Jump to content

Altea Freetrack


vtoderoiu
 Share

Postare recomandată

Ieri am fost la Avia sa-mi evalueze Octavia in eventualitatea in care vreau sa le-o las lor sa mi-o vanda sau sa-mi gaseasca client sa predau leasingul. Odata operatiunea incheiata mi-a trecut prin cap sa-mi bag putin ochiul si prin shouw-room lor de Seat. Mi-a placut foarte mult Altea XL, am admirat-o si ma gandeam daca sa iau in calcul o astfel de masina dupa ce-mi vand Octavia. Vorbind cu cineva de acolo imi zice: ,,dar Freetrack ai vazut?" - ,,nu am vazut". Merg sa-l vad si vreau sa va spun ca de ieri mi-a ramas in minte masina asta: este o Altea XL dar 4x4. Foarte interesanta la interior, foarte bine insonorizat motorul (era cu 2.0 TDI de 170 CP) fata de al meu de pe Skoda, un profil exterior frumos, seama mult cu Alrroad generatia anterioara. materiale bunicele, volan frumos,multe dotari in standard si interesant motorul de 170 CP. Stie cineva ceva de acest Freetrack? Are cineva, foloseste zilnic o astfel de masina? Ce atuuri ar avea fata de o Octavia Scout? Astept comentariile voastre si mai ales ale celor care - eventual - folosesc zilnic un Freetrack.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am avut si eu ocazia saptamina trecuta sa vad una la PBV2, nu am mers cu ea, dar m-am uitat asa putinla ea. Mie mi se pare o masina destul de interesanta, nu neaparat de cum arata la exterior sau chiar la interior (stiu ce dotari are, cam la fel a si eu la Cupra, mai putin acel monitor LCD), ci de acest motor care este foarte interesant cat si de tractiunea 4x4.

Ca si comparatie intre Altea Freetrack si Octavia Scout, eu vad ca diferenta in primul rand categoria din care face parte Freetrack (SUV) care este alta decat cea din care face parte Octavia (Estate/Break). Ce am mai vazut asa ochiometric diferit este garda la sol care la Altea Freetrack este parca mai mare decat la Octavia Scout.

Sa mai vedem insa si alte pareri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intreaba.

Acum o luna cand am fost la revizie am vazut si eu Freetrakul. Am vorbit cu dealerul si zicea ca au fost la scolarizare pe freetrack si nu se astepta la un comportament asa bun. E intersanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, eu as putea sa-ti spun cate ceva, desi te avertizez ca parerile s-ar putea sa nu fie obiective din cauza faptului ca am facut drive-test cu Freetrack dupa ce am facut cu Cupra. De asemenea, eu nu pot zice ca am facut drive-test propriu-zis ca nu eu am condus, am stat in dreapta. Ce pot spune sunt urmatoarele: Deoarece vrea sa fie un SUV (sau pe aproape) Freetrackul iti da impresia ca stai mai sus in el, si ii gandit mai mult pentru drumuri lungi, consola centrala ii inclinata la un unghi vizibil mai mare ca si la Cupra (sau mai toate leonurile), vizibilitatea ii buna deoarece geamurile sunt mari. Ca si putere nu pare sa aiba probleme, merge si la demaraj si la depasiri, doar ca se simte un pic zgomotul (ce-i adevarat ii ca eu nu prea merg cu Diesel-uri) si turatia merge cam pana la 4000 RPM. Scaunele au un suport bunicel, sa zic asa, desi in momentul in care m-am suit in Freetrack am zis in gand :"Ce s-a intamplat cu suportul de la scaune?" (Cupra e de vina; ca si o paralela, cand m-am suit apoi la sfarsit in Logan, am zis ca nu exista suport la scaune). Interiorul in mare parte seamana cu cel de Leon deci nu sunt diferente. Suspensia e destul de buna cat sa tina in curbe, iar de 4x4 ala nu stiu ce sa zic, am inteles ca il foloseste masina doar la nevoie, in mod normal trage cu fata. Acuma ce nu a fost fain la masina: franele par sa nu prinda asa de bine (treaba discutabila, cum am zis, am fost dupa ce am mers cu Cupra-ul si de asemenea Freetrackul nu prea a avut rodajul facut cum trebuie de dealer) si alt lucru deranjant a fost pozitia schimbatorului de viteze: FOARTE JOS (scriu cu majuscule ca se inteleaga ce vreau sa zic). Adica toata masina ii gandita mai de mers la drum lung, scaunele au o pozitie mai inalta, dar schimbatorul tot aproape de podea a ramas, mana ii in dreptul coapsei cand schimbi vitezele. Alte detalii, culoarea maronie a consolei centrale nu a fost prea pe placul meu, dar aici ii vorba de gusturi, si din pacate au trecut aproape 3 saptamani de atunci, deci alte lucruri nu prea mi le mai amintesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alt lucru deranjant a fost pozitia schimbatorului de viteze: FOARTE JOS (scriu cu majuscule ca se inteleaga ce vreau sa zic). Adica toata masina ii gandita mai de mers la drum lung, scaunele au o pozitie mai inalta, dar schimbatorul tot aproape de podea a ramas, mana ii in dreptul coapsei cand schimbi vitezele.

Scaunele sunt reglabile pe inaltime, probabil erau la nivelul cel mai inalt si de aceea parea schimbatorul mai jos. M-am invartit si eu putin cu Freetrack-ul si mie nu mi s-a parut ca exista diferente mari de nivel intre schimbator si scaun. Masina se comporta ok, la urma urmei e o Altea (XL) cu tractiune integrala, cu cateva elemente de design in plus. Si apropo de design, mi se par foarte urate pragurile si jumatatile din bari vopsite negre. Si ce e si mai grav in opinia mea e ca nu sunt oferite in culoarea caroseriei nici macar ca optional. Desi nu e o comparatie elocventa, la lansarea BMW-ului X3 barile nu erau diponibile decat pe negru, indiferent de culoarea aleasa. Se pare ca succesul nu a fost pe masura asteptarilor, la generatia actuala renuntandu-se la acest lucru. Sper ca Freetrack-ul sa aiba succes si cu ditamai "ochelarii" in jurul lui..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Cateva fotografii.

th_82552_altea_freetrack_1_560px_123_859lo.jpg

th_82738_altea_FREETRACK_122_853lo.jpg

th_82850_sjdfhs_122_147lo.JPG

Modificat de last
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cam ,,ciudata" ideea Seat cu acele bare numai in culoarea neagra. Cred ca arata bine pe un Freetrack galben.

Mai astept impresii de la utilizatori insa vad ca nu prea exista asa ceva - asteptam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai naspa' e faza ca barele nici nu sunt negre ci un fel de gri inchis sidefat si prin urmare sensibile la zgarieturi;mare mia fost mirarea cand am observat lucrul asta.Nu stiu daca e lac sau asa e plasticul insa eu cred ca la primul boschet luat in freza ai si zgariat bara iar Freetrack se vrea o masina 50% SUV si 50% OFF ROAD. :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca sunt vopsite, cel pe care l-am vazut eu la Alto avea barele numai din plastic negru nevopsit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca pentru off-road e un avantaj ca plasticul ala nu e vopsit. E foarte probabil ca cei care cumpara masina asta sa nu ajunga niciodata sa mearga in off-road, oricum nu cred ca s-ar descurca prea bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plasticul ala are un mare avantaj. In combinatie cu garda inalta a masinii te ajuta sa nu primesti zgarieturi pe vopsea de la cei care nu sunt asa maestrii in a pleaca din parcare.

Nu mai e nevoie astfel sa revopsesti o gramada de masina doar pentru niste zgarieturi.

In alta ordine de idei, am avut ocazia de a ma urca in ea cand am fost la Alto in service.

Imi place pozitia inalta la volan, bordul inclinat spre o ergonomie mai mare plus faptul ca masina este destul de mare. Daca va fi nevoie (familie mare) sa imi iau ceva mai mare decat Leonul actual ma voi indrepta spre Freetrack.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers cu Freetrack 2.0 TDI 170 CP, cu jante de tabla de 16 si anvelope de iarna, luata de la PBA. Masina se misca bine, e stabila si absoarbe gropile excelent (cel putin cu jantele astea, standard sunt de 18). Pot spune ce sunt minime diferentele dintre un altea normal si un freetrack. Interiorul e ca la orice SEAT, iar pretul il aflu luni. Revin daca se doreste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai mers numai pe uscat sau ai iesit un pic prin noroi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai pe uscat si ud. Noroi nu am gasit pentru am facut doar un drum de la Casa Presei pana in Dorobanti. Drive-testul in sine l-a facut un coleg de-al meu, insa nici el nu a iesit din Bucuresti. Cred ca in max. doua saptamani voi lua un Freetrack 2.0 TFSI pentru un comparativ cu Mazda CX7 si le voi testa pe toate suprafetele. Probabil ca le voi duce la munte. Keep in touch.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar Freetrack are dimensiuni&caracteristici dinamice similare cu Mazda CX7?! :icon_thumright: Mazda mi se pare mult mai mare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele doua modele se compara fara probleme. Uite cateva din aspectele comparabile:

Freetrack / CX7

Lungime/latime/inaltime: 4493/1788/1622 cm // 4680/1870/1645 cm

Performante 0-100 km/h: 7.5 sec / 8 sec

Portbagaj: 452 litri / 455 litri

Intr-adevar, e diferenta de cilindree si CP, insa eu voi cauta aspectul practic, cel care caracterizeaza un crossover. Caroseriile sunt comparabile, unghiurile de atac si degajare la fel (nu le am acasa, ci la birou), performantele la fel...merge de un comparativ :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Daca e sa vorbim strict de designul exterior CX7 mi se pare mult mai interesant.

Nu stiu de ce, dar Freetrack-ul imi da impresia ca e un Renault Scenic RX4 restilizat :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am vazut online niste teste pe un parcurs special offroad cu freetrack si am ramas impresionat de calitatile sale offroad.

in schimb faptul ca leonul altea toledo , altea xl si altea freetrack au in mare acelasi design , parca isi pierde din personalitate. eu personal ma delectez cu o altea pana apare tribu ...

asa ca daca vrei suv intr-adevar si-ti plac produsele vag o alegere buna in aceeasi bani ar putea fi tiguan, iar daca nu e graba mare , intr-un an si ceva tribu :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai mei au stat in cumpana intre Altea free track si octavia scout. Pana la urma au ales o Octavia 2 combi 4x4 cu o gramada de optiuni (26.000 DDP). Din punctul meu de vedere freetrack-ul este cel mai bine pregatit pt. offroad. Garda posibil mai mare (poate garda la sol e la fel - dar forma spoilerelor ii permite sigur unghiuri de atac mai bune); protectiile la pasejle rotilor de plastic, lungimea masinii mai mica (probabil si distanta intre punti).

Octavia este prea mare pentru gusturile mele.

Ce nu imi place: Altea 4x4 nu are 4x4 decat pe versiunea free track; Skoda octavia 2 nu are 4x4 decat pe combi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

As fi interesat si eu de aceasta masina, mi se pare ok ideea de a avea o masina care se descurca rezonabil offroad si in acelasi timp se comporta foarte bine pe sosea avand si o putere deloc de neglijat.

Din pacate nu am gasit nici o parere concreta de la vreun posesor, asa ca daca cumva sunt posesori de freetrack printre noi as fi curios sa aflu cateve informatii/pareri..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!