Jump to content

Urmatorul model de Passat


DanL
 Share

Postare recomandată

Eu nu cred, zici ca e passat CC. Eu zic ca o sa fie ceva mai original gen ca si cum a fost diferenta de la b5.5 la b6. Ideea e ca atunci cand zici VW zici golf si passat. Astea sunt brandurile lor de renume un europa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De mai bine de o saptamana nu mai e in configurator nici B6-le. Posibil sa inceapa vanzarile foarte repede dupa lansare?

Modificat de dadu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cel putin o luna nu mai este.Din ce am auzit preturile le vor primi in decembrie iar primele bucati vor sosii la inceputul anului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici poveste, asta nu e urmatorul model de passat. E doar un facelift facut pe calculator nereusit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. :D

Azi se va prezenta la salonul de la Paris noul model ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost aseara la Seara Volkswagen de la Paris 2010 unde am avut placerea de-a vedea masina pe viu. Arata bine, zic eu.

Articol: http://www.0-100.ro/2010/09/29/foto-asa-ar...mania-din-2011/

Poze de la eveniment: http://www.0-100.ro/foto/vw-passat-2011/

In cateva ore si pozele de la standul VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prezentarile video ale "noului Passat":

Exteriorul:

http://www.youtube.com/watch?v=uMhLouqk8lg...player_embedded

Interiorul:

Paleta de motorizari:

Benzina - 1.4 TSI (122 CP), 1.8 TSI (160 CP), 2.0 TSI (211 CP), V6 (300 CP);

Diesel - 1.6 TDI (105 CP), 2.0 TDI (140 CP), 2.0 BlueTDI (140 CP), 2.0 TDI (170 CP).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alte imagini.

http://www.automarket.ro/stiri/oficial-ace...6317.html#photo

Sincer, sunt dezamagit de politica de facelift-uri aplicata de Volkswagen multor modele desi le numeste modele noi (vezi Golf5=> Golf6, Passat B6=>B7, Phaeton+> New Phaeton).

Probabil e o politica data de criza, se gandesc la costuri cat mai reduse si la profit cat mai mare.

Daca stam sa analizam, clientul mai vechi de Passat B6 isi va pastra actuala masina sau o va schimba pe altceva, iar un client de Passat B7 va beneficia de o tehnica relativ invechita dar verificata sub aspectul fiabilitatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt dezamagit :icon_thumright: . Asteptam cu mult interes un model nou in loc de facelift. Nu au avut decenta nici macar sa schimbe bordul. Au pus doar un ceas analogic si au mutat butonul de avarii.

Casetofoanele, volanele, culoarea ceasurilor, raman aceleasi ca cele ce se puteau comanda in 2010.

Eu chiar sunt interesat de o masina noua, ca succesoare a Octaviei pe care o detin. Cred ca o sa ma orientez spre Superb. Asta macar e model mai nou (dupa 2008 in loc de dupa 2005) si are haion si preturi decente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe partea de motorizare se vor mai regasi si cateva variante eco ale motoarelor actuale:

- MultiFuel: bazat pe 1.4 TSI 160 cp, va fi livrat pt inceput doar in Norvegia si Suedia. Va functiona pe baza de de carburant ce va contine un procent de pana la 85% etanol;

- EcoFuel: un motor ce va functiona pe GPL;

- 1.6 TDI 105 cp cu tehnologie BlueMotion ce presupune aerodinamica un pic imbunatatita, cateva rafinamente tehnice in interiorul motorului, trepte un pic mai lungi de viteza precum si tehnologie start-stop si sistem de regenerare a energiei electrice, toate acestea ducand la un consum si mai redus de carburant. Producatorul declara un consum mediu de 4.2 l/ 100 km si 109 g CO2/ 100 km

- 2.0 TDI 140 cp BlueMotion cu un consum declarat de 4.5 l/ 100 km si 119 g CO2 / 100 km

- 2.0 BlueTDI 140 cp cu convertor catalitic SCR care deja respecta norma de poluare EURO6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e clar o politica de criza...sunt dezamagit total, decat sa cumpar modelu asta mai bine as opta pt CC probabil la acelasi pret de pornire.Nu inteleg de ce incepand cu varianta B6 pe Passat nu vin cu motoare diesel mai mari de 2.0 ...era foarte bun un 2.7 sau un 3.0 pe Passat , in schimb din ce am inteles vor veni cu senzationalu motor 1.2 TSI si 105 cai :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar la ce-ti trebuie motor de 2,7 sau 3 litri pe Passat? Daca doresti o masina sport sunt alte tipuri de autoturisme. Pe care drumuri poti sa fructifici puterea scoasa de un 2,7 sau 3 l ? Prin gropile din Romania? Pe cei 300 km de autostrazi impanzite de radare de ultima generatie? Pe soselele din Occident unde ai toate sansele sa-ti confiste masina daca depasesti viteza cu mai mult de 50 - 60 km/h?

Passatul prin definitie este o masina de familie. Un motor de 120-140 cp face fata onorabil dimensiunilor si greutatii caroseriei. Plus ca un motor mare presupune costuri care nu se justifica - asigurari, impozite, consum. Viitorul este al motoarelor cu cilindeee mica, putere mare si emisii de noxe mici.

Noul Passat este un face-lift. Un face-lift solicitat de vechimea lui B6 (are deja 5 anisori), de caracteristicile celorlalte modele (vezi Golf6, noul Polo, noul Touareg) si de solicitarile clientilor.

Ce producatori de masini au adus schimbari majore modelelor? Toyota - nu, Ford - nu, Renault - nu, Peugeot - nu. Acesta-i trendul. Ratiunile economice primeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal,

Nici pe mine nu prea ma incanta acest facelift .

Am vazut ca bordul (mai bine zis tot interiorul este identic cu cel de cc) au facut ceva mici modificari ceasul analogic + frana de mana pe consola centrala si butonul start stop .

In rest nu vad nimic modificat .

Se aude ca ar fi ceva mai lung / mai lat / mai inalt dar per ansamblu eu zic ca este folosita aceeasi caroserie ca la actual-ul B6 .

Pacat ca nu au pus mult asteptat-ul 2.0 tdi Bituirbo (sau cum o fi) de 220 cp, ar fi fost un rival de temut pentru actual-ul M.B. C250 cdi care este o masina mica in comparatie chiar cu actual-ul B6 .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Victor degeaba zici ca Passatul este o masina de familie , dar eu zic ca se aseamana foarte multe cu A4 ( si ce motoare sunt pe A4) , iar chestia cu motor mic pe mine nu ma incalzeste cu nimic , mai bine imi consuma cu 2 litri mai mult dar stiu macar ca banii pe care ii dau pe benzina/motorina sunt justificati de puterea motorului , mi se pare de ras ca Passatul o masina medie undeva la 1600 kg daca nu si mai mult ( ma refer la varianta 4motion) sa nu aiba macar un motor de top pe varianta diesel.

Modificat de AlexTheKid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Totusi sa nu ne pronuntam pana nu il vedem(auzim), conducem si noi!

Pentru mine este un facelift foarte interesant(curat) cu un design nu neaaparat foarte atragator dar modern. Ma asteptam la motoare chiar mai puternice pe motorina(nu ma refer neaaparat de cilindree mai mare cu care nu sunt nici eu de acord( cum a spus mai sus si colegul @dri@n).

Cu stima,

Costel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt de parere ca ar merge un macar un 2.7 V6 TDI. De ce se poate un 3.6 pe benzina de 300 cp...si nici un amarat de diesel peste 170 cp? Macar bi-turbo-ul de 2 litrii si 220 cp cu care ne ameninta Audi de vreun an sau doi (si care se pare ca de fapt va avea doar 180 :scratch: ). Sa nu mai zic ca B5.5 avea in dotare si ditamai W8-ul de 4 litrii...masina de familie (agitata:))) )

Totusi era de asteptat sa nu apara un Passat modificat total. De ce? Pai asta e politica VW de vreo 15 ani in coace. Nu prea are treaba cu criza. In 1996 a fost lansata o platforma noua de Passat sianume B5. In 2001 a venit pe piata facelift-ul la B5 si anume B5.5 care continua succesul primei generatii fara modificari majore dar totusi suficiente cat sa o claseze peste concurentele ei traditionale. Si s-a intamplat asta pana in 2006. Adica 10 ani

La fel s-a intamplat si cu Audi B6 (lansat in 2000). In 2005 a aparut audi a4 B7 si nu a fost decat un facelift al vechii generatii, care a iesit din productie in 2008.

In grupul VW, platformele bune si bine vandute, sunt schimbate o data la 8-10 ani. Totusi la 4-5 ani li se face cate un refresh menit, in general, sa pastreze pozitia de leader in clasa respectiva.

Noul Passat a primit exact refresul de care avea nevoie. Restilizat serios, astfel incat sa fie in ton cu moda si cu noua linie de design a marcii si umplut de gadget-uri si sisteme de ultima generatie care sa-l poztioneze clar peste restul concurentilor sai:

- City emergency braking, fatigue function (detecteaza gradul de concentrare al soferului si atentioneaza soferul);

- Dynamic Light Assist ( opreste faza lunga la intampinarea unui autoturism ce vine pe contrasens si lumineaza portiunile de drum care sunt mai prost vizibile in acel moment);

- XDS electronic transverse differential lock (diferentialul intalnit si pe noul golf gti ce ofera o manevrabilitate ridicata);

- Lane Assist & Side Assist (avertizarea luminoasa in oglinzi in momentul in care exista o masina in unghiul mort sau una care se apropie foarte repede din spate)

- sistem nou de monitorizare individuala a presiunii din roti, cu afisare pe boardcomputer

- sistem Easy Open pentru Passat Estate care automatizeaza deschiderea capacului portbagajului prin intermediul unui senzor de miscare

- Park Assist II care, in plus fata de prima generatie a sistemului, parcheaza masina si in spatiile dispuse perpendicular pe axa drumului

- sistemul de navigatie RNS 510 "vede" prin intermediul unei camere semnele cu restrictiile de viteza si afisaza aceste restrictii pe display

- geamuri laterale create pentru a reduce destul de mult zgomotul exterior

- scaune cu masaj pt sofer si pasager

Parerea mea este ca singurul lucru care lipseste aici e un diesel mai sanatos

PS: nu uitati un lucru foarte important - masina aceasta, din start, nu trebuia sa arate mai bine decat Passat CC :unsure:

Modificat de dbk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nume de cod: NMS (New Midsize Sedan)

Parca arata mai bine: http://www.autoblog.com/2010/09/30/volkswa...-bows-in-paris/

Din cate stiu o sa fie lansat in USA in viitorul apropiat, nu stiu daca si in Europa. Cel putin asta are spatele mai reusit.

Modificat de mihairr305
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mamaaaa ma cutremur la ce-mi vad ociiii :icon_thumright:

este cel mai prost face-lift pe care a putut sa-l faca VW, ca model nou nu avem cum sa-i zicem ca au schimbat doar stopurile si farurile exact cu obisnuiau aia de la Dacia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia sa ne asteptam... Ce mari diferente sunt intre Golf 5 si 6? Ori intre Polo si noul Polo? Sau Touareg si noul Touareg? Sau chiar Logan si noul Logan... :rolleyes: O grila fata schimbata, alte faruri si stopuri, mici modificari pe la bord si ceva optionale electronice in plus, gadgeturi care vor avea preturi pe masura...

Ma gandeam sa schimb B6, dar nu cred ca merita investitia in B7... Cel putin pe urmatorii 2-3 ani, perioada in care se vor manifesta si eventual remedia "bubele". :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!