Jump to content

Probleme Presiune Ulei-filtru De Ulei!?


laus
 Share

Postare recomandată

Salutare! Ieri cand am pornit (Audi 80 2.0 E) mi s-a aprins becul la ulei. Mentionez ca nu era destul de frig (10 grade). Am descoperit ca din cele doua sonde de ulei numai una, anume cea de sub filtru de ulei, dadea ca nu ar fi presiune de ulei. Am crezul ca era sonda stricata asa ca am cumparat una si am schimbat-o insa surpriza a fost ca facea la fel. Ultimul lucru care ramasese era filtrul de ulei asa ca l-am schimbat si becul nu s-a mai aprins!!?? :rolleyes: S-a mai intalnit cineva cu filtru blocat sau infundat?!?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rectific....nu cred era nici filtrul pentru ca incepuse sa faca iarasi. Cand am vazut ca a inceput sa cada si acul la turometru (fara sa se opreasca) am banuit ca e ceva la partea electrica, asa ca am inceput sa ating firele pe acolo. Dupa ce am atins sigurantele pentru motor totul a revenit la normal. Cu Vag-Com-ul m-as lamuri mai bine??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de ce motor ai. Insa pune un manometru in locul sondei de presiune si vezi ce indica. E cel mai simplu si cel mai sigur. Un motor daca n-are ungere e mort.. :)

Tachetii nu bateau ? Ca-s hidraulici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mototrul e de 2000 benzina cu un ax cu came. Tocmai asta e ca bateau 1-2 secunde la prima pornire dimineata dupa care mergea normal. Se comporta in felul urmator...pornesc, se sting toate becurile respectiv dispare imediat bataia de tacheti dupa care la vreo 5 secunde se aprindea becul la ulei, iar motorul merge normal. o sa incerc sa caut un manometru sau sa masor cu un aparat de masura daca intr-adevar da la masa sonda. Problema e ca inepuse sa imi cada si turometrul odata cu aprinderea becului, iar dupa ce umblam pe la sigurante se remediau toate, insa sigurantele nu erau arse. Ma gandesc ca e ceva in tot blocul de siguante. Oricum voi verifica mai atent presiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In cele din urma se pare ca este o problema de natura electrica. Din ce am mai citit prin forumurile straine se pare ca una din sonde de ulei (cea de jos) citeste presiunea intre 0-2000 rpm . Deaceea daca turometru da erori(ceea ce incepuse sa faca) se aprinde becul la ulei. Am incercat metoda propusa de unii straini si anume

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic : Faza cu "datul"e cea mai mare idiotenie care am auzit-o. Stii si tu ce pateste un motor fara ungere. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca nu m-am aruncat asa ca inecatul....am masurat inainte ce semnale dau cele doua sonde si am vazut ca ambele functionau bine, insa nu imi comunicau la bord. Din cate am vazut e o problema destul de intalnita asta cu sonda de presiune (pana in 2000 rpm.).

........As fi avut nevoie de o instalatie electrica sa vad exact pe unde ar fi intrerupte conexiunile....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
iordache_octavian24
Salutare! Ieri cand am pornit (Audi 80 2.0 E) mi s-a aprins becul la ulei. Mentionez ca nu era destul de frig (10 grade). Am descoperit ca din cele doua sonde de ulei numai una, anume cea de sub filtru de ulei, dadea ca nu ar fi presiune de ulei. Am crezul ca era sonda stricata asa ca am cumparat una si am schimbat-o insa surpriza a fost ca facea la fel. Ultimul lucru care ramasese era filtrul de ulei asa ca l-am schimbat si becul nu s-a mai aprins!!?? :) S-a mai intalnit cineva cu filtru blocat sau infundat?!?!

In alt topic am postat o patanie ca a ta.Mai exact ce am patit cu filtrul de ulei care se infunda-se(nush cu ce ca lam taiat cu flexu dar nu avea nimic span sau altcva) si martorul de presiune a uleiului statea aprins.la mn a fost filtrul de vina dar la tn din cate am citit e o probl electrica.Oricum sper sa se fii rezolvat si sa auzim de bine.nu-ti pot da o rezolvare dar cred ca deja ai primit raspunsuri de la alti colegi de forum.salut :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!