Jump to content

Noxe Fabia 1.4 AME (68 CP)


Terminator
 Share

Postare recomandată

Im expira ITPu' pe 23 luna curenta, asa ca m-am dus azi la verificare ... unde am constatat cu stupoare ca nu iese la noxe ...

Valorile sunt aprox 8 % CO si 8-9 % CO2 ... variabil .... am facut cateva masuratori si a fost un moment cand indica bine timp de aprox 1 minut 0,1 - 0,2% CO si 15 % CO2 , dupa care crestea rapid la valorile mai sus amintite ...

(Inca ceva - aparatul lor nu citea bine turatia, desi pe bord arata OK)

Ca eroare persista eroarea cu "Amestec bogat"

16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1

P0172 - 35-10 - - - Intermittent

Filtrul de aer este nou (aprox 3 sapt)

Bujii noi

Motoru cald

Benzina era CO95 MOL

65.000 km si niciodata n-am curatat injectoarele

Cine are ceva idei ? Credeti ca ar ajuta o solutie de curatat injectoarele ?

Personal nu cred ca e problema cu sonda Lambda si nici cu catalizatorul ... dar cine stie ... eu sper sa nu fie.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, imi pare rau sa aud asta. Nu stiu daca te va ajuta curatatul de injectoare...

Incearca cu benzina de 98, si cu filtrul scos complet - asta ca sa treci testul...

Mai poate fi problema si senzorul care transmite temperatura catre ECU. Daca ECU crede ca motorul e rece ii da mai mult benzen.

De care bujii ai pus, sunt corecte?

Eu in vara am trecut testul fara nici o problema (aveam cca 35kkm pe atunci)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Temperatura e OK, am inlocuit senzorul si termostatul (era si termostatul blocat pe deschis) ... Bujiile le-am luat de la reprezentanta (marca :) Audi, VW @ CO / 3 electrozi) in jur de 200 k lei bucata.

Probabil am sa pun si o solutie de curatat si merg acolo cu 10l in rezervor OMV 100

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putin off-topic...ITP-ul nu se face din 2 in 2 ani? Eu asa stiam...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@fradu: daca cumperi masina noua, prima oara se face dupa 3 ani, apoi din 2 in 2 ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea aceea se poate datora multor cauze (printre care, daca tot ai adus vorba, si injectoarelor). Cand te duci sa-ti cureti injectoarele cei de acolo trebuie sa le puna initial pe banc si sa le verifice, a.i. daca sunt bune sa nu mai dai banii degeaba pe curatare.

Catalizatorul n-are nici in clin, nici in maneca cu eroarea respectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si iata rezolvarea ....

Ieri am fost sa rezolv problema si sunt chiar multumit ...

Inainte sa se apuce de lucru (mi-au mai reglat frana de mana, curatat tambure samd) i-am rugat, daca se poate sa-mi termine lucrarea pana la 11:30, ceea ce aproape s-a si intamplat ... (15 min)

Recunosc ca eram destul de trist cand am auzit preturile la o sonda de O2 (250 Eur la DLC si 15 la AUG), dupa parerea unora (chiar si in service), acesta trebuia sa fie de vina, altii spuneau ca catalizatorul e de vina (obtureaza esapamentul) samd ...

Totusi s-a rezolvat la mai putini bani ... A venit persoana care trebuie sa se ocupe de masina (fara nici o declaratie "stie tot" - asta mi-a placut - i-am spus cum se comporta masina) a conectat utilaju' (VAG) la masina (eu intre timp am iesit) si duapa vreo 10 minute a aparut si mi-a spus ca trebuie curatat clapeta de acceleratie si posibil injectoarele ...

Mi-au spus ca curatatul inj e pe la 6xx.000 + TVA + solutia de aprox 100.000 (cu ultrasunete) si montat demontat pe la 300.000 ... si curatatul clapetei de aer e pe la 130.000 + TVA ...

Asa ca in total a fost in jur de 1.600.000 lei ... dupa care am pus masina pe banda ITP (si aici o bulina mare rosie - stiu ei de ce!) ... au iesit toate bine ... asa ca am si ITP valabil pana in 2006 DEC 15 :censur:

Acu noxele sunt ca la carte ... CO 0,01 % (era si 0,00 chiar si -0,01 dar asta nu stiu de ce ... practic iesea parfum pe-acolo) si CO2 15 %

Deci, sunt multumit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc,

Nu prea se simte ... parca motorul merge mai rotund, consumul instant stationand, e putin variabil cum era si mai demult 0.8 l/h (0.7 - 0.9 in functie de nu-stiu-ce) ... si nu mai trage asa de bine ... :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!