Jump to content

"Bataie" Bolt Pompa Vacuum


madalin25
 Share

Postare recomandată

salut baieti!

mai am o problema....

se aude o "bataie metalica" in motor,iar daca apas frana de vreo 2 ori "bataia" dispare un timp.

m fost la service si mi-au zis k e boltul de la pompa de vacuum.l-am schimbat,zgomotul a disparut o bucata(vreo 4 mii km) si apoi inevitabilul s-a produs...."bataia" a reaparut.

am mai schimbat inca o data boltul si am patit la fel.

ar trebui schimbata si pompa de vacuum ?

sau o fii zhomotul din alta parte?

sau e ceva normal la motoarele astea pt k acelasi zgomot l-am mai auzit si la alte t4 din '98 si chiar 2000

am un t4 din '99 cu motor 2.5 tdi 102 cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu boltul bate ci pompa !si apropo pompa de vacum bate dupa 400000 km deci are masinuta ta km la greu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci trebuie sa schimb pompa de vacuum k sa dispara zgomotul?

k am gasit la dezmembrari cu 200 ron!

e un pret bun?

aaa...

nu include montajul....

masina nu cred k are peste 400000 km pt k la interior s-ar vedea asta...nu?

am si cartea de service din germania pana la 160000 km cand am cumparat-o eu

da na...

cine stie...

k doar magarii se fac....si in germania....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

km nu cred ca au relevanta in bataia pompei de vacuum,eu am un mercedes la care la 150 de mii de km bate pompa de vacuum ,am vazut t 4 la 600 de mii la care nu batea

deci nu cred ca are relevanta nr km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

is la al 7-lea transporter si la nici nu nu mia batut inainte de 400 mii km (in prezent am 2)

si nu stiu dac faci ceva cu second handu !! sa nu piarda lichid sau sa bata si aia !! ca pret noua e 700 ron si boltu 120 ron (parca)

ca manopera max 50 ron ai de desfacut 2 suruburi!!

oricum poti so lasi sp pe a ta ca nu s eintampla nimica poti merge linistit asa !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci...de sfat..

cred k o sa-mi pastrez pompa mea k pana la urma nu se aude asa de tare...

am vazut k vrei sa iti aduci un t4...merita sa aduci din germania?

adik la taxa asta mare...k am vazut pe mobile.de si pe autoscout24.de k sunt cam scumpe si pe la ei alea mai aratoase si cu mai putini km,si cu tot cu taxa ajung ceva mai scumpe decat alea care sunt deja prin tara si ruleaza de vre-un an pe drumurile noastre...

k eu as vrea sa-mi dau transporterul si sa imi aduc un caravelle sau un multivan....sau sa gasesc aici vreo firma unde sa-mi dau transporterul la schimb pe un caravelle

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

madalin25

salut as vrea sa stiu cat ulei imi trebuie la un schimb si ce ulei ?am un vw t4 2,4d 2001 400000 km mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ulei 10w40 cat despre adusul masini din germania fii absolut sigur ca merita !!in ro masinutele astea nu stau degeaba din experienta iti spun in 18 luni am ajuns de la 120 mii la 560 mii km dacei cam greu sa iau din ro o masina cu rulaj mic asa ca prefer sa le aduc de afara chiar daca in ultima vreme astea lungi is un pic cam greu de gasit dar stau calare pe net audn 2-3 dau avans 100 euro (sa nu le vanda) si ma duc si vad care imi place si o iau cat despre taxa din cate stiu se injumatateste de la anu asa ca pe moment iau nr povizorii (germania)pe 3 luni si sper sa scada taxa!!oricum in ro sunt aproape sigur ca 90 la suta din masini nu au km reali!si sunt prost intretinute !

auzi yda74 is curios cum ai tu t4 2,4 d din 2001?ca din cate stiu eo la sfarsitul lu 99 nu sa mai facut motorul de 2,4 ci doar 2,5 tdi hai sa zicem maxi 2000 dar 20001 sa fim seriosi!

Modificat de scania12
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pot lua nr provizorii 3 luni?

in germania?

n-am stiut...

sau trebuie sa am pe cineva acolo k sa trec masina pe numele lui in astea 3 luni?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie sa ai pe nimeni

pe numele tau se face brieful ,numerele si asigurarea.

insa saptamana trecuta nemtii nu au vrut sa imi faca numere pe 90 de zile la 2 masini in zone diferite ale germaniei...nu stiu de ce...mi-au explicat ca pot sa faca maxim pe 30 de zile.

oricum daca iti iei in decembrie masina cu numere 30 de zile de germania si scoti nr rosii la noi ai 2 luni numere .poate se schimba ceva la taxa (desi sunt convins ca nu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se dau nr provizorii pe max 3 luni \(mai dai 30 euro in plus pt asigurare)

schimbu de ulei se eu il fac la 12000 km cu 10w40

ca sa scoti nr rosii la noi trebuie se fi platit deja taxa!

Modificat de scania12
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se dau nr provizorii pe max 3 luni \(mai dai 30 euro in plus pt asigurare)

schimbu de ulei se eu il fac la 12000 km cu 10w40

ca sa scoti nr rosii la noi trebuie se fi platit deja taxa!

ce marca de ulei folositi la 10 w 40 ? Eu folosesc mobil 1 ( semisintetic ) si ii fac schimbu la 7 - max 8000 km . E prea devreme schimbu ? K pe bidonu de ulei nu scrie la cat se schimba . Ati vazut undeva pe vreu site la cat se schimba uleiu asta ? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DE ALA BAG SI EU !!! NUMA CA NU E MOBIL 1 ( E MOBIL TURBO S ) MOBIL 1 E 0W40 !!

SI CA SCHIMB TIAM ZIS EXACT ACELASI TIP DE ULEI LA 12000 MII IL SCHIMB !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Golf 4 tdi 90 cp pot sa apara probleme cu acel bolt de la pompa de vacum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DIN CATE STIU EU LA GOLF POMPA DE VACUM E IN CAPATUL AXULUI CU CAME SI E ROTATIVA NU PE LOVIRE CA ASTA LA TRANSPORTER !! DECI NARE CUM SA BATA BOLTUL ATATA TIMP CAT NU IL ARE!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

referitor la aceasta pompa de vacuum...azi am calcat frana brusc de vreo 2 - 3 ori...nu a fost nici o problema, dar dupa inca 30-50 km, la drum intins, am calcat frana si am fost si surprins si socat cum pedala parca ar fi fost blocata sus si nu s-a actionat aproape deloc...am redus si am tras pe dreapta, dupa care am oprit si repornit motorul...dar aceeasi problema, cineva mi-a zis ca e de la servo, dar tulumba nu are nimic pt ca tine vid in ea, deci membrana e ok...pompa de frana nu pare sa aibe probleme si nici abs-ul...doar ca efectiv nu mai am servo...si inca ceva...nu mai se aude nici turbina, si nici nu mai merge ca trage greu motorul...am testat oarecum mai neconventional si am ajuns la concluzia ca nu se face suficient vacuum pe instalatie incat actuatorul sa-si faca treaba si sa deschida turbina...si practic nici suficient vacuum in servo...am un golf 4 ALH,215000KM ...poate cineva sa-mi dea o idee sau o parere ce se poate face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca pierzi vacum pe undeva pe la pompa tandem care se afla in capat la axa cu came.Am patit la fel,la mine cand aveam servofrana cand nu ,si era pe undeva pe la un furtun care iese din pompa tandem nu era etans si pierdeam aer(rezolvat cu niste silicon).

:( era sa pup pe cineva in ..... din cauza servofranei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
salut baieti!

mai am o problema....

se aude o "bataie metalica" in motor,iar daca apas frana de vreo 2 ori "bataia" dispare un timp.

m fost la service si mi-au zis k e boltul de la pompa de vacuum.l-am schimbat,zgomotul a disparut o bucata(vreo 4 mii km) si apoi inevitabilul s-a produs...."bataia" a reaparut.

am mai schimbat inca o data boltul si am patit la fel.

ar trebui schimbata si pompa de vacuum ?

sau o fii zhomotul din alta parte?

sau e ceva normal la motoarele astea pt k acelasi zgomot l-am mai auzit si la alte t4 din '98 si chiar 2000

am un t4 din '99 cu motor 2.5 tdi 102 cp

pompa de vacum se poate curata si nu mai bate. o desfaci din cele doua suruburi in care-i prinsa de chiulasa, o scoti afara si desfaci cu o surubelnita in cruce cele 8 sau 10 suruburi (nu mai stiu exact) in care este prins capacul pompei. dupa ce ai demontat capacul o sa gasesti in jur de 4-6 "pastile" nu stiu exact cu se numesc dar rolul lor este sa lase aerul sa treaca numai intr-un sens. aceste "pastile" le iei si le bagi in benzina sau motorina, ce ai la indemana, le speli bine si gata. montezi totul la loc in ordinea inversa demontarii si nu mai bate pompa de vacum. mare atentie sa pui la loc "pastilele" exact in pozitia in care au fost ca altfel nu mai functioneaza vacumul. atentie cand montezi inapoi pompa in cele 2 suruburi pe chiulasa ca se poate rupe foarte usor o "ureche" de la pompa in care intra suruburile. daca vezi ca pompa nu se lipeste de chiulasa in momentul in care o inpingi la locul ei atunci invarti de surubul de la vilbrochen pentru a putea invarti axul cu came pana simti ca se lipeste pompa de vacum de chiulasa si atunci insurubezi si cele 2 suruburi. bolturile alea 2 le-ai schimbat degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

salut....am acceasi problema ca la golful tau. io am un passat din 2002 si exact la fel am patit. mi s-a zis ca e pompa de vacuum care e acceasi cu cea de motorina.

ink ceva. nus unde ai gasit cu 200 pompa k noua e 1.450 ron si la second 400-600 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

buna baieti am si eu o problema vreau sa-mi fac o keie duplicat la un t4 din 2002,dar miau spus ca mar costa scump,fiindca e vb de un cip implantat in keie....cine stie unde pot so fac si cam cit mar costa acea cheie de rezerva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate numai la reprezentanta poti obtine cheie cu chip

cum ar fi daca am obtine chei cu chip de oriunde :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai faza asta am inteleso....dar cit mar costa nu stiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms de info

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!