Jump to content

Cheie Passat B6


Alex Deliu
 Share

Postare recomandată

A mai patit cineva de pe forum la fel. El a mai si facut un test nefericit. A scos bateria din telecomanda a doua nefolosita si care functiona de la distanta iar cand a reintrodus aceiasi baterie telecomanda functiona doar de la distanta mică.

La mine ambele telecomenzi au cedat odata cu bateria dupa 2 ani. Asa e varsta lor obisnuita ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu cred ca se defecteaza emitatoarele asa repede. Poate bateriile nu sunt suficient de puternice (deh, Romania ...), pentru asta poti incerca sa legi 2 fire de contactele unde intra bateria si sa alimentezi - corespunzator, + la + si - la -, de la doua baterii inseriate de 1.5V, alcaline). Daca aceasta rezolva situatia bine, daca nu, eu zic ca sunt ceva adaptari care trebuie facute si pe care nu le stim noi. 

Oricum, iese din discutie defectarea dupa doar 2 ani a telecomenzilor. Nu e ca si cum se consuma ceva ...

 

LE: Poti incerca sa mergi la un service autorizat VW (nu reprezentanta ca te "usuca" de bani) si sa faci o readaptare a cheilor pe masina. Pe mine m-a costat in jur de 60-70 lei o asemenea adaptare (facuta la un service Skoda). Dupa, te faci ca nu stii despre ce e vorba, faci galagie ca numai iti merge telecomanda, si ii lasi pe ei sa intrebe producatorul :)

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer.... mergi pe mana mea, ca stiu ce vb.... se defecteaza. Poate sa puna si N spe baterii - cand s-a dus, nu mai are alta sansa. Normal, intai incerci cu baterie noua - nu mere... alta la rand.

 

da, dupa ce mai ajung pe jos, de mai multe ori, etc.... se pot defecta si in 2 minute dupa ce au iesit din fabrica....

 

Sincronizarea - se face cu VCDS-ul, deci nu trebuie reprezentanta. Tot cu VCDS-ul se verifica si receptia, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma refeream la faptul ca ar putea "arunca pisica" in curtea altora :D

 

In caz de probleme de genul lovituri, brutalizari, se poate incerca "coacerea" placii electronice pentru scurta durata la cuptor. Insa trebuie tinut cont ca sansele sunt 50-50 sa numai mearga deloc dupa operatiune.

 

Probabil ca cineva care are aparate de masura RF specializate poate verifica daca frecventa de emisie este in canalul care trebuie (acordajele). Doar ca mi se pare ciudat sa schimbi o baterie si imediat sa piarda puterea de emisie. Adica sa functioneze, dar la o putere mai mica ... Ciudat nu este ca se pot defecta, ciudat este ca isi pierd din capabilitati sincron cu epuizarea bateriei.

 

LE: ne-am putea gandi ca nu este bine sa lasam bateriile sa se consume ci sa le schimbam regulat, la 6 luni/1an  :D ca sa nu ne pomenim cu telecomenzile "impotente" (deh .. dupa o anumita varsta ...)

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect... mai putin faza cu pisica....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pisica era pentru producator, VW. E datoria lor sa produca la un standard de calitate.

 

O alta posibilitate ar fi ca atunci cand bateria se apropie de epuizare, telecomanda sa intre intr-un fel de "safe mode", "power save mode" in care minimizeaza consumul pentru a nu ne pomeni dintr-o data ca nu putem deschide masina. Prin scoaterea bateriei la limita de epuizare din cheie si apoi reintroducerea ei la loc, apare un soc de consum care ar putea sa determine cheia sa intre in acel mod de salvare a energiei.

 

Dar intrebarea este de ce nu revine in modul de emisie standard odata cu inlocuirea bateriei cu una "virgina"? Trebuie facuta o noua adaptare? CIne stie ce procedura!!! Poate ca schimbarea bateriei inainte de epuizare ar putea sa elimine acest fenomen ...

 

Din aceasta cauza m-am referit la "aruncatul pisicii" in curtea producatorului.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua tuturor! As dori sa va inreb daca ati patit vreodata, ca la un Passat (2010, 140CP, disel, cutie manuala), cateodata sa nu ”acepta cheia-telecomanda in contact ”? Recent l-am cumparat, si mi s-a intamplat de vreo 3 ori, ca pur si simplu nu lasa sa intre cheia in contact doar pana la jumatate. L-am scos si reintrodus de mai multe ori , dar nimic. Am inchis si deschis de cateva ori din telecomanda… si dupa un timp si-a revenit, dar nu stiu daca din cauza inciderilor/deschiderilor repetate sau din alte cauze. Am incercat si scos din viteza si in viteza si cu frana apasata .


Gresesc eu ceva? Trebuie procedat intr-un anume fel? Multumesc pentru orice parere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e de la incuieri succesive.... contactul iti face figuri - totusi, e cam tanara ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Sunteti de parere, ca trebuie schimbat ?Aveti vreo idee despre costul procedurii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deocamdata mai mergi cu el si vezi daca nu-si revine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru ajutor. Ma ingrijoreaza sa nu raman pe drum undeva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa speram ca nu se va ajunge acolo.... ciudat e ca a aparut foarte devreme problema asta. Cati km are masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

120.000km, care par reali, am verificat la reprezentanta, comparand cu ultima revizie etc. Mi-a facut aceste faze cu cheia total aleatoriu, cel putin nu vad nici o regula cand se intampla.De ex. m-am oprit la o benzinarie, alimentez, inchid, platesc, cand ma intorc nu pot baga cheia in contact....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, cam devreme,......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreo ideie intamplator cat poate costa schimbul contactului? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

revin cu urmatoarea problema.

ambele chei nu functioneaza decat de foarte aproape de masina, maxim 2-3 m.

am schimbat bateriile si problema persista.

mentionez ca pot porni masina cu ambele si se aprind ledurile atunci cand sunt actionate butoanele.

la una butonul de inchidere imi face figuri in sensul ca nu se aprinde ledul si nu actioneaza comanda decat cand are ea chef, adica din 20 incercari poate actioneaza de 3 ori.

este normal ca raza de actiune sa fie atat de mica?

cum pot remedia problemele expuse?

multumesc anticipat.

respect.

salutare,

astazi am rezolvat problema cu distanta de actionare la una din chei.

daca pana acum nu functiona decat de langa masina, acum imi functioneaza si de la etajul 8.

in seara aceasta cand m-am dat jos din masina am scos cheia din contact si deschizand usa cu cheia in mana am scapat-o, aceasta "topaind" pe astfalt vreo 3 m. am ridicat-o si am plecat spre scara blocului, iar de la cca 3m am apasat butonul de armare si surpriza... a functionat. nu stiu ce s-a intamplat dar acum functioneaza perfect.

respect.

Modificat de fotojunior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Solutia: Dati cu cheia de asfalt !!! :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Solutia: Dati cu cheia de asfalt !!! :tuktuk:

 

 

vorba aceea " daca taceai, filozof ramaneai "

eu am scris ca " am scapat-o din mana " si nu ca am dat cu ea de asfalt si nu indemn pe nimeni sa faca asa ceva, era doar o constatare.

respect.

Modificat de fotojunior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate au o antena fixata mecanic si in timp se oxideaza contactul ...

Voi desface o cheie sa vad cam ce contine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea ai ce sa le mai faci... acum depinde de la caz la caz... nu e obligatoriu ca toate sa aibe aceelasi defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,cheile la modelele noi inclusiv Passat 3C au CS (component security).Cind cumperi una noua, ea vine precodata pe seria masinii.Daca stii PIN -ul o poti invata pe masina ceea ce e simplu.Partea grea la 3C e ca nu bordul memoreaza cheile ( masina poate fi pornita fara bord spre deosebire de Golf 5 de ex.).Adica PIN-ul se scoate doar din ECU motor sau din modulul de confort.Daca ai un FSI cu procesor Tricore deja ai o viata grea."Scule" sa-ti dea jos dump-ul din confort "pe mufa" sint putine si foarte scumpe ca si cele care sa-ti dea bit-ii de CS (din ECU motor) "pe mufa".Cu "scule" potrivite poti porni o asemenea masina si fara nici o cheie originala."Clona" nu poti face deci oricum iti trebuie macar PIN daca ai o cheie noua comandata din reprezentanta care e solutia cea mai simpla.Long story short,Passat 3C e o masina la care se fac greu chei noi si nu da nimeni mii de euro pe scule ca sa faca o cheie cu citeva zeci de lei.

Aceeasi poveste e si la alte modele cu Kessy cum ar fi A6 A4 (8K) Q5 - BCM2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Telecomanda de rezerva (care arata foarte bine ca aspect) nu functioneaza, nu deschide masina, nu porneste motorul (apare Vehicul Imobilizat la incercarea de a porni).

Am inteles ca trebuie "cipuita" dupa telecomanda care o utilizez zi de zi. Sunand la reprezentanta am inteles ca costa cam 300 lei.

Intrebarea mea este: cineva care stie lucra cu VCDS nu poate face asa ceva, sau doar cei de la reprezentanta pot ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

sunt doua lucruri distincte....

 

1. partea de telecomanda - merge adaptata cu VCDS-ul ca sa poti incuia-descuia masina....

2. partea de imobilizare - sa pornesti motorul - cipul din cheie - nu merge cu VCDS-ul...

 

cheia, daca nu a fost a masinii (si nu prea cred ca este, ca altfel mergea macar pornirea) nu prea merge adaptata pe masina ta....  daca este a masinii, merge inregistrata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am scapat cheia jos, si surpriza......nu mai merge butonul de LOCK - nu se aprinde led-ul cand apas butonul.

In rest merg restul functiilor, deschis portbagaj, UNLOCK, si pornit motor.

Cand am trecut pe la reprezentata am intrebat daca fac rost de alta cheie, se poate pune pe masina ?

Au zis ca da, costa 120 lei daca merg eu cu o cheie "noua", dar cheiile sunt de diferite coduri, si nu se stie pana nu incerc, daca o pot invata pe IMMO, sau nu !

Si daca va uitati pe EBAY, o sa vedeti ca intradevar sunt cheii de B6 cu: ID 48,ID47, etc.

Si mie mi-au zis ca nu pot sa-mi zica ce cheie am pe masina, doar pe incercate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

pentru tine - desfa cheia si vezi ce s-a intamplat la microcontactul de la buton. Daca nu isi revine cu o curatare cu spray de contacte sau alcool izopropilic, vezi sa nu fie ceva lipituri reci la el.

 

altfel, poti sa inlocuiesti acel microcontact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!