Jump to content

Golf Iii Probleme Motor


leos
 Share

Postare recomandată

Am cumparat de doua saptamani un gIII din 1994 1.8gl model ABS, benzina+gaz, servo, abs, .

La un moment mi-a atras atentia cineva ca nu am apa in vasul de expansiune.Aici incepe epopeea.Am pus antigel dar am constatat ca fierbea apa iar radiatorul era rece in permanenta.Am schimbat termostatul insa a ramas problema cu fiertul apei in vasul de expansiune.In bord apa era acum undeva la 75 in oras. Am ajuns la alt service care mi-a inlocuit:garnitura chiulasa, furtune apa, dop etansare, simering 40*52*6, simering fulie fata, oring sonda, garnitura culbutori, a schimbat ulei, filtru, antigel. Problema insa a persistat sub forma unei presiuni (spun ei) iesite din comun de mare a apei. Acum am luat-o din service, imi este frica sa mai merg cu ea. Au spus ca pe garnitura de chiulasa si pe bloc motor nu se vad fisuri;in ulei nu intra apa sau invers; nu pierde apa pe nicaieri dar presiunea este f. mare, furtunele de apa fiind f. tari. A ramas sa ii schimb fie blocul motor (95% sanse sa fie fisurat, desi nu se vede nimic) fie chiulasa, cu 5 la suta probabilitatea sa fie problema.De cand am luat-o din service insa trage usor dreapta si tremura ca naiba la relanti, nu au vrut sa ii mai puna termostatul, nu mai baga caldura in habitaclu, numai are putere in treapta I si II, e absolut schimbata la mers. si porneste si abia la a treia cheie. Gpl nu-l mai pot folosi pt ca mi-au pus furtunele care intra in acel ,, plaman,, pe direct....sunt disperat. Va rog un sfat si va multumesc anticipat. este chiar necesar sa schimb motorul, mai ales ca mi se parea ca mecanicii respectivi voiau sa castige si ei ceva daca luam un motor de la ei?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Apa fierbea in vas sau o azvarlea pur si simplu din acesta?

2.Au verificat planeitatea chiulasei dupa demontare?

3.Completeaza profilul sa stim de unde esti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca este posibil ca radiatorul sa fie de vina!!!

Poate sa fie infundat, daca zici ca el nu se incalzeste!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca au verificat planeitatea. banuiesc in cele 5 zile de stat in service au facut si asta. Radiatorul nu este infundat. Pompa de apa functioneaza ok. daca in 10 minute de la oprirea motorului desfaceam capacul vasului de exp. arunca apa, dealtfel problema era ca dupa doua ture de oras nivelul apei scadea si trebuia sa completez.azi am dus-o inapoi la service unde au refuzat sa ii puna termostatul, sa vedem cum rezolva urmatoarele probleme:porneste abia la a 5-6-a cheie, numai are putere in sensul ca apas acceleratia si efectul este parca contrar, se infraneaza usor ca apoi sa prinda viteza f. f. greu, iar in momentul in care iau piciorul de pe acceleratie ramane ceva timp turata pana isi revine iar la relanti vibratiile sunt exagerate. mentionez ca aceste probleme au aparut de cand am scos-o din service, de unde mi-au dat-o fara termostat si cu plamanul de gaz decuplat de la circuitul de apa.nu vreau sa spun numele service-ului dar este cam cel mai bun din braila(ca organizare, aspect, etc). pls help am ajuns la limita si cu moralul si financiar si nu stiu ce sa-i mai fac. sa fie oare blocul motor intradevar fisurat si sa dea aer in instalatie???nu ar fi fost prezente si alte simptome??e o investitie riscanta sa cumpar un motor nou si cam cat ar trebui sa ma ajunga blocul motor si ce mai trebuie pe acolo????pls help. scuze pt limbajul de lemn dar e prima masina si nu am cunostinte tehnice.Cu atat mai mare dezamagirea.......

Modificat de leos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba service-ul cat mai repede.. daca ti-au dat-o in halul ala chiar nu stiu ce sa-i faca... si eu am motor ABS si e un motor simplut.. nu au voie sa nu reuseasca sa identifice problema.. intr-adevar si eu am patit asa pana am reusit sa o aerisesc... se aeriseste ciudat si face urat.. trebuie sa ai rabdare si mult lichid la tine pt. ca il scuipa mereu afara cand se incalzeste.. totusi verifica si sonda de temperatura de la motor... sonda aia, cand e stricata, face ca motorul tau sa se comporte ciudat rau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba service-ul cat mai repede.. daca ti-au dat-o in halul ala chiar nu stiu ce sa-i faca... si eu am motor ABS si e un motor simplut.. nu au voie sa nu reuseasca sa identifice problema.. intr-adevar si eu am patit asa pana am reusit sa o aerisesc... se aeriseste ciudat si face urat.. trebuie sa ai rabdare si mult lichid la tine pt. ca il scuipa mereu afara cand se incalzeste.. totusi verifica si sonda de temperatura de la motor... sonda aia, cand e stricata, face ca motorul tau sa se comporte ciudat rau...

thx 4 reply. alt service din pacate nu exista pt masini straine.ce as putea sa-i mai fac?pompa nu e, radiatorul nu e chiulasa nu e :icon_thumright: ma exaspereazaaaaaa. cum naiba sa fie presiune mare in circuit........................imi mai si spuneau ca daca mai merg asa e posibil sa explodeze vreun furtun. nu se aeriseste singura???? ce as putea sa-i mai fac???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica furtunul subtire care vine de la flansa de apa de pe chiulasa (din fata) si merge catre vasul de expansiune. Acel furtun se poate infunda si sa provoace simptome ca o garnitura de chiulasa arsa. Se verifica in felul urmator: (Cu motorul rece :icon_thumright: )

1: demontezi capatul furtunului de pe stutul vasului de expansiune.

2: pornesti motorul si verifici daca pe furtunul acela iti curge antigel. (trebuie sa curga cam 1 litru / 30 sec.)

Daca nu curge nimic sau debitul este prea mic, demonteaza furtunul si sufla prin el. Daca e ok, baga un cui lung, ascutit (cam 2-3 mm grosime) prin stut-ul acela de la flansa de apa si vezi cat de adanc intra (trebuie sa intre pana la sonda de temperatura).

Dupa ce verifici astea scrie ce rezultate ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pey se aeriseste singura dar nu in mers... eu zic sa schimbi sonda de temp de la motor si pe urma sa ii faci o aerisire.. (sa-ti cumperi niste bidoane de antigel) exista aici pe forum procedura de aerisire...bineinteles mai conteaza si ce i-au facut baietzii aia in service.. poate au dereglat ceva.. e reglata distributia!? poti sa o testezi la distributie cu un stroboscop!?

Verifica furtunul subtire care vine de la flansa de apa de pe chiulasa (din fata) si merge catre vasul de expansiune. Acel furtun se poate infunda si sa provoace simptome ca o garnitura de chiulasa arsa. Se verifica in felul urmator: (Cu motorul rece :icon_thumright: )1: demontezi capatul furtunului de pe stutul vasului de expansiune.2: pornesti motorul si verifici daca pe furtunul acela iti curge antigel. (trebuie sa curga cam 1 litru / 30 sec.)Daca nu curge nimic sau debitul este prea mic, demonteaza furtunul si sufla prin el. Daca e ok, baga un cui lung, ascutit (cam 2-3 mm grosime) prin stut-ul acela de la flansa de apa si vezi cat de adanc intra (trebuie sa intre pana la sonda de temperatura).Dupa ce verifici astea scrie ce rezultate ai.
corect... o iei babeste.. altfel costa :-)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aeriseste prin furtunul acela subtire. Daca e infundata flansa (asta se infunda cel mai des) nu se mai aeriseste de loc. Iar cand deschizi busonul de la vas, toata presiunea acumulata in instalatie (care teoretic e constanta si dupa 2 zile si dupa 2 luni) iti impinge antigelul din furtune catre vas si il arunca afara.

Modificat de mihi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

thanks for your reply. am sa va dau de stire daca rezolv ceva. doamne-ajuta :icon_thumright: problema mare ramane presiunea si stiu ca in cele 5 zile de service au aerisit-o de zeci de ori.intentia mea si pentru care va cer ajutorul este de a elimina absolut toate defectele posibile inainte de a recurge la gestul sinucigas de a cauta alt bloc motor ( sper sa greseasca mecanicii lu` peste si sa nu fie fisurat (see the top topic)) sincer nici nu am bani pt un bloc nou.... :-(

Modificat de leos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

thanks for your reply. am sa va dau de stire daca rezolv ceva. doamne-ajuta :) problema mare ramane presiunea si stiu ca in cele 5 zile de service au aerisit-o de zeci de ori.intentia mea si pentru care va cer ajutorul este de a elimina absolut toate defectele posibile inainte de a recurge la gestul sinucigas de a cauta alt bloc motor ( sper sa greseasca mecanicii lu` peste si sa nu fie fisurat (see the top topic)) sincer nici nu am bani pt un bloc nou.... :-(

aceeasi problema am avut si eu dupa ce am refacut motorul, si toti i-mi spuneau la service ca de vina e blocul motor, credeam ca nu mai reusesc sa o repar, chiar vroiam sa schimb motorul dupa ce am schimbat si rectificat 2 chiulase, m-am hotarat sa vad eu de unde vine problema, mai mult de atat nu puteam sa-l stric.Problema mea a fost de la acel furtun subtire care vine de la chiulasa la vasul de expansiune.La montarea celor 2 sonde pe cotul care vine prins pe chiulasa s-a folosit silicon si obturase acel mic orificiu din cot, si de aici toata problema.La fel pateam si eu ,presiune mare si fierbea si motorul.Sper sa poti rezolva problema cat mai repede.Multa bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia e ca si la flansele noi (originale) gaura catre retur este foarte mica, doar cat poti baga un ac. Si eu am muscat-o la faza asta si am schimbat garnitura de chiulasa degeaba (si culmea in 30.12.2006 seara am patit tampenia asta!!!! va dati seama cu ce viteza am lucrat ca sa pot merge la Rev. cu masina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema am avut si eu dupa ce am refacut motorul, si toti i-mi spuneau la service ca de vina e blocul motor, credeam ca nu mai reusesc sa o repar, chiar vroiam sa schimb motorul dupa ce am schimbat si rectificat 2 chiulase, m-am hotarat sa vad eu de unde vine problema, mai mult de atat nu puteam sa-l stric.Problema mea a fost de la acel furtun subtire care vine de la chiulasa la vasul de expansiune.La montarea celor 2 sonde pe cotul care vine prins pe chiulasa s-a folosit silicon si obturase acel mic orificiu din cot, si de aici toata problema.La fel pateam si eu ,presiune mare si fierbea si motorul.Sper sa poti rezolva problema cat mai repede.Multa bafta.
ms pt incurajare, chiar ma uitam dimineata si mi-a aruncat iara toata apa pe la vasul de expansiune....sunt pe cale de a incepe un episod depresiv de toata frumusetea....nu stiu ce sa ii mai fac si am nevoie de masina ca de aer.....am schimbat acel furtun de care spui chiar si acea sonda de la chiulasa si problema persista .......caut un motor dar sunt si in gaura de bani la cat am bagat pana acum in ea si nici nu am certitudinea ca ar fi intr-adevar fisurat.....ma omoara situatia asta :huh: imi vine sa ii dau foc.........................poate cineva ma ajuta cu o idee
Chestia e ca si la flansele noi (originale) gaura catre retur este foarte mica, doar cat poti baga un ac. Si eu am muscat-o la faza asta si am schimbat garnitura de chiulasa degeaba (si culmea in 30.12.2006 seara am patit tampenia asta!!!! va dati seama cu ce viteza am lucrat ca sa pot merge la Rev. cu masina)
ok.....si cum ai rezolvat-o pana la urma?????????? ajuta-ma sa o rezolv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat sa nu fie infundata flansa (teava aia subtire de pe flansa)? Nu ai scris daca iti curge apa prin furtun cand pornesti motorul?

Esti 100% sigur ca nu e infundata? Daca nu esti sigur da jos sonda (sondele) de temperatura si baga un cui prin teava aia subtire ca sa fii sigur ca nu e infundata.

De rezolvat am rezolvat-o prin desfundarea tevii (aia subtire) de pe flansa. Am largit gaura la 3 mm si acum nu mai am necazuri.

post-773-1195647509_thumb.jpg

Modificat de mihi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat sa nu fie infundata flansa (teava aia subtire de pe flansa)? Nu ai scris daca iti curge apa prin furtun cand pornesti motorul?

Esti 100% sigur ca nu e infundata? Daca nu esti sigur da jos sonda (sondele) de temperatura si baga un cui prin teava aia subtire ca sa fii sigur ca nu e infundata.

De rezolvat am rezolvat-o prin desfundarea tevii (aia subtire) de pe flansa. Am largit gaura la 3 mm si acum nu mai am necazuri.

nu e infundata. si furtunul e nou si sonda din schema deci: scot furtunul de la vasul de expansiune, accelerez si vine apa cu un debit f mic, ce-i dreptpe el. la relanti nu vine apa decat f.f. putin-daca tin furtunul in sus, nu vine deloc, chiar. problema e ca in timpul asta apa din vas incepe sa dea afara de tot in 3-4 minute pierd toata apa, chiar si la relanti.o da pur si simplu afara din vas. incep sa fiu convins ca tre sa schimb motorul :offtopic:

Modificat de leos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu vine apa inseamna ca pompa ta de apa nu functioneaza de loc. Inlocuieste pompa de apa prima data. Am mai inlocuit pompe de apa pentru ca diametrul exterior al paletei este mai mic decat trebuie (uzura !!! - nu stiu cum s-a uzat) si nu reusea sa pompeze apa in instalatie. Daca ma gandesc bine chiar la P_C_D am schimbat pompa.

Din cum descrii tu problema nu cred ca este blocul sau chiulasa defecta.

Modificat de mihi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aerul (gazele rezultate in urma arderii) din pistoane este eliminat o parte pe evacuare si alta prin circuitul de racire. Astfel se explica de ce iti arunca apa din vas asa de repede. Undeva este o fisura, daca garnitura este ok si etanseaza perfect. Dupa parerea mea undeva la chiulasa este problema. astfel de necazuri se rezolva prin inlocuiri succesive. Poate gasesti la dezmembrari o chiulasa pentru proba. Daca merg e ok, ai depistat piesa defecta, daca nu trebuie vazut blocul.Dar parerea mea ca la chiulasa e baiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@paul_ral

deci: scot furtunul de la vasul de expansiune, accelerez si vine apa cu un debit f mic, ce-i dreptpe el. la relanti nu vine apa decat f.f. putin-daca tin furtunul

in sus, nu vine deloc,

E clar ca nu circula apa in instalatie din ce scrie "leos". Daca apa nu circula in instalatie in jurul cilindrilor apa incepe sa fiarba si asa se creeaza presiune.

De ce nu circula apa trebuie verificat; ori e pompa defecta ori e infundata chiulasa (prea putin probabil). Dar pasul 1 este o pompa de apa noua si dupa aia umbli la chiulasa!

Modificat de mihi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cei din service au eliminat in ordine urmatoarele posibilitati: termostatul(schimbat)- garnitura chiulasa(schimbata cu tot cu piesele pe care le-am mentionat in primul post)-radiatorul(curatat-nu e infundat)- pompa de apa( nu stiu cum au verificat-o dar au exclus-o, ca fiind buna)- plamanul de la gpl(au pus furtunele pe direct si tot nu era in ordine) ca pana la urma sa imi spuna ca numai stiu ce sa ii faca si ca nu ramane alta posibilitate decat blocul fisurat(95%) sau chiulasa (5%sanse ). s-au uitat la chiulasa si la ce se putea vedea in bloc si au spus ca nu se vede nimic in neregula.Mi-au dat-o fara termostat si cu plamanul gpl deconectat si mi-au propus un motor cu 700 E, dar din comportamentul lor am intuit ca au de castigat la afacerea asta si am refuzat, gandindu-ma ca vor sa mi-l bage pe gat sa castige si ei ceva si ca ar fi o alta cauza.i-am pus termostatul inapoi, am conectat plamanul gpl si acum nu o mai pot misca pt ca in 2 min am pierdut apa. acum motorul se aude si merge extraordinar de bine, nu scoate apa la esapament, nu are ulei in apa, sau invers, fumul e ok, apa nu fierbe, temp in bord e 70 dar in vasul de exp. dupa 2-3 minute de functionare la relanti incepe sa creasca nivelul din ce in ce mai tare, nu bolboroseste ci efectiv o arunca pana de frica ii opresc motorul, moment in care vasul ramane gol si pun in jur de 2 l lichid ca sa ajunga la nivel.pe flansa vine prea putina apa, am descris mai sus. nu stiu ce sa mai fac.....

Modificat de paul_ral
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Leos, are un prieten un motor de vanzare 1.8... a dezmebrat un mk3... cere pe el 5 mil. deci sub 200 EU... deci. iti dau un pm cu nr lui...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tot raman pe varianta ca pompa de apa nu e ok. Imposibil sa functioneze bine pompa dar sa nu curga pe retur.

Modificat de mihi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tot raman pe varianta ca pompa de apa nu e ok. Imposibil sa functioneze bine pompa dar sa nu curga pe retur.

curge pe retur dar un debit scazut. nici nu stiu care ar trebui sa fie debitul normal. si daca cei din service m-au asigurat ca e ok......m-am hotarat sa schimb chiulasa.ce pret are, ce imi recomandati sa fiu atent, sau daca stiti in zona brailei ceva........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curge pe retur dar un debit scazut. nici nu stiu care ar trebui sa fie debitul normal. si daca cei din service m-au asigurat ca e ok......m-am hotarat sa schimb chiulasa.ce pret are, ce imi recomandati sa fiu atent, sau daca stiti in zona brailei ceva........

singura recomandare e sa-ti dea garantie si tu sa te incadrezi in termen.Adica montat si facut probe, eu la diesel am cumparat cu 500 euro bucata.Spor la treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine iau o garnitura la sh. sper sa fie buna. si ieftina :)

va tin la curent cu evolutia problemei si sper pe viitor cei ce vor avea probleme similare sa gaseasca solutia in topic-ul asta. mai intai sa o gasesc eu......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!