Jump to content

Urmatorul model de Passat


DanL
 Share

Postare recomandată

@victor care bube? aceasi masina, aceleasi motoare. nu vad ce bube necunoscute ar putea aparea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, apuc si eu in sfarsit sa citesc topic-ul acesta, ca de vreo 2 zile ma suna lumea sa ma intrebe ce parere am :biggrin:

Ce sa zic, interesant B6.5 (ca nu poate fii numit B7)...

Sa le luam pe rand:

Imi place,

a. ca au mutat butonul de frana de parcare (era incomod pe stanga, cand teoretic trebuie sa fie langa schimbator de la bun inceput)

b. si mutarea butonului de avarie intr-o zona usor accesibila in caz de nevoie (cand mai "multumesti" unui coleg care te lasa sa te mai bagi :) )

c. aparitia butonului de START Engine (chiar lipsea ;) )

d. pastrarea volanului introdus pe Passat CC/Golf 6

e. ca au preluat oglinzile de pe Passat CC/Golf6 (sunt multe mai ok la vizibilitate)

f. ca nu au renuntat la stopurile cu LED :wub: (cum s-a intamplat cu CC-ul )

Nu-mi place,

a. disparitia semanlizatorilor din bara fata (apropo unde's ele mai nou ? ;) )

b. ca au mutat bandoruile chromate prea jos (la noi in RO, alea's zone "riscante")

c. ca au disparut fustele fata spate + pragurile de culoare neagra care mai proteja cat de cat zonele "moarte" (sunt curios cum o sa arate o fusta sapte sau pragurile dupa o iarna pe la noi :mellow:)

d. ca au marit proiectoarele alea...

e. ca farurile sunt copii fidele a celor de pe noul Touareg...

f. ca au renuntat la sertarasele deasupra player-ului

g. preluarea ceasului analogic + pozitionarea lui (cred ca au zis ca-i spatiu gol, si trebuie umplut cumva...)

h. ca inca au pastrat iluminarea Alb-Rosu, preluata de la suratele mai mari (Audi) :))

Astea sunt parerile mele dupa ce am studiat pozele si specificatiile.

Ce ma face pe mine acum curios, este urmatorul lucru, se stie ca in pozele de prezentare, este prezentat un model Highline (cel mai de tot cu toate tiganiile pe el)

Oare cum va arata masina aceasta in varianta ConfortLine sau TrendLine?! :unsure:

Se stie ca pe B6, TL-ul avea bandourile de pe usi erau negre, de pe bara spate la fel, cat si cele din juru' semnalizarilor fata, deci sunt curios cum ar arata un TL al acestui FaceLift ;)

:Driver: safe

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, toti va legati de faruri, ceasuri etc. dar nimeni nu a observat forma scaunelor, si a tetierelor. Oare sunt singurul care le detesta? :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a. disparitia semanlizatorilor din bara fata (apropo unde's ele mai nou ? :)) )

din poze, se vede ca la modelele fara lupe/bixenon, sunt sub oglinda de la faza lunga (ca la noul polo), iar la cele cu bixenon, langa, cum e la touareg (unde ar veni normal oglinda de la faza lunga)

d. ca au marit proiectoarele alea...

cred ca le-au marit ca sa bage si DRL-ul in ele

se vede tot in poze ca sunt 2 becuri acolo :biggrin:

aveti aici si un video scurt ;)

http://www.promotor.ro/noutati-auto-auto-d...81/videoclipuri

post-18962-1285889960_thumb.jpg

post-18962-1285889971_thumb.jpg

Modificat de angel eye
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa, ca tot colegul angel_eye a pus niste poze si cu alte echipari, mai adaug pe lista de Nu-mi place

Nu-mi place,

a. disparitia semanlizatorilor din bara fata (apropo unde's ele mai nou ? :biggrin: )

b. ca au mutat bandoruile chromate prea jos (la noi in RO, alea's zone "riscante")

c. ca au disparut fustele fata spate + pragurile de culoare neagra care mai proteja cat de cat zonele "moarte" (sunt curios cum o sa arate o fusta sapte sau pragurile dupa o iarna pe la noi :mellow:)

d. ca au marit proiectoarele alea...

e. ca farurile sunt copii fidele a celor de pe noul Touareg...

f. ca au renuntat la sertarasele deasupra player-ului

g. preluarea ceasului analogic + pozitionarea lui (cred ca au zis ca-i spatiu gol, si trebuie umplut cumva...)

h. ca inca au pastrat iluminarea Alb-Rosu, preluata de la suratele mai mari (Audi) ;)

i. ca au scos din varianta fara XENON (mai de baza), LUPA din dreptul fazei scurte :))

Cat despre DRL... am inteles, va fi exact ca la Ocativa 2 FL (care in toate variantele de echipare are faruri cu LUPA PE SCURTA !!!)... dar ce te faci cand iti iei bi-xenon din fabrica si DRL-ul devine respectivul "manunchi" de leduri...

In cazul respectiv, ce se intampla cu DRL-ul din proiectoare ?! :Driver:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de cilindreea motoarelor diesel tin sa va aduc aminte ca vechiul Passat avea platforma de Audi cu motor longitudinal care permitea montarea de V6, W8 (care era tot cat un V6 de lung).

Actuala platforma de B6 si B7 (sau 6.5) este transversala si nu permite montarea agregatelor V6 de pe Audi. Mie mi se pare o mutare inteligenta a conducerii VAG deoarece altminteri nu se mai justifica cumpararea de Audi A4 si A6 daca puteai sa ai acelasi spatiu si motoare ca pe Passat.

Motorul de 3.6 litri daca imi aduc aminte este un fel de VR6 ca pe Golf 3 sau R32 (mult mai mic ca dimensiuni decat un V6 clasic de pe audi)

Ma asteptam la un motor diesel in 4 cilindri cu undeva la 200 CP ca sa faca fata concurentei...

Cresterea cilindreei peste 2 l nu se justifica datorita taxelor.

Se trage concluzia ca VAG se orienteaza mai mult pe dezvoltarea de motoare TSI de cilindree mica (1.2, 1.4) care sa inlocuiasca dieselul datorita consumului similar, taxelor mai mici si rafinamentului mai mare.

Pe Polo, Fabia si Audi A1 cred ca le-a reusit cu noul 1.2 TSI de 105 cp care consuma 5l/100 mers normal si 4 mers la consum interurban.

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma indoiesc ca VW AG va renunta in viitorul apropiat (in vreo 10 ani) la motorul Diesel :scratch:

Chit ca noile TSI-uri dezvolta un cuplu similar, tot nu se compara.

1.2 TSI-ul ala, pe cat de bun e, e AIUREA sa-l montezi pe Passat (cu o caroserie de 1500 kg +++)

Chit ca are el aia 105cp, cand vei pleca intr-un concediu o sa te rogi de masina sa "mearga"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Platforma Passat-ului (B6 si B7) e comuna cu cea de la Golf V, Skoda Octavia II dar si cu Audi A4 B6 si B7. Iar acestea din urma aveau chiar si motoare V8 pe ele (ma refer la RS4). Nu se pune problema ca pe Passat nu ar incapea motoare mai mari de 4 cilindrii. Exista, in momentul de fata, la toti producatorii auto tendinta de a scade drastic cilindreea pentru a reduce poluarea si a oferi clientilor masini cu taxe si impozite cat mai mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...) Acum o parere personala ar fi ca este frumos interiorul,buton de start stop standard chiar si la trendline (...)

Pt asta, personal ofer o bila alba :ceuameni:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut azi la promotor prezentarea noului passat. E destul de ok, ceasul acela in interior nu are ce cauta acolo, deja vrea sa para audi a8 sau vw phaeton. Parerea mea e ca trebuia sa se limiteze la clasa lui. Faza cu portbagajul si deschiderea "de la picior" mi se pare geniala. De zeci de ori trebuia sa las plasele din mana ca sa deschid portbagajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva preturi cand aflam?

In noiembrie 2010.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi era in plan cand face actualul B6 cei 2 ani si sa il dau si sa-l iau pe asta nou, desi insemna iarasi bani, dupa ce am vazut ce au scos, NICI gand! Merci VW ca m-ai scutit sa sparg de niste bani, nu putini, pe criza asta. :(

Formele scose de Da Silva, pornind de la Golf 6, Polo, Touareg, Touran... personal le detest, putin efeminizate si anoste (poate dor noului Polo ii sade bine in formele astea). Ma asteptam la ceva motorizari noi, o redesenare a bordului, o redesenare a tuturor formelor (daca tot au copiat spatele de la Phaeton-ul, puteau sa ii ia si fata)... dar ei au gasit cea mai proasta solutie de design si le-au umplut cu gadget-uri, sa ia ochii eventualilor interesati.

Una peste alta Passatul B7 mie mi se pare totusi un esec total de imaginatie

Modificat de ECL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

07vwpassat1285847621.th.jpg

Deci asa arata o varianta fara bandouri chromate :mellow:

Bine macar ca nu sunt decat in zona pragurilor...

Oricum, eu in secunda 2 le-as vopsi in aceiasi culoare cu caroseria.

08vwpassat1285847623.th.jpg

Si am impresia ca stopurile cu led sunt valabile doar pe echiparile de top, pt ca mie din poza de mai sus, NU mi se pare ca bluemotion-ul ar avea leduri acolo :))

Firar reducerea de costuri sa fie :banghead:

In schimb, jantele sunt dementiale :X

Sunt curios pe la ce scoruri se vor invarte :unsure:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi era in plan cand face actualul B6 cei 2 ani si sa il dau si sa-l iau pe asta nou, desi insemna iarasi bani, dupa ce am vazut ce au scos, NICI gand! Merci VW ca m-ai scutit sa sparg de niste bani, nu putini, pe criza asta. :)

Formele scose de Da Silva, pornind de la Golf 6, Polo, Touareg, Touran... personal le detest, putin efeminizate si anoste (poate dor noului Polo ii sade bine in formele astea). Ma asteptam la ceva motorizari noi, o redesenare a bordului, o redesenare a tuturor formelor (daca tot au copiat spatele de la Phaeton-ul, puteau sa ii ia si fata)... dar ei au gasit cea mai proasta solutie de design si le-au umplut cu gadget-uri, sa ia ochii eventualilor interesati.

Deci pot dormi linistit, nu are nici un rost sa ma apuc sa sparg bani ptr un face-lift anemic.

De acord cu tine. Asta spuneam si eu in postul #85, ca un posesor de B6 nu-si va schimba masina pentru un B7. Dupa cum un posesor de Touareg 7L nu-si va schimba masina pe noul Touareg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Platforma Passat-ului (B6 si B7) e comuna cu cea de la Golf V, Skoda Octavia II dar si cu Audi A4 B6 si B7. Iar acestea din urma aveau chiar si motoare V8 pe ele (ma refer la RS4). Nu se pune problema ca pe Passat nu ar incapea motoare mai mari de 4 cilindrii. Exista, in momentul de fata, la toti producatorii auto tendinta de a scade drastic cilindreea pentru a reduce poluarea si a oferi clientilor masini cu taxe si impozite cat mai mici.

Platforma de passat B6/B7 nu este COMUNA cu cea de Audi A4 B6 sau B7.

Modelele actuale Passat b6, b7, Octavia 2, Superb 2, Audi A3, Golf 5 si 6, Leon 2, Toledo 3, Tiguan, Yeti folosesc platforma PQ46 al VAG

A4 B6 si B7 a folosit platforma PL46

Audi a trecut ptr generatiile noi (2007-) la platforma MLB (Modularer L

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de toate..este doar parerea mea pur subiectiva.

Deci:

Bai frate..este urat cu spume!

Italianul ala..a stricat designul la VAG cu a reusit sa ii infurie Bangle pe fanii BMW.

Nu se poate sa scoti asa ceva...nu are...nimic care sa incante.

O fi el intesat de tehnologie, insa cand te duc dimineata sa te urci in el.. te doare capul.

Ca si design, B6 arata bestial pe langa quasimodo asta...

Pentru mine ramane G5 si B6 mult mai misto decat noile modele;

G6 este cat de cat...insa noul Passat..bleah...

Si n-am inteles de ce tot o ard cu Blue 2.0 TDI & etc. Da-o in masa de treaba, avem aceleasi motorizari diesel..nimic nou sub soare;

10 CP daca puneau in plus la diesel..si era mai mult decat ok.

Nu stiu..insa politica asta de design, personal, m-a cam indeparteaza de VW.

Mai bine raman cu cioara mea verde pe sigla...

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate l-au stricat special sa mai vanda si Skoda Superb. Acum mi se pare mai reusita superb din toate punctele de vedere fata de Passat.

Mai bine puneau designul de la noua Jetta pe Passat si era un pas inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru mine, un model nou inseamna in primul rand: motorizare, transmisie, coeficient aerodinamic, suspensii, directie - chestiile de baza. Deoarece in domeniile esentiale nu se mai poate inventa prea mult, inseamna ca variatiunile se refera la smecherii gen faruri si bandouri cromate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine puneau designul de la noua Jetta pe Passat si era un pas inainte.

adevarul este ca viitoarea jetta este cu mult mai bestiala decat passat, probabil ca multi dintre posbilii clienti de passat vor lua jetta.

post-17496-1286282174_thumb.jpg

post-17496-1286282187_thumb.jpg

post-17496-1286282231_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca incepem sa exageram. Schimbarile pe care le-au adus la noul Passat fata de B6 eu zic ca sunt suficiente pentru a continua succesul lui B6 care avea deja 5 ani si avea nevoie de o restilizare... Hai totusi sa asteptam(sa vedem vanzarile) si parerile chiar daca am vazut cateva si a celor care deja l-au vazut ,,pe viu''.

Hai sa fim seriosi cine are acum bani de un Passat B6 nou si nu vrea/nu asteapta cu interes preturile noului Passat din noiembrie 2010?

Cu stima,

Costel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Razvan_SPD

Sorry decat sa mai dau iarasi peste 35,000eur pe un Passat care sa nici nu imi placa si fara motorizare imbunatatita, mai bine ma uit dupa altceva, chit ca mai pun 5-7,000in plus...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De exemplu un 320d nou cu motorizare de 184cp. E demential. Spatele la passat e un pic aiurea zici ca pare ceva din filmele alea japoneze. Thx god for my B5.5!!!

Modificat de Eto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu sunt un bun cunoscator in domeniu dar parerea mea este ca CC-ul, aparut in 2008, era Noul Passat B7.

Deci VW nu a stat 5 ani cu un model pe Passat.

Referitor la modelul de anul asta... ne cam aducem aminte de politica Dacia de pana la Logan!!! Numai facelift-uri!

Pacat, puteau fi mai inspirati. Botul masinii parca e prea lasat in jos fata de B6. Asta face ca masina sa para mai mica atunci cand e vazuta din fata. Iar bordul trebuia schimbat in totalitate! Pana la urma, interiorul are cel mai mare impact asupra soferului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe site-ul VW Germania mi-am configurat noul VW Passat B7 aproape la aceeasi configuratie cu Passat B6 pe care il am acum, mi-a iesit un pret de 42,160Eur (cred ca e fara TVA)... Scump, mai ales daca e fara TVA. Bine se stie ca in Germania masinile se vand cu vreo 20% mai scumpe. Cine stie Germana sa verifice cum e pretul asta cu sau fata TVA, ca m-am chinuit cu Google translate cat am putut....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!