Jump to content

Usa Sofer


doctorul
 Share

Postare recomandată

am nevoie de un sfat de la voi, si nu am gasit detalii pe alt topic:

este vorba de inlocuirea usii de la sofer la un passat b 5.5

as vrea sa imi spuneti daca si cat este de complicat, ce anume necesita o atentie speciala, cat este de mare riscul ca usa sa nu se inchida bine....

senzorul de usa inchisa/deschisa poate fi afectat/recuperat?controlul de la oglinzi?inchiderea centralizata si ridicarea geamurilor din cheie?

si orice alte idei mai aveti referitoare la reglaje, etc!

va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici o parere?nu a mai dat nimeni usa jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara doctore.eu nu inteleg de ce vrei tu sa dai usa jos....in fine.se recupreaza totul.totul de acolo este demontabil.senzorul de usa deschisa este switch-ul buclucas care iese cu tot cu broasca,oglinda la fel,se demonteaza.de acolo scoti totul si lasi usa cheala.i kitul de macara si tot.suna-ma daca vrei si ne lamurim exact.ca tare curios sunt ce vrei sa faci la albastrica ta :)

vezi k sunt la garaj la cipos si maine si duminica pana pe la ora 13 incepand de la 9

Modificat de kelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare dom sef:)!

povestea e ca o tiganca fara carnet a avut un accident frontal, cu un logan, a vrut sa fuga de la locul accidentului, a dat inapoi, si mi-a lovit mie masina, care era parcata.

a fost atinsa doar usa soferului, putin infundata, si clanta stricata, momentan usa se deschide doar din interior.FARA PRAG,FARA STALP, FARA NIMIC altceva!

am avut posibilitatea de a schimba usa cu totul pe casco, pt ca nu vreau sa o mai carpesc pe asta, si vreausa iasa perfect.

de asta ma interesez ce probleme ar putea sa apara la demontarea si la reechiparea noii usi.

nu e mare lucru, dar eu sunt pretentios, si sper acum sa nu imi para rau ca am luat aceasta decizie.

oricum era afectat si bandoul ornamental, si mi-au zis ca sta lipit, trebuia deci pus unul nou si acolo....

esti la cipos si sambata si dum?CE FACETI ACOLO?

poate reusesc sa trec!

mai astept sfaturi de la toata lumea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am schimbat ambele usi din stanga in urma unui accident destul de similar si sincer chiar nu vad de ce va ingrijorati :)

Bandoul ala nu e lipit, este prins in cleme. Daca s-a zgariat ala se vopseste/schimba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eh, stiu eu de ce ..nu ma ingrijorez, sa zicem ca ma preocup.

nu generalizez, dar de fiecare data cand nu stau cu ochiul butelie, se intampla cate ceva.

cand am fost sa se uite mecanicul la clanta, a dat afara yala propriu zisa.

dupa ce a montat-o la loc , cand tineai cheia pe "inchis" se ridica doar geamul soferului.

a trebuit sa o scoata si sa o puna din nou.

si nu a foost decat o mica parte din usa.

plus ca eu am piele si lemn,si as vrea sa arate normal dupa operatiune.

si mai stiu ca nici reglajul usii nu este chiar floare la ureche.nu vreau sa suiere vantul sau ceva nici macar la 190 la ora, desi nu prea ating viteza asta.

tu zici ca e simplu si ca nu are cum sa nu o nimereasca?

unde ai schimbat usile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat usile la Porsche si sunt si eu destul de pretentios, dar in privinta asta nu prea am ce sa le reprosez (in alta privinte am ce sa le reprosez). Usa se inchide OK (mai greu cand e geamul ridic si restul geamurilor inchise... dar am vazut asta la mai toate masinile... e prea ermetica masina :)). Nu imi suieri nimic. Sincer nu prea iti dai seama ca e alta usa :)... Poate doar ca scartaie fata de usa de cate ori s-a dat jos :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a, inteleg ca nu ai fost de fata la montare, etc.eu voi sta acolo cand se va vopsi si echipa+ monta usa cea noua!

nu, la porsche nu ma duc nici mort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-a mai venit o idee: ia ziceti, cand ma duc sa vad usa, cum o recunosc daca e originala sau nu?

ca mi-a zis cineva ca pe astea nu exista sigla vw/audi, etc, ci doar eticheta!

e adevarat?ca nu am avut treaba cu elemente de caroserie pana acum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@doctorul---asa cu spune si dl "execucrom" :D ,bandoul este prins in cleme,iese foarte usor daca demontezi fetele interioare.sfatul meu este sa iti scoti tu comenzile de geamuri,pentru ca exista sansa ca ei sa iti fisureze straiful care tine panoul cu butoanele.

doar eu sunt la garaj,pentru ca nenea cipos este la olanesti(se destrabaleaza),iar eu am de montat switch-uri si voi acorda ceva timp masinutei mele(imi fac de lucru pe la ea).acolo ma gasesti,dar da un telefon, ca sa stii sigur daca vrei sa treci.

cat despre reglajul usii...este nevoie de un meserias,pentru ca si eu am nevoie.desi usa de la sofer nu a fost perpelita,cred ca din cauza trecerii timpului s-a lasat sau nu stiu,dar la o viteza apreciabila incepe sa suiere si ma cam deranjeaza,desi nu merg mereu cu astfel de viteze. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cum e la altii, dar la mine cand a fost lovita si schimbata meseriasii de la service mi-au lasat destule amintiri: chederu dezlipit si un cuib de greieri in usa. cand merg pe piatra cubica am impresia ca usa e deschisa, se balangane sus-jos.

Modificat de Andrey_sxg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kelu: voi sta acolo permanent, si voi asista si la vopsirea usii noi, si la inlocuirea celei vechi.

la orice voi considera ca e nevoie voi pune desigur mana!ornamentele de lemn si comenzile de geamuri le voi scoate personal.

cu chederele si reglajul usii nu stiu ce sa spun, aici pot doar sa sper ca o sa iasa bine, ca nu stiu ce ar trebui/nu ar trebui facut.mai astept sfaturi.

andrey m-a pus iarasi pe ganduri, da sper ca daca stau acolo sa nu apuce greierii sa isi faca cuib si l :censur: a mine in masina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am schimbat azi usa soferului, indoita f putin acum 2 saptamani.

usa a fost originala.

s-a potrivit perfect, se inchide perfect, se aliniaza la fix.

pt ca se inchidea putin cam greu, baietii au tras "clanta"(aia de pe stalp) 1-2 mm mai in afara.si asa usa vine la fix fat6a de cea din spate(pe dreapta e chiar mai afara comparativ).

doar ca la viteze de peste 80 la ora apare un fooarte mic suierat.nu intra frig, nu nimic, doar zgomotelul.zgomotul nu creste in intensitate cu viteza!

am dat cu limba pe cheder si am inchis usa.rezultat:usa uda uniform.

am dat cu limba pe usa si am inchis-o.rezultat:cheder ud uniform.

daca in mers pun degetul in dreptul respectivei zone suieratul se atenueaza.

CE SE INTAMPLA?CE SA-I FAC?

sa mai bag putin "clanta" inauntru, ca sa apese mai tare pe cheder?

pun o poza cu nivelul la care apare zgomotelul.(fix in dreptul prinderii centurii, pe o distanta de 5-10 cm)

si mai pun una, cu o chestie(sunt de fapt 2) de cauciuc, pe care nu le-am mai pus, caci usa noua nu avea(??) gauri pt ele.CE ROL ARE?(AU?)

SA FIE VREO LEGATURA?

va multumesc!

post-5363-1195503822_thumb.jpg

post-5363-1195503830_thumb.jpg

Modificat de doctorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie reglata usa din balamale. Iti recomand reprezentanta VW. Cat despre piesa din poza ta. Nu imi dau seama ce este.

Modificat de .:bamse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.piesa este o bucata de cauciuc.

sunt 2 asemenea bucati sub usa soferului.2 sub usa pasagerului din dreapta.

usile din spate au cate una singura!ce rol au?exista legatura?mai pun o poza?

2.referitor la reglajul din balamele: suruburile la care s-a umblat permit deplasarea FATA-SPATE.(ERAU ovale cu axul mare pe orizontala).si usa e aliniata bine fata de aripa din fata, si fata de aripa din spate.ce sa-i mai faca?(nu au fost demontate balamalele de pe masina)

nu te contrazic, dar nu cred ca miscarea in acest ax este problema.

Modificat de doctorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am o problema asemanatoare dar la usa din dreapta fata... Tot asa a fost schimbata si se inchide perfect. Ce-am observat: Dupa ce ploua, uneori deschid usa si gasesc apa in partea de jos a chederului; Cand o duc la spalatorie si da cu jetu in partea aia pe usa, imi intra apa pe undeva pe sus si-mi curge pe geam in jos (cativa picuri). La fel la viteze mari imi suiera pe undeva. Nici nu stiu, am trei probleme sau doua sau una???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am mai gandit, am mai citit, si am ajuns la concluzia ca trebuie "ciocul" balamalei bagat mai in interior.(desi depinde daca atunci cand apar rezultatele usa trebuie trantita cumplit de tare sau rezonabil)!

pareri?

acum, cu ce se desfac minunatiile alea de suruburi?am incercat cu un torx, si nu merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine apare acel suierat la usa soferului de pe la 120 km/h. Usa nu a fost schimbata, nici lovita. Inclin sa cred ca s-a folosit portbagaj exterior iar chederul este putin mai ingustat acolo. Dar prefer sa o las asa, ca sa nu am probleme mai mari daca se baga mecanicii nostri la reglaje.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si nu e obositor?

oare sa incerc schimbarea chederului?

L.E: AM MUTAT "ciocul balamalei"!

zgomotul s-a atenuat, dar nu a disparut.

mai mult nu-l mai pot muta, ca se va inchide mult prea greu usa.

alte idei?

ajungem la balamele?

Modificat de doctorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai sariti cu niste sfaturi, ca tot nu sunt multumit!

am fost la un tinichigiu la BRADY, am reglat-o de i-a venit acru.

mi-a zis ca e aliniata si nu mai are ce umbla la balamele daca are lufturile egale peste tot si intra la linie si fata de aripa din fata si fata de usa din spate.

si cand o inchizi preseaza pe cheder f bine, dar ...trebuie trantita mai tare la inchidere.

si de ar fi numai asta, dar zgomotul de curent a ramas...e drept, nu mai apare la 70 la ora ci la 90-100kmh.

totusi, e passat nu dacie , la naiba!

nu se mai poate face nimic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot trai cu sunetul acela. Totusi, depinde in ce stare sunt, cand sunt mai obosit, parca suna mai tare :icon_thumright: Cred ca singura solutie ar fi schimbarea chederului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doctore, eu ti-am explicat pe PM cam cum e. Elementul din spate, trebuie sa fie cam 1mm mai inuntru decat cel din fata. Deci la imbinarea dintre usa si aripa fata, usa trebuie sa fie mai inuntru decat aripa. La fel, la imbinarea dintre usa din fata si cea din spate, usa din spate trebuie sa fie mai inauntru cam 1mm fata de usa din fata. Asta pentru motive de aerodinamica. Ar mai fi indicat de masurat distanta intre cele 3 elemente, sa fie cat mai egala, cu toleranta de 0,5mm. Si in mod cert, ceva nu e bine, daca trebuie trantita tare usa. Daca reusim, explicam si colegilor ce s-a putut face. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat de repede o sa pun aici poze, sa le vada toata lumea.

si poate ajungem la vreo concluzie.

va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iata ceva poze:si inca 2:

@ c o s m i n: daca sunt mult prea mici iti pun cateva pe mail!

L.E: am mai luat un set de torx uri.

cel de 40 e mic, cel de 45 e mare!

ce naiba se potriveste la suruburile astea??!

post-5363-1195738653_thumb.jpg

post-5363-1195738659_thumb.jpg

post-5363-1195738814_thumb.jpg

post-5363-1195738824_thumb.jpg

Modificat de doctorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce vad eu aici... jos e la nivel cu usa din spate, sus e la nivel cu usa din spate, insa e cam mare distanta in partea de sus intre usi, iar la mijloc e prea inuntru usa din fata. Nu-mi vine a crede ca e usa originala. :angry: . In fata parca, iarasi usa nu are aceeasi curbura cu aripa

In primul rand, boltul de pe usa trebuie scos mai in afara, ca usile sa fie la nivel pe mijloc. Si ala n-are rost sa-l muti mai inauntru, pentru ca nu e bine asa cum e acuma. Daca dupa ce faci treaba asta, coltul de sus e prea in afara, lasi geamul de tot jos ca sa nu se intample ceva cu el si ar trebui fortat coltul ala inauntru (faci asta inchizand yala de pe usa cu o surubelnita, ca sa nu se inhida usa cand o apropii de stalp si sa ai ba un punct de sprijin acolo). Si apoi ar trebui sa faci niste poze din masina, cu usa inchisa, ca sa se vada chederul de la jumate in sus, la contactul cu usa. Din cate imi dau seama, usa nu respecta curbura stalpului, si in anumite locuri e mai departata decat ar trebui. Si pe acolo "fluiera".

A, si torx-ul nu e dinacela cu 6 colturi, ci cu 12. Daca bagi de-ala cu 6, o sa strici capul surubului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!