Jump to content

Cheie Passat B6


Alex Deliu
 Share

Postare recomandată

Daca nu functiona telecomanda, dar masina pornea cu acea cheie, nu trebuia sa umble la partea aferenta imobilizatorului....ci la partea de confort, unde adapta telecomanda si in 5 minute era gata.

Acum...daca ti-a sters doar cipurile, se citeste eeprom din modul confort (se desface de pe masina, se scoate eeprom de pe placa, se pune pe programator) se scriu cele doua cipuri,  se rescrie informația in eeprom, se pune pe masina si s-a rezolvat.

Daca ti-a stricat informatia in ecu motor sau confort, e mai complicat....

Daca motorul are ecu Bosch....edc 16...(nu ai specificat ce motorizare ai, ce cod motor)...si daca masina pune contactul inca, cu aceste chei, puteti face immo off pana remediati problema 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am o cheie mai veche si 1 noua. 

Cu cea noua pot sa deschid usile dar nu pot sa pornesc, porneste si se opreste imediat.

 

Trebuie clonata dupa cheia veche? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie citit cipul din ea...sa vedem ce e cu el. Eventual inlocuit cu altul nou, scris...si se rezolva 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor.

 

VW Passat am o problema ciudata cu cheile in sensul ca nu mai merg la distanta mai mare de 1.5- 2m de masina.

 

Am 2 chei, cu 3 butoane, inchis, deschis si deschidere portbaj, cu ambele chei pot inchide si deshide masina, pot ridica geamurile, pot porni si opri masina. Au functionat amble OK, mergeau de la distante destul de considerabile pana intr-o zi cand totul s-a modificat dar nu stiu de ce si am nevoie de ajutor in a identifica problema.

 

Am schimbat bateriile la ambele telecomenzi, am pus baterii varta, problema persista. Am incercat adaptarea telecomenzilor cu procedurile gasite pe acest forum, eroarea persista. VCDS nu raporteaza nici o eroare la nici un modul.

 

Sa fie problema de antena? sa fie problema de codare?

Mi-a spus un "meserias" ca este posibil ca cheile sa fie distruse de faptul ca sunt tinute langa cartelele de interfon, dar nu inteleg cum acel NFC poate afecta o telecomanda.

 

Care ar putea fi cauza problemei si remediul problemei?

Va multumesc.

Modificat de StarLays
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alte chei/placa, înlocuite, adaptare și o sa meargă. Alte soluție nu exista

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, F l o r i n said:

Alte chei/placa, înlocuite, adaptare și o sa meargă. Alte soluție nu exista

Hmm, si ce ar fi patit cheile simultan in conditiile in care doar una era folosita si cealalata statea in casa intr-un sertar?

Ce s-a intamplat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa te superi, nu stau sa fac filme despre ce S_a întâmplat, deoarece nu am timp, din păcate. Ți-am explicat unde este problema, fa rost de o cheie testata pe alta mașina și care e recepționat de la distanta, adaptează pe confortul tău și o sa vezi ca merge. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Am inteles unde este problema, intrebam de ce s-a intamplat, ce motive ar putea exista ca sa se duca ambele chei in conditiile in care una a stat in sertar si nu a mai fost folosita de aproximativ 2 ani si de o data ambele chei au aceiasi problema in acelasi timp. Logic judecand, ceva nu se leaga si am zis sa incerc sa inteleg si eu care ar fi fenomenul. Le voi repara ca nu am de ales.

Modificat de Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza folosirea nejustificata!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încearcă întâi sa testezi, asa cum te_am sfătuit. 

*&^%$#@!#%

 De ce ai ajuns acolo, nu îți pot preciza

Modificat de Manuel N.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă asta ai înțeles, îmi pare rău, opțiunea este a ta. Putem încerca să vă ajutăm de la distanta, in limita timpului, la problemele tehnice. Ca tu ai înțeles ce ai de facut.... Dar vrei o explicație... De ce... Nu te pot ajuta. 

Nu am reparat telecomenzi, întrucât nu merita, e mai ieftina o cheie sh cu telecomanda ok, se muta placa, se adaptează. 

Mai departe las pe alții sa te ajute, eu ma retrag din astfel de discuții. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/6/2021 at 11:33 AM, F l o r i n said:

Încearcă întâi sa testezi, asa cum te_am sfătuit. 

*&^%$#@!#%

 De ce ai ajuns acolo, nu îți pot preciza

Am încercat cu o cheie noua, același comportament cu diferența ca avea o jumătate de metru range suplimentar. Logica nu a dat greș, de ce sa aibă ambele chei aceiasi problema... 

Sa fie calculatorul de confort? Nu am avut probleme deloc, sa îmi rămână ușa deschisa, sa nu închidă, sa nu funcționeze geamurile sau sa închidă parțial.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Procentual, nu cred ca 1% din masinile pe care mi-au ajuns, cu acesta manifestare, au avut probleme cu modulul confort. Aproape toate, au avut probleme cu telecomenzile....deci, cazul tau, foarte rar. Cheia noua...originala sau china?

 

Modulul confort la B6, CC are componenta de imobilizare in el, daca se monteaza unul de proba, nu se mai poate pune contactul, pana nu se adaptaza cu elv, chei, etc.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Buna. Cheia mea deschide masina de abia de la 1 metru distanta. . Intrebarea este: am o cheie de B6 impecabila. Pot sa transfer, fizic, tot ce este in cheia mea in cealaltă cheie? Ma refer la electronica din interior. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Pastrezi numai cipul. Muti partea cu electronica (telecomanda) in cheia ta, sincronizezi, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Cu respect reinvii topicul, pentru a sincroniza trei chei, toate trei pornesc motorul doua sunt sincronizate, una din ele mai face figuri , pentru a mai sincroniza, adapta si a treia cum procedez, mentionez ca am VCDS, experienta minima. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No, mai bine cauti pe cineva care stie ce are de facut. Pe 46 convenienta, in adaptari, ai remote control. Stergi cheile, bagi nr de chei de adaptat,3....si apesi pe rand butonul de incuiat de la fiecare cheie, cateva sec. O sa confirme din semnalizari, la fiecare înregistrare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,Florin!Exact aceiasi problema o am si eu cu al meu B6,vreau sa adaptez telcomanda de la cea de a 3 a cheie,am inteles ca intru pe convenience,sterg cele 2 chei functionale,ii bag valoarea 3,ca am 3 chei,apoi in timp de 15 sec trebuie sa tin apasat pe unlock de pe fiecare cheie.Cum procedez cu cheia care este in contact,ca la ea nu pot sa apas pe buton decat daca o scot din contact,lucru care imi intrerupe comunicarea cu vcds-ulLogica mea nu pusca deloc,mi e teama sa ma apuc de chestia asta fara sa inteleg inainte.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O scoti ultima si apesi pe buton. Ca la celelalte. Te va lasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles!Multumesc mult pentru clarificare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am și eu o problema cu cheia. Când opresc mașina cheia nu mai iese din contact, trebuie sa pun contactul și sa mut maneta din P in N de mai multe ori pana îmi iese cheia, nici mașina nu mai sta pe loc când o las in P, se comporta de parca ar fi in N.

Pe tester îmi da următoarele erori

2 coduri de defecte:

17106 - Senzor turapie ie°ire cutie viteze (G195)

P0722 - 000 - lipsã semnal - intermitent

18201 - Senzor turabie ie ire 2 cutie viteze (G196)

P1793 - 000 - lips semnal - intermitent

2 coduri de defecte:

2 cogur vid sunt satisfacute condibile pentru blocare coloana de volan (ELV)

000 - Elaborare coduri necunoscutã - intermitent

02827 - Solicitare de trezire prin ESP

008 - semnal neplauzibil - intermitent
 

Nici pe Sport nu mai pot sa o pun, sare maneta singura in D

Multumesc!

 

Modificat de Amaterasu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mers perfect adaptarea telecomenzilor cu vcds ul.Azi am mai facut o treaba importanta,zic eu,mi am facut o dublura dupa unica cheie de plastic care mi a ramas,cealalta fiind rupta.Dar copia este o cheie normala,metalica,care functioneaza perfect in butucul usii.Cea de-a doua cheie a fost rupta cand fostul propietar a ramas fara baterie si a incercat sa deschida usa manual.Sincer,mi se pare o tampenie mare de tot sa pui nenorocita aia de cheie de plastic in smart key..Ai nevoie de ea odata la cine stie cati ani si descoperi ca e asa rezistenta de se rupe in butuc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!