Jump to content

Vw New Beetle 1.8turbo Mtm Tunned


ierdnA

Postare recomandată

@lucianwwl: Multumesc pentru felicitari! Numai de bine si tie!

@dan i: exact asta incercam sa explic si eu in ultimele post-uri. Multumesc pentru poza.

Link către comentariu
  • Replies 114
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ierdnA

    32

  • Bogdan_wrc

    9

  • Zyx

    8

  • Georgik

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

frumos, frumos, creste numarul celor care au trecut pe la MTM :Driver:

cit despre "buburuza" , numai de bine, drive save / ride fast :wub:

Link către comentariu

Cei de la MTM sunt experti la motoarele 1.8 T....deci poti sa fi sigur ca ce ai pe masina e "state of the art"! Garantie ai cumva la motor, turbina, cutie etc ? Cred ca inca poti sa iti mai iei de la ei, daca nu ai peste 100.000 km, si nu e nici f. scump.

Poate ne intalnim intr-o zi sa mai palavragim...ca tot suntem printre rarii posesori de MTM din tara...Iti fac cadou o sigla MTM sa pui in spate :Driver:

Link către comentariu

@bbm: multumesc mult, same goes for you :( !

@Airscape: Sunt sigur ca cei de la MTM sunt foarte buni in ceea ce fac. Dovada e si faputl ca, dupa toate modificarile si toate "surubarerile" pe care le-au facut nu mi s-a aprins niciodata vreun martor sau sa am vreo problema de incompatibilitate.

Gatantie pentru modificarile facute a avut masina, cel putin asa a spus fostul proprietar, insa nu stiam ca se poate lua in continuare. Daca vrei, ne intalnim sa mai palavragim despre MTM, no problemo :D

Sigla nu prea vreau sa imi pun. Editia sport are un Turbo badge pus din fabrica, sub sigla VW de pe haion. M-am bucurat cand am vazut ca Grasul nu o are, e un fel de wolf in sheep clothing :D

Link către comentariu

Am inteles :D Buna idee. La mine, si daca nu aveam sigla...tot nu prea puteam sa ascund lupul in blana oii :(

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Evrika ! ! ! Am reusit sa descopar butonul magic in sfarsit. Ma refer la butonul care face ca eleronul din haion sa se ridice manual adica la viteze mai mici de 150km/h. Am atasat pozele drept dovada :blink: Scuze pentru jegul de pe masina, dar nu am apucat sa il mai spal pe Gras, eram prea entuziasmat ca am descoperit BUTONUL :P O sa mai revin cu niste poze facute ziua!

post-15286-1196334740_thumb.jpg

post-15286-1196334746_thumb.jpg

post-15286-1196334752_thumb.jpg

Link către comentariu

Andrei felicitari pentru Gras.....am citit tot topicul tau....super masina !!! Sa o stapanesti sanatos !!! Sunt curios ce fete fac oile :P :P :blink:

Link către comentariu

Codul de motor (la seria de sasiu data de tine) este AWU care inseamna 110kw - 150cp (de fabrica), 1.8T benzina, codul de model 1C13N4, data livrarii 2003-09-18, cod cutie EGX (5 viteze).

On topic: Frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos si fara incidente (ca proprietarul din Germania) :blink:

Link către comentariu

Deci, masina este criminala!

Nu am cuvinte, chiar am ramas... Masca!

Si eu am pornit in cautarea unui Beetle, mai demult, pana la urma m-am ponosit cu un Golf IV Sport Edition :rolleyes: dar cert e ca nu regret...

Ideea in sine e ca ai o masina RARA...

Si Beetle-uri modificate, mai rare, desi este o masina cu un potential EXTREM de ridicat!!

Poate ajungi la vreo intalnire, sa o vedem si noi mai amanuntit! :Driver:

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

In primul rand LA MULTI ANI tuturor forumistilor !

In al doilea rand le multumesc tuturor pentru aprecieri si in special lui Bamse pentru informatiile pe care le-a postat despre Gras. Sunt de ajutor si daca o sa mai am nevoie de ajutor sper ca o sa pot sa apelez la tine.

@Magos: multumesc pentru aprecierile tale, din pacate nu am putut sa o fac mai devreme pentru ca am fost plecat. Intr-adevar este o masina f rara, l-am cautat pe Gras vreo 3 ani. Nu mi-as fi luat nici o alta masina, mai mult decat atat mi-am vandut Ford Mondeo-ul pe care il aveam pentru a-l lua pe Gras.

Vremea e destul de nasoala acum prin Bucuresti asa ca a trebuit sa il las intr-un garaj acasa (Vaslui). Are garda la sol destul de mica, asa ca nu am vrut sa ii ajut pe baietii care, cica, fac dezapezirea Bucurestiului. :P .Abia astept weekend-ul viitor sa merg sa il iau. O sa mai postez cateva poze atunci si poate o sa reusesc sa ajung si pe la intalniri. :icon_cool:

Link către comentariu
  • 3 months later...

Bump pentru Grasu' ! :lol:

Din ciclul Borbet-urile e grele, mai usor e cu Spuerlight-urile, m-am hotarat sa ii schim jantele Grasului! Am atasat cateva poze facute cu telefonul, urmeaza niste poze calumea in weekend. In poza cu spate se observa trend-ul fara numar (numberless) pe care l-am pornit :) . Din pacate numarul din spate nu a mai rezistat presiunii si a cedat impreuna cu suportul de numar si holsuruburile in care era prins. Apropo, exista suporturi de numar cu VWForum ?

Despre alegere trebuie sa va spun ca am facut-o datorita diferentei de greutate dintre jante, dar si datorita aspectului. Am vrut da rup un pic liniile curbe ale masinii cu un set de jante spitate. Diferenta de greutate e de luat in seama, Borbet Design T-urile au 9,5 kg pe 16' in timp ce ATS-urile au undeva intre 6,6 si 7 kg pe 17'. Manevrabilitate s-a imbunatati, impreuna cu stabilitatea. Bine nu aveam probleme nici inainte din cauza setup-ului suspensiei. Oricum masina se tine mai bine pe curbe luate in viteza, scopul pentru care le-am si pus.

Ca si anvelope am optat pentru Good Year Eagle F1 GS-D3 pe 225/45/17. Sunt multumit de anvelope, zgomot redus la rulare insa tot rup aderenta in conditii de acceleratie maxima, in prima, a doua si chiar a treia treapta. Am facut vreo mie si ceva de km cu anvelope, ar trebui sa fie optime acum, ca si aderenta. In opinia mea sunt peste Conti Sport Contact 2-urile pe care le aveam inainte si pe care o sa le vand impreuna cu jantele.

In rest, ma tot enerveaza o eroare stocata de computer-ul de bord:

17608 - Boost Pressure Control Valve (N249): Mechanical Malfunction.

Am schimbat valva N249 dar tot imi da eroarea. Oricum o sa postez si in aria de discutie dedicata codurilor de eroare, poate ii dau de cap.

Cam atat pentu moment, revin in weekend cu poze mai reusite.

Numai bine si :hainoroc: safe!

post-15286-1208164341_thumb.jpg

post-15286-1208164354_thumb.jpg

post-15286-1208164370_thumb.jpg

post-15286-1208164384_thumb.jpg

Link către comentariu

ce rau pare grasu' :icon_thumright: i like it.

vei rupe aderenta cu 90% din cauciucuri. doar cu slickuri poti incerca..dar e posibil sa rupi altceva. ;)

Link către comentariu

Cel mai simpatic "glasan" ; mic si furios ! Mereu lovesc masina in gropile de langa City mall, ca ochii imi stau in alta parte ^_^ . Chiar, nu e incomod s-o tii chiar asa in plin trafic ? mi-ar fi si frica sa treaca vreun tamp cu gabarit depasit si sa faca o dandana. Doamne fereste !

Link către comentariu

Aha deci aia e !!! Eu ma uitam dupa numar si nu vedem nimic in spate :D

O fie el gras, dar mie mi se pare mai atletic decat multi fortosi de pe aici !

Link către comentariu

frumos grasu n.am ce zice :icon_thumleft: sa.l stapanest cu placere

PS unde e butonu ??:)

Link către comentariu

Foarte interesanta masina,imi place mult eleronul :) s-o stapanesti sanatos si sa nu-ti faca probleme. :( Safe!

Link către comentariu

Va multumesc tuturor pentru aprecieri !

Modificarile pe care vreau sa le fac incep sa prinda usor, usor, contur pe Gras. Urmeaza sa ii pun folie pe luneta si 'gemuletele' din spate, o nuanta nu foarte inchisa. Ma mai gandeam sa ii pun o folie neagra pe cupola, ca sa ii mai iau un pic din inaltime, fiind foarte rotunjit. Ideea de baza de la care am plecat este modelul aniversar, 10 ani de cand s-a lansat New Beetle-ul. Am atasat o poza, mi se pare ca arata ok combinatia. Pareri ?

Mai urmeaza si revopsirea unor elemente de caroserie (acceasi culoare ca acum): capota, bara fata, bara spate. Elementele din fata sunt pline de urme de pietricele ce au sarit de pe drumurile patriei. Oricum de asta o sa ma ocup mai incolo, pe la vara.

Modificari tehnice nu prea am de facut acum, astept sa imi vina DV-ul si sa rezol problema cu eroarea data de VAG-COM, in legatura cu valva solenoid N249. Placutele de frana abia le-am schimbat, am pus Textar si astept sa se duca si astea ca sa schimb si discurile cu unele perforate.

All in all, Grasul se misca bine cu noile 'incaltari', mai mult feedback o sa am din partea lui in weekend, cand o sa fac un drum de ~700km. O sa revin atunci cu impresii si poze noi.

Numai bine!

post-15286-1208252723_thumb.jpg

Modificat de ierdnA
Link către comentariu

Nu am mai revenit cu poze in weekend pentru ca nu am mai apucat sa fac.

In schimb am reusit sa rezolv problema cu martorul Check Engine si eroarea de N249. Problema era la Diverter Valve care crapase. Ma rog, nu era nimic vizibil, doar ca nu mai recircula corect. Am schimbat-o cu una Bosch (se pare ca cea pe care o avea nu era Bosch cu toate ca era stock) si acum Grasul zburda ca nebunul. Turbina intra din nou la 2200 rpm, asa cum se intampla cand am luat masina de la MTM. E destul de jos si s-ar putea sa scurteze durata de viata a turbinei, insa senzatia e incredibila, parca il apuca toate nebuniile pe Gras :icon_thumright: Trage ca un nebun :).

Concluzia e, pentru cei cu 1.8 Turbo, ca eroarea de valva N249:

17608 - Boost Pressure Control Valve (N249): Mechanical Malfunction.

nu se datoreaza valvei solenoid in sine, ci DV-ului care e posibil sa fie dus.

Vreau sa ii multumesc lui Petru (PPPP) pentru tot ajutorul pe care mi l-a acordat si baietilor de pe VWVortex :) , unde am gasit toate informatiile necesare. Va tin la curent cu evolutia noului DV si sper sa apuc sa fac pozele alea de care ziceam.

Numai bine!

Link către comentariu

Felicitari pentru masina! Incepe sa capete alt contur decat cel cu care suntem obisnuiti...

Poate ne vedem si noi zilele astea... :blink:

Link către comentariu

Salutare , ma bucur ca se inmultesc posesorii de 'buburuze' pe forum . Cati mai muliti km. fara incidente si viata lunga calutior ! Grasu' ar fi aratat super si cu jantele acestea :

582leisx6.jpg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!