Jump to content

Probleme plafoniere sau buzzer lumini aprinse


tzucul
 Share

Postare recomandată

Nu s-a aprins nimeni, ai inteles gresit, chiat ti-am dat o mana de ajutor ca sa vezi cum se face. Si daca mai cautai putin, gaseai si tu chiar pe acest forum acelasi link.

Spor la treaba :lol:

Modificat de FLORO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-a prins si pe mine boala asta la usa de la sofer. Plafoniera merge, dar lampa de sub portiera se aprinde cu buzzer daca portiera e deschisa 1cm. Daca o deschid mai tare buzzerul se opreste si lampa de sub portiera se stinge. Daca apropii portiera aproape de inchis se aude iar buzzer si am lumina sub portiera. Plafoniera lucreaza normal la inchis/deschis portiere. Cosmine cred ca o sa ajungi sa umbli mai devreme decat te asteptai la incuietoarea de la portiera. Daca faci si un DIY cum se desface bucatele o incuietoare de aia o sa te binecuvantam. Eu deocamdata o mai las, dar sunt sigur ca la primavara o sa vada ochiul de roman ce a vazut ultima oara un ochi german in portiera. :)

La tine nu e switchul ci cablurile intrerupte acolo unde ies din stalp si intra in usa. Daca nu mergea nici una nici alta atunci era switchul.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al bundy merci de ghidare. Sa inteleg ca atunci cand se aprinde lampa si se aude buzzerul face atingere firul intrerupt si apoi se desprinde la miscarea portierei si se stinge lampa/se opreste buzzer ? Doar cu portiera intredeschisa merge. Am si eroare de vag com pe instrumens si pe CAN(am citit ca asta apare la passat 3b cand e problema de incuietori, module cabluri usi sursa : http://wiki.ross-tech.com/index.php/01336) . Iata erorile.

Address 17: Instruments Labels: 3B0-920-xx5-17.LBL

-.-.aici am sters.-.-

1 Fault Found:

01336 - Data Bus for Comfort System

80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901.LBL

-.aici am sters.-

1 Fault Found:

01336 - Data Bus for Comfort System

80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai nou, odata cu lampa de sub portiera si buzzerul oprit, se stinge si plafoniera si dispare si indicatorul de portiera deschisa din bord. Ptiu. Insa cand tin portiera deschisa la 1-2 cm am si plafoniera aprinsa si lampa sub portiera aprinsa si indicator in bord aprins si buzzer care bazzaie. Cum departez portiera dispar toate. Cum apropii portiera cum le am pe toate inapoi. Cred ca intr-adevar sunt firele de la stalp care intra in portiera. De incuiat se incuie normal nu ramane nimic aprins prin masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca in cazul asta, daca deschizi usa, tragi burduful de cauciuc la o parte si misti de fire, ar trebui sa se aprinda plafoniera din nou, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat aseara sa misc de cauciucul ala cu fire care e la portiera si tot de aseara nu se mai aprinde plafoniera. Cred ca da e de acolo ceva. Merci de indicatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

nuuuuuu...de ce tocmai mie! de fapt si mie! Da , ei bine ieri la intalniirea de iarna ,mi s-a stricat switc-ul acela. o sa incep demontarea usii ,dar totusi eu nu am spalat masina nici nu am zdruncinat-o prea tare..o sa vad ce are!

:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iarna e sezonul lor.si condens daca face e de ajuns.bine...mai e varianta coincidentei, sa fie iarna si sa pice switch-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Switchu`, cred ca mai repede pica de la uzura si praf. Firele de la stilp si usa se rup mai repede, pt ca izolatia e mai rigida la frig.La fel se intimpla si la usa spate, acolo nu mai merge inchiderea, stergatorul, stropitorul si la unele care au stopuri pe usa, tot din cauza firelor intrerupte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te contrazic,insa am remediat problema asta la muuuuuuuuuuulti membri si la multi din afara vwforum. din vara lui 2007 tot fac treaba asta, si o singura masina am intalnit care sa aiba firele intrerupte la racordul din stalp,un golf. este un alt membru care a postat pe pagina asta cu problema la fire. praful si varsta sunt clar cauzele care conduc detasat la avarierea lui, in general la portiera cea mai utilizata. o spun din proprie experienta ca si in iarna lui 2007 si in asta am constatat ca numarul masinilor cu aceasta problema creste simtitor fata de perioadele calde ale anului. la ger plasticul devine mult mai rigid si daca ai mai si dus-o la spalatorie si a intrat un strop de apa care a inghetat, a doua zi cand deschizi masina sunt mari sanse sa fie caput!. au fost persoane carora le-am schimbat switch-ul, la o zi sau doua au mers la spalatorie, baiatul de acolo si-a facut treaba cu pistolul, si s-au intors la mine. la audi exista un manson de cauciuc pe scobitura din usa exact unde este urechea broastei si este cat de cat mai protejat, drept dovada numarul mic de audi in care mi-am bagat nasul. daca ar fi sa fac un clasament al vag-urilor cu problema asta, pe locul 1 conduce detasat golf IV, apoi passat b5.5, bora, seat leon, skoda octavia, skoda fabia, passat b5, audi a4, polo,seat ibiza, si se pare ca vine tare din urma audi a6. :lol: .au fost cazuri izolate de audi a3(cel care l-a avut bestie), un singur audi TT,un singur touareg la portiera pe spate,insa acesta nu a ajuns la mine ci prin indicatii telefonice s-a remediat. nu pot sa imi explic de ce golf IV este cel mai afectat totusi, pentru ca broasca nu difera absolut deloc la niciunul din modelele mentionate mai sus. si am mai spus-o si o repet, wd-40, vaselina grafitata,alba,normala,spray-uri,orice vreti voi, nu fac decat sa-l distruga sau sa-i scurteze viata."topul" de mai sus e bazat strict pe cei care au venit la mine in intervalul de cand fac treaba asta. ce ma uimeste este faptul ca nu s-au sesizat de problema asta cei de la uzina pentru ca sunt sigur ca datele problemei au ajuns si la ei. alt"bug" mai este reprezentat de contactele crapate de pe broasca.aici banuiesc ca intemperiile,condensul si vibratiile le vin de hac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am rezolvat broasca spate drt.

Problema nu era din switch

Era blocata parghia care actioneaza lamela din interiorul broastei care actioneaza la randul ei alta parghie ce intra in contact cu switchul pentru a sesiza inchiderea usii(sau deschiderea usii, nu stiu exact, Kelu, este vorba de switchul din partea de sus a broastei, tinand broasca cu motorasul in jos)

Are acolo un sistem de parghii, insa in timp s-au colmatat cu praf si s-au gripat, in sensul ca mergeau foarte greu.

Dupa verificarea switchurilor si a contactelor de pe placa, i-am facut o gresare exemplara, cu vaselina alba si functioneaza acum perfect. Si inca ceva: I-am dat cu silicon pe la imbinarile carcasei de protectie a broastei, ca sa nu intre praf/apa in interior.

Pana acum functioneaza perfect.

LA reprezentanta, pe una noua mi-au cerut 470 RON :blink:

P.S. Referitor la fire, la Passat sunt foarte bine protejate, este foarte greu sa se deterioreze, daca desfaceti usa o sa vedeti ca in interior ele trec printr-un canal de plasti, ele practic nu au cum sa se foarfece, deci firele cam pica din discutie. Asta numai in cazul in care nu a intervenit ceva `cioban zis tinichigiu` intre timp care s-a apucat sa traga de ele :icon_cool: . Mai degraba pot sa apara oxidari ale papucilor din mufe, eu zica ca prima data cu asta trebuie inceput, daca banuiti cablajul

Modificat de FLORO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica pe unde pe la imbinari? Unde se lipesc cele 2 parti ale broastei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Broasca are 2 parti: una mecanica (de metal) si una de plastic (parte cu electronica, motorasul switchurile). Ei partea asta de plastic se desface in doua, si acolo are o garnitura. In timp garnitura aia cedeaza si intra pe acolo praf sau apa. Eu acolo am dat cu silicon.

Nu am acum poze, dar promit ca diseara cand ajung acasa si daca am timp pun si poze pt exemplificare

Modificat de FLORO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la aia ma gandeam si eu, dar nu eram sigur. Uite, aici e alba:

O sa pun si eu cand il desfac. Nu strica.doorlocks6wa2.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-15333-1232395659_thumb.jpg

Imaginea e pt broasca fata sofer

In plus asta din spate are inca un switch, unde am pus cercul cu rosu. Switchul e actionat prin o pargie pe care am pus-o cu albastru, care la randul ei e actionata de o alta parghie pe care am pus-o cu galben.Switchurile cele 2 de sus nu exista la broasca spate, pentru ca nu exista yala, ele sesizand cand e usa inchisa-deschisa cu cheia. In locul acela e un angrenaj cu roti dintate care a trebuit gresat si el.

post-15333-1232395455_thumb.jpg

Ei la mine era blocat mecanismul din urmatoarea imagine, care nu actiona cum trebuie traseul : lamela galbena, lamela albastra si in final switchul. Si masina nu vedea ca usa e deschisa (sau inchisa). Am desfacut surubul, am scos pargia din imagine, am gresat ce era de gresat acolo, am uns arculetul de readucere care freaca putin pe carcasa de plastic si gata.

Pentru moment merge si sper ca va merge mult si bine

Modificat de FLORO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta voiam sa te intreb: e vreo problema daca se curata totul cu alcool si pe urma se da cu vaselina parghiile si partile mecanice, inclusiv pinioanele de la motoras?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P.S. Referitor la fire, la Passat sunt foarte bine protejate, este foarte greu sa se deterioreze, daca desfaceti usa o sa vedeti ca in interior ele trec printr-un canal de plasti, ele practic nu au cum sa se foarfece, deci firele cam pica din discutie.

Nu in usa se duc firele, ci in mansonul care face legatura intre stalp si usa.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta voiam sa te intreb: e vreo problema daca se curata totul cu alcool si pe urma se da cu vaselina parghiile si partile mecanice, inclusiv pinioanele de la motoras?

Nu stiu daca e indicat alcoolul, sa nu dauneze plasticului. Eventual cu sanitar, nu cu tehnic ca ala e prea tare.

Insa o gresare trebuie neaparat facuta. Nu neaparat se blocheaza mecanismele din interior, dar in timp se vor `misca` mai greu si inevitabil switch-rile nu vor mai fii actionate corect.

Al Bundy, asa cum zicea kelu, firele se duc foarte dar, dar se poate intampla. Mi burduful ala din usa mi se pare destul de grosut si firele nu prea au cum sa se deterioreze, dar cine stie :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci la 2 audi A4, am gasit acest defect si la unul mai fusesera reparate odata, adica lipite cu fludor. Bineinteles ca acum au cedat in alta parte, nu unde au fost lipite ci 2 cm mai sus. Izolatia firelor era foarte rigida. Erau intrerupte si firele de CAN, care sunt f subtiri. Nu mai mergea nimic din usa cu pricina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la audi nu am fost atent cum arata mansonul acela din stalp.este la fel ca la vw?daca la audi pica mai greu switch-urile,se pare ca pica mai usor firele din stalp:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am mai zis, nu are legatura cu tijele ci cu firele din acel manson. Si nu conteaza cum arata sau cat de gros e mansonul, ci tine de imbatranirea izolatiei firelor, care devine casanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun. Si are ceva daca eu inca mai cred ca e vreun switch din broasca de la portiera care sa nu lucreze? Am tras mansonul la o parte, am miscat de fire poate or face contact cumva si nimic. Uite poza. Acolo te referi ca ar fi problema banuiesc nu ?

post-15891-1232783229_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala, da.

dscf0009gu0.th.jpg

Dar eu zic ca decat sa tot povestim aici pe 5 pagini, mai bine desfa-l odata si rezolvi problema. :D

Vorba ceea: vorba multa, saracia omului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite poza. Acolo te referi ca ar fi problema banuiesc nu ?

Acolo da. Ai dat mansonul la o parte si te-ai uitat cu atentie la fire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!