Jump to content

Bobine 1.6 16 V


K I D
 Share

Postare recomandată

2 bobine au 2 mici umflaturi de 1-2 mm.Motorul merge perfect!Nu fluctueaza turatia!

La cat trebuie sa stea relantiul cand e cald motorul?

uite si o poza ca sa vedeti cum sta la mine relantiul

post-13999-1195229846_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sta bine tratia acolo cu motorul cald. iti dai seama cand sunt pe duca bobinele daca porneste greu masina, se opreste motorul in mers sau in ultima faza merge in 3 cilindri.

probabil o sa intrebi cum iti dai seama daca ti se intampla una din chestiunile de mai sus.. crede-ma.. o sa iti dai seama repede :)

Modificat de Pedro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorul tau ralantiul trebuie sa fie undeva intre 630 si 730 RPM.

Asa cum a zis si Pedro turatia sta bine acolo :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am tot motor AZD - 1.6 16 V si turatia e tot ca si la tine dar la mine acul fluctueaza usor la relanti,nu sta fix.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal,

Subscriu la ce au spus ceilalti legat de turatie.Si la mine fluctueaa turatia la relanti(nu e sesizabil din acul turometrului dar se simte si se aude) si am aflat(dupa ce am schiimbat bujiile) ca asa e defapt de la valva EGR(sau cel putin asa am inteles).Intrebarea catre voi ar fi :

Dauneaza cu ceva daca merg in continuare cu aceasta mica "buba", fara sa schimb acea piesa?

Multumesc&Multi km fara evenimente neplacutejava script:add_smilie(":icon_thumright:","smid_7")

biggrin.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog acelasi raspuns si ptr motor BCB 1.6, 16V

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TOATE motoarele cu injectie de la Euro3 incolo au EGR.

Eu am desfacut acea valva(adica am extraso din cutia ei) si cu motorul pornit se aude ca un pacanit de la ea.Am inteles ca acest lucru nu e prea normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

"Virinel" curata mai intai clapeta de admisie si vezi daca mai fluctueaza ralantiu'...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si asta si situatia e exact la fel :icon_thumright:...sunt inca deschis la sugestii.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Si daca ma injurati reinvii topicul :)

Am fluctuatii la relanti foarte rar si nu dureaza mult, doar la cald. Nu-mi spune-ti clapeta de acceleratie ca este curata, mai curata decat la mine in casa. Este resetata si asa mai departe.

Deci, motor cald, fluctueaza relantiul intre 600 si 900, scurt si nu tot timpul, de la rar la foarte rar, initial am crezut ca este din cauza ca tin apasata pedala de frana si ma gandeam ca are legatura cu motorul ca si la aerul conditionat, azi am lasat piciorul de pe pedala si inca mai oscila.

Benzina MOL de 98 mananca masinuta si doar de aia, deci exclus ca ECu invata benzina. Astept pareri ca sincer nu stiu ce este. Consumul este constant, de tras trage, cu bobinele de inductie nu am treaba, bujiile au fost schimbate.

Multumesc in avans

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact acelasi lucru si la mine.Au fost schimbate: filtre ( aer +benzina ), bujii,curatat clapeta luna si bec apoi adaptata.Mi-au scanat masina cu VAS-ul vreo 2 ore la reprezentanta Skoda pt a depista ce are de fluctueaza,au adaptat si clapeta si EGR din nou.Concluzie=masina nu are nimic,nu da nici o eroare.

Singura chestie care nu era cum trebuie a fost la testul sondei lamba.Au incalzit catalizatorul sa ajunga la peste 300 de grade si mi-au spus ca e cam lenesa,imbatranitacea de-a doua si mi-au recomandat inlocuirea ambelor sonde.Nu stiu daca ar avea de-a face cu problemele nostre dar o sa ma duc si la alt electrician sa masoare sondele(sunt cam scumpe de schimbat degeaba).Mi-au spus ca de la mersul in oras,subturat,chiar daca bag benzina cu cifra octanica peste 98 se depun noxe pe sonde .Probabil ca un mers constant cu peste 3500 rpm vreo 30-40 km ar curata un pic toata evacuarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfatul meu... Mai chinuiti din cand in cand masinile. Nu le dauneaza... le ajuta sa mearga mai bine... ATENTIE... Sa nu inceapa sa va placa :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca toate AZD au boala asta, si al meu face la fel, dar nu e ceva permanent, se intampla doar cate o data. Am schimbat si eu bujii, filtru de benzina, curatat clapeta , etc dar degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine este exact aceeasi problema cu relantiul. Dupa mai multe verificari pe la service am incetat sa o mai consider o problema.

Poate cineva, va rog, sa ma lamureasca si pe mine ce ea aia "EGR" si ce rol are (sunt cam paralel cu mecanica, electronica, etc...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR = recircularea gazelor de evacuare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

subscriu la problema cu relantiul. Am tot tip AZD. Iar relantiul este exact ca la tine. La teste mi-a iesit totul in parametri, filtrele sunt schimbate de curand' Stiu ca am firele de la o bobina un pic decablate, dar mi s-a spus ca nu de acolo e problema(nu le-a bagat un mecanic la locul lor si a frecat capacul de ele).

Insa la mine nu face tot timpul asa, ci din cand in cand. Daca o accelerez putin dispare problema fluctuatiei. Daca gaseste cineva cauza ...e un mare zmeu:)).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A incercat careva sa faca un update de soft pe motor la o reprezentanta?

Modificat de bysus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

dar cineva a incercat sa faca o scanare cu vag comu ? Sa o luam pe ghicite este nasol . Ar putea fi si sonda de apa ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!