Jump to content

Urmatorul model de Passat


DanL
 Share

Postare recomandată

de aceasta varianta am fost interesat si eu,dar raspuns nu am aflat.2000cc tdi,170cp doar automata.eu o sa aleg 1800cc tsi 160cp,manuala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bily77: Daca te referi la fara 4motion exista 2.0 tdi 170 cp manuala 6 trepte dar cu 4motion numai automata. S-ar putea sa introduca mai incolo deoarece nici la inceput nu a fost 2.0 tdi 170 cu manuala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai eu asa stiam,ca nu exista manuala la 170 de cai,si chiar am intrebat la reprezentanta de ce nu scot manuala?si mi-au spus ca nu iese,doar automata.

e drept,asta a fost acum vreo 2-3 luni,si poate sau mai schimbat treburile de atunci.

am intrebat de asemenea daca iese si varianta R line,si mi-au spus ca varianta asta o sa iasa cam cu un an inaite sa iasa urmatorul model de passat.

oricum,merci Bogadan!!

Modificat de bily77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am vrut 4motion si nu era pe vremea aia in combinatie cu 170 cp. Pe urma a aparut... Oricum manuala la 170 e cu risc pt ca daca fortezi poti distruge ambreiajul.... e o poveste intreaga foarte inernet-mediata cu o mazda cx7 la care a picat ambreiajul dupa 5000 de km si nu a fost reparata pe garantie spunand ca a fost o utilizare defectuasa a produsului... pai cumperi 240 de cp dar sa nu cumva sa o forjezi ca pa... de aia nu am luat mazda si mai aveam asa putin... pana la urma a fost o alegere mai buna dar cu 10000 mai scumpa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

stati linistiti ca nu stricati nimic la ambreiaj daca o luati din fabrica cu 170 cp... am un vecin care are 170 cp (manuala) cu 140000 km .. si n a avut probleme cu ambreiajul/cutia pana acum..

app... trage super tare masina .. nu cum ma asteptam sa traga 170 cp .. dar destul de bn..

Modificat de ADI9
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am obesrvat ca se vorbeste foarte mult in ultima vreme si nu numai pe promotor( Auto Zeitung,Autobild.de)despre noul Passat care este dat oficial pentru 2014,prezentarea fiind la finalul lui 2013 la un salon auto,adica actualul model este de un an jumate si o durata de viata ca generatie doar de 4 ani si se scoate noul Passat deja,defapt ceea ce se si confirma ca cei de la VW au tras de un facelift mai pronuntat 4 ani de zile ca sa scoata "o caruta de bani" pe actuala platforma care este din 2005!!!!!!!

http://www.promotor....-passat-9181384

Modificat de Paparazzi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frumos.....oricum, in curand ajungem la anul si modelul.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frumos.....oricum, in curand ajungem la anul si modelul.....

Corect ,exact ca la telefoane,anul si telefonu"(smartphone-ul( :lol: !!!!!!

Modificat de Paparazzi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
  • 4 weeks later...

+ DSG 10 .

Dar la 239 Cp ar fi trebuit sa faca o cutie cam ca la camioane 5 pentru oras si 5 pentru mers inafara orasului.

Ca eu chiar nu vad unde vom putea noi sa mergem cu viteza a 10 indiferent pe ce drum suntem in sau inafara localitatii .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ca la 80-90km/h intra in a 10-a si turatia motorului sta la 1200rpm, cum e la dsg 6 la 65 km/h schimba in a 6-a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Mie personal arata foarte bine. Si chestia cu display de la TT cu navigatia pe ceasurile de bord e foarte inteligent gandita. Si spatiul portbagajului e enorm de mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racila_alexandru

Serios? Chiar nu au fost in stare sa puna un amarat de telescop la capota portbagajului. Are acelasi sistem de culisare ca la LOGAN! :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Portbagajul e electric,iar bordul de TT e optional.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata bine B8-ul. Se observa ca cei de la VAG si-au dat mai mult silinta, fata de modele precedente.

2 chestii nu imi plac si anume spatele si acele guri de ventilare de pe plansa de bord.

Daca spatele este o chestie de gusturi, gurile de venitlare de la clima strica tot bordul, care a fost si este misto. Gen cum este acel IPAD de la noul C Klass.

Masina din foto este foarte dotata, sa vedem ce este standard si ce nu.

Oricum, cu toate optionalele cred ca pretul se va duce in gama premium.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primada data cand imi place si chiar arata mai binen breaku decat sedanu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

În micul orășel din Suedia în care trăiesc, a avut azi un fel de lansare a noului Passat. Am primit o invitație să particip la eveniment și bineînțeles că nu am refuzat. Din cîte mi s-a explicat, evenimentul a fost un Pre Launch, lansarea oficială fiind programată în decembrie. Nu am avut voie să conducem mașinile prezentate, mașinile pentru drive test fiind și ele programate să sosească tot în decembrie. S-a dat drumul la comenzi... noul Passat poate fi comandat de azi cu livrare... ați ghicit... în decembrie...

Pe lîngă discursul de prezentare, ceva gustări și șampanie... am avut voie să ne urcăm în mașini și să facem poze...

Without further ado...

post-130298-0-35941600-1407777464_thumb.

post-130298-0-60081200-1407777497_thumb.

post-130298-0-69238800-1407777516_thumb.

post-130298-0-72856700-1407777528_thumb.

post-130298-0-46074100-1407777564_thumb.

post-130298-0-21580300-1407777578_thumb.

post-130298-0-13987900-1407777593_thumb.

post-130298-0-49273800-1407777608_thumb.

post-130298-0-24384700-1407777628_thumb.

post-130298-0-00420700-1407777646_thumb.

post-130298-0-61648000-1407777662_thumb.

post-130298-0-25577100-1407777674_thumb.

post-130298-0-64131900-1407777694_thumb.

post-130298-0-28492900-1407777926_thumb.

post-130298-0-94842600-1407777940_thumb.

post-130298-0-60258400-1407777952_thumb.

post-130298-0-25805400-1407777965_thumb.

post-130298-0-85311600-1407777984_thumb.

post-130298-0-48098500-1407778014_thumb.

post-130298-0-55466800-1407778031_thumb.

post-130298-0-55645000-1407778044_thumb.

post-130298-0-95420200-1407778066_thumb.

post-130298-0-70958500-1407778083_thumb.

post-130298-0-95790400-1407778126_thumb.

Modificat de DMGCTRL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

frumos noul passat :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Chiar ca da.Cel putin ala gri e misto tare,il prinde bine culoarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

2.0 TDI bi-turbo 240 CP, 500 Nm

 

http://www.vwvortex.com/news/volkswagen-news/best-thing-upcoming-european-passat-everyone-missed-twin-turbo-2-0-tdi-500nm-torque/

 

Pe scurt, pentru motorul asta, DSG7 si 4motion vin standard. De asemenea, foloseste AdBlue pt a intruni standardul de emisii Euro6.

 

 

Ce mi-a atras atentia, dar nu am gasit mai multe informatii: "New injectors. Another new feature is the newly developed injection system with piezo injectors." ..piezo sunt si la motoarele mai vechi cu injectie PD. Adica e un motor care are si pompa de inalta presiune (ca si la motoarele common-rail), si injectoare de inalta presiune (ca si la motoarele Pumpe Düse)? Fain..

 

Care stiti mai multe, nu ezitati sa impartasiti  :001:

 

Oricum, 240 cp care duc o masina de ~1.6 tone la 100 km/h in 6.3 secunde si consuma 5-6 l la suta.. e ceva.. Clar ca ma inscriu la test drive cand o sa fie la noi :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

cu cat e mai complicat motorul, cu cat sansele sa se buleasca sunt mai mari.

Daca vrei performante mari de la un diesel, cel mai fiabil mi se pare un 3.0 turbo...

 

Eu zic sa nu va grabiti sa cumparati acest motor in primii 2-3 ani. Sa ne amintim de episodul 2.0 TDI BKP de pe B6. Sau tdi cu injectoare piezo de pe Skoda Octavia vRS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW parca a ales modelul Tick Tock de la Intel, la o generatie imbunatatesc unele lucruri, la urmatoarea celelalte lasate cam la fel la precedenta si tot asa ... ca look exterior nu mi se pare un mare upgrade, continua linia sobra/business, la interior layout-ul plansei si instrumentele mi se par prea putin schimbate dupa atita tam-tam despre noua platforma ... din datele tehnice de pe vw.de, ampatamentul a crescut cu destui cm., sper sa se 'simta' si in interior, ca si distante masurate in diagramele alea locurile din spate beneficiaza doar de 1-2cm in plus

 

astept cu interes preturile pt. Romania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!