Mai am de schimbat debitmetrul de aer care e comandat si-mi vine peste o saptamana...va dau diagnosticul cum schimb piesa dar in mod sigur de acolo i se trage...Mentionez ca am injectie digifantII pe un benzinar de 2.0l cod motor 2E si consumurile cand am luat-o erau 10.3 oras vara trafic ca la balamuc si 5.9 l la drum intins(litoral,mers marea majoritate a timpului noaptea fara a depasi 140km/h...super omenesc zic eu)Bafta si la consumuri cat mai mici ;)

Modificat de thunder rock
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am problema asta de cateva luni bune, a crescut brusc consumul de la 8-8.5 mixt la 12-15% .... mentionez ca am dus-o la testare si mi-au zis la service ca am emisii prea mari dar nu au stiut decat sa imi zica de catalizator ca e infundat...am schimbat catalizatorul dar daca am una din problemele descrise in acest thread ma tem ca o sa se infunde si asta care l-am pus :) ....

Modificat de ah_80
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabi incearca sa verifici sonda LAmbda. Ea controleaza intr-o masura destul de mare amestecul aer+benzina si deci si consumul.

nu e de la sonda lambda,sigur asta;are putere motorul si nu"da in nas".cred ca e ceva in neregula ori cu sonda de temperatura sau cu termostatul.asta nu stiu sigur.saptamana trecuta,cand a fost ger,mi s-a blocat termostatul,si am mers cu apa la 100 de grade,dupa care mai apoi si-a revenit,iar apa in afara nu-mi trece de 60 de grade.poate o sa reusim sa ne intalnim noi candva si mai discutam......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca motorul sta rece creste uzura si asta nu e bine . Eu am schimbat termostatul prima data cu unul HQ. Care s-a blocat pe inchis. ACum am unul BETR_THOMSON care din cate stiu vine masina cu el din fabrica. A costat 600.000 lei , insa merita fiecare leu. Masina se incalzeste repede si apa sta la 90 grade.

Schimba termostatul si daca nu se rezolva problema se poate verifica sonda temperatura motor. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Da dupa cum v-am promis postez impresiile dupa schimbarea debitmetrului de aer...NICI O IMBUNATATIRE...eu m-am resemnat si singura mea solutie este sa pun GAZ pe masina ,ca asa nu se mai poate...cand vreau rafe o trec pe benzina,cand merg la piata oi merge pe gaz....PROBLEM UNSOLVED deci.Daca e vreun mester mai destept prin Brasov il rog sa ma contacteze...va rog nu-mi recomandati TESS Brasov ca sunt de 2 bani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
Da dupa cum v-am promis postez impresiile dupa schimbarea debitmetrului de aer...NICI O IMBUNATATIRE...eu m-am resemnat si singura mea solutie este sa pun GAZ pe masina ,ca asa nu se mai poate...cand vreau rafe o trec pe benzina,cand merg la piata oi merge pe gaz....PROBLEM UNSOLVED deci.Daca e vreun mester mai destept prin Brasov il rog sa ma contacteze...va rog nu-mi recomandati TESS Brasov ca sunt de 2 bani

Am si eu aceeasi problema ca si colegul forumist. treaba e ca am si gaz pe masina dar consumul e enorm si a crescut relativ repede dupa la 30l instantul si fum in coada masinii ca si cum ar fi luat foc, asta dupa ce mia facut figuri cu variatia de relanti. nare probleme pe tester aceleasi piese schimbate ca si colgul. mister mare, se ridica din umeri si atit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

sal daca ma poate ajuta cineva cu ceva informati de curind am avut probleme cu motorul (dat jos pus la loc 'sfaturi ale mecanicului;problema este ca acum are un consum cu 2.5 litri mai mult ca inainte vw golf 4 1.4 16v 2000 euro 2 .imi poate da cineva sfaturi cum sa fac sa ajung la consumul antrior va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Sal, totul pare o egnima in ceea ce priveste consumul :D si eu am un passat din 1995 1.8 nu stiu daca este GL sau CL .. :D dar are 66kw si 90cp problema cu consumul o am si eu si ma exzaspereaza ... consuma f mult dupa mine.... nu am reusit sa imi dau seama exact ce cosum are deoarece am cumparato acum 10 zile, ce va pot spune este ca am facut plinu 70 L si am meres in jur de 250-300 km in oras iar restul pana la 550 km in afara... deci un consum f mare.. cine ii da de cap la consum se face cinste cu bere :D

sonda lambda nu cred ca este problema desi nu am pusa pe tester dar in principiu sa fie sonda defecta ar avea ceva sintome: 1 evident consumul mare

2 relantiul fluctueaza

3 cand o accelerezi se ineaca

iar la mine doar consuma f mare, iar problema cu relantiul nu o am ...

am obs ca ati scris despre schimbarea sondei de temperatura?

unde este mai exact?

unde este un cot de plestic de se imparte in 3 parca nu? deasupra este o mufa rosie sau ceva in genul asta.. despre asta este vb?

astept un raspuns un sfat.. :D nu ma criticati ca sunt nou in vw

mentionez ca am cunostinte de mecanic... in general as merge pe ideea sonda lambda..... apoi debimetru dar astea nu au debimetru, filtru de benzina infundat, posibil desi f rar calc masini .. alte ideei va astept, si f f importat ce sus nu am obs ca au scris sau au uitat .... dupa schimbare sondei neaparat trebuie pus testarul si sters eroare din calc! poti schimba de 10 x o sonda daca nu este sters din calc este egal cu 0.

eu am avut mai multe masini si va pot spune din propia experienta ca am avut problema cu sonda lambada... de ex in oras un consum de 10-11 maxim un bmw 318 is 140 cp dupa ce sa stricat sonda, un consum de minim 15-20% schimbata sonda si resetata !!! un consum de 9-10 in oras

PS: revenind la passat .. as mai avea 3 probleme

1- rezistenta de la ventilator de la aeroterma asta am dat-o jos o schimb...

2- Masina are AC, si am obs ca imi pierde antigel sau freon... exact sub bord unde este ventilatorul de la aeroterma in stanga se obs un furtun negru si gros de intra intr-un radiator.. este cel de de AC nu? apa din borcan am obs ca nu o pierde .. iar Ac nu functioneaza nu baga aer rece..... furtunul de intra in radiator (cel de langa aeroterma) iese afara si intra in ceea ce cred ca este un tac de refrigerare a AC.... daca gresesc cu ceva sa ma corectati :D

3- Problema ce mai am este cu geamul soferului se inclina putin spre botul masini si nu se inchide bine.... (este modelul cu geamuri electrice) banuiesc ca este un surub slabit la gidajul de geam sau o rola de plastic care se plimba macaraua ... inca nu l am desfacut sa vad exact..

va multumesc pt raspunsuri

Modificat de sacal19
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!