Jump to content

Pierde Un Lichid Verde..


@llex
 Share

Postare recomandată

Salut tuturor,

Un amic, tot cu B5, a descoperit o baltoaca cu un lichid verde, cam uleios, in partea din dreapta fata a masinii..Uitandu-se sub grila de sub far, unde la B5.5 ar fi proiectorul sa zicem, a descoperit o piesa, un soi de cilindru metalic negru, mai aplatizat, situat in zona incercuita din poza, in care intra o mufa. Piesa era umeda, desi masina statuse in garaj de vreo 4 zile, si avea pe margini acel lichid din plin. Stiti cumva ce ar fi ?

Merci,

Alex

post-5783-1195584881_thumb.jpg

Modificat de @llex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate imi dau eu seama din poza ta, daca aia e masina, are volanul pe dreapta, oglinda mai mare e pe dreapta (sau pe stanga cum te uiti la poza), nu sunt 100% sigur dar cred ca e la directie. Lichidul la directie e verde. Sa se uite la nivelul de la lichidul de la directie. Sau daca antigelul e verde ...............dar nu cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singurul lichid verde la passat cunoscut de mine e cel de directie. Antigel nu cred sa fie. Verifica nivelul lichidului de directie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volanul e pe stanga.. poza e doar de exemplificare. Si-a verificat lichidul de servo, tocmai in ideea ca ar fi cam singurul lichid verde si pare totul ok. Ar putea fi ceva legat de servo chiar as de in fata montat ? Totusi, cilindrul respectiv (mai degraba p placinta) e chiar in spatele grilei - sa aiba legatura cu A/C ? Are Climatronic.. Eu m-am tot uitat in ETKA si in ELSA incercand sa identific piesa da' singura chestie oarecum apropiata ca design a fost "hydro-mounting", probabil un tampon hidraulic - ar putea fi asa ceva in partea frontala, vizibil ? Antigelul e rosu, G12 parca..

Modificat de @llex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In zona pe care o indici tu in poza se afla instalatia de climatizare dar freonul nu cred sa fie verde sub nici o forma.

LE: Antigelul G12 este roz.

Modificat de shimano
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca freonul utilizat (R134a, din ce am gasit) e un gaz. Ma gandeam ca ceva din sistemul de climatizare (compresor, vreo sonda) ar putea avea un lichid de racire sau ungere..

LE se pare ca nu e gaz, e chiar lichid. Poza si descriere, aici: http://en.wikipedia.org/wiki/R-134a

Modificat de @llex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal!

Multe service-uri care umplu instalatiile de freon baga si o substanta verde, am impresia ca este si fosforescenta in instalatia de clima pentru a vedea mai tarziu daca exista vreo scurgere undeva. Si mie mi-au bagat asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo 4EST ! Multumesc pentru poza ! Am marcat cu rosu - nu imi dau seama daca e cea de sus sau cea de jos, insa.. Cred ca e cea de sus.

post-5783-1195593570_thumb.jpg

Modificat de @llex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ori eu sunt nebun ori alea imi seamana a ...claxoane?!!

in orice caz,tocmai voiam sa zic si eu ca uleiul instalatiei de are conditionat este verde.

dar e foaaarte putin, juma de paharel cu totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar, goarnele de claxon sunt.. gurile lor par a fi indreptate spre habitaclu.

Sa fi plesnit vreunul din cele 2 furtune si sa fi aruncat pe ele ? Dar lichid verde ? Sa vina din alta parte ?

Modificat de @llex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie imi curge un lichid albastru, in aceeasi zona si am descoperit ca e ..... Solutie pt spalat geamuri. E bodonasul sau un furtun fisurat.

Un Sfat : Sa verifici si asta, intai uita`te la culoarea lichidului pt spalat parbrizul, apoi verifica daca bidonul si furtunasele sunt ok .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu unul daca vad ceva curs sub masina...bag in gura!puteti sa radeti, da te prinzi imediat daca e antigel, vreun ulei, sau lichid de frana(asta din urma are cam cel mai mizerabil gust).

lichidul de servo mai are culoare verzuie, dar la asta poti verifica f usor nivelul si variabilitatea lui.vasul cu lichid de servo are joja incorporata in capac, sa zic asa!

antigelul la passat uri e rosiatic/roz. si alte posibilitati, afara de uleiul de la A/C, care nu stiu cum arata/daca curge, nu mai vad !

bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vom vedea maine ce si cum.. va multumesc, in numele amicului meu, tuturor pentru sfaturile date. O sa va tin la curent cu ce-a fost. Sper ca la final, sa radem cu totii bine :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e verde, categoric e freon, in partea dreapta. Si "cilindrul" respectiv e rezervorul de freon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma rog, freonul nu e verde ca e gaz, dar intradevar se adauga alte lichide pentru a depista scurgerile mai usor. de asemenea trebuie s afie si fluorescent acel lichid, deci asa iti dai seama daca are legatura cu A/C sau nu. LOgic vorbind, nu vad cum altfel ar fi putut ajunge altceva acolo pe cloaxoane decat freon. Niciun alt lichid nu e in zona...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totul e bine cand se termina cu bine.. si cu motiv de :(

Balta buclucasa provenea (si inca provine) de la spalatorul de far dreapta care, din motive obscure, a cedat (nervos) si a capatat prostul obicei de a da p'afara lichid.

Multumesc tuturor pentru implicare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu e chiar asa de verde. Ne-ai indus in eroare :blink: . Una e verde, si alta e cu tenta verzuie... :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu unul daca vad ceva curs sub masina...bag in gura!puteti sa radeti, da te prinzi imediat daca e antigel, vreun ulei, sau lichid de frana(asta din urma are cam cel mai mizerabil gust).

Avand in vedere ca lichidul de frana este si un decapant foarte bun poti afla ce gust are si mucoasa de la gura pana in stomac.

Eu unul nu as gusta chiar orice balta de sub masina. Nici macar daca as stii ca mi-a curs bidonul cu coniac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ei, cu toate ca sunt doctor nu am frica de microbi :( :D

n-am zis ca pun gura si sorb tot ce e pe sub masina, pun pe vf degetului, miros putin, il "frec" intre degete, ating usor limba...

nu e chiar asa de tragic, si antigelul produce orbire daca imi aduc bine aminte, si am gustat de zeci de ori...yummy!dulce! :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

de o saptamana am avut norocu sa pierd lichidu acela verde de la instalatia de climatizare si totu s-a intamplat de la o neglijare cand am remontat scutu la motor(stiti ca acel furtun de la climatizare are un burduf pe el si nu l-am mai pus unde trebuia si a frecat pana a cedat) si in mers asteptam la magazin si deodata a iesit sub masina toata presiunea din instalatie si cand am ajuns acasa sa verific curgea un lichid verde! si acum caut sa schimb furtunu cu pricina si nu prea gasesc am incercat sa cumpar nou din Italia si nu au? sititi ceva pt ca mie frica sa nu stric compresoru daca mai merge mult asa cu el stricat...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@SirGabriel: Poti sa mergi fara probleme, din moment ce nu are presiune sistemul compresorul nu va mai porni, astfel "nu mai are nevoie" de ungere. :)

Cand schimbi furtunul sa ai in vedere lipsa uleiului si apeleaza la o firma de specialitate cu aparatura corespunzatoare, cel care masoara cantitatea de ulei introdus.

Poate unii iti vor recomanda schimbarea furtunului doar la vara ca dara iarna nu iti trebuie clima ---> GRESIT. dezaburirea parbrizului solicita automat si clima, deci daca vrei eficienta acuma stii ce ai de facut.

Drive safe :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dezaburirea parbrizului solicita automat si clima

Mai ales sub 0 grade... GRESIT.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E sigur uleiul din instalatia de climatizare. E amestecat cu UVUD de aceea e verde fosforescent (substanta martor).

Acel rezervor de aluminiu e deteriorat in partea inferioara de frecarea cu un furtun.

Incet incet se toceste si perforeaza peretele cilindrului si pierzi etanseitatea sistemului de A/C.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!