Jump to content

Pierburg 2e2


Vizitator
 Share

Postare recomandată

Se pare ca am ceva probleme la carburator....am foast plecat pt o perioada si masina a cam stat in parcare vreo 2 saptamani....inainte sa plec am fost la bucuresti cu ea pe GPL si m-am intors pe benzina..(nu prea tragea masina mi s-a parut ciudat)

Cand am revenit au cam fost ceva probleme la pornire dar in cele din urma a pornit insa nu prea mai mergea bine...dupa vreo 10 min relantiul a inceput sa fluctueze...am zis ca poate e benzina de vina....am calculat eu cam cat mi-a mai ramas in rezervor si am decis ca merg pe GPL pana cand fac bani sa bag alta benzina sa o combin si sa o consum....insa surpriza...cand am incercat iar pe benzina nu prea mai merge motorul...porneste pe benzina dar nu sta la relanti deloc...se inneaca...apoi daca incerc sa o turez merge fooooarte pros dar dupa 3000 de ture nu se simte nimic....sa fie doar jigloarele infundate...e cam frig si ajung foarte tarziu acasa...si mi-e destul de greu si incomod sa-l desfac...aveti vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ai rezolvat ceva? Am un prieten cu aceeasi problema si eram curios ce i-ai facut..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca o curatare si un kit de reparatie ar fi foarte bun...am patit si eu la fel si asha s-a rezolvat... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema s-a cam rezolvat.....nu prea stiu ce a avut da va spun ce am facut

-schimbat filtru benzina

-furtunele de benzina prinse cu coliere de filtru (s-ar putea asta sa fi fost principala pb dat fiind faptul ca dupa ce opream si stateam ceva timp benzina se scurgea inapoi in rezervor)

-folosit spry pt curatat carburatoare (se spreyaza si cand merge si cand nu merge)

-si partea mea preferata- DAT FORJE CAT CUPRINDE DE 5 LITRI DE BENZINA sa scuipe pistoanele pe teava mama ei de tabla

Problema se para ca ar fi fost legata de benzina, de aceea zic ca ar fi putut fi pb de la filtru , poate tragea aer o data cu benzina. In timp ce tot umblam la ea si o ambalam am pus mana pe carburator si am contatat ca daca avea mai putina aer mergea mai bine, deci se poate sa fi fost acel surplus de aer din benzina.(am verificat vacumurile alea si nu parea nimic suspect...inclusiv cel de la servofrana care mi-a mai dat bataio de cap

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

man, am luat si eu la un moment dat un carb pierburg dublu de la unu care a mers numai pe gaz si vreau sa zic ca a doua clapa de acceleratie era cimentata (m-am chinuit ceva si am consumat vreo juma de litru de decarburol pana am deztepenit-o) plus ca era tot plin prin interior de o funingine cimentata si care se lua al naibii de greu. cred ca sunt reziduuri specifice gazului.

nu mai zic ca pe gaz mergea brici, dar la urma urmei asta e toata faza ca la gaz nici nu folosesti carbu doar clapetele de acceleratie si soc.

restul de tevi, orificii, jigloare, filtre si garnituri nu fac altceva decat sa se coxeze degeaba. de asta se recomanda sa nu mergi numa pe gaz ca nenorocesti carbul si cand vrei sa treci pe benzina din nou nu mai merge. benzina mai si curata pe unde trece dar gazul nu.

cam asta ramane solutia de baza cand l-ai coxat mult cu gaz: sa-l demontezi complet si sa-l cureti bine pana in ultimul filtru, eventual sa-i schimbi si garniturile, si sa verifici daca toate piesele mobile se misca usor si ca aerul trece prin toate orificiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar tre curatat la un oarecare interval de timp....eu ii mai dau din cand in cand benzina....si mai ales in perioadele reci ca nu cumva sa se deregleze de tot....

Reziduuri sunt multe de la gaz dar nu cred ca se ajunge la blocarea clapetei...Iei spray de curatat carburator si il folosesti cu incredere....chiar isi face datoria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca se poate bloca sau nu ca eu nu folosesc gaz, dar oricum ala avea pistonasul vacuumatic ce actioneaza a 2-a treapta de acceleratie spart... nefunctionand deloc si neavand nici spalare cu benzina, s-a cimentat tot jegul pe el de la temperatura din admisie. am curatat si eu carburatoare si ramaneam masca la cat de bine curata decarburolul (ca le face ca noi), dar mizeria aia numai prin sablare o mai scoti de tot... si oricum am renuntat la carbul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!