Jump to content

Intrerupere la relanti


spy22
 Share

Postare recomandată

de la ce poate sa intrerupa motoru dupa ce se incalzeste,pe loc o fi de filtru de benzina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cica asa fac motoarele astea.

Oare asa se comporta si cand e nou?

Sa-mi spui si mie te rog cand rezolvi problema relantiului instabil. (si cum)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@spy22: ce inseamna "intrerupe motorul"? mai detaliaza...

@vex: relantiu instabil? asta inseamna ca poate fi: filtru de benzina, injectoare, clapeta de acceleratie, benzina proasta, regulatorul de turatie...

Modificat de Andrey_sxg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Boala motoarelor de 1.4 pe benzina fabricatie ceha...tremura la relanti. Si la skoda mea cea veche cu motor de 1.4 tot asa facea motorul la relanti, si i-am curatat/schimbat/adaptat tot ce ar fi putut avea influenta...in timp m-am obisnuit cu el asa si gata. Eu am avut 1.4 mpi 44 kw azf cod motor...si din cate am inteles la astea era problema cea mai mare cu relantiul, dar nu stiu sigur daca asa e. Ori faci ca mine si te apuci si cureti clapeta, schimbi bujii, senzori s.a.m.d. si degeaba aproape, sau daca nu te inveti cu el asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acum am schimbat filtrul de benzina, am curatat clapeta, am schimbat bujiile.

Mai am sa curat injectoarele si apropos......care e treaba cu regulatorul de turatie....unde se afla si ce poti sa-i faci?

Si ar mai fi o posibila cauza pentru relanti instabil......lantul de distributie.

Sper ca odata si odata o sa spuna cineva......uite,am facut asta si asta...si s-a remediat. Eu nu concep ca un motor pe benzina sa mearga asa relantiul si sa se spuna ca e normal.(ca asa fac motoarele astea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu lantul de distributie...iti dau eu o veste proasta. Nu se schimba absolut deloc mersul motorului la relanti daca schimbi distributia. Eu am schimbat lant si pinioane de distributie la 150 de mii de km ca zdranganea ca naiba pe capac, si singurul castig a fost ca dupa asta motorul nu mai facea nici o galagie. Relanti-ul era exact la fel ca si inainte: instabil

Hai sa iti mai spun o chestie ciudata la mine. Daca dadeam jos bujiile si le curatam ca la dacie si le verificam distanta intre electrozi, dupa ce le montam, la prima cheie mergea motorul brici...pana acceleram prima data, ca isi revenea relantiul la scuturaturile de rigoare. Am lasat-o sa mearga si 5 minute asa si mergea rotund, frumos motorul. Dupa prima acceleratie incepea instantaneu sa tremure cand revenea la relanti.

Si inca o intrebare: tu ce benzina ai bagat? Personal am observat ca cel mai putin tremura motorul cu benzina de la mol de 95, iar aia de 98 chiar o iubea...erau aproape inexistente trepidatiile, dar e cam scumpa mol de 98 :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bag de 95 dar am bagat si de 98 si nu am observat diferente.

Se mai zice ca din cauza ca este EURO 4 si calculatorul masinii tot incearca sa ajusteze nu stiu ce valori pe acolo ca sa nu polueze.....si de aia tremura la relanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am auzit si eu...ce e drept, eu la AZF am avut 2 sonde lambda, si a doua era pentru diagnoza noxelor si nu mai stiu exact ce ... cand mi s-a ars a doua, relantiul parca era mai stabil. Povestea asta cu euro 4 am auzit-o si eu...dar parerea mea personala e ca daca e legata de calculator, trebuia sa existe un update de soft...la fel cum e problema la 1.2 htp. Oricum, problema similara cu motorul de 1.2 dar nu la fel de tare am avut si eu in intervalul de temperaturi de 18-25,26 de grade, motorul dadea sa moara cand plecam de pe loc prima data.

Cred ca un update de soft pt ECU ar fi rezolvat si problema de relanti instabil si asta de soc partial tras...dar cum gama de masini pe care s-au folosit motoarele astea nu e la fel de mare ca cea de la 1.2 htp, a mers si asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ,am probleme si cu distributia,ii pe lant si cam face galagie sa fie oare de la ea intreruperea?am bagat de la MOL benzina 98 si mi s-a apris ledul acela de la sonda...pfff nic cum nu-i bine fratilor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!