Jump to content

Stergatoare parbriz - probleme


GUU
 Share

Postare recomandată

Am vorbit cu cineva ce dezmembreaza si a zis ca pretul e cam la 150 lei la el,dar nu are asa ceva abia peste vreo 2 saptamani.

*Marius Nu stiu daca vorbim despre acelasi lucru,poate nu m-am exprimat corect o sa atasez o poza,daca da scuzele mele.

ansamblustergatorparbri.th.jpg

*marius1982.11 Am incercuit acolo in poza partea care sa rupt,nu cred ca se poate suda partea aia,desi vorbesc fara sa ma pricep imi dau cu

parerea,corecteaza-ma daca gresesc.

Bineinteles ca nu doresc sa dau 50 E,de aceea vreau sa aflu si parerea altora.

Multumesc de raspunsuri,scuze de intarziere.

Modificat de Deian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Ba da, vorbim de acelasi lucru, ansamblu stergatoare. Este cel din fotografie, iar de la reprezentanta il poti achizitiona fara motoras cu suma amintita mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am urmat sfatul lui marius1982.11 si am reusit sa rezolv problema,am scapat ieftin.

E bine de luat in considerare si solutia asta!

Multumesc de sfaturi,sa auzim de bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am reusit si eu ieri sa curat tot ansamblul de la stergatoare fata, unul din brate era blocat, ma mir ca motorasul il mai invartea un pic :icon_thumright: A fost ceva de munca pana le-am debloca si curatat, acum sa vedem cat o sa tina. Dar totusi am o nelamurire, plasticul ce acopera stergatoarele si care se prinde la baza parbrizului nu mai sta lipit bine, a intrat in canalul acela dar nu e cum a fost, exista vreo solutie ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca l-ai curatat bine inainte de a-l monta la loc, aplica cateva lovituri de intensitate medie cu podul palmei. Eu am folosit un ciocan de cauciuc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat cu podul palmei, nu vrea, cu ciocanul de plastic nu e riscant pentru parbriz ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Trebuie curatat bine santul de pamant si praf si cand il impingi la loc trebuie sa apesi mai tare la baza plasticului,nu deasupra si sa incepi dintr-un capat si tot asa contiuni sa il bagi cm cu cm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am facut si eu operatiunea, de ceva vreme stergatoarele mergeau foarte greu. A fost ceva de munca, mai intai pentru a scoate bratele stergatoarelor (neavand presa, am dat cu spray degripant acolo timp de vreo 3 zile :) ). Apoi, cele doua axuri erau complet intepenite in camasile alea, nu am putut sa misc decat unul un pic cu mana, moment in care a intepenit si ala total. Am incalzit si eu la aragaz (foarte mult a trebuit) pana sa reusesc sa le scot. Ce am gresit eu (asa ca recomand atentie la asta) e ca am batut destul de tare in capul axurilor ca sa iasa din camasi, lucru ce a dus la stricarea capului filetului. Am rectificat si asta pana la urma si acum e totul in regula, dar am mai pierdut ceva timp. Nu am gasit nicaieri oringuri dinalea mici, asa ca am pus si eu vaselina grafitata din belsug prin zona, sa vedem cat or tine. Data viitoare cred ca schimb ansamblul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa incalzesti pe aragaz ? N-ai stiut de garniturile alea de cauciuc ? Daca pleci cumva la drum si vei folosi stergatoarele intens, lagarele se incalzesc, vaselina se scurge..............urmarea o intelegi tu. Cauta la magazinele de piese de schimb pentru tractoare, set garnituri pentru sistemul hidraulic, acolo gasesti si garnituri de marimea celor din lagarele mecanismului de stergatoare ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre care garnituri vorbesti? Singurul cauciuc pe care l-am vazut erau cele doua oringuri, din care unul era rupt iar celalalt dezintegrat. In interiorul camasii mai erau doua bucse din alama, iar la baza axului o saiba metalica. Altceva nu am vazut si nici a cauciuc ars nu a mirosit. Am urmat pasii din DIY-ul de pe sectiunea articole postat de alex_, si el precum altii s-a folosit de argaz si nu am vazut nicio referire la garnituri de cauciuc. Deci, pot spune ca n-am stiut de garniturile de cauciuc. In poza asta (pusa de alex_ in DIY), daca am ales-o bine, imi poti spune cam pe unde ar fi trebuit sa fie situate? Eventual mai desfac o data si rezolv problema definitiv.

post-7881-1248254505_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oring e denumirea in engleza a garniturii :) N-ai cautat bine in topic, am spus de inca doua ori ca se gasesc garnituri de aceeasi marime. Garnitura rupta este de fapt motivul griparii initiale a stergatoarelor tale.

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, deci despre alea era vorba. Le-am scos de la inceput, imediat dupa sigurante, dar oricum nu mai aveam ce face cu ele. Ironic e faptul ca trebuie sa caut la un magazin de piese de schimb pentru tractoare ca sa-mi repar VW-ul.

PS: Nu toate garniturile sunt oring-uri, deci cel mai corect ar fi sa spunem ca oring e denumirea in engleza pentru garniturile de forma asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am avut alta problema.Dupa ce am muncit la curatat si montat,ptr ca un destept care a avut masina inainte a lipit efectiv acel plastic de parbriz.Stergatoarele o loua razna; :P odata imi stergeau geamurile LATERALE,odata imi stergeau capota. :pale: Ce sa intamplat?Motorul are un mecanism cu melc si un pinion de plastic in interior.Acelui pinion i s-au sters dintii si ma cam costa vreo 180 de lei pe piata libera si 280 piesa de baza.Deci atentie cand vedeti ca stergatoarele merg greu fuga la un service sau pe unde va descurcati luati o punga de garnituri ptr tractoare si reparati,ptr ca aceste defecte se leaga unul de altul daca nu se iau masuri la timp.Sa va dau un ex: am lasat-o pe oha cu caseta de directie ca nu am avut bani si am stricat cutia.Lichidul care s-a scurs din caseta s-a depus cu praful si alte impuritati pe timoneria de la cutie si am terminato.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da!S-a rezolvat problema.Nou tot.Cu cateva scrificii!

Motoras stergartoare 150 ron

Timonerie stergatoare 210 ron

Brate stergatoare 290 ron

Motorasul nu mai puteam sa mai fac nimic cu el avea pinionul bulit,dintii stersi si cu pauze.

Timonerie Caneluri sterse si alunecau bratele

Brate caneluri sterse si tocite alunecau pe tijele de la timonerie.

Asadar Aveti grija.La mine a debutat aceasta boala prin vibratii,racaiala, tremurarea stergatorului pe parbriz.Am zis prima data ca este de la lamele.Le-am schimbat;apoi ca este parbrizul prea uscat Cand porneam stergatoarele dadeam si un jet de la spalator sau cand incepeau sa racaie pe parbriz.

Mi-am dat seama prea tarziu ce trebuia sa fac.Sa scot timoneria sa o curat sa o ung,ptr ca daca faceam acest lucru nu mai cheltuiam atatia bani si nu imi stricam concediul asteptand dupa piese.

ATENTIE si la lichidul de spalare a parbrizului,mai ales la cel de iarna.Cred ca el este unul din principalii vinovati.Ce doamne iarta-ma pun el ca este coroziv rau.Cred ca are si sare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Doar alcool izipropilic, care cred ca nu ataca tevile, ca doar pt asa ceva au fost gandite(materialul). Auzi, cica sare :P. cum crezi ca ti-ar ramane parbrizul si diuzele dupa o saramura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Albe,asa cum si raman!Ar fi ideal sa fie exact asa cum zici tu!Si daca tot esti asa de increzator,sa-ti spun si o intrebare:Ce se mai face in Romania asa cum trebuie?

Vreau sa-ti spun ca am pus si la Dacie 1 litru de solutie si a trebuit sa desfac pompa de parbriz,care era varza,nu am avut ce sa fac cu ea.Lichid cumparat de benzinarie,ptr Golf si ramas.

Chiar te rog sa ma crezi ca nu am nimic cu nimeni,insa nu pot sa-mi explic.Cum Doamne iartama a ajuns apa sa intre prin atatea garnituri,ai vazut cum arata camasile alea de bronz ce a iesit dupa ele si ce povestesc oamenii,cat se chinuie la ele sa le scoata si ma uitam si pe alte topic-uri si stergatorul de luneta sunt probleme si tot asa de mari,intepenite samdpt.Si uite si tu cati oameni se vaita,adica nu zic ca pun sare,dar oricum nu este ceva sanatos,detergentul parfumul solutia anti insecte.

Si nu stiu sincer ce sa pun in acest vas.Poate mai aveti vreo idee.Alcool sanitar,lichid de spalat geamurile,din asta cleen sau cum ii mai zice :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Daca tu vorbesti de bucsele de bronz, acelea sunt expuse la fortele naturii, in exterior si nu la lichidul de perbriz, plus ca nu toata lumea foloseste apa distilata sau solutii cumparate ci apa de la robinet cu ceva detergent de vase.

Apa de la robinet care contine saruri de magneziu si calciu, alias calcar, insolubile dealtfel.

Pt remediu foloseste nufar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok.Eu am folosit numai solutii cumparate,din benzinarii,dar de acum probabil o sa incerc sa folosesc numai apa distilata,cred ca in combinatie sampon auto.

Camasile din bronz sunt cele din interior,ca de aceea le zice bucse sau camasi.Cele exterioare sunt din antimoniu si aceste sunt expuse la fortele naturii,daca mai tin eu bine minte :)

Oricum, :P multam ptr ideea cu apa distilata,nu imi trecea prin cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Toate golfurile au aceasta problema :) ,au fost vorbele mecanicului cand i-am spus ca stergatoarele mele merg foarte incet.Am desfacut ansamblul si am incercat sa-l curat,din pacate l-am rupt.Am cumparat de la sh cu 300 RON cu motoras cu tot si gata.Inainte de montare am gresat in exces toata partile sensibile de o eventuala gresare si am pus vaselina peste tot.Un sfat asadar,daca vedeti ca ceva nu merge bine gresati din timp acest ansamblu.

scuze :D de o eventuala gripare.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Grila de plastic dintre parbriz si capota, care vine sub bratele stergatoarelor, este lipita de parbriz?

Modificat de WNS
Quote inutil.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu! E prinsa intr-un fel de clema lunga dintr-o parte in alta la baza parbrizului. Se desface capacul la filtru de polen, apoi asezi podul palmei pe grila , apesi in jos, iar partea dinspre parbriz se ridica un pic, loc unde iti infigi degetele(auuu o sa injuri un pic ) si tragi in sus. Odata ce s-a desprins o parte tragi de ea in sus pana la celalalt capat. La montat, e ceva mai simplu. ATENTIE! Singurele scule folosite sunt mainile!! Nu bagati nimic sub grila, nu apasati pe parbriz si nu bateti cu ciocanul :D

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu o problema la care nu ii gasesc rezolvare si poate ma ajuta cineva de pe aici. Nu vreau sa deschid un topic inutil ca poate exista unul deja, dar eu nu il gasesc.

Am aviut pe masina cand am cumparat-o un set de stergatoare original de la vw. La un moment dat cel de pe partea stanga(cel mare) a inceput sa scartaie destul de urat(ca atunci cand nu e ud parbrizul) si sa imi lase dara de apa pe parbriz. Am mers asa cu ele o perioada siu de curand m-am hotarat sa le schimb sacaindu-ma acel scartait. Am cumparat bosch aerotwin de la omv, dar vad ca problema cu dara de apa pe parbriz persista, dar nu se mai aude acelscartait pronuntat ci mai delicat. A mai intampinat cineva aceasta problema? Are ceva parbrizul de nu ii dau de cap? Se poate da polish la parbriz, sau ce as putea sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Probabil bucsa de pe axul stergatorului trebuie inlocuita. Vezi aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva o schema cu traseul furtunaselor de lichid de parbriz la masinile fara spalatori de faruri ? Se pare ca mi-a inghetat si mi-a crapat pe undeva. Noroc ca e undeva in zona compartimentul motor, dar e foarte frig afara si n-as vrea sa bajbai prea mult daca se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci @Marius pentru topicul acela, dar nu cred sa fie bucsa pentru ca stergatoarele functioneaza lejer si nu le vad sa joace sau sa se chinuie sa se miste.Poate a mai patit cineva asa ceva si gasesc si eu rezolvarea ca ma sacaie de nu mai pot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!