Jump to content

Golf 3


gillio_24
 Share

Postare recomandată

am facut motorul la golful meu,asa cum am mai zis intr-un topic anterior. azi m-am apucat sa-i schimb si bujiile,cand le-am desfacut am observat ca prima bujie dinspre distributie este uda de ulei,restul erau caramizii. si am mai observat ca daca sta motorul pornit mai mult timp la relanti,la plecarea de pe loc scoate fum alb-albastrui,de ulei. care sa fie cauza? nu am efectuat insa rodajul la motor,am mers doar vreo 200-250km. mentionez ca am schimbat segmentii,am pus de cea mai buna calitate,goetze,camasile nu aveau uzura,nu imi agatza unghia deloc la camasa sus,pistoanele au fost masurate,si au dimensiunile de fabrica,semeringuri am pus noi la supape. stiu ca in timpul rodajului motorul consuma ulei,dar mi s-a parut dubioasa treaba ca doar la un piston se vad urme de consum de ulei......ce poate sa fie??? segmenti ,semeringuri sau pur si simplu trebuie sa-i fac rodaju ca sa se aseze segmentii bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate nu ai aliniat segmenti cum trebuie , nu stiu cum se monteaza la Golf dar la alte motoare se monteaza cu fantele in triunghi " steluta Mercedes " si canalele pistonului trebuie sa fie curate si segmentul sa se miste liber pe piston inainte de montaj . Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt 4 segmenti,de fapt 3 dar cel de ungere este compus din 2 segmenti si un arc,pe cei de ungere i-am pus la 120grade perpendicular pe bloc,iar cel de radere si cel de compresie tot la 120grade,dar paralel, adik toti pusi la cate 90 grade unul fata de celalalt,de rotit nu aveau cum sa se roteasca deoarece i-am bagat "manual",cu 2 surubelnite finute si bagati cate putin sa ma asigur ca nu se rotesc,pistoanele au fost curatate f bine si spalate cu decarbusol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio
de rotit nu aveau cum sa se roteasca deoarece i-am bagat "manual",cu 2 surubelnite finute si bagati cate putin sa ma asigur ca nu se rotesc,

Segmentii se strang intr-o presa speciala, cu surubelnita ii spargi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da adevarat se foloseste un cleste special dar ... cine are ? :)) Daca esti sigur ca ai montat corect semeringurile de la supape si semeringul era bun , sar putea sa ai uzura mare la piston sau camasa . Era negru pistonul inainte de a segmenta ? Verifica compresia pe fiecare cilindru si compara sau mai rodeaza poate isi revine dar nu sant prea mari sanse

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi plec la bucuresti cu ea,cand ma intorc la constanta fac aproximativ 1000 km cu ce am facuti pana acuma,si vad atunci daca e din cauza rodajului sau din alta cauza. segmentii nu aveam cum sa-i spart pt ca nu erau din fonta ,sunt dintr-un material mai elastic ca fonta,pistoanele nu erau uzate,am gasit ceva calamina pe ele dar era din cauza semeringurilor de supape vechi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Segmentii sunt chiar din fonta, chiar daca nu par! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!