Jump to content

Limp Mode Cu Martorul De Gaze Evacuare Aprinsa


RobertG
 Share

Postare recomandată

Salu,

dupa ce am mai scris pe cateva topic-uri care mi se parea asemanatoare cu problema mea si nu am primit nici un raspuns deschid acest topic cu aceeasi problema dar mai avansata :

Astfel, anul trecut , venind de la mare, putin alergat sa zic asa, ma trezesc ca din senin se aprind martorii ESP si ABS, iar dupa 30 sec incepe sa palpaie spirala galbena, pe BC apare engine workshop, iar pedala de acceleratie moarta, masina blocata la 1100 rot/min, si ajung asa acasa. Citesc pe forum cateceva, scot bateria, o "resetez" si isi revine. Anul acesta in ianuarie, venind de la Pitesti, pe autostrada, pe la 160kmh aceeasi problema, acelasi remediu. In februarie la fel. Vazand ca se ingroasa gluma si trezindu-ma ca ma lasa candmi-e lumea mai draga, o duc la service, si verdict, senzor pedala acceleratie. Se schimba, 4 mil, asta e. O perioada nu mai face.

Acum, problema apare, sambata, venea de la CT pe autostrada, pe la 120, pe ploaie, intra la fel, in acest safe mode. Aceeasi simptome, pedala moarta, 1.100 ture.

Ce poate fi, in conditiile in care am schimbat pedala, noua ?

Ma poate ajuta cineva cu un test vagcom mai amanuntit, sau o schema electrica, ma gandesc sa fie de la vreun contact ceva imperfect, cum e umezeala, face un scurt circuit pe undeva ? sau o fi altceva.

Ma gandesc ca un test amanuntit atat pe vagcom cat si fizic, poate scoate la iveala vreo buba ascunsa, ma puteti ajuta careva ?

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am acceasi problema ca si tine si la fel am schimbat pedala de acceleratie.

Problema cred ca am depistato singur

Ai sa fii surprins daca ai sa scoti grila de plastic de la baterie

Acolo se aduna foaaaaarte multa apa pt ca ai infundate gaurile de scurgere.

NU gaseai apa in masina dupa niste ploi torentiale ????

Mie mi se scurgea pe pedala de ambreiaj.

La mine era apa de un cot, panal a 3/4 din baterie.

Asa ca desfunda cele 2 gauri de scurgere.

Una se afla exact sub baterie si un e sub servo, dar e accesibila numai daca dai jos bateria.

Spor la lucru !

Modificat de MIGUEL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut!

am si eu aceeasi problema, mi s-a intamplat de cateva ori, am crezut insa ca e de la caldura pt ca s-a intamplat doar cand am plecat cu masina stat in soare si nu trebuia decat sa repornesc motorul si isi revenea.

Insa acum vreo cateva zile mi-a facut-o din nou fara sa fie f cald. banuiesc ca e senzorul de acceleratie. Intrebarea e tb schimbat sau poate fi vreun contact pe undeva. Am incercat sa vad daca mufa e bine bagata bine si pare infipta solid. Daca e de schimbat are cineva idee cat costa si daca exista si senzor facut de Bosch? Piesa de pe masina e hella.

Multumesc!

Razvan

Modificat de MIGUEL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

e posibil sa fie de la apa, la un moment dat am curatat compartimentul de la baterie din alte motive, se imputisera niste frunze acolo si imi baga un miros tare ciudat de canal in masina. Daca stau bine si ma gandesc cred de atunci nu mi-a mai facut.

Acum am fost in excursie pana in Franta si inapoi, am prins si calduri excesive si ploi torentiale, dar nu mi-a mai facut.

Senzorul de la pedala, nu prea mai merge curatat, dar merita incercat, tinand cont de cat costa o pedala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca sunt doua potentiometre in senzorul de la pedala si cand diferenta e mare intre cele doua valori, sau cand nu detecteaza semnal, se introduce o valoare "default" care face sa mearga la 1100rpm.

Eu am o epava de masina si o conduc intr-o tara unde ploua aproape tot timpul :huh: . Evident ca m-am trezit si eu cu bateria de la masina "plutind" intr-o buna zi. Insa nu am patit asa ceva cu acceleratia.

Tot ce pot sugera e sa verificati gaurile de scurgere din cand in cand si sa fiti siguri ca sunt curate si nu ar trebui sa aveti probleme de niciun fel. Potentiomentrele alea sunt destul de bine protejate din cate tin minte, nu stiu sigur daca la ele ajunge apa asa de usor sau la mufe.

Oricum, chiar daca patiti asa ceva, parerea mea e sa nu dati fuga la service sa schimbati ceva ce se poate remedia usor.

Accesul la potentiometrele alea sub pedala e horor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut! In mod sigur problema s-a mai discutat, dar la mine parca sunt mai multe elemente. Am un Passat Variant 2004, 1.9TDi 130 CP. De reo2 luni a inceput sa-mi intre in asa-zisul limp mode. La inceput n-am bagat de seama pentru ca nu prea ieseam din oras sa o frig. Interesant este ca nu intotdeauna,ci numai cateodata, se aprinde si becul portocaliu de pe bord ce indica probleme la gazele de evacuare. Dupa o perioada respectivul bec se stinge singur. Cateodata masina merge brici. O duc pana in 180 fara probleme. Cand face figuri nu mai pot trece peste 110-120. Din topicurile de pe forum pe care le-am citit am retinut diverse variante: ca ar fi turbina, ca ar fi EGR-ul. Eu nu prea ma pricep. Precizez ca sunt din Constanta. As vrea sa fac un VAG-test, parca asa ii zice, dar nu stiu cui sa ma adresez ca la Cardinal nu vreau sa merg. Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa ai si ceva probleme cu catalizatorul.Totusi s-ar putea sa nu fie turbina pentru ca nu cred ca ai prinde 120 cu ea blocata.Eu banuiesc ca e debitmetru din cauza caruia se face si amestecul aiurea,scoate fum si se incinge catalizatorul.Verifica si debitmetrul asadar :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu vreau sa fac un log in mers, dar nu stiu cui sa ma adresez aici in Constanta. Poate cineva sa-mi recomande pe cineva care sa nu-mi ia banii aiurea?

Modificat de antici
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca mai este pe forum topic referitor la cereri de diagnoza,cauta-l si poate te ajuta careva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!