Jump to content

Alimentare Statie Amplificare


suny
 Share

Postare recomandată

Pe cei care au facut acest lucru pe o1 sau au cunostinte despre el ii rog sa imparta pareri.

De unde e cel mai bine sa "bransezi" cablul? De la borna bateriei direct pentru a nu intervenii la instalatia electrica existenta sau de sub bord unde am inteles ca ajunge un cablu suficient de gros.

Pe acelasi cablu as dori sa alimentez si un invertor chipurile de 1000W.

In cazul in care imi recomandati varianta cu borna spunetimi daca stiiti de existenta unei gauri in caroserie eventual presetupa.

Mentionez ca am achizitionat statia care are siguranta fuzibila de 40A si chitul de cabluri pe masura.

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer eu iti recomand sa le pui la cineva care se pricepe decat sa faci vreo prostie ... da, este o gaura pe unde iese cablu pana la baterie dar du-te la cineva autorizat.

Cel mai ok este cablu legat direct la baterie si nu in alta parte.

Modificat de mirceaking
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer eu iti recomand sa le pui la cineva care se pricepe decat sa faci vreo prostie ... da, este o gaura pe unde iese cablu pana la baterie dar du-te la cineva autorizat.

Cel mai ok este cablu legat direct la baterie si nu in alta parte.

si asa merge dar se mai poate si altfel. Iti spun cum am facut la mine, am desfacut consola cu bricheta si am tras un fir "zdravan" in spate, in portbagaj fara probleme. Statia mea e un kenwood de 2x95 W reali si consuma in putere maxima in jur de 14-15 A si nu am ars sigurantele.

Succes! :)

Modificat de wormostar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru sfaturi.

Am luat decizia sa alimentez de sub bord unde ajunge un cablu de la baterie pe siguranta de 100A.

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca muzica in skoda suna destul de bine eu mi-am pus 2 boxe ovale pe spate Alpine (am decupat frumos haionul ) si ca sa numai stau cu ditamai firele mi-am luat un subwoofer activ care l-am alimentat de la mufa casetofonuli si am tras firul frumos pe sub plasticele de la usi (un fir subtirel finutz:P ) si pot sa zic ca se aude mai mult de cat potzi duce:)...oricum nu este recomandat sa-ti omori masina cu mega super bass ca apoi o sa-ti cante si ea din toate incheieturile :rolleyes:)mai ales O1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pai ce putere are subwooferul sau ce consum este trecut pe el?

Daca firul este subtire este destul de riscant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma bucur ca ai gasit solutia !! dar ai grija invertorul sa nuti de prin cap sal alimentezi tot de acolo ca ai sa canti ca ana lesko (ard in flacari)

instalatioamasini recomndat e maxim 30-35 amperi (exista din fabrica)

invertorul de maxim 150 w merge pe bricheta de max 300 w pe alimentarea de 35amperi iar peste direct pe baterie !!!

si inca ceva ca sa nu ai probleme la 1000 w se recomanda montarea(inlocuirea) unui alternator de putere marita si eventual o a doua baterie sau o protectie ca atunci cand curentul scade sa opreasca singur invertorul caci 1000w insemna max 15-20 minute pe o baterie de 74 amperi!dup aiai inpingi la masinuta sa porneasca!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe cei care au facut acest lucru pe o1 sau au cunostinte despre el ii rog sa imparta pareri.

De unde e cel mai bine sa "bransezi" cablul? De la borna bateriei direct pentru a nu intervenii la instalatia electrica existenta sau de sub bord unde am inteles ca ajunge un cablu suficient de gros.

Pe acelasi cablu as dori sa alimentez si un invertor chipurile de 1000W.

In cazul in care imi recomandati varianta cu borna spunetimi daca stiiti de existenta unei gauri in caroserie eventual presetupa.

Mentionez ca am achizitionat statia care are siguranta fuzibila de 40A si chitul de cabluri pe masura.

Va multumesc!

Eu am alimentat de sub bord si nu am avut probleme nuai ca atunci cand dau muzica tare si e basul puternic scade putin lumina de la faruri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am tras fir direct de la baterie pana in portbagaj(am desfacut pragurile) la statie de 8,8 mm pt a evita eventualele neplaceri si riscuri.

pt CFK: niciodata nu va fi indeajuns bass...insa noroc ca octavia are portbagaj destul de incapator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Eu am alimentat de sub bord si nu am avut probleme nuai ca atunci cand dau muzica tare si e basul puternic scade putin lumina de la faruri.

Tot de la surub am legat si eu si intradevar la maxim cam palpaiau farurile, dar acum nu mai am probleme ca am pus xenon si nu mai palpaie:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

yo am avut pe broasca sistem audio destul de puternic......un amlificator MUTANT 240w reali ji subwoofer sony x-plod de 1200 si un condensator TOXIC.......amplificatorul a fost legat direct de la bornele bateriei..a fost montat la service autorizat...e alegerea ta cum o legi dar in functie de cum instalezi amplificatorul obtii si garantia pentru montaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine este sa montezi direct pe baterie intradevar, dar la octavia MK1 este un cablu de 5 sau 6 mm daca nu gresesc in bord, plus ca finalul meu are 50W RMS si nu il folosesc la maxim niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am alimentat de sub bord si nu am avut probleme nuai ca atunci cand dau muzica tare si e basul puternic scade putin lumina de la faruri.

ce inseamna "am alimentat de sub bord", ce este mai exact sub bord? si eu sunt in situatia de a monta amplificator si imi surade ideea asta.

PS: cel care e deschis topicul a gasit o solutie la problema lui deci nu ii mai raspundeti :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce inseamna "am alimentat de sub bord", ce este mai exact sub bord? si eu sunt in situatia de a monta amplificator si imi surade ideea asta.

PS: cel care e deschis topicul a gasit o solutie la problema lui deci nu ii mai raspundeti :Driver:

Daca tot ai intrebat "sub bord" este un tablou cu relee acolo ai trei suruburi unde se fac legaturile de la borna bateriei, unul din firele care ajung acolo este destul de gros 5-6 mm sau mai mult, este primul din partea stanga a masinii.

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"sub bord" este un tablou cu relee acolo

Bordul e mare :(, unde se afla mai exact acest tablou cu relee????

hai ca incet-incet dezlegam misterul :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu stiu decat un singur tablou cu relee, in partea stanga a bordului in spatele tabloului cu sigurante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu spre deosebire de tine, nu stiam nici unul :( :(. Gata, am inteles. Multumesc frumos! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut. La fel am legat si eu statia de 360W RMS bass pur in aer respirat (2x25A sigurante fuzibile) si imi palpaie xenoanele... in sensul ca licare foarte putin, si dupa ce ca sunt facute in Japan, nu cred ca e bine ... stie careva vreo solutie? sa leg statia in alta parte? sa le fac ceva la xenoane?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. La fel am legat si eu statia de 360W RMS bass pur in aer respirat (2x25A sigurante fuzibile) si imi palpaie xenoanele... in sensul ca licare foarte putin, si dupa ce ca sunt facute in Japan, nu cred ca e bine ... stie careva vreo solutie? sa leg statia in alta parte? sa le fac ceva la xenoane?

Eu am xenoane OEM si nu palpaie, intradevar cand chinui masina pe distante mici si tin pornite si farurile si aeroterma si statia mai tare incep sa palpaie luminile in bord. Eu vreau sa pun un condensator in mare cred ca scap de problema si salvez si bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zafycom: Te rog nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste FastReply sau AddReply.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

baieti tocmai am achizitionat o statie kenwood kac 921 car consuma max 30 de amperi.

Am tras fir de sub bord si am dus catre statie.

Problema e ca atunci cand am monatat am uitat sa pun siguranta pe firul legat sub bord si stiu ca mai este un set de sigurante de putere mare pe caseta de pe baterie.

Ma tem sa nu am probleme fara siguranta sa nu-mi ia foc masina, prizele de putere trec prin sigurantele de pe baterie? sau vin direct ?

Oricum am pozitionat borna pe al treilea rand din partea stanga si atunci cand am desurubat piulita am auzit in centralizata un "zbac" asta facandu-ma sa inteleg ca centralizata e alimentata deacolo.

Trebuie in acest caz sa pun siguranta fuzibila? sau sa maerga fara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema rezolvata cu o siguranta de 60 A pusa imediat dupa borna de conectare de sub bord :)

Modificat de wormostar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!