Jump to content

Golf Iii Gti Si Iarna


delfinasul
 Share

Postare recomandată

Salut sunt recentul propietar al unui Golf III GTI cu motor de 2L (2E) si cutie CHE. Vechiul propietar spunea sa ma astept la un consum de 9-10 l urban si 6 in afara, dar rezultatele mele sunt 7-8 in afara la 120km/h si 12-13l in oras in conditiile in care am incercat sa merg si babeste (schimbat la 2000 si mers la 1500rpm) si un pic mai sportiv (schimbat la 3000rpm si mers in jur de 2000). Alta chestie...la relanti MAF-ul raporteaza un consum din ce in ce mai mare fata de cel avut in momentul in care am stationat, ex cand am oprit consumul instant era 10l dupa 10 min ajunge la 11l. E ceva normal sau sunt ceva probleme?

A.Cosmin

p.s Ignorati va rog modul in care am scris numele topicului....nu am baut cafeaua :Driver:

Modificat de delfinasul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul este normal pentru GTI , pai imi ia mie 10 in oras si am motor de 1.6 , bine asta in bucuresti dar oricum , cat despre consumul mai ridicat iarna iar este perfect normal mai ales daca faci drumuri scurte , motorul nici nu ajunge la temp optima si merge cu socul tras , si pe mine ma speriat consumul mare pe vremea asta , am crezut ca are ceva dar eu fac drumuri de 3-4 km de 3-4 ori pe zi , nici nu urca temp la 70 grade , este normal sa consume mai mult sau chiar f. mult .

oricum m-am linistit , am mers la drum intins zilele astea si a consumat 6 deci masina nu are nimic .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bhaahahaha,

vineri am ramas in pana prostului.

oare o fi din cauza frigului????

brgds,

edi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri, banuiam ca e un consum relativ normal, desi speram sa nu fie :salut:, dar chestia care ma bagase in ceata era raportarea maf-ului la mersul in gol si faptul ca arata un consum din ce in ce mai marepe masura ce stationam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut tuturor, sunt nou p`aici.

Am golf 3 gti `92, in bucuresti consumul normal e de 12-13, iar intr-un oras mai putin aglomerat e 10-11 max., in afara loc de 8 si depinde cat o calci.

Mai am si eu o problema pentru meseriasii de pe acest site:

Am avut in vara o problema cu apa, se incingea.. pana cand mi-a bufnit apa din caloriferul de caldura in masina.. din termostat am dat-o in termocupla, in radiator in vas de expansiune pana am demontat tot motorul si am schimbat garnituri chiulasa, segmentaraie noua. problema era de la ventilator care nu pornea si astfel ca am bagat 30mil degeaba.

eh... dupa un timp a inceput sa-mi faca figuri in relanti, vibratii turatie intre 600-950 ture dupa care se aseaza; cel mai des face intre 70 si 80 grade. cand se incalzeste motorul o apuca mai rar si in rest sta in 800-850ture. ma innebuneste problema asta. Apa sta in 87-90grd si ulei 90-94grd.

am pus masina pe calculator , am schimbat sonda lambda ca dadea erori - de genul nu functiona. Tot asa face si in plus mi-a crescut consumul la 17%. Toate dau bine pe calculator, noxele nu le-am luat inca dar si daca le iau tot nu stie nimeni ce sa faca.

In ideea in care urmatoarele piese de pe masina mea nu au mai mult de 2 ani (fiind noi si originale) : debitmetru, bujii, sonda lambda, injectoare curatate ultrasunete, motor facut recent (rectificat chiulasa, segmentaraie), regulator turatie, senzot temperatura, termostat, termocupla.

stie cineva ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma minunez la ceea ce citesc , cum este posibil sa faci motorul cand nu merge ventilatorul , cam ce mecanic ar putea sa faca o astfel de recomandare deci ... este absurd , cu sonda lambda am mai citit ca ai dat 8 mil , si aici acelasi mecanic ti-a recomndat aceasta solutie ?!

verifica flansa de la injectie sa nu fie fisurata si sa traga aer fals .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prima oara am schimbat caloriferul de caldura ca ala bufnise, p`orma am zis termostatul, ca de aia a bufnit ca nu a circulat apa, tot se incingea, p`orma termocupla.. am zis ba aia o fi ca nu a pornit ventilatorul... si tot asa .. radiatorul nu se incingea, l-am dat jos, nimic infundat , ... pana am ajuns la mecanic de suflet si care mi-a desfacut motorul, a rectificat chiulasa, garnituri chiulasa "karl heinz", garnituri admisie, evacuare... TOT TOT TOT.

cand a aparut vibratia mecanicul mi-a zis sa o duc la un calc sa o testeze; ehh .. atunci aia au sesizat sonda lambda defecta, am comandat la germania si iaca, schimbata, toate sunt OK pe calculator insa eu am aceeasi vibratie, plus un consum de 17% si sa dea Draq daca stiu ce are.

ala de la service cu calculator zice ca sa-mi ia noxele sa vada daca consumul e bun... bine.. nu e bun sigur dar ce sa-mi faca?? debitmetrul e nou.. are rost sa il las sa umble in el??? pe unul care nu stie!

UN MECANIC NU AM INTALNIT SI EU CARE SA-MI ZICA CLAR.. BA ASTA E PIESA CARE TREBUIE SCHIMBATA SI VA MERGE, TOTI IAU PRIN EXCLUDERE SI ASTFEL CHELTUIESC AIUREA DIN CAUZA LOR!!

test calc 180ron + manopera 20ron+ retest 180ron+montat sonda lambda (pret sonda 350ron) + solutie injectoare (150ron).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wow , eu zic sa incerci la altcineva , cineva care stie cu ce se mananca aceste motoare , pai prin excludere o sa constati ca ai investit in masina mai mult decat necesar . asa cum am mai zs , verifica acea flansa de la injectie , poate este fisurata si cum tie iti tremura motorul la relanti poate iti trage aer fals si de acolo acel consum .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Rog posesorii sa imi zica si mie diferenta de consum intre motorul de 115(sau 116) si cel de 150; si daca sunt diferente la fiabilitate..

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sarut`mana :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

dupa ce am rezolvat si o parte din probleme ...zic eu ca mi se pare ca consuma si ceva cam mult golfuletul meu de 1.4 AEX 60 ponei ...

din ce am vazut are si 4 injectoare . sau are doar unul? ( corectatima daca gresesc ) . cum fac sa curat si eu injectoarele ? prin ce metoda ? merge sa le alimentez eu la 12v si sa le curat cu spray de contacte cum mai merge si la alte masini ? sau la astea nu or sa dea rezultate ? ...

despre ce flansa este vorba ? la injectoare ? pe unde poate trage aer fals asta facut un amestec mai mare..deci consum mai mare . cred eu ... mersi mult .si astept idei ..

Sa nu mai deschid alt topic.... chiar daca e diferit motorul .. sper sa fie bine

Modificat de sonnic53
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un golf 3 gl motor 1.8 75cp iarna asta a consumat la 260km 40 litri de benzina, adica 15l la 100 de km. schimbat viteze intre 1800-2800 rpm. Nu e cam mult ? de la ce poate fi ? precizez ca am mai avut si caldura pornita etc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca ai schimbat subturat... de asta . asta e primu lucru . apoi as mai multi factori , zapada frig... daca tu ai schimbat la 2000 sa zicem in urmatoare atreapta la cat ati scade turatia oare ? deci e subturata ./ sa o urci iar in 2000 si ceva ...ati papa mult :D . schimba si u macar la 3000 ...macar... si sati scada la urmatoarea treapa un 2000 cam aici ... daca nu si mai jos :D cine stie ..cum e la 1.8 ...

pentru mine careva ? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SmoKeyBv

Cam mare consumul.Eu am motor asemantator 1.8ABS 90CP si am mers 383km cu 22.5L ceea ce inseamna 6%.Schimbat numa la 3000rpm ba chiar am ajuns si la 5000rpm in depasire.Eu sunt f multumit de masina.Si eu am aveam consum mare si am schimbat filtru de aer; sunt multe cauze ale consumului mare.Verifica filtru de aer, eu am simtit o diferenta foarte mare de consum dupa ce l-am schimbat(am pus filtru MANN -40lei). Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta pentru ca ai schimbat vitezele cand trebuie :unsure: bine..si pentru ca VW face niste motoare valabile :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha deci este adevarat ce mi-a zis mecanicul, cum ca daca merg cu ea subturata va consuma mult si o invat puturoasa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca ai schimbat subturat... deci e subturata ./ sa o urci iar in 2000 si ceva ...ati papa mult :) . schimba si u macar la 3000 ...macar... si sati scada la urmatoarea treapa un 2000 cam aici ... daca nu si mai jos :)) cine stie ..cum e la 1.8 ... :cool:

exclus -parerea mea-subturatia ca motiv de consum mare..si eu am de 1,8 motorul,si cred(nu am turometru) ca schimb cam la 2000-2500(bineinteles treptele 1,2-restul cam 2500-3000)-asta o zic din experientele cu celelalte masini care le-am avut,deci conduc lejer,...si am un consum mai mult decat multumitor...cauzele le-a descris foarte bine Cl!cKeRR..consumabile......ca un plus:sa ai presiunea optima in pneuri-e pusa pe interiorul usii de la rezervor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am uitat sa precizez ca aveam 2.4 pe fata si 2.6 pe spate(asa scrie la mine) - presuinea in pneuri. Prin oras merg cu 2.2 si pe fata si pe spate pt ca merg mai mult singur in masina dar verific presiunea in fiecare saptamana. :Driver:

Cosmin tu nu mergi cu ea subturata de aia nu simti la consum. In opinia mea mea vitezele trebuie schimbate astfel incat cand iei piciorul de pe ambreiaj turatia sa nu scada sub 2000. Sub 2000rpm masina e subturata la benzinare si va consuma mai mult sa accelereze + ca nu prea ai demaraj daca ai sub 2000rpm.

Modificat de Cl!cKeRR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat filtrul de aer, din pacate nu pot spune cat de murdar e sa il schimb.. fiind prima masina nu prea ma pricep :) are ceva praf..mai bine atasez o poza cu el cand merg la masina. Presiunea in pneuri e in jur de 2.2, anvelopele sunt 185/60/15. poate am probleme cu sonda lambada din cate am mai citi pe forum. de mers..merg linistit, rar i-am dat peste 3500 rpm.

Modificat de SmoKeyBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off-Topic

Topicul a fost

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!