Jump to content

Tuning 1.8T


toni
 Share

Postare recomandată

Salut colegi ! Am doua intrebari\nelamuriri, masina in cauza Passat 2001 1.8T :

1. La o scanare cu vagcom am urmatoare eroare : 

1 Fault Found:

16396 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Advance Setpoint not Reached (Over-Retarded)

P0012 - 35-10 - - - Intermittent

si de asemenea un sunet asemanator cu cel din clip : 

2. Masina are chip facut pe la Cluj si astazi de curiozitate am masurat cu vagcom presiunea la turnina si m-am speriat ca la full boost undeva la 3000-4000 rpm imi face 2.1 bari conform vagcom ceea ce inseamna 30 psi si mi se pare enorm mai ales ca masina vine echipata cu turbina k03. La relanti face 0.9 bari.

Ce parere aveti ?

Modificat de cosmindumi87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • Replies 840
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    156

  • Jacku

    64

  • Nautilus

    48

  • insanity

    46

Top Posters In This Topic

Posted Images

1.ala e intinzatorul de la lant care da semne de oboseala sau ai probleme la firele lui

2.pe ce canale ai citit presiunea?:scratch:....vezi ca barul atmosferic trebuie scazut(deci daca iti arata 2000mb,scazi 1000mmbar si aia e valoarea reala)....Deja daca e soft facut,cine stie ce s'a scris pe harta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am rezolvat. Intradevar era intinzatorul pe care l-am schimbat si presiunea era ok, am omis sa scad presiunea atmosferica. Totul merge bine acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna seara tuturor.

Am si eu nevoie de ceva sfaturi si informatii.

Am o octavia tour 1U2 din 2010 (fabricata in 2009 cred dar cumparata de noua de la Bradyin 2010 - ultima transa) 150hp motor AUM.

Din tot ce am citit (nu am cum sa vad codul de pe turbina) , tind sa cred ca am pe masina 90% -  K03s.

Prima mare intrebare: Ce parere aveti?

Am mers cu ea 80.000km , foarte multumit , dar la un moment dat vrei mai mult.

Am recurs la chiptuning facut de upsolute , cel de 192hp si 280nm - si din constatarile mele am vazut ca in primul rand au umblat la presiune de la 0.6 stock cum facea inainte acum face 1.1 maxim.

Am mers o saptamana cam 1000km cu acest soft dar masina consuma foarte mult adica de la un 13.5% a sarit la 16-17% in oras si chiar alergata mai putin fata de inainte(deoarece am zis sa nu incerc maximum cu ea cat sunt in teste sa nu crape ceva).Am observat ca la relanti consumul creste foarte mult si spre exemplu daca ajung la un semafor cu un consum de 15% in 2 minute la relanti ajunge in 18-19% , daca apuc sa prind si al doilea semafor ajunge in 22%.

A doua intrebare - este normal acest consum? Este normal sa creasca asa mult la relanti tinand cont ca stock crestea cu 1% cam dupa 5 minute?

Merg cu bobinele stock si cu bujiile stock. Am incercat si benzina de 95 si de 98 dar absolut nici o diferenta la mersul masinii , doar consumul mai ridicat la cea de 98.Dupa ce mi-au spus cei de la upsolute , nu trebuie sa schimb neaparat cifra octanica deoarece softul e facut pentru ambele(mi se pare putin ciudat dar este ce au spus ei).

A treia intrebare: E indicat sa recurg la alte bobine si alte bujii? Mentionez ca masina merge bine , doar din cand in cand mici oscilatii de turatie la relanti.

A patra intrebare: Am vazut ca AUQ de 180 merge dus cu aceiasi turbina ca a mea K03S in 210-220hp.

Banuiesc ca pot pune softul de 220cp direct pe ce am eu acum pe masina sau trebuie sa schimb injectoare (nu stiu momentan ce injectoare am - daca aveti idee va rog sa imi spuneti capacitatea lor si un cod)?

VA MULTUMESC ANTICIPAT PENTRU INFORMATIILE SI SFATURILE VOASTRE!

 

 

 

 

Modificat de ForceTurbo
Citeste si respecta regulamentul forumului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am 1.8 t dar pot sa iti spun cate ceva pt ca are un prieten AUQ cu soft si mai stiu de la el cate ceva.

Ai turbina K03S !

2. Nu este normal sa creasca asa mult, asta inseamna prea multa benzina injectata. La AUQ a cresut consumu la relanti de la 0.7 la 0.9

3. Bobine poti merge pe cele stock BERU sau pui de TT cele rosii, iar la bujii unele ceva mai reci NGK iridium parca.

4. AUQ merge maxim 230 cai dar cu FMIC, evacuare, regulator 4 bar.

Nu poti pune softu de pe AUQ la tine...pt ca la fiecare masina se face soft custom. Injectoare tale iti ajung pt 210-220 cp dar ia in calcul FMIC ca ai nevoie.

Spor !

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Pt cine este interesat sa pună K04 020 pe Passat am câteva poze care ar putea ajuta .

turbo + galerie TT + injectoare etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Am o Bora 1.8T AUM cu cateva mici probleme de cand a inceput frigul. La pornirea la rece, motorul se inneaca, tremura si trebuie sa o tin turata vreo 2 3 minute ca sa isi revina, ca si cum n-ar primi suficienta benzina. Acum 2 saptamani am refacut motorul la BLR Garage pentru ca manca mult ulei pe la simeringurile de supape, 1L la 2000km, mai exact am rectificat chiulasa complet, NU am schimbat segmentii pentru ca nu era necesar. S-au inlocuit garniturile de chiulasa, capac, turbo, admisie si evacuare, s-a curatat baia de ulei si sorbul, anulat PCV (furtunul sub masina care mai fluiera din cand in cand, trebuie un catch can), anulat EGR, N249, N112, SAI si Canistra de carbon.

Masina are evacuare custom turbo-back cu downpipe pe 70 si pana la finala pe 63, inox. Sonda lambda 2 inca este acolo in aceiasi pozitie, urmand sa fie anulata din soft. Inainte de a face motorul, consumul la ralanti era de 0.8-0.9, dupa ce am facut motorul a crescut la 1.0-1.1. Am pus bujii NGK BKR7E fara a modifica gap-ul. Cresterea consumului poate fi influentata de anularea PCV-ului ? Gazele de carter nu se intorc in admisie si motorul trage numai aer curat, ardere mai buna si probabil mai multa benzina. 

Problema cu balbaitul motorului s-a accentuat dupa ce am facut motorul (sau poate e doar o coincidenta). Dupa mai multe documentari, am inteles ca si IAT (senzorul de temperatura a aerului din admisie) poate creea genul asta de probleme. Am scos mufa din el si am pornit masina, parca a fost o imbunatatire, nu a mai facut asa rau dar era si mai cald afara. In timp ce mergea motorul, am pus mufa, am scos-o iar dar nu se schimba nimic in comportamentul motorului. L-am dat jos, l-am curatat si diseara voi vedea cum se comporta la pornirea la rece.  Mi s-a mai recomandat sa scot mufa din MAF si sa incerc sa pornesc asa.

S-a mai intalnit cineva cu problemele de genul asta ?

IMG_1554.JPG

16441383_1640263512657314_1038790853_n.jpg

16469001_1641311905885808_1992613540_n.jpg

16506863_1640262329324099_395337707_n.jpg

Modificat de MajeStik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, cat te-a aju s operațiunea de schimbat simeringuri și rectificare chiulasa si ce ai mai făcut? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2200 de lei in care au intrat toate piesele + manopera adica: rectificat complet chiulasa si planat, simeringuri de supape + ghiduri si ce se mai schimba acolo, garniturile de la chiiulasa, capac culbutori, turbo, admisie si evacuare, demontat si curatat baie ulei + sorb, vas expansiune nou, curatat pistoane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare.

Cum am spus mai sus am o skoda octavia cu 1.8t AUM 150 cai (de fabrica) facuta la 192hp si 280nm - care cu intercooler stock mergea foarte bine si facea maxim 1.1 bar.

Am pus un intercooler in fata , nu mult mai mare decat cel stoc, deci traseul a crescut cu maxim 1 metru de teava pe 50mm si 5cm/10cm/20cm de intercooler (dupa parerea mea nesemnificativ).

Masina are lag in toate treptele nu mai face decat 0.9 si astia cand vrea ea.

Am dat vina pe pozitia pe traseu a MAPului dar nu e asta cauza.

Tot nu vreau sa scred ca pentru cativa centimetrii cubi de volum in plus poate sa se intample asa din soft.

Va rog sa imi dati si voi parerea voastra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai probabil softul tau e facut pe intercoolerul stock daca ai doar 1.1 presiune maxima. Daca te duci undeva in 1.4 1.5 probabil nu o sa mai ai lag. Ce dimensiuni are intercoolerul ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare normal. Cât să împingă și turbina aia ca peste 1 metru (în plus) să aibă aceeași presiune? Cineva de la AR te poate ajuta cu niște calcule dacă nu ești sigur. :)

Modificat de MyKe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
On 7/12/2011 at 1:53 AM, PaulMIG said:

 

post-55656-0-10288400-1310424768_thumb.j

Spune-mi si mie ce intra la tine in "partea de jos" care are tubul de metal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Imi poate spune si mie cineva va rog care motoare 1.8T au internele forjate? Care dintre ele sunt cele mai bune pentru tuning? Cele de pe passat b5.5 sunt bune de tuning comparativ cu AUQ? Care este diferenta intre toate motoarele 1.8T pe partea de interne, nu dimensiuni la pistoane pe care le gasesc peste tot. Multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu nici un motor 1.8 t nu are interne forjante, stiu doar ca APX si BAM sunt cele mai potente, iar ca sa le duci peste 300 cai trebuie biele forjate ( plus restu de nebunii ) pistoanele duc. Am prieten cu AUQ cu 310 cai, a refacut motoru si a pus pistoane de BAM si biele forjate cu bolturi pe 20 mm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si AMK este tot acolo cu BAM.

Diferentele hardware le gaseai daca citeai primul post din topic...

Care e mai bun pt tuning? E ca si cum ai intreba care mancare iti place. Totul depinde de bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!