Jump to content

Probleme Cu Incacarea Bateriei


constantin bergerac
 Share

Postare recomandată

constantin bergerac

Alternatorul nu incarca decat 12,8 v cu toate ca l-am schimbat. Mai exista vreun releu in afara de cel de pe alternator. Masina vw jeeta 1,6. D, 1988. Va rog pe cei care cititi sa-mi dati sugestii.

Modificat de constantin bergerac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alternatorul nu incarca decat 12,8 v cu toate ca l-am schimbat. Mai exista vreun releu in afara de cel de pe alternator. Masina vw jeeta 1,6. D, 1988. Va rog pe cei care cititi sa-mi dati sugestii.

..unde ai masurat incarcarea?..pe baterie?.....Incearca sa faci masuratori si pe alternator si vezi daca ai diferenta,posibil sa nu ai masa intre motor - caroserie - borna(-).La fel masori si pe (+12v)..la alternator - electromotor - borna (+).

Daca ai diferenta de tensiune,inseamna ca ai pierdere de curent pe traseu.Iti recomand sa faci urmatoarele:

-Desfaci si borna (+) de la baterie..(sa nu faci scurt circuit)...apoi,

-Desfaci cu grija papucul de la tresa de (-) de pe suportul de C.V.,il cureti bine si la fel la surubul de pe caroserie,

(daca se rupe cel de pe suport,nu-i bai,largesti papucul si-l montezi pe surubul de prindere suport C.V.),

-desfaci piulita de la electromotor si cureti si aici papucii de la cele doua fire groase(cel care vine de la alternator si cel ce duce la borna +12v).

-cureti bornele

-montezi toate la loc

-si din nou masuratori incarcare!!!!

...Spor la treaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
ing. Catalin Duran

daca mai ai celalt alternator il cumpar eu

dami un pm

sau yahoo: catalinduran

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

releul de la alternator esti sigur ca e bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut problema asta mai demult si am rezolvat-o partial cu metoda descrisa de GTO. Ulterior am montat un alternator de 90 AH, alea de 65 sunt slabute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

o problema similara am detectat la mine cand am fost sa primesc garantia pe bateria noua

tensiunea la bornele bateriei, cu motorul pornit era:

- 13,9V cu luminile stinse

- 13,6V cu faza scurta aprinsa

garantia zice ca trebuie sa fie intre 14V si 14,4V, indiferent de lumini, deci am fost "respins"

acasa am masurat tensiunea la bornele alternatorului si am gasit 14,1V indiferent daca farurile sunt aprinse sau nu.

desi am curatat papucii cum sugereaza GTO, nu am obtinut inbunatatiri substantiale. Posibil papucii sa nu fie prinsi bine pe fire si sa fie oxidati.

solutie: am tras doua fire groase (cred ca 6mmp sectiune) de la alternator direct la baterie (plus si minus)

acum, la bornele bateriei am 14,1V indiferent de starea farurilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

la fel am patit si eu... ca m-am trezit ca a murit bateria complet in mijlocu orasului.

am pus cabluri am pornit-o am masurat-o ... 11.9V... problem... papuci verificati, releu schimbat, nimic...

am demontat alternatorul, l-am desfacut complet si am verificat diodele si legaturile interne. totu era ok... l-am pus la loc si acum scotea 13.6V...probabil ca am intins acum cureaua mai tare ca oricum era oglinda.

de atunci asa merge, nu se mai schimba nimic si nici nu m-am mai preocupat de asta, dar am vazut ca totusi bateria nu prea mai tine curent si daca las masina o saptamana moare bateria de tot... cu totul oprit tot am un consum de 60-70 mA. asa ca urmatoarea etapa e sa desfac bordul complet ca mai am ceva fire topite pe acolo de la un scurt vechi si mi-e ca se ating pe acolo.

PS: asa am pierdut si eu garantia la 2 baterii (varta si bosch). instalatia mamii ei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!