Jump to content

Stergatoare parbriz - probleme


GUU
 Share

Postare recomandată

alt ansablu... gasesti SH sau nou - aftermarket - nu e foarte scump.... in jurul la 150 lei, daca imi aduc bine aminte

 

daca optezi pentru unul SH, inainte sa-l montezi, il desfaci si gresezi axele, etc

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sti cumva si un cod la acest ansamblu? problema e ca eu sunt prin Austria.Multumesc frumos de ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cumpărat ambsamblul de pe eBay din germania 33,50 euro daca vrei îți dau linkul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! ar putea cineva sa imi spuna cum as putea anula strop gelul de la faruri? pentru ca am unele pierderi pe la furtunasul de sub farul stanga.Mentionez ca au fost furate acele motorase sau cum se numesc!Romania....P.S. se vede in poza la ce ma refer lipseste partea aceea exterioara :) 

Modificat de Florin Golf4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dai jos bara fata si scoti furtunuldin stropitor si-i pui un dop.Faptul ca nu ai capacul etxerior nu are legatura cu pierderile de lichid. Dardecat sa anulezi nu mai bine cumperi ce e stricat?? un cilindru spalatore aprox 100 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoti mufa de la pompa pentru faruri (V11)- este langa vasul de lichid de parbriz in partea din fata daca nu ma insel, pe verticala

 

http://workshop-manuals.com/volkswagen/golf-mk4/vehicle_electrics/electrical_system/windscreen_wipe/wash_system/windscreen_washer_system/removing_and_installing_reservoir_for_windscreen_and_headlight_washer_system/

Modificat de Ionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca scoate mufa, tot curge lichidul pe furtun. Din pompita pleaca un furtun si e imbinat cu restul care pleaca spre spalatoare chiar langa vas, nu e nevoie de demontat nimic, se desface furtunul din imbinare si se pune un dop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar daca reusesc sa pun dop nu va fi problema unei fisuri in urma actionarii strop gelului, nu va forta ? 


Nu curge prin gaura care ar trebui are o o scurgere la imbinarea furtunului cu suportul pentru motorase sau cum se numeste acel suport!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorasul pompei de la spalator far e separat, si se poate scoata mufa electrica, nu cea de la furtun. Ultima poza din linkul lui Ionut.

sau si mai simplu, opresti farurile cat speli parbrizul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am rezolvat. Am scos cu greu furtunul pentru ca unele suruburi de la bara cele de sub aripa nu au vrut sa se desfaca asa usor , neavand toate uneltele necesare am lasat bara acolo.L-am astupat si l-am lipit provizoriu cu banda de pompita aceea sa nu ramana atarnat pe acolo.Am vazut ca si in partea cealalta era acelasi lucru facut, vechiul proprietar a avut aceeasi problema!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut! Si voua va fac galagie stergatoarele de la parbriz? cand revin in pozitia initiala? La mine se aude un trosc si e destul de enervant...Sau s-o fi slabit ceva ca au putin joc amandoua...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu o problema la stergatoare si anume: dupa ce fac o cursa completa, cand ajung jos si ar trebui sa ramana acolo mai urca putin (3-4 mm), s-a mai lovit cineva de problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Trebuie reglate pe mecanismul de sub parbriz. Sa fie capăt de cursa când sunt jos. Probabil nici nu urca pana unde trebuie sau urca prea sus când sunt verticale spre plafon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De urcat, urca pana unde trebuie. Ideea este ca inainte sa le dau eu putin mai jos (pentru ca stateau prea sus pe parbriz), nu faceau asa. 

 

Daca ma apuc sa demontez pana la mecanism, cum se regleaza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel de la șofer urca pana unde e semnul pe parbriz, lângă stâlp? Sau se oprește la 1-2 cm mai jos?

Sa reglezi scoți bratele, scoți plasticul de la baza parbriz (grija sa nu îl crapi) și observi mișcarea tijelor . Trebuie sa fie tot orizontal la final de cursa. Am avut aceeași problema când mi-am degripat mecanismul și după ce am observat mișcarea tijelor le-am reglat.

Parca era și poza cu mecanismul pe aici pe topic...

Modificat de Muale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am umblat acum putin insa nu am avut suficient timp si sunt nevoit sa o las pe alta data.

Intradevar cel de la pasager are putin joc, lovea si in plasticul de jos.... l-am mai ridicat putin dar se vede urat din masina plus de asta o sa faca zgomot la viteza pentru ca nu mai este acoperit de capota.

 

Muale: cel de la sofer se opreste la 4-5 cm de stalp dar jos sta cat de cat ok. Am fost cu un prieten cu o bora iar la el stau mai jos decat la mine dar sterg mai aproape de stalp si nici nu mai au acea urcare cand se termina cursa. 

Modificat de Fydo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fydo cum ai reusit sa desfaci suruburile de la brat stergator ale mele nu vor sa iasa deloc.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piulitele se desfac usor, apoi ai nevoie de presa sa scoti bratele de pe ax.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai nevoie neaparat de presa, desfaci piulitele cu o tubulara de 13, lasi capota jos ridici de bratul stergatorului, tragi usor de el in sus in timp ce il misti stanga dreapta sa-i faci putin joc si o sa iasa singur fara sa fortezi mecanismul sau sa strici canelurile. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uneori e nevoie, alteori nu e nevoie.

daca nu s-a umblat la ele mult timp, cam e nevoie.

 

la mine prima data cand am desfacut, fara presa nu aveam nicio sansa. oxidase axul si erau intelenite.

a doua oara (dupa 1 an) au iesit mai usor, cum zice Fydo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cand le montati la log, gresati axul cu un pic de vaselina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu s-a mai lovit nimeni de problema asta? Am desfacut tot pana am ajuns la mecanism, acolo....totul pare in regula, daca dau de maneta si tin mana pe ax (fara stergator pus) parca sa nu se mai ridica la sfarsit de cursa. Pun totul la loc fac o proba... si n-am rezolvat nimic.

 

Daca dau pe viteza mare (si la viteze mici uneori) cel din dreapta atinge in plasticul de jos chiar daca sta destul de sus pe parbriz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si al meu face asa, doar cel din dreapta se ridica putin(curios), poate 3-4mm cand se opreste. Din cauza asta, dardaie pe parbriz la revenire, pe cand cel din stanga nu. Daca il ridic de pe parbriz si-l pun la loc, sa nu stea fortata lama intr-o parte, merge foarte lin data viitoare.

Inca nu am avut timp sa-l "tunez" sa vad care-i treaba acolo,bratele alea se pot pune in 2 feluri pe axum motorasului, insa nu stiu care e cea buna sau daca conteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu s-a mai lovit nimeni de problema asta? Am desfacut tot pana am ajuns la mecanism, acolo....totul pare in regula, daca dau de maneta si tin mana pe ax (fara stergator pus) parca sa nu se mai ridica la sfarsit de cursa. Pun totul la loc fac o proba... si n-am rezolvat nimic.

 

Daca dau pe viteza mare (si la viteze mici uneori) cel din dreapta atinge in plasticul de jos chiar daca sta destul de sus pe parbriz.

 

cel mai probabil, agrenajul e sarit un dinte sau mai mult, de pe axul motorasului. Desfacut, mutat un pic si probat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
dragomiricacristinel

Vin si eu cu o problema bratul de la stergatorul din dreapta are piulita stransa la maxim deasupra grilei de apa si cand ii dau drumul cateodata mil ridica ca draqsau deloc si scartie pentru ca imi cade pe grila de apa.Astazi nu am putut sa desfac sa vad ce ar putea fi pentru ca plouat toata ziua

Ce ar putea avea.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!