Jump to content

Seat Altea Xl


Zorro Classic

Postare recomandată

Zorro Classic

Altii ii spun balena sau delfin :Driver:

Link către comentariu
  • 1 month later...

Frumoasa balena si mai ales culoarea mi se pare speciala si nu prea o vezi asa de des pe alte masini, jantele dau bine, cu toate ca trebuia sa le iei un pic mai mari

Masina ideala de familie si cu vanente sportive si motorul e piesa cea mai de rezistenta :) -la Cip tuning nu te gandesti?

Link către comentariu

As fi vrut de 17", dar cauciucurile erau deja luate (au venit in dotarea standard a masinii). Iar masina circula destul de mult prin Bucuresti si alte orase stil off-road.

Culoarea e Marblue. Cand este curata (vezi un post cu poze putin mai sus) si in lumina solara arata chiar foarte bine.

Motorul este suficient de potent (momentan). Se infige bine si este chiar haios sa vezi fata unora cand balena o ia repejor din loc! As face un Eco tuning, dar ma mai gandesc.

Modificat de Zorro Classic
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Care versiuni din Altea XL au computer de bord mare? Vad ca al tau este in format mare, dar cele mai multe au numai jumate din ecranul cat are al tau. Stii cumva ce optiune contine asta? Oricum masina mea deja este fabricat, deci nu se poate modifica (in cateva saptamani trebuie sa ajunga) dar sunt curios oare cum o sa am.

Link către comentariu

Din cate stiu, la Leon si Altea computerul de bord mare vine cu pachetul Audio 1:-sistem Bluetooth-comenzi telefon pe volan.

Link către comentariu
Zorro Classic

Intr-adevar, varianta cu ecran extins vine cu Audio 1. A fost unul dintre motivele pentru care am luat respectiva optiune.

Link către comentariu

E randul meu sa iti intorc felicitarile - s-o stapiniti sanatosi!

Pacat ca nu ai comandat si optiunea scaune incalzite - este o adevarat placere iarna sa iti dea scaunul caldura si nu invers...

Poate ne intilnim prin trafic - ne putem recunoaste destul de usor

La mine Bluetooth cu un telefon functioneaza ireprosabil (Nokia 6310i) cu altul aprope deloc (Nokia E50: se vad dar nu comunica): telefonul vinovat? inclin sa cred ca da.

salutari tuturor

Link către comentariu
Zorro Classic

Multumesc!

Nu ma atrag scaunele incalzite, nu stiu de ce. Poate sotia ar fi fost mai bucuroasa cu ele.

Sunt dezamagit cum merge Bluetooth cu Samsung D900. Incarca numai agenda telefonica, nu tine evidenta apeluri facute/pierdute, pierde conexiunea destul de des (si nu mai vrea sa se reconecteze). Telefonul cred ca e de vina deoarece pierde legatura si cu o casca Bluetooth Samsung. Urmatorul telefon va fi probabil Nokia.

Link către comentariu

Inainte de a achizitiona telefonul iti recomand sa faci proba cu modelul respectiv - eu nu am facut si E50 nu merge (am mai vorbit si cu alti posesori de E50 cu alte masini - acelasi raspuns)

Salutari tuturor

Link către comentariu
Zorro Classic

Am consultat-o si chiar am updatat-o.

Lista de pe site-ul Seat este jenant de veche si parca este facuta de amatori. Din octombrie 2007 pana astazi (jumatate de an!!!) au aparut zeci de telefoane noi.

Link către comentariu
Zorro Classic

Ca sa nu mai poluez alte topic-uri:

- Exista footrest standard pt. Altea XL (ma rog, care sa se potriveasca la Altea XL "nativ")?

- Toba de esapament are doua tevi. Nu-mi place deloc ca "bat in sus" in loc sa fie orienate in jos (ca la VW sau Skoda). Sunt tipsuri care sa mearga pe evacuarea respectiva si sa fie indreptate in jos?

Link către comentariu
  • 4 months later...

A implinit deja 10.000 km...

Photo-0003-2.jpg

Photo-0004-Copy.jpg

Modificat de Zorro Classic
Link către comentariu

:P

S-a comportat impecabil in primele 10000 km? Poti sa ne spui cam ce consum ai avut in acest interval si din ce fel de benzina?

Link către comentariu

Zorro Classic, doar la diesel terminatia tevilor de evacuare e indreptata in jos, si asta doar la motoarele diesel fara filtru de particule. La motoarele pe benzina terminatia tevii de evacuare e dreapta.

Link către comentariu

Nici la diesel nu la toate. Al meu este drept - nu are DPF, si un pic ma deranjeaza ca se depune funinginea pe spatele masini. Si cum e alb, se si vede - daca inca nu sa depus si praful.

Link către comentariu
  • 1 year later...
Zorro Classic

Scurta analiza dupa 40.000 km.

Consum

Consum mediu in oras: nu prea stiu, dar cam 10-10 e minim

Mixt Europa (3000 km): cu mai mult de 60% pe autostrada:8,1 l/100

Mixt Romania (Bucuresti - Brasov si retur, cel mai des): 7,5 - 7,8

Stil de conducere: de voie. Cand sunt mos, cand o turez. Imi place demarajul ei, asta e!

Viteza maxima:

235 km/h pe bord (in Germania). Cam zgomotoasa dar stabila. De fapt e zgomotoasa de pe la 130 in sus si ramane asa. Zgomotul e dat de vant si nu de motor (care toarce fericit, pe la 4500 - 5000 rpm, in treapta a 6-a)

Consumabile:

Pana acum numai din service, ulei Mobile1 0W40

Benzina

CO 95, de regula de la MOL, cu unele alimentari accidentale de la Petrom si AGIP (cele mai dese)

Evenimente, service

- Spart luneta la 3 luni de la achizitionare de la un turture cazut. A fost inlocuita (cu greu si cu rugaminti) dupa vreo luna jumate (am stat din decembrie pana in februarie cu folie in geam)

- Blocarea partii electrice (detalii pe un post al meu), fara nici o urma la scanare. E de vina, pe cat se pare, alarma pusa de dealer (gratis, cica). Nu sa mai repetat incidentul

- Schimbat stergatoarele fata la 30.000 km (cam doi ani si ceva de utilizare). Deja nu mai stergeau bine... ;) La cat costa mai bine le fac eu, acasa (250 RON la Seat)

- Parbrizul are 4 lovituri de piatra, nasoale, unele de mai mult de un an. Nici una nu a "plecat" mai departe

- zgarieturi superficiale, hayon infundat. Autor necunoscut! (Bucuresti, sa traiesti!)

- Nici un defect care sa necesite service. Nici macar o vulcanizare

- Nu papa deloc ulei. Nu am completat nici un lichid in afara reviziilor

Alte observatii (unele interesante):

- cand sunt murdari senzorii de mers inapoi, piuie aiurea cand cuplez marchariere

- oglinda dreapta trosneste scurt cand se pliaza (citat "am mai auzit si la alte Seaturi. nu va ingrijorati". Nu m-am ingrijorat!)

- senzorul de ploaie nu e asa de sensibil. Dar e bun

- interactiunea cu telefonul cam slaba. Cel putin la Nokia, HTC si Samsung (la Samsung e catastrofal de proasta. sau sunt eu catastrofa la setarile telefonului...). Ma asteptam la mai mult, dar... Nici pana astazi nu stiu cum se goleste lista de contacte.

- sistemul audio e ok. merita sa dai un ban in plus pe varianta cu 8 boxe

- motorul e ok (Flamand!)

- suspensia e cam tare dar, tinand cont ca e Sport, e ok (la varianta mea se oferea acum 3 ani numai suspensie sport). E ok in curbe

- foarte stabila, si in viraje stranse

- spatioasa (parerea multora)

- climatronic ok. Parca erau bune si niste guri de aer in spate, dar tinand cont ca e designet for kids...

- faruri foarte ok. Btw, se poate adapta si functia de cornering? Just for fun.

- inca mi se mai pare frumoasa!

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!